Bandit V-max 160?
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
mam ten sam problem co autor, v-max 160-170. wg dokumentow wynika ze to wersja bez jajec, chociaz przyjechala ze szwajcari. jednak wg mechanika ktory rozebral gazniki nie ma tam zadnej blokady. wiecie moze gdzie w takim razie szukac przyczyny? efekt przyspieszania jak na moje oko jest calkiem ok, tzn 100 ok 5s, 150 ze 12s, a pozniej jakby mula lapal.
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Kolego,apropo Twojego zdławionego bandziora,jak możesz i wiesz jak,to spróbuj odkręcić wydechy,tam powinny być kryzy,które zwężaja znacznie średnicę wydechów,w ten sposób ograniczona jest v-max,ja tak miałem w swoim gsxie 600 f,przyczepności.Pozdrawiam.
- Pasek83
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 31/3/2008, 10:00
- Lokalizacja: Bratoszewice
Odgrzewam bo ciagle mam z tym problem.
Ostatnio rozpedzilem go do 150km/h i za nic w swiecie nie chcial isc dalej. Przy czym 1 bieg do 90km/h, 2 do 120km/h i 3 do 140km/h, obrotomierz wkrecal sie do czerwonego pola. Pozniej raptownie brakuje mu mocy, obrotomierz do 7-8 tys dochodzi.
Macie jakies pomysly?
Ostatnio rozpedzilem go do 150km/h i za nic w swiecie nie chcial isc dalej. Przy czym 1 bieg do 90km/h, 2 do 120km/h i 3 do 140km/h, obrotomierz wkrecal sie do czerwonego pola. Pozniej raptownie brakuje mu mocy, obrotomierz do 7-8 tys dochodzi.
Macie jakies pomysly?
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Moja była SV była blokowana na gaźnikach. Znalazłem na allegro gaźniki z rozbitka, za 200zł, wstawiłem, regulacja i zaczęła jeździć normalnie. To najlepsze rozwiązanie bo zabawia z zmienianie dysz w gaźnikach i takie tam pierdoły, są raczej nieopłacalne a na pewno czasochłonne.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Gazniki odpadaja bo sa swiezo po regulacji. Nic tam nie bylo... Chyba pofatyguje sie do jakiegos znachora od dwusladow. Moze on cos poradzi.
Dzieki za rady.
Dzieki za rady.
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Ups... Twoj bandit jest dwuśladem? Sprobuj dowiedzieć sie czegos w serwisie suzuki - moze oni bedą wiedziec coś na ten temat.
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
Czy przeczytałeś dokładnie co napisałem? Regulacja gaźników tu nic nie da, jeśli jest zmieniona ich konstrukcja! A w serwisie Suzuki nic nie powiedzą, bo nie mają w tym żadnego inetresu, chyba że zapłacisz im za odblokowanie ale zedrą z ciebie na pewno strasznie. Poszukaj gaźników na allegro, na pewno znajdziesz coś w dobrej cenie i będzie jeździł jak powinien. Na module na 99% nie jest zblokowany, bo moduł musiałby widzieć każdy zapięty bieg, a w tym moto widzi jedynie luz. Wałki rozrządu tez moim zdaniem odpadają. Gażniki będą tanim raczej na pewno skutecznym rozwiązaniem problemu.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Może nie trzeba całych gaźników-może dysze są mniejsze skoro nie ma zadnych zwężek czy innych udziwnień.
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
Moze macie racje z tymi gaznikami - tzn z ich konstrukcja. Tylko zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Mianowicie czy mechanik [od jednosladów;)], który rozbieral mi te gazniki zeby sprawdzic czy cos w nich nie siedzi, zauwazylby ze maja inna konstrukcje i trzeba je wymienic zeby bylo ok?
Biore jeszcze pod uwage rade kolegi, ktory pisal, ze cos moze byc w wydechach. Co wy na to?
Pozdrawaim
Biore jeszcze pod uwage rade kolegi, ktory pisal, ze cos moze byc w wydechach. Co wy na to?
Pozdrawaim
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Nie zobaczysz po gaźnikach co jest nie tak. Ja w SV myślałem, ze są tylko krezy powstawiane, i sie przepustnice tylko częściowo otwierają. Jednak nic takiego nie było. Mało tego, dysze miały tą samą średnicę, co w standardzie. Może była inna iglica, może cos tam jeszcze innego. Musiałbyś rozbierać cały gaźnik na części pierwsze, i porównywać numer seryjny każdej jednej części, do czego jeszcze byś musiał mieć kogoś znajomego w suzuki, żeby ci te numery seryjne sprawdzał. Potem kupić do każdego z gaźników te części które są inne( 4 x pierdółki, które tanie nie są), dalej złożyć, regulacje, pierdoły. Naprawdę gaźniki ze standardowej wersji to najtańsza opcja najmniej zabawy, i na 99% zadziała.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
To chyba będzie jedyne sensowne rozwiązanie-kupic gaźniki - tylko zanim kupisz zapytaj skad jest moto sprowadzone (to od którego kupisz gaźniki) zebyś nie kupil takich samych-zablokowanych
Sprzedam Suzuki Bandit 600S 2003
-
mlody-pawel - Świeżak
- Posty: 343
- Dołączył(a): 20/9/2007, 14:51
- Lokalizacja: Kraków
- SÅ‚awek 123
- Świeżak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 15/4/2008, 18:10
Tom Bandit napisał(a):Odgrzewam bo ciagle mam z tym problem.
Ostatnio rozpedzilem go do 150km/h i za nic w swiecie nie chcial isc dalej. Przy czym 1 bieg do 90km/h, 2 do 120km/h i 3 do 140km/h, obrotomierz wkrecal sie do czerwonego pola. Pozniej raptownie brakuje mu mocy, obrotomierz do 7-8 tys dochodzi.
Macie jakies pomysly?
To jednak troche dziwne . Bo napewno motocyk pali wiecej na 1 biegu przy predkosci 90 km/h niż np przy 180 na 6 biegu . Wiec wychodzi na to że gazniki nadazaja z odpowiednia dawka miesznaki . A masz orginalny wydech w swoim bandicie . Ja miałem luzem orginał bo kupilem moto z niemczech z wymienionym tłumikiem jednak koles dozucił orginalna końcówke . Jednak sprzedałem ten tłumik .
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
Ty chyba nie wiesz o czym mówisz, za dużo myślałeś o tym temacie. Spróbuj sobie odkręcić manetkę do połowy, i zobaczysz, że na pierwszym biegu dokręcisz do odcinki. Później przy tym samym uchyleniu przepustnic zrób to samo na 6tym biegu. Wyniki sobie przeanalizuj i dojdź do odpowiednich wniosków.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Slawek123 - wszelka pomoc mile widziana.
Wydech oryginalny. Zanim zaczne szukanie nowych gaznikow, zobacze czy z ta czescia jest wszystko ok. Slyszalem, ze tam tez moze byc jakas blokada, cos co ogranicza srednice. Sprawa jest stosunkowo malo pracochlonna wiec niewiele strace. Z gaznikami sam sobie nie poradze, wiec dochodza koszty zakupu i robocizny.
Dzieki wszystkim za rady.
Wydech oryginalny. Zanim zaczne szukanie nowych gaznikow, zobacze czy z ta czescia jest wszystko ok. Slyszalem, ze tam tez moze byc jakas blokada, cos co ogranicza srednice. Sprawa jest stosunkowo malo pracochlonna wiec niewiele strace. Z gaznikami sam sobie nie poradze, wiec dochodza koszty zakupu i robocizny.
Dzieki wszystkim za rady.
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Troche to trwalo ale w koncu przysiadlem sie do tematu i zrobione. Silnik byl zblokowany na gaznikach. Mechanik nie powiedzila dokladnie co to bylo. W kazdym razie teraz chodzi jak zegarek. Magiczna bariera 2XX przekroczona.
p.s. nie polecam zakladu naprawczego na bema 65 w Warszawie
p.s. nie polecam zakladu naprawczego na bema 65 w Warszawie
- Tom Bandit
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 28/10/2007, 16:11
Posty: 40
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości