Obroty. 2suw
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Obroty. 2suw
Hejka  Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Dwa dni temu pojechałem pojeździć sobie na moim derbi gpr r 2000. Nie kręciłem więcej niż 11tys obrotów. Przyjechałem motor postał 2 h i chcialem pojeździć przez pierwsze 2 minuty nie krecil sie wiecej niz 8, mówie sobie że zimny i dlatego. Ale po 5 minutach zatrzymałem się na chwile, i potem już kompletnie nie wkręcał się więcej niż 6 tyś obrotów i nadal tak jest. Szukałem na forum, ale mieli inne problemy np. dławienie się itp. Ja takiego problemu nie mam. No więc podsumuje.
 Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Dwa dni temu pojechałem pojeździć sobie na moim derbi gpr r 2000. Nie kręciłem więcej niż 11tys obrotów. Przyjechałem motor postał 2 h i chcialem pojeździć przez pierwsze 2 minuty nie krecil sie wiecej niz 8, mówie sobie że zimny i dlatego. Ale po 5 minutach zatrzymałem się na chwile, i potem już kompletnie nie wkręcał się więcej niż 6 tyś obrotów i nadal tak jest. Szukałem na forum, ale mieli inne problemy np. dławienie się itp. Ja takiego problemu nie mam. No więc podsumuje. 
Na luzie idzie do 8 tys i ani troche dalej, przy tym nie dławi się ani nic,
Na biegu idzie tylko do 6 tys obrotów, i także się nie dławi ani nic, po prostu cały czas jest 6 tys obrotów z max (odciągniętą?) manetką gazu.
Dziś rozebrałem filtr powietrza, czysty jest. Tak samo z filtrem paliwa.
Nie wiem co mogę jeszcze samemu sprawdzić. Rozebrać gaźnik?? Ma coś wspólnego z tym? A jak nie, to co po kolei sprawdzać aby dojść do rozwiązania. Narazie nie mam możliwości sprawdzenia czy moduł nie padł.
Mam nadzieje na szybką odpowiedź 
edit: dodam jeszcze że posiada on cylinder 80cmm, ktory został założony przez poprzedniego właściciela. I jeszcze jedno. Gdzie przeczytałem, że po prostu mogłem zatrzeć silnik ale coś mi się nie chce wierzyć bo nie katowałem go podczas jazdy.
 ale coś mi się nie chce wierzyć bo nie katowałem go podczas jazdy.
				
			 Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Dwa dni temu pojechałem pojeździć sobie na moim derbi gpr r 2000. Nie kręciłem więcej niż 11tys obrotów. Przyjechałem motor postał 2 h i chcialem pojeździć przez pierwsze 2 minuty nie krecil sie wiecej niz 8, mówie sobie że zimny i dlatego. Ale po 5 minutach zatrzymałem się na chwile, i potem już kompletnie nie wkręcał się więcej niż 6 tyś obrotów i nadal tak jest. Szukałem na forum, ale mieli inne problemy np. dławienie się itp. Ja takiego problemu nie mam. No więc podsumuje.
 Mam pytanie i liczę na szybką odpowiedź. Dwa dni temu pojechałem pojeździć sobie na moim derbi gpr r 2000. Nie kręciłem więcej niż 11tys obrotów. Przyjechałem motor postał 2 h i chcialem pojeździć przez pierwsze 2 minuty nie krecil sie wiecej niz 8, mówie sobie że zimny i dlatego. Ale po 5 minutach zatrzymałem się na chwile, i potem już kompletnie nie wkręcał się więcej niż 6 tyś obrotów i nadal tak jest. Szukałem na forum, ale mieli inne problemy np. dławienie się itp. Ja takiego problemu nie mam. No więc podsumuje. 
Na luzie idzie do 8 tys i ani troche dalej, przy tym nie dławi się ani nic,
Na biegu idzie tylko do 6 tys obrotów, i także się nie dławi ani nic, po prostu cały czas jest 6 tys obrotów z max (odciągniętą?) manetką gazu.
Dziś rozebrałem filtr powietrza, czysty jest. Tak samo z filtrem paliwa.
Nie wiem co mogę jeszcze samemu sprawdzić. Rozebrać gaźnik?? Ma coś wspólnego z tym? A jak nie, to co po kolei sprawdzać aby dojść do rozwiązania. Narazie nie mam możliwości sprawdzenia czy moduł nie padł.
Mam nadzieje na szybką odpowiedź
 
edit: dodam jeszcze że posiada on cylinder 80cmm, ktory został założony przez poprzedniego właściciela. I jeszcze jedno. Gdzie przeczytałem, że po prostu mogłem zatrzeć silnik
 ale coś mi się nie chce wierzyć bo nie katowałem go podczas jazdy.
 ale coś mi się nie chce wierzyć bo nie katowałem go podczas jazdy.- kreska
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
- Lokalizacja: Pruszków
Jeżeli miałeś odpowiednią ilośc oleju dobregooleju i go nie katowałeś to o zatarcu niema mowy no chyba, że coś było nie tak. 
				
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan  streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/ 
 (otwórz link)Im
  (otwórz link)Im
			 (otwórz link)Im
  (otwórz link)Im- 
				 
 konan
- Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
nie jestem pewien co do motocykli derbi ale ja bym sprubował cały gaźnik wyczyścić no chyba że masz ciężko rozbieralny albo coś w tym stylu  ale poczekaj na inne podpowiedzi
 ale poczekaj na inne podpowiedzi 
				 ale poczekaj na inne podpowiedzi
 ale poczekaj na inne podpowiedzi 
Nienawidze anty motocyklistów co życzą nam źle ;/;/ fan  streetbike moto gp fmx/sm/mx/MP i ME/ 
 (otwórz link)Im
  (otwórz link)Im
			 (otwórz link)Im
  (otwórz link)Im- 
				 
 konan
- Świeżak
- Posty: 153
- Dołączył(a): 28/9/2007, 15:58
- Lokalizacja: Poznań
Witam mam troszke pojecia w tym temacie i powiem tak jesli dobrze poszło to wez wyklrec sobie gaznik wyczysc dobrze i sprubuj wstepnie wyregulowac czli 2,5 obrotu wykrecasz sqad mieszanki jesli wszystko ok to koniec wzmagan jesli nie to wykrec swiece i mierz cisnienie powinno wynosic ponad 10 bar jesli masz duzo mniej to sciagaj culinder bo rozsypał sie tłok POZDRAWIAM powodzenia
				Predkość jeszcze nikogo nie zabiła, lecz nagłe zatrzymanie 
			
- tomas196
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 25/9/2007, 09:15
no chyba, bedę musiał jechać do jakiegoś warszatu, bo sam nie mam czym zmierzyć ciśnienia, a gaźnik wyczyściłem i nadal sie nie wkreca. Powiedzcie mi, czy może to po prostu jest świeca? To pojadę zaraz i kupie :< Proszę o szybką odpowiedź  
  
				
			 
  
- kreska
- Świeżak
- Posty: 142
- Dołączył(a): 4/8/2007, 17:54
- Lokalizacja: Pruszków
derbi
Własnie po co pytac jesli przyczyne najprawdopodobniej znasz sam oczywiscie moze to byc swieca ja miałem kiedys kiedys rieju rs2 matrix i co miesiac wymieniałem swiece bo wypalało elektrody tak ze mozliwe ze to bedzie wina swiecy POZDRO
				Predkość jeszcze nikogo nie zabiła, lecz nagłe zatrzymanie 
			
- tomas196
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 25/9/2007, 09:15
			Posty: 10
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości
