Odblokowanie Varaderki 125
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Odblokowanie Varaderki 125
Jak mogę odblokować moje varadero 125 ?
Motocykl pędzi 110 km/h, ale czuję, że poleciał by więcej, a nie chce ruszać mu bezpośrednio silnika (przebieg 6.000, rocznik 2001, model jc 32, stan silnika idealny) Czy istnieje jakiś sposób ?
Jak można tuningować ten model
Pod względem technicznym i wizualnym ?
Wymiana filtrów, układu dolotowego, ?
może jakieś inne propozycje ?
I jakie dokładnie te części można kupić,
Jakiej średnicy filtry, gdzie można to dostać ?
Mile widziane linki do allegro
Tak jak pisalem, male literki, czarny font. Jak ktos bedzie wiedzial na pewno odpisze. Robiac taka papuge z posta, prosisz o nieprzychylne odpowiedzi.
- simonw
Motocykl pędzi 110 km/h, ale czuję, że poleciał by więcej, a nie chce ruszać mu bezpośrednio silnika (przebieg 6.000, rocznik 2001, model jc 32, stan silnika idealny) Czy istnieje jakiś sposób ?
Jak można tuningować ten model
Pod względem technicznym i wizualnym ?
Wymiana filtrów, układu dolotowego, ?
może jakieś inne propozycje ?
I jakie dokładnie te części można kupić,
Jakiej średnicy filtry, gdzie można to dostać ?
Mile widziane linki do allegro
Tak jak pisalem, male literki, czarny font. Jak ktos bedzie wiedzial na pewno odpisze. Robiac taka papuge z posta, prosisz o nieprzychylne odpowiedzi.
- simonw
- pszemeka
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:38
- Lokalizacja: Tuszyma
W jaki sposób czujesz?
Szósty zmysł?
110 na to moto to chyba max.
Chcesz szybciej jechać kup motocykl 250ccm.
Szósty zmysł?
110 na to moto to chyba max.
Chcesz szybciej jechać kup motocykl 250ccm.
-
skwy - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1540
- Dołączył(a): 7/10/2007, 08:21
- Lokalizacja: Gołdap
Prędkość płynnie rośnie na 5 biegu, a przy górnym zakresie obrotów (czerwone pole) moduł odcina zapłon, myślę, że można by to zrobić bez przekładania układu, zmniejszyć tylną zębatkę i zmienić filtry i coś tam jeszcze (tylko co ?) żeby motor miał większą moc, nie stracił na przyspieszeniu, a zyskał na v-maxie. Pozatym muszę mieć ten motor,
Kupiłem go niedawno i jest zarejestrowany na a1, a tylko takie prawko posiadam.
Kupiłem go niedawno i jest zarejestrowany na a1, a tylko takie prawko posiadam.
- pszemeka
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:38
- Lokalizacja: Tuszyma
Nie wiem jakie tam sa mozliwosci tunowania tego, wzialbys NSRke albo Mito i mial spokoj
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
NSR i MITO to motorki, które wyglądają na zabawki, varadero jest duża i ma wygląd 600, silnik "V", tylko jak ją odblokować ?
- pszemeka
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 17/10/2007, 18:38
- Lokalizacja: Tuszyma
no dobra, to Cagiva Freccia i masz bude dokladnie plastik w plastik z cbr f3
Tak czy inaczej zerknij prosze do mechaniki na temat Honda CBR125 tuning (jest teraz na 1 stronie). Masz troche informacji, jednoczesnie widzisz ze kazdy odradza tuning 125 w 4T bo to po prostu sie nie oplaci a silnik 4T niewiele pociagnie wiecej... prosto
Tak czy inaczej zerknij prosze do mechaniki na temat Honda CBR125 tuning (jest teraz na 1 stronie). Masz troche informacji, jednoczesnie widzisz ze kazdy odradza tuning 125 w 4T bo to po prostu sie nie oplaci a silnik 4T niewiele pociagnie wiecej... prosto
Oprogramowanie dla gastronomii i hotelarstwa (otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
programy dla gastronomii (otwórz link)
Program do restauracji i hotelu (otwórz link)toshiba g900 (otwórz link)
kasy fiskalne sklep internetowy (otwórz link)
(otwórz link)
-
simonw - Mieszkaniec forum
- Posty: 4213
- Dołączył(a): 17/5/2007, 00:08
- Lokalizacja: Wrocław
Tez tak mysle
silniki 4T nie sa do tuningu
jesli nawet przerobisz porzadnie to nie bedzie duzej
roznicy!!!bo to nie sa silniki jak w 2T ze zmienisz filtr i wydechi masz pare rumakow wiecej!!!
125cc to powinny byc tylko 2T a 4T dla emerytow
silniki 4T nie sa do tuningu
jesli nawet przerobisz porzadnie to nie bedzie duzej
roznicy!!!bo to nie sa silniki jak w 2T ze zmienisz filtr i wydechi masz pare rumakow wiecej!!!
125cc to powinny byc tylko 2T a 4T dla emerytow
-
mastero33 - Bywalec
- Posty: 506
- Dołączył(a): 12/9/2007, 18:58
- Lokalizacja: Zdunska Wola
Czyli juz wszystko wyjasnione, po prostu jak chcesz wiecej zabawy sprzedaj i kup cos innego w 2t.
A jak nie chcesz mito i nsr ,, zabawek " no to nic nie poradzimy.
A jak nie chcesz mito i nsr ,, zabawek " no to nic nie poradzimy.
f4 | | Przeczytaj !! | | viewtopic.php?p=209115#209115
-
CeBeRek - Stały bywalec
- Posty: 1265
- Dołączył(a): 27/8/2007, 23:04
- Lokalizacja: trolownia
kup sobie obblokowany modul...
Ja mam yamahe tzr 50 i mi jedzie 130 (full tuning) niedlugo kupuje odblokowany modul i wtedy poleci 150 wiec jak ta twoja 125 troszke wymieka:D
nie wiem czy dobrze Ci radze ale takie moje skromnezdanie:D
Ja mam yamahe tzr 50 i mi jedzie 130 (full tuning) niedlugo kupuje odblokowany modul i wtedy poleci 150 wiec jak ta twoja 125 troszke wymieka:D
nie wiem czy dobrze Ci radze ale takie moje skromnezdanie:D
Tomek
-
tomko - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/9/2007, 07:51
tomko napisał(a):kup sobie obblokowany modul...
Ja mam yamahe tzr 50 i mi jedzie 130 (full tuning) niedlugo kupuje odblokowany modul i wtedy poleci 150 wiec jak ta twoja 125 troszke wymieka:D
nie wiem czy dobrze Ci radze ale takie moje skromnezdanie:D
Jeszcze naklejki szmocy i już będzie 200km\h,więc nie zwlekaj z zamówieniem...
ADHD Squad | | http://www.bikepics.com/members/pisiu/
- Pisiu
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 993
- Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
- Lokalizacja: Czarnobyl
od naklejek mocy sie powinno zaczynac..
zaloz owiewke od r6 to poleci 180 a od r1 200... [do tomko]
co do Viadereczka, w sklepie scigaczowym jest wydech dedykowany do niego. nie wiem na ile poprawia osiagi, ale teoretycznie 120 powinien dojsc.
ps. na jakichs zagraniczynych byly kity tuningowe po 360 ojro, ale nie pamietam gdzie. wklep w google
zaloz owiewke od r6 to poleci 180 a od r1 200... [do tomko]
co do Viadereczka, w sklepie scigaczowym jest wydech dedykowany do niego. nie wiem na ile poprawia osiagi, ale teoretycznie 120 powinien dojsc.
ps. na jakichs zagraniczynych byly kity tuningowe po 360 ojro, ale nie pamietam gdzie. wklep w google
- Dupcioch
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 24/6/2007, 13:35
narazie to mi odcina obroty przy 135... Modul zalatwi sprawe ale nie mysle ze owiewka tyle zrobi??(do Dupcioch)
Wracajac do tematu tzr'ke co prawda lepiej sie tuninguje ale Twoje moto tez sie da... radze Ci sastanawiac sie nad kupnem odblokowanego modulu
Wracajac do tematu tzr'ke co prawda lepiej sie tuninguje ale Twoje moto tez sie da... radze Ci sastanawiac sie nad kupnem odblokowanego modulu
Tomek
-
tomko - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 15/9/2007, 07:51
Posty: 13
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości