Zobacz wątek - zejscie na kolano
 
NAS Analytics TAG

zejscie na kolano

Jak nauczyć się wheelie? stoppie?
Czy zmieniać biegi ze sprzęgłem czy bez?
_________

Postprzez synjutrzenki » 27/7/2008, 15:07

Ostatnio jeździłem na torze ( redeco ) jako że przyczepności jest tam dość dobra rzekł bym nawet zajebista to poskładałem podnuszki że by móc jak najbardziej sie złożyć. Starałem się wprowadzić moto w poślizg niestety nic z tego nie wyszło może strach a może brak doświadczenia ale o co pije, wszystkie zakręty pokonywałem na pełny złożeniu szorując a to wajcha do biegów ( w lewo ) a to stopka ( w prawo, kolanem i tak nie dam rady ) i w każdym momencie nie musiałem zrzucać du.. z siodła celem skrętu, nie było takiej potrzeby moto szło jak po sznurku, przy większej prędkości powiększał mi się promień skrętu więc szybciej chyba nie da rady a kat złożenia był bardzo duży, wydawało mi się że zacznę szurać lusterkami ,na plastiku pozycja jest zupełnie inna i możliwość szurania kolanem jest łatwiejsza. Wnioski mam takie że Panowie zdecydowanie za wolno jada w tych winklach w pozycji na kolanko , nie mówię tu o wszystkich ale chyba celem pokonania zakrętu nie jest szuranie kolanem tylko jak największa prędkość.Nie że bym się wymądrzał ale i tak większość jeździ bardzo zachowawczo w zakrętach bo gleba nic fajnego jednak dopiero po niej można stwierdzić ze było za nisko bądź za szybko :) a tak to wniosek jest że jak na kolanie to jest git .
Avatar użytkownika
synjutrzenki
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 25/5/2008, 10:03
Lokalizacja: Wrocław


Postprzez SQ » 27/7/2008, 20:26

co do tankbaga do tego tank covera.
każdy tankbag, czy tylko dostosowany do tych zaczepów? rozumiem, że taki magnesowy już nie chwyci?

co do "kaczenia". dzisiaj byłem na przejażdżce do Olsztyna. prowadził kumpel na SV, ja próbowałem go nie zgubić na bandicie. efekt taki, że właśnie dzisiaj na zakrętach nauczyłem się trzymać paluchy na podnóżkach, a nie całe stopy. faktycznie swobodniej wchodzi się wtedy w zakręt.

odnośnie zrzucania tyłka z siedzenia na zakręcie. eneasz ma rację. nie chodzi o to, żeby max położyć moto, tylko żeby dodać mu stabilności na łuku. a to właśnie zejście tyłkiem na wewnętrzną obniża środek, ciężkości, przesuwa, go do wewnętrznej i stabilizuje moto. dzięki temu łatwiej/szybciej śmiga po winklu. głębsze złożenia wtedy są bezpieczniejsze. wydaje mi się, że tylko wtedy można zejść na kolano (ja nie próbuję bo mam tekstylne ciuchy)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka


Postprzez MadboY » 28/7/2008, 00:01

Zwieszanie tylka jest bledem. Dzisiaj troche smigalismy:

Tutaj Hefron za mna (:lol:)
Obrazek

Obrazek

Gdybysmy mieli stopy na kaczke to by je nam chyba wyrwalo ;)
Jazda na moto to najprzyjemniejsza rzecz jaką można robić w ubraniu ;)
Avatar użytkownika
MadboY
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 21/5/2007, 22:09
Lokalizacja: Wawa

Postprzez hefron » 28/7/2008, 06:06

MadboY napisał(a):Tutaj Hefron za mna (:lol:)


Tuż przed wyprzedzaniem :D

Du** powinna siedzieć na siedzeniu a balans tułowiem do zakrętu. Zauważcie, że jak zrzucacie tyłek to głowa i tułów zostaje bo rękoma kurczowo się trzeba trzymać kierownicy (1. błąd bo ścistamy kierownicę, a ręce powinny być luźne) oraz mniej ciężaru jest bliżej środka zakrętu bo tylko tyłek i to blisko motocykla. Sama głowa oddalona do wewnątrz o długość tułowia da lepszy efekt no i trzymając się nogami w takiej pozycji można rozluźnić ręce i schodzić aż do uślizgów bo dokładnie czuć motocykl na kierownicy kiedy ręce są proste. Jak dla mnie to temat rzeka... Dużo można pisać. Najlepiej się przejść do szkoły doskonalenia jazdy. Eneasz masz o tyle dobrze, że w UK jest sporo i to bardzo dobrych.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez SQ » 28/7/2008, 06:40

jak błąd? to czemu w MotoGP tak robią?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez hefron » 28/7/2008, 07:12

Tak, ale ludzie się napatrzą na GP i później zwieszają dupę. Na GP tylko ją przesuwają w bok. Takie małe szczegóły...
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez SQ » 28/7/2008, 15:00

:) przecież o to chodzi. chyba nikt całkowicie tyłka nie ściąga z moto?
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez Łukasz_15* » 28/7/2008, 22:09

Całkiem chyba się nie da, wcześniej by się wypierniczyli niż zeszli tyłkiem całkiem z siedzenia. Przecież wchodząc na strone forum scigacz.pl macie czasami zdjęcie od tyłu jak na ścigach się "kładą"
Avatar użytkownika
Łukasz_15*
Świeżak
 
Posty: 411
Dołączył(a): 26/4/2008, 20:26

Postprzez marky » 28/7/2008, 23:17

ygor napisał(a):Moze troche glupie pytanie ale jaka jest optymalna predkosc do zejscia na kolano? Np na radzie tak aby nie szlifnac motocykla.


odpowiedz na filmie:
http://www.youtube.com/watch?v=4TvoeTfr ... re=related
Avatar użytkownika
marky
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 21/4/2007, 22:07

Postprzez Labiss » 29/7/2008, 07:36

Różnie to bywa.Ja wolę składać się w zakręty pow. 130 km/h.Wszystko zależy od przyzwyczajeń i doświadczenia.

Przy małej prędkości łatwiej się przewrócić.
kretyn jakich mało
Labiss
MEGA TROLL
 
Posty: 1056
Dołączył(a): 1/5/2007, 12:10
Lokalizacja: Miechów

Postprzez mierzwin » 13/8/2008, 19:21

a ja tam wole na torze :P

Obrazek

Obrazek
www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez hefron » 14/8/2008, 08:21

mierzwin napisał(a):a ja tam wole na torze :P


No i to jest perfekcyjnie zwieszona d...pa. No i masz również problem ze stopą. Wciągnie Ci Buta pod motocykl w ten sposób.

Labiss napisał(a):Różnie to bywa.Ja wolę składać się w zakręty pow. 130 km/h.Wszystko zależy od przyzwyczajeń i doświadczenia.

Przy małej prędkości łatwiej się przewrócić.


Ale bezpieczniej. To samo się odnosi do gumowania...
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez neuro » 14/8/2008, 09:50

Gdyby kogoś interesowało, to w ostatnim numerze BIKE jest świetny artykuł ze zdjęciami o nauce schodzenia na kolano i ciasnych zakrętach jako takich.

Pozdr,
p.
SV650S K3
Avatar użytkownika
neuro
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2006, 14:31
Lokalizacja: KRK

Postprzez mierzwin » 14/8/2008, 10:23

hefron napisał(a):
mierzwin napisał(a):a ja tam wole na torze :P


No i to jest perfekcyjnie zwieszona d...pa. No i masz również problem ze stopą. Wciągnie Ci Buta pod motocykl w ten sposób.

Labiss napisał(a):Różnie to bywa.Ja wolę składać się w zakręty pow. 130 km/h.Wszystko zależy od przyzwyczajeń i doświadczenia.

Przy małej prędkości łatwiej się przewrócić.


Ale bezpieczniej. To samo się odnosi do gumowania...


he he wiem ze nie jest dobrze bo caly czas cwicze i ulepszam bo jest co. Na moto nawet nie jezdze od roku nawet a to jest moj pierwszy bike! jak bede mial fotki z nastepnego toru to poakze i zoabczymy czy polepszylo sie :)
www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez mierzwin » 15/8/2008, 06:43

www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez mierzwin » 15/8/2008, 06:44

neuro napisał(a):Gdyby kogoś interesowało, to w ostatnim numerze BIKE jest świetny artykuł ze zdjęciami o nauce schodzenia na kolano i ciasnych zakrętach jako takich.

Pozdr,
p.


masz gdzies pdfa ?
www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez mierzwin » 15/8/2008, 12:40

evil napisał(a):mierzwin, pracuj nad pozycją...


nawet Rossi nie mial idealnej pozycji jak zaczynal wiec wszystko przychodzi z czasem. praktyka to podstawa :) w tym miechu jeszcze 2 razy na tor smigne i sporobuje dorpacowac pare elementow!
www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Postprzez hefron » 16/8/2008, 09:54

Rossi miał idealną pozycję zawsze :D I na tym właśnie polega jego fenomen.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez hefron » 17/8/2008, 11:16

Mogę Ci opchnąć komplet sliderów na pocieszenie :twisted:
Avatar użytkownika
hefron
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez mierzwin » 19/8/2008, 11:46

hefron napisał(a):Rossi miał idealną pozycję zawsze :D I na tym właśnie polega jego fenomen.


he he nieprawda :twisted: ogladalem kiedys zdjecia i z poczatkow jego kariery i biedak naprawde az z moto spadal jak na kolanie jezdzil :P
www.my675.com (otwórz link)

www.polishbikers.com (otwórz link)
mierzwin
Świeżak
 
Posty: 56
Dołączył(a): 26/5/2007, 17:50
Lokalizacja: London

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Technika jazdy



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr