Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Około 7-8 lat temu sprzedałem swoja 636 B1H z dodatkami. Postanowiłem wtedy, że na kolejne moto tak nie doposaże.
Tak wieć po długiej przerwy od moto kupiłem. Zgoda żony - nie potrzebna. Brak zgody równy rozwodowi. (mam nadziej ,że tego nie czyta xD)
W listopadzie 2018r. zakupiłem GSXR 750 l2 i postanowiłem, że żadnych akcesorii do niego nie kupię oprócz crashpadów. Patrz 636. Takie postanowienie noworoczne . Motocykl z Poznańskiego salonu AutoWahe. Kupiony z jedynym modem a mianowicie końcówką IXIL.
No to zaczynamy :
1) Zaczne od dodatku z Chin a który przwija się przez allegro w wyższej cenie. Tank pad Keite, a raczej jego podróbka. Tank pad jest tani kosztuje 8zł z przesyłką z Aliexpress. Jest też niewielki. Nie wiem czy oryginały są większe. Wykonany jest ze sztywnego materiału. Przyklejany jest za pomocą słabej taśmy dwustronnej. To akurat był plus bo łatwiej było go zdemontować. Tank pad odklejał się i pękał. Oryginał ma nadruk z adresem strony podróbki go nie mają. Kolory także mają wiele do życzenia. Biel szarawa. Czerwień żółtawa. 3 dni na słońcu zżółkła jeszcze bardziej.
2) Nakłądka siedzenia Aliexpress ~60-70zł z przesyłką. Tu akurat nie mogę się przyczepić. Naprawdę dobrze wykonana. Może kiedyś zapoluje na oryginalną ,ale jak narazie naprawdę dobry produkt. Minus dług czas przesyłki.
3) Crashpady Puig Pro zakupione w BlackFriday. Udało mi się dorwać w promocji za około 400zł w 4Ride. Po dłuższym oczekwiniu przyszły. Tak więc w stosunku do pierwotnej ceny 140-200zł w kieszni. Crashpady nie wymagają wiercenia w owiewce. Zapieraja sie za ramę więc nie ma efektu dźwigni. Przy montażu prawego crashpad przykręcając go można spowodować jego obrócenie gdyż crashapdy opierjąc się o rame tylko w kierunku jazdy. Przykładowo Crashpady shogun i Trex posiadają blokade z dwóch stron.
4) Szybka Puig. Koszt około 270zł. Po niudanym zakupie w BlackFirday w 4Ride w cenie 220zł zamówiłęm szybkę ponownie w cenie 270zł również w tym samym sklepie. Tym razem bez problemu. Wersja light tint. Montaż wymagał odkrecenie lusterek w celu zrobienia miejsca miedzy czaszą a stelażem zegarów.
5) Niebieskie łamane klamki firmy Puig 510zł - allegro Puig. Klamki posiadają regulacje 5 stopniową. Trzpień pompy hamulcowaej wchodzi w regulowany otwór w dźwignie hamulcja. Warto odpowietrzyc i wymienić płyn hamulcowy na klamce OEM przed montażem i regulacją tego elementu dźwigni. Warto sprawdzić czy wszyskie śruby klamki są dobrze przykręcone. Nawet te dostarczone przez producenta. Jedną ze śrub miałem niedokładnie dokręconą. Dobrze ,że odpadła mi w garażu, a nie na trasie wraz z klamką. Śruba zagłębiała się w podfrezowaniu. By dokręcić ją do końca zaparłem ją z jednej strony śrubokrętem by się nie obracał i przykręciłem z drugiej imbusem. Jeżeli użyje się klucza nasadowaego śruba się nie dokręci. Dodam ,że tyczyło się to klamki hamulca. Nakrętka klamki sprzęgła nie chowała się w podfrezowaniu.
6) Korek wlewu oleju Acel. Niebieski. Ładnie zgrywa sie z klamkami. Cena około 50zł z przesyłką - allegro. Zakup raczej wymuszony. Korki Suzuki są raczej kruche i lepiej w nie niestukacj tylką wziąść kombinerki i przez szmatkę odkrecić.
7) Przewody EBC Przód Typ F i tył. Cena około 384zł w promocji. Zakupione w sklepie motorus. Montaż to była mordęga. Typ F nie jest standardowym mocowanie dla GSXR 750 l2. W wersji OEM od pompy idzie jeden przewód drugi przewód zaś łączy 2 zaciski. Instrukcja montaż jest szczątkowa a przewody nie są w żaden sposób oznakowane. Tak więc dłuższy przewód idzie na lwą stronę a krótszy na prawą. Problem polegał na tym ,że jeden z przewodów- ten na lewy zaciśk miał nie dokońca pod właściwym kątem końcówke. Z instrukcji obsługi przyda się zaś wartość momentu siły z jakim trzeba dokręcić przewód.
Ciekawostka amerykańskie producent przewodów hamulcowych firma Speigler ma bardzo dobrze oznaczone przewody. Każda końcówka jest oznaczone np.:master cylinder/caliper right etc... Dzięki czemu nie trzeba się zastanawiać. W zestawie maja także przyrząd/zestaw do obracania przewodu.
Tank Grip - EazyGrip 168zł - tańsze rozwiązanie dla Stompgripów. Około 100zł różnicy. SKlep mm-tech allegro.. Wersja Pro z małymi wypustkami. W przeciwienstwie do StompGripów bardzo wygodne w jeansach. Montaż wymaga odtłuszczenia baku. Podgrzania go np.:suszarką, podgrzania kleju na EazyGripie. Przyklejenie. Instrukcja przewiduje 24h czas wiązania kleju. Znaczki Eazi grip wkleja się oddzielnie. Również przed przyklejeniem podgrzałem klej na znaczkach. Jak narazie jeździ się wyśmienicie.
9) Tank Grip Motografix./b] 111zł z przesyłką- allegro sklep motosati. Ogromny z intensywną bielą i czerwienią. Miękki i elastyczny, klej trzyma niesamowicie. Wersja dedykowana pod motocykl. Naprawdę polecam.
10) [b]Osłona dekli R&G - 617zł - sklep 4Ride. Cene negocjowałem przez email. Poprostu spytałem ,czy dadzą mi cenę z innego sklepu internetowego. Przysłka gratis bo odbierałem w sklepie stacjonarnym.
Montaż i instrukcja nie uwzględnia dodanych zwykłych podkładek. Są one tak naprawdę zbędne, gdyż dodane tulej z kołnieżem tworzą formę podkładki. Podkładek użyłem po stronie prawej motocykl. Należy pamiętać o użyciu oringu olejowego. W innym razie moze zacząć siąpić spod jednej ze śrób olej.
Strpma sprzęgła przyspożyła mi odrobinę kłopotu. Problem się rozwiązał gdy wywaliłem podkładki. Poprostu nie ma na nie miejsca. Nie wiem po co producent je dał. Tak jak pisałem tuleje posiadają kołnież i nie trzeba montować tych podkładek. Tuleje tworzą wówczas forme podkładki.
11) Błotnik karbonowy firmy PRO-Fiber 614zł z przesyłką - allegro mm-tecj. Lekki Paczka ważyła tyle co pudełko w nie zamocowane. Ładny. Zakup trochę wymuszony jako ,że cofając motocykl na miejscu postojowym zapomniałem o blokadzie tarczy co zaoocowało pęknięciem OEM, którge oddałem do pospawania koledze. Przydałyby się śruby mocujące do tylnech mocowań jako ,że otwóry w nich nie uwzględniają gumowych tuleji które są w OEM. Tuleje posłużyły jako podkładki dystansowe. Sruby oem posiadają kołnież. Powoduje on dystans miedzy śrubą a błotnikiem.
12)Wydech IXILL. ładny zgrabny cichy z homologacja i niedemontowalnym dbkillerem. Motocykl posiada katalizator. Jest cichy i bezproblemu przeszedł przegląd. Koszt około 800zł. Dostałem go razem z motocyklem. Zamonotwany był w salonie Suzuki Wahe skąd pochodzi motocykl.
Plany:
-Crashpady tylnej (200-240zł) i przedniej osi R&G (168zł)
-Osłona chłodnicy R&G ~330zł.
-Sportowe sety - np.:GillesFactory PRO lub Bonnaci Racing or ARP- sety w suzuki posiadają fabryczną regulacje więć możę odpuszcze ,gdyż jest to wydatek od około 1400zł w zwyż.
Prawdopodbine poczekam na kolejny Black Friday.
-qucikshifter healtech - lub nie bo koszt około 1300-1400zł.
Czynnośći serwisowe rok 2018/2019 przygotowanie do sezonu:
-olej motul 7100 10W-40 plus filtr oleju -
- przednia opona BT16PRO, adekwatnie do tyłu.
- łączni filtra oleju - wymieniony spowodu nieprzemyślanego demontaża filtru za pomocą śrubokretu- uszkodzenie gwintu
- płyn hamulcowy RBF600 DOT4
Cel:
Całkowite zamknięcie tylnej i przedniej opony i wyjazd na jakiś mały tor.Obecny stan tyłu:
Tak wieć po długiej przerwy od moto kupiłem. Zgoda żony - nie potrzebna. Brak zgody równy rozwodowi. (mam nadziej ,że tego nie czyta xD)
W listopadzie 2018r. zakupiłem GSXR 750 l2 i postanowiłem, że żadnych akcesorii do niego nie kupię oprócz crashpadów. Patrz 636. Takie postanowienie noworoczne . Motocykl z Poznańskiego salonu AutoWahe. Kupiony z jedynym modem a mianowicie końcówką IXIL.
No to zaczynamy :
1) Zaczne od dodatku z Chin a który przwija się przez allegro w wyższej cenie. Tank pad Keite, a raczej jego podróbka. Tank pad jest tani kosztuje 8zł z przesyłką z Aliexpress. Jest też niewielki. Nie wiem czy oryginały są większe. Wykonany jest ze sztywnego materiału. Przyklejany jest za pomocą słabej taśmy dwustronnej. To akurat był plus bo łatwiej było go zdemontować. Tank pad odklejał się i pękał. Oryginał ma nadruk z adresem strony podróbki go nie mają. Kolory także mają wiele do życzenia. Biel szarawa. Czerwień żółtawa. 3 dni na słońcu zżółkła jeszcze bardziej.
2) Nakłądka siedzenia Aliexpress ~60-70zł z przesyłką. Tu akurat nie mogę się przyczepić. Naprawdę dobrze wykonana. Może kiedyś zapoluje na oryginalną ,ale jak narazie naprawdę dobry produkt. Minus dług czas przesyłki.
3) Crashpady Puig Pro zakupione w BlackFriday. Udało mi się dorwać w promocji za około 400zł w 4Ride. Po dłuższym oczekwiniu przyszły. Tak więc w stosunku do pierwotnej ceny 140-200zł w kieszni. Crashpady nie wymagają wiercenia w owiewce. Zapieraja sie za ramę więc nie ma efektu dźwigni. Przy montażu prawego crashpad przykręcając go można spowodować jego obrócenie gdyż crashapdy opierjąc się o rame tylko w kierunku jazdy. Przykładowo Crashpady shogun i Trex posiadają blokade z dwóch stron.
4) Szybka Puig. Koszt około 270zł. Po niudanym zakupie w BlackFirday w 4Ride w cenie 220zł zamówiłęm szybkę ponownie w cenie 270zł również w tym samym sklepie. Tym razem bez problemu. Wersja light tint. Montaż wymagał odkrecenie lusterek w celu zrobienia miejsca miedzy czaszą a stelażem zegarów.
5) Niebieskie łamane klamki firmy Puig 510zł - allegro Puig. Klamki posiadają regulacje 5 stopniową. Trzpień pompy hamulcowaej wchodzi w regulowany otwór w dźwignie hamulcja. Warto odpowietrzyc i wymienić płyn hamulcowy na klamce OEM przed montażem i regulacją tego elementu dźwigni. Warto sprawdzić czy wszyskie śruby klamki są dobrze przykręcone. Nawet te dostarczone przez producenta. Jedną ze śrub miałem niedokładnie dokręconą. Dobrze ,że odpadła mi w garażu, a nie na trasie wraz z klamką. Śruba zagłębiała się w podfrezowaniu. By dokręcić ją do końca zaparłem ją z jednej strony śrubokrętem by się nie obracał i przykręciłem z drugiej imbusem. Jeżeli użyje się klucza nasadowaego śruba się nie dokręci. Dodam ,że tyczyło się to klamki hamulca. Nakrętka klamki sprzęgła nie chowała się w podfrezowaniu.
6) Korek wlewu oleju Acel. Niebieski. Ładnie zgrywa sie z klamkami. Cena około 50zł z przesyłką - allegro. Zakup raczej wymuszony. Korki Suzuki są raczej kruche i lepiej w nie niestukacj tylką wziąść kombinerki i przez szmatkę odkrecić.
7) Przewody EBC Przód Typ F i tył. Cena około 384zł w promocji. Zakupione w sklepie motorus. Montaż to była mordęga. Typ F nie jest standardowym mocowanie dla GSXR 750 l2. W wersji OEM od pompy idzie jeden przewód drugi przewód zaś łączy 2 zaciski. Instrukcja montaż jest szczątkowa a przewody nie są w żaden sposób oznakowane. Tak więc dłuższy przewód idzie na lwą stronę a krótszy na prawą. Problem polegał na tym ,że jeden z przewodów- ten na lewy zaciśk miał nie dokońca pod właściwym kątem końcówke. Z instrukcji obsługi przyda się zaś wartość momentu siły z jakim trzeba dokręcić przewód.
Ciekawostka amerykańskie producent przewodów hamulcowych firma Speigler ma bardzo dobrze oznaczone przewody. Każda końcówka jest oznaczone np.:master cylinder/caliper right etc... Dzięki czemu nie trzeba się zastanawiać. W zestawie maja także przyrząd/zestaw do obracania przewodu.
Tank Grip - EazyGrip 168zł - tańsze rozwiązanie dla Stompgripów. Około 100zł różnicy. SKlep mm-tech allegro.. Wersja Pro z małymi wypustkami. W przeciwienstwie do StompGripów bardzo wygodne w jeansach. Montaż wymaga odtłuszczenia baku. Podgrzania go np.:suszarką, podgrzania kleju na EazyGripie. Przyklejenie. Instrukcja przewiduje 24h czas wiązania kleju. Znaczki Eazi grip wkleja się oddzielnie. Również przed przyklejeniem podgrzałem klej na znaczkach. Jak narazie jeździ się wyśmienicie.
9) Tank Grip Motografix./b] 111zł z przesyłką- allegro sklep motosati. Ogromny z intensywną bielą i czerwienią. Miękki i elastyczny, klej trzyma niesamowicie. Wersja dedykowana pod motocykl. Naprawdę polecam.
10) [b]Osłona dekli R&G - 617zł - sklep 4Ride. Cene negocjowałem przez email. Poprostu spytałem ,czy dadzą mi cenę z innego sklepu internetowego. Przysłka gratis bo odbierałem w sklepie stacjonarnym.
Montaż i instrukcja nie uwzględnia dodanych zwykłych podkładek. Są one tak naprawdę zbędne, gdyż dodane tulej z kołnieżem tworzą formę podkładki. Podkładek użyłem po stronie prawej motocykl. Należy pamiętać o użyciu oringu olejowego. W innym razie moze zacząć siąpić spod jednej ze śrób olej.
Strpma sprzęgła przyspożyła mi odrobinę kłopotu. Problem się rozwiązał gdy wywaliłem podkładki. Poprostu nie ma na nie miejsca. Nie wiem po co producent je dał. Tak jak pisałem tuleje posiadają kołnież i nie trzeba montować tych podkładek. Tuleje tworzą wówczas forme podkładki.
11) Błotnik karbonowy firmy PRO-Fiber 614zł z przesyłką - allegro mm-tecj. Lekki Paczka ważyła tyle co pudełko w nie zamocowane. Ładny. Zakup trochę wymuszony jako ,że cofając motocykl na miejscu postojowym zapomniałem o blokadzie tarczy co zaoocowało pęknięciem OEM, którge oddałem do pospawania koledze. Przydałyby się śruby mocujące do tylnech mocowań jako ,że otwóry w nich nie uwzględniają gumowych tuleji które są w OEM. Tuleje posłużyły jako podkładki dystansowe. Sruby oem posiadają kołnież. Powoduje on dystans miedzy śrubą a błotnikiem.
12)Wydech IXILL. ładny zgrabny cichy z homologacja i niedemontowalnym dbkillerem. Motocykl posiada katalizator. Jest cichy i bezproblemu przeszedł przegląd. Koszt około 800zł. Dostałem go razem z motocyklem. Zamonotwany był w salonie Suzuki Wahe skąd pochodzi motocykl.
Plany:
-Crashpady tylnej (200-240zł) i przedniej osi R&G (168zł)
-Osłona chłodnicy R&G ~330zł.
-Sportowe sety - np.:GillesFactory PRO lub Bonnaci Racing or ARP- sety w suzuki posiadają fabryczną regulacje więć możę odpuszcze ,gdyż jest to wydatek od około 1400zł w zwyż.
Prawdopodbine poczekam na kolejny Black Friday.
-qucikshifter healtech - lub nie bo koszt około 1300-1400zł.
Czynnośći serwisowe rok 2018/2019 przygotowanie do sezonu:
-olej motul 7100 10W-40 plus filtr oleju -
- przednia opona BT16PRO, adekwatnie do tyłu.
- łączni filtra oleju - wymieniony spowodu nieprzemyślanego demontaża filtru za pomocą śrubokretu- uszkodzenie gwintu
- płyn hamulcowy RBF600 DOT4
Cel:
Całkowite zamknięcie tylnej i przedniej opony i wyjazd na jakiś mały tor.Obecny stan tyłu:
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Krótki update:
Niestety z prawego dekla odpadłą naklejka R&G i zgłosiłem to do sprzedawcy bo teraz wygląda to łyso.
Doszły slidery osi Lightecha z Italii za 180zł w promocji z ebay. I tu też f... up bo jeden stozek rozporowy do monotwania w osce jest za mały i nie jestem w stanie go zamonotować. Fakt zgłoszony juz do sprzedawcy.
W nastepnym rzucie kupie prawdopodobnie pompe Brembo 19RCS bo z obecnej jestem mega niezadowlony.
Niestety z prawego dekla odpadłą naklejka R&G i zgłosiłem to do sprzedawcy bo teraz wygląda to łyso.
Doszły slidery osi Lightecha z Italii za 180zł w promocji z ebay. I tu też f... up bo jeden stozek rozporowy do monotwania w osce jest za mały i nie jestem w stanie go zamonotować. Fakt zgłoszony juz do sprzedawcy.
W nastepnym rzucie kupie prawdopodobnie pompe Brembo 19RCS bo z obecnej jestem mega niezadowlony.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Doszła rozporówka od Lightecha wraz z poprawny sliderem z podcięciem. Tak więc juz zamontowane.
W między czasie oddałem hamulce do odpowietrzenia w serwisie, wraz z wymianą płynu chłodniczego. Jak na mój gust hamulec wciąz mnie nie satyskakcjonował.
W związku z tym w piatek 21.06.2019r. zamówiłem nową pompę i dziś 24.06.2019r przyszła Fedexem ze słonecznej Italii Brembo RCS 19 w expresowym tempie.
24.06.2019r
25.06.2019r początek montażu. Pozostało dostaowanie kabli microswith pod OEM konektor i zalanie DOT4. Pozostawiłem OEM zbironiczek ze względów finansowych. Pompa kosztowała mnie ~1060zł po marżach Paypal.
Zbiornik OEM i pompa Nissin OEM ma większą średnicę w miejcu montażu przewodu łączącego pompę ze zbiorniczkiem płynu hamulcowego niż Brembo. Średnica ta wynosi około 8mm(wewnętrzna). W związku z tym zakupiłęm przewód/wąż hamulcowy ssący EPDM 6,5mmx10,5mm.
Ze względu na większą średnice od strony zbironiczka płynu hamulcowego zostawiłem zapinkę OEM, a od strony pompy dałem zapinkę którą otrzymałem wraz przewodem EPDM 6,5mmx10,5mm od sprzedawcy.
Przewód EPDM zakupiłem na : http://przewodystalowe.pl/ 0,5m plus zapinki- 26zł z przesyłką kurierem.
Rozważałem zakup klamki TWM która bardzo przypomina tą Bremno. Nie znalazłem by ktoś oferował ja osobno bez klamki hamulca. Również nie ma dystrybutora w Poslce. Z tego powodu postanowiłem ,że w najbliższym czasię zakupię klamkę łamaną od PUIG w kolorze czarnym. Adapter już mam więc pozostaje zakup samej klamki- koszt 170zł. Na allegro znalazłem komplet klamek czarny PUIG do ZX6r 95. w cenie 65zł. W tym, że klamki mają regulowaną długość co mi się średnio podoba. Czekam jednak na lepsze zdjęciacia przedmiotu od sprzedającego.
W związku wymianą pompy hamulcowej mam zamiar sprzedać klamki PUIG bez jednego adaptera sprzęgła.
SPRZEDAM:
KLAMKI ŁAMANE PUIG niebieskie:
-klamka łamana sprzęgła 260AA
-[b]kamka łamana hamulca 160AA
-[b]adapter pod hamulec 5458N
-brak adapter trzeba dokupić 5766N koszt 85zł.
Kompatybilność można spradzić tu stron 89 pdf a 177 w katalogu.
https://puig.tv/uploads/2018/02/19/064a ... 222ad3cc.p
26.06.2019
Zamonotwałem czujnik stopu i zalałem płyn do układu. Jeszcze nie jezdziłem po miesc ale czuc roznice. Mozna hamowac dwoma palcami.
W celu zamonotwania czujnika stopu odciałem kabel od czujnika zapewnionego przez brembo na odcinku około 6cm i zamonotwałem 2 męskie konektory zakupione na Volumenie ktore zabezpieczyłem koszulka termokurczliwą i taśmą izolacyjną. Dzięki temu nie musiałem odcina OEM konektora będącego w wiązce.:
Konektor to koszt jakiś 50gr. Kupiłem na giełdzie koło GUS w Warszawie. Droższy był sam parking.
W związku z tym ,że nie wypompowałem płynu z przewodów przy montażu odpowietrzenie było dość szybkie. Głównie na pompie. Potem dla pewności jeszce na zaciskach.
Finished product:
W między czasie oddałem hamulce do odpowietrzenia w serwisie, wraz z wymianą płynu chłodniczego. Jak na mój gust hamulec wciąz mnie nie satyskakcjonował.
W związku z tym w piatek 21.06.2019r. zamówiłem nową pompę i dziś 24.06.2019r przyszła Fedexem ze słonecznej Italii Brembo RCS 19 w expresowym tempie.
24.06.2019r
25.06.2019r początek montażu. Pozostało dostaowanie kabli microswith pod OEM konektor i zalanie DOT4. Pozostawiłem OEM zbironiczek ze względów finansowych. Pompa kosztowała mnie ~1060zł po marżach Paypal.
Zbiornik OEM i pompa Nissin OEM ma większą średnicę w miejcu montażu przewodu łączącego pompę ze zbiorniczkiem płynu hamulcowego niż Brembo. Średnica ta wynosi około 8mm(wewnętrzna). W związku z tym zakupiłęm przewód/wąż hamulcowy ssący EPDM 6,5mmx10,5mm.
Ze względu na większą średnice od strony zbironiczka płynu hamulcowego zostawiłem zapinkę OEM, a od strony pompy dałem zapinkę którą otrzymałem wraz przewodem EPDM 6,5mmx10,5mm od sprzedawcy.
Przewód EPDM zakupiłem na : http://przewodystalowe.pl/ 0,5m plus zapinki- 26zł z przesyłką kurierem.
Rozważałem zakup klamki TWM która bardzo przypomina tą Bremno. Nie znalazłem by ktoś oferował ja osobno bez klamki hamulca. Również nie ma dystrybutora w Poslce. Z tego powodu postanowiłem ,że w najbliższym czasię zakupię klamkę łamaną od PUIG w kolorze czarnym. Adapter już mam więc pozostaje zakup samej klamki- koszt 170zł. Na allegro znalazłem komplet klamek czarny PUIG do ZX6r 95. w cenie 65zł. W tym, że klamki mają regulowaną długość co mi się średnio podoba. Czekam jednak na lepsze zdjęciacia przedmiotu od sprzedającego.
W związku wymianą pompy hamulcowej mam zamiar sprzedać klamki PUIG bez jednego adaptera sprzęgła.
SPRZEDAM:
KLAMKI ŁAMANE PUIG niebieskie:
-klamka łamana sprzęgła 260AA
-[b]kamka łamana hamulca 160AA
-[b]adapter pod hamulec 5458N
-brak adapter trzeba dokupić 5766N koszt 85zł.
Kompatybilność można spradzić tu stron 89 pdf a 177 w katalogu.
https://puig.tv/uploads/2018/02/19/064a ... 222ad3cc.p
26.06.2019
Zamonotwałem czujnik stopu i zalałem płyn do układu. Jeszcze nie jezdziłem po miesc ale czuc roznice. Mozna hamowac dwoma palcami.
W celu zamonotwania czujnika stopu odciałem kabel od czujnika zapewnionego przez brembo na odcinku około 6cm i zamonotwałem 2 męskie konektory zakupione na Volumenie ktore zabezpieczyłem koszulka termokurczliwą i taśmą izolacyjną. Dzięki temu nie musiałem odcina OEM konektora będącego w wiązce.:
Konektor to koszt jakiś 50gr. Kupiłem na giełdzie koło GUS w Warszawie. Droższy był sam parking.
W związku z tym ,że nie wypompowałem płynu z przewodów przy montażu odpowietrzenie było dość szybkie. Głównie na pompie. Potem dla pewności jeszce na zaciskach.
Finished product:
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Doszedł filtr K&N. OEM był już nieźle brudny. 249zł z motorus.pl
W oczekwianiu na mocowanie tablicy J-tech z uk. 160zł
Zamówiłem czarne Gilles VCR38GT z UK 1480zł z przesyłką nowe. Przewalutowałem bezposrednio na paypalu. Przy przewalutowaniu w ebay dochodziły dodatkowe koszty. Warto zwrócić uwagę czy sklep jest z ebay.uk czy np .it bo moze byc tak ze zaplacimy podwujnie za przewalutowanie. Zupdatuje relacje po montazu. Zobaczymy jak się maja w stosunku do poprzedniego modelu który miałem w zx6r Gilles AS31GT które były doś solidne i wytrzymały nawet lekkiego slide w Radomiu. Musiałem tylko dzwignie hamulca wymienic.
Dodaje zdjecia mocowania tablicy J-Tech. Ledy są dość mocne, ale troche maja problem z trafieniem w tablice. W pełnej ciemnosci nie sprawdzalem ale tablice w miare widac w półmroku. Troche ja dogiołem bo miałęm wrazenie ze jest zbyt równoległa do podłoża. Zestaw Jtech przychodzi z szybkozłączką pasującą do złączki suzuki. Zakupiłem na ebay. W aukcji jest napisane ,żę ich mocowania są wykonane w UK. Oświtlenie sprzedawca zakupuje mosowo od podwykonawcy.
Musiałem przesunąć swiatełko alarmu na srodek zadupka bo było na mocowaniu OEM tablicy. Trochę się nagimnatykowałem.
Wskoczyl tez filtr K&M 249zł motorus.pl
W oczekwianiu na mocowanie tablicy J-tech z uk. 160zł
Zamówiłem czarne Gilles VCR38GT z UK 1480zł z przesyłką nowe. Przewalutowałem bezposrednio na paypalu. Przy przewalutowaniu w ebay dochodziły dodatkowe koszty. Warto zwrócić uwagę czy sklep jest z ebay.uk czy np .it bo moze byc tak ze zaplacimy podwujnie za przewalutowanie. Zupdatuje relacje po montazu. Zobaczymy jak się maja w stosunku do poprzedniego modelu który miałem w zx6r Gilles AS31GT które były doś solidne i wytrzymały nawet lekkiego slide w Radomiu. Musiałem tylko dzwignie hamulca wymienic.
Dodaje zdjecia mocowania tablicy J-Tech. Ledy są dość mocne, ale troche maja problem z trafieniem w tablice. W pełnej ciemnosci nie sprawdzalem ale tablice w miare widac w półmroku. Troche ja dogiołem bo miałęm wrazenie ze jest zbyt równoległa do podłoża. Zestaw Jtech przychodzi z szybkozłączką pasującą do złączki suzuki. Zakupiłem na ebay. W aukcji jest napisane ,żę ich mocowania są wykonane w UK. Oświtlenie sprzedawca zakupuje mosowo od podwykonawcy.
Musiałem przesunąć swiatełko alarmu na srodek zadupka bo było na mocowaniu OEM tablicy. Trochę się nagimnatykowałem.
Wskoczyl tez filtr K&M 249zł motorus.pl
Ostatnio edytowano 7/8/2019, 23:34 przez Seba_ER5, łącznie edytowano 1 raz
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Przyszły sety gillsa nówki z UK cena około 1500zł VCR38GT.
WIeczór przebiegł pod znakiem montażu.
-Montaż setu prawego wymagał krócenia przewodu hamulcowego i przeniesenie zbiróniczkaplynu hamulcowego spod siedzenia na set. Czujnik stopu wymaga wyregulowania długość trzonka od pompy hamulca tylnego. Połączenie okablowania również nie jest opisane więc było na chybił trafił. Jedyne info ,że niebieskie habel jest niepotrzebny i nalezy go zaizolować.
Finalnie wyszło szary z czerwonym i biały z brązowym. Połączyłem na kostę jak lampę pod sufitem w mieszakniu. Potem może zmienie. Pozostało dolać płynu hamuclowego i odpowietrzyc.
-montaż setu pasazera. O ile montaż samego setu nie jest trudny o tyl demontaż dzwignie zminy biegów już jest problematyczny. Jutro jade do kolegi mechanika by mi srube odkrecił.
Set prawy:
Nisekonczony montaz setu lewego:
Odkreciłem w miejscu zanzaczonym na rozowo i jade jutro odkrecic element oznaczony na zółto.
W Niedziele byłem na torze w łodzi i niestety zgubiłem odważnik prawy kierownicy. Chyba zle go przykreciłem po montazu pompy Brembo.
Zamówiłem ciezarki Barracuda B-LUX. Poprostu najbardziej do mnie przemawiały estetycznie.
No i ciezarki odesłane. Wpadaja w morką toń zieleń i nie pasują. Do tego element rozporowy jest tragiczny.
Skończyłem montaż setów. By wykreić mocowanie dzwignie zmiany biegów trzeba było ją podgrzać.
Ciężarki Barracudy odesłałem spowrotem:
Przyszły też ciężarki Barracudy. Mocowanie rozporowe w nich to dramat. Nakretka sciskajaca ma za małą srednice przez co zamiast sciskac gumę rozporową wpada w nią. Kolor niebieskie okazał się morski.
Tak więc odesłałem Barracude jeszcze tego samego dnia. Gdybym zamówił czarne to może jeszcze by zostały.
Zamówiłęm podkładke w asso pod mocowanie OEM ciezarkow i chyba bedzie kupiony Lightech prawdopodobnie czarny.
Na pierwszym zdjeciu nie wyglada to az tak zle ale na zywo to jest kolor morski. Widac to na 2 zdjeciu.
WIeczór przebiegł pod znakiem montażu.
-Montaż setu prawego wymagał krócenia przewodu hamulcowego i przeniesenie zbiróniczkaplynu hamulcowego spod siedzenia na set. Czujnik stopu wymaga wyregulowania długość trzonka od pompy hamulca tylnego. Połączenie okablowania również nie jest opisane więc było na chybił trafił. Jedyne info ,że niebieskie habel jest niepotrzebny i nalezy go zaizolować.
Finalnie wyszło szary z czerwonym i biały z brązowym. Połączyłem na kostę jak lampę pod sufitem w mieszakniu. Potem może zmienie. Pozostało dolać płynu hamuclowego i odpowietrzyc.
-montaż setu pasazera. O ile montaż samego setu nie jest trudny o tyl demontaż dzwignie zminy biegów już jest problematyczny. Jutro jade do kolegi mechanika by mi srube odkrecił.
Set prawy:
Nisekonczony montaz setu lewego:
Odkreciłem w miejscu zanzaczonym na rozowo i jade jutro odkrecic element oznaczony na zółto.
W Niedziele byłem na torze w łodzi i niestety zgubiłem odważnik prawy kierownicy. Chyba zle go przykreciłem po montazu pompy Brembo.
Zamówiłem ciezarki Barracuda B-LUX. Poprostu najbardziej do mnie przemawiały estetycznie.
No i ciezarki odesłane. Wpadaja w morką toń zieleń i nie pasują. Do tego element rozporowy jest tragiczny.
Skończyłem montaż setów. By wykreić mocowanie dzwignie zmiany biegów trzeba było ją podgrzać.
Ciężarki Barracudy odesłałem spowrotem:
Przyszły też ciężarki Barracudy. Mocowanie rozporowe w nich to dramat. Nakretka sciskajaca ma za małą srednice przez co zamiast sciskac gumę rozporową wpada w nią. Kolor niebieskie okazał się morski.
Tak więc odesłałem Barracude jeszcze tego samego dnia. Gdybym zamówił czarne to może jeszcze by zostały.
Zamówiłęm podkładke w asso pod mocowanie OEM ciezarkow i chyba bedzie kupiony Lightech prawdopodobnie czarny.
Na pierwszym zdjeciu nie wyglada to az tak zle ale na zywo to jest kolor morski. Widac to na 2 zdjeciu.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
W końcu zamonotwałem porządne ciężarki R&G w promocji w Legato bez VAT i burgier gratis xD...
Zamówiłem klamke od Lightecha sprzegła. Ładnie spasowuje się z RCS19 od Brembo po prawej.
A tym czasem 70zł później:
120zł OEM SUZUKI. Napaliłem się po znalezieniu tanszej wersji na OLX ale sprzedajacy poinformowałe mnie po 2 dniach ze juz nie ma ;/... I tak z 70zł urosło.
Zamówiłem klamke od Lightecha sprzegła. Ładnie spasowuje się z RCS19 od Brembo po prawej.
A tym czasem 70zł później:
120zł OEM SUZUKI. Napaliłem się po znalezieniu tanszej wersji na OLX ale sprzedajacy poinformowałe mnie po 2 dniach ze juz nie ma ;/... I tak z 70zł urosło.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
[quote=Sebula post_id=140874 time=1572461568 user_id=16197]
Sezon zakończony.
Torowania:
-Białystok
-Słomczyn
-Łódź
-Białystok
-Słomczyn
-RADOM - pechowy RADOM
Torowanie z Białegostoku.
Niestety 15.09 był dla mnie pechowy i 6 torowanie w tym roku nie obyło sie bez przygody. Pech trafił ,że wypadłem z zakrętu w Radomiu a lusterko i crashapad wbity w ziemie stały się dzwignią. Naszczecie predkosc była nie wielka. Radom jest dla mnie pechowy.
ZX6r z duzo mniejszymi szkodami sliznalem x lat do tyłu.
Zaczęły się cięzkie rozmowy z handlażami którzy usilinie chcieli mi sprzedać używki drożej niż nowe (bez promocji).
ASO SUZUKI PROWADZI CYKLINĄ akcję 30% zniżki w październiku i lutym na wszystkie cześć do motocykli.
A tu efekt już po przyugodzie:
Tu już po demontażu wszystkiego co rozwalone:
Szkody:
Motocykl już poskładany. Na dniach mam dostać mocowanie crashpadu. Dobra wiadomość ,żę już jest sprowadzone. Do tego czekam na elementy do setu Gilles. W drodze jest też druga lampa wersja europejska z ebay.co.uk bez uszdzkoeń za 250zł xD. Deal roku. Na oku mam także wypełnienie zadupka z całym uchwytem w rozsądnej cenie. Muszę tylko zweryfikować czy oprócz tego ,że jest brudny nie ma żadnych pęknięć.
Wtedy pozostanie mi już tylko jeden element z naprawionym uchwytem. Oczywiście kupiłem kilka śrubek z ASO ktore zgubiłem i zapinki, ale te kupiłęm ze spinka.pl.
Przykładowo złożona cała czasza.
Zamierzam ściągać cały przód ze stależem i przekładać zegary do drugiego stelaża z okablowaniem do okazyjnej jazdy na torze.
Poskładane (brakuje crashpada i lewego setu gilles:
Zakupiłem też kilka nowych gratów .
Nowa klamka Lightecha. 370zł:
I używane mocowanie wydechu Boddies Exhaust 115zł z przesyłką.
Śrubki imbusowe KEITE do szybki (czarne).
Serwis aktualny przebieg około 12000km:
- tylna opona Bridgestone BT-16PRO - nastepny juz będzie komple s21 lub s22.
- olej Motul 7100 i filtr Hiflo.
- Zakupiłem także boczne wentylki do kół w legato.
W planach mam torowe owieki chyba z pokoplast b /drugi stelaż (używka lub chiny) na przód by ułatwić demontaż. Na allegro już znalazłem wiązkę elektryczną idącą do zegarów i amortyzatora skrętu. Pociągnie to za sobą hak i przyczepkę do focusa lub tymczasowe wypożyczanie od kolegi.
Jeszcze kwestia czy stelaż wyścigowy czy ala oryginał chyba poszukam pierwszej opcji. Coraz bardziej myślę też o carbonie na rame i wahacz ale to koszt około 1000zł
[/quote]
Sezon zakończony.
Torowania:
-Białystok
-Słomczyn
-Łódź
-Białystok
-Słomczyn
-RADOM - pechowy RADOM
Torowanie z Białegostoku.
Niestety 15.09 był dla mnie pechowy i 6 torowanie w tym roku nie obyło sie bez przygody. Pech trafił ,że wypadłem z zakrętu w Radomiu a lusterko i crashapad wbity w ziemie stały się dzwignią. Naszczecie predkosc była nie wielka. Radom jest dla mnie pechowy.
ZX6r z duzo mniejszymi szkodami sliznalem x lat do tyłu.
Zaczęły się cięzkie rozmowy z handlażami którzy usilinie chcieli mi sprzedać używki drożej niż nowe (bez promocji).
ASO SUZUKI PROWADZI CYKLINĄ akcję 30% zniżki w październiku i lutym na wszystkie cześć do motocykli.
A tu efekt już po przyugodzie:
Tu już po demontażu wszystkiego co rozwalone:
Szkody:
Motocykl już poskładany. Na dniach mam dostać mocowanie crashpadu. Dobra wiadomość ,żę już jest sprowadzone. Do tego czekam na elementy do setu Gilles. W drodze jest też druga lampa wersja europejska z ebay.co.uk bez uszdzkoeń za 250zł xD. Deal roku. Na oku mam także wypełnienie zadupka z całym uchwytem w rozsądnej cenie. Muszę tylko zweryfikować czy oprócz tego ,że jest brudny nie ma żadnych pęknięć.
Wtedy pozostanie mi już tylko jeden element z naprawionym uchwytem. Oczywiście kupiłem kilka śrubek z ASO ktore zgubiłem i zapinki, ale te kupiłęm ze spinka.pl.
Przykładowo złożona cała czasza.
Zamierzam ściągać cały przód ze stależem i przekładać zegary do drugiego stelaża z okablowaniem do okazyjnej jazdy na torze.
Poskładane (brakuje crashpada i lewego setu gilles:
Zakupiłem też kilka nowych gratów .
Nowa klamka Lightecha. 370zł:
I używane mocowanie wydechu Boddies Exhaust 115zł z przesyłką.
Śrubki imbusowe KEITE do szybki (czarne).
Serwis aktualny przebieg około 12000km:
- tylna opona Bridgestone BT-16PRO - nastepny juz będzie komple s21 lub s22.
- olej Motul 7100 i filtr Hiflo.
- Zakupiłem także boczne wentylki do kół w legato.
W planach mam torowe owieki chyba z pokoplast b /drugi stelaż (używka lub chiny) na przód by ułatwić demontaż. Na allegro już znalazłem wiązkę elektryczną idącą do zegarów i amortyzatora skrętu. Pociągnie to za sobą hak i przyczepkę do focusa lub tymczasowe wypożyczanie od kolegi.
Jeszcze kwestia czy stelaż wyścigowy czy ala oryginał chyba poszukam pierwszej opcji. Coraz bardziej myślę też o carbonie na rame i wahacz ale to koszt około 1000zł
[/quote]
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Przygotowany prawie do sezony. Nowa oponka olej filterek. Jeszcze czeka na plyn chlodniczy bodemontowalem chlodnice bo przyszedl pelen układ Gianelli.
Przyszedł pełen układ od Mielocha. 1899zł Gianneli. Jak dla mnie mega okazja. Wiosną strojenie w Speedbike.
Przyszedł pełen układ od Mielocha. 1899zł Gianneli. Jak dla mnie mega okazja. Wiosną strojenie w Speedbike.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Czemu juz nie zmniejsz zdjec do rozmiaru strony z opcja powiekrzenia? Edytowalbym poptrzenid watek ale znikla mi opcja edycji a nie mam ochoty kombinowac.
Widok z boku:
Widok z boku:
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Upgdrade błotnika Sebimoto 300zł w Legato:
Wrócił set Gillsa z lewej strony. Do wymiany osłona łańcucha na carbon. Zaczynam szukać czegoś w dobrej cenie:
Wykrecenie srub błotnika wymaga podrzania jest tam skurwesyńsko mocny locktite. Ja uzylem klucz zaciskowego.
Wrócił set Gillsa z lewej strony. Do wymiany osłona łańcucha na carbon. Zaczynam szukać czegoś w dobrej cenie:
Wykrecenie srub błotnika wymaga podrzania jest tam skurwesyńsko mocny locktite. Ja uzylem klucz zaciskowego.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Wpadły naklejki/pady dolnej czesci ramy z ASO na wiosne w lutym.
128zł
Zamówilem też carbonową osłonę łańcuch Carbon2Race 380zł i mocowanie tłumika Evitech gdyz to obecne z nowym wydechem okazało się zbyt gibkie. Evotech robi naprawde masywnego sk... 230zł.
128zł
Zamówilem też carbonową osłonę łańcuch Carbon2Race 380zł i mocowanie tłumika Evitech gdyz to obecne z nowym wydechem okazało się zbyt gibkie. Evotech robi naprawde masywnego sk... 230zł.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Niestety nakejki po krótkim czasie odpadły same z siebie. Nie mam pojęcia czemu. Umyłem i oczyscilem załączonymi chusteczkami, podgrzałem. Przy montażu uchwytu evotech zauważyłem ,że coś leży ;/... W poniedziałek gadam w ASO. Masakra. 128zł.
Doszedł uchwyt sztywniejszy Evotecha pod wydech bardzo polecam. I osłona łańcucha Carbon2Race. Musiałem dodać po podkładce. Montaż bez zdejmowania koła - katorga.
Doszedł uchwyt sztywniejszy Evotecha pod wydech bardzo polecam. I osłona łańcucha Carbon2Race. Musiałem dodać po podkładce. Montaż bez zdejmowania koła - katorga.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Hamowania sie odbyla i strojenie nowego ukladu:
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
W sumie sytuacja z 11 maja. Głupia parkingówkę na nowej oponie ;(.Juz poskładane większość i już latałem ,ale od 2 tygodniu nie jeździłem bo roznitowałem wydech i dałem opaskę na laser. Skończę całość to wrzucę fota po naprawach. Wróciły też naklejki na boczki z ASO. Tym razem jeszcze nie odpadły.Tak więc nie trzeba dużo by wszystkie platiki poszły w pizdu bo miałem około 10km/h przy treningu kolanka na parkingu. Tylko qrde opona jeszcze zbyt swieza i napomnpowana na drogę ;/. 2.8 na zimno jak ksiazce.
Plastiki wymienione w ASO około 1400zł wyszły z 10% zniżką.
-wymieniony też alement crashpada PUIG. Odbojnik podszlifowałem papierem sciernym bo tylko ryski. Może sobie potem wymienie bo to 100zł i 40zł zaślepki. Element mocowani kosztował 40zł. Ściał się klin i się obrócił
-spolerowałem też kierunek w prawym lusterku bo się przytarł. W drodze mam 2 nówki z Niemiec.
-przytarty set gilles/ peg już zamówiłem 140zł
-klamka Brembo narazie przygtowana pod zaprawkę, zobacze jak wyjdzie ,ale będzie lightech końcówka wymieniona.
-ciezarki kierownicy chyba wymienia na czarne Wometa bo anie i duzy odbojnik.
Na horyzoncie tez AC.
Tak więc poddałem się i zamierzam by wpadło.
Jak skoncze to wrzuce nowe fota. Przynajmniej jak bede sprzedawal to nie bede musial gadac tylko wysle linka.
https://i.imgur.com/nQubDSK.jpg
Plastiki wymienione w ASO około 1400zł wyszły z 10% zniżką.
-wymieniony też alement crashpada PUIG. Odbojnik podszlifowałem papierem sciernym bo tylko ryski. Może sobie potem wymienie bo to 100zł i 40zł zaślepki. Element mocowani kosztował 40zł. Ściał się klin i się obrócił
-spolerowałem też kierunek w prawym lusterku bo się przytarł. W drodze mam 2 nówki z Niemiec.
-przytarty set gilles/ peg już zamówiłem 140zł
-klamka Brembo narazie przygtowana pod zaprawkę, zobacze jak wyjdzie ,ale będzie lightech końcówka wymieniona.
-ciezarki kierownicy chyba wymienia na czarne Wometa bo anie i duzy odbojnik.
Na horyzoncie tez AC.
Tak więc poddałem się i zamierzam by wpadło.
Jak skoncze to wrzuce nowe fota. Przynajmniej jak bede sprzedawal to nie bede musial gadac tylko wysle linka.
https://i.imgur.com/nQubDSK.jpg
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Na chwilę obecną, back to normal. Wróciły naklejki.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Dziś wróciła opaska z ciecia na laserze. Tak więc 50zł jest 2mm szersza. Nity nie są od arrow/giannelli wiec trochę.
Jeszce 60zł pekło na 4 inne opaski które domówiłem bez dziur ale proby wiercenia okryły się fiaskiem.
Dziś jadę po peg gillsa 140zł i zobacze ciężarki kierownicy.
Na gwiazdkę zmienie se klamke na lightecha by pasowała z drugą. (samo ramie)
Jeszce 60zł pekło na 4 inne opaski które domówiłem bez dziur ale proby wiercenia okryły się fiaskiem.
Dziś jadę po peg gillsa 140zł i zobacze ciężarki kierownicy.
Na gwiazdkę zmienie se klamke na lightecha by pasowała z drugą. (samo ramie)
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Prawie finał jeszcze została klamka:
Bardzo fajne te ciezarki Wometa i w dobrej cenie oczywisci tylko srebrno czarne lub cale czarne. Ja wybrałem srebrno czarne.
Tylko śrub z zestawu wyminiełm bo nie pasują pod oryginalne mocowanie. Miałem pod ręką z nierdzewki.
Bardzo fajne te ciezarki Wometa i w dobrej cenie oczywisci tylko srebrno czarne lub cale czarne. Ja wybrałem srebrno czarne.
Tylko śrub z zestawu wyminiełm bo nie pasują pod oryginalne mocowanie. Miałem pod ręką z nierdzewki.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Może kogoś zainteresuja zdjęcia naklejke z allegro do gixa. JUULA_PL. Jak dla mnie jakościwo naprawe spoko. Dziś przykleiłem.
Można zerknać jak wyglądają na tle kolorów suzuki. Trochę jaśniejsze jak niebieski BWM, ale spoko. Pasków dostałem o 3 wiecej i po 1 napisie wiecej. Może na zapas w sumie nie wime xD. Koszt 89zł z przesyłką.
Przeszyła jakiś czas temu nakrętka na zbiorniczek jednak 14zł z przesyłka i przyznam szczerze ze nie odbiega od tego PUIG. Zobaczymy jak z czasem. Doszły też 2 frotki za 26zł. Na zbiorniczek hamulcowy będę musiał skrócić.
Można zerknać jak wyglądają na tle kolorów suzuki. Trochę jaśniejsze jak niebieski BWM, ale spoko. Pasków dostałem o 3 wiecej i po 1 napisie wiecej. Może na zapas w sumie nie wime xD. Koszt 89zł z przesyłką.
Przeszyła jakiś czas temu nakrętka na zbiorniczek jednak 14zł z przesyłka i przyznam szczerze ze nie odbiega od tego PUIG. Zobaczymy jak z czasem. Doszły też 2 frotki za 26zł. Na zbiorniczek hamulcowy będę musiał skrócić.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Zgubiłem chińską nakład w drodze na słomczyn. Trochę se polatałem już bez:
Wpadł za to oryginał... 190zł
Myślę o wymianie EAZy GRIPów wersja pro srednio sie sprawdza ze skora za to dobrze trzyma kombi textylne i jeansy./dress...
Myślę o ONEDESIGNE ze strony PUIG, bo maja najwiekrzą powierzchi i łatwije bedzie sie zewnetrzna noga kotwiczyc na baku.
Wpadł za to oryginał... 190zł
Myślę o wymianie EAZy GRIPów wersja pro srednio sie sprawdza ze skora za to dobrze trzyma kombi textylne i jeansy./dress...
Myślę o ONEDESIGNE ze strony PUIG, bo maja najwiekrzą powierzchi i łatwije bedzie sie zewnetrzna noga kotwiczyc na baku.
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Re: Suzuki GSX-R 750 2012r. - moje akcesoria. Krótki opis.
Lekki upgrade na gixxer.pl mam wiecej opisane ale tu mniej wiecej omówiłem temat. Po łamanem English ale wszystko widać. Zamówiłem nowe welkro czarne i przezroczyste by lepiej zamonotwać osłone:
https://youtu.be/dASmKV5oUUI
https://youtu.be/dASmKV5oUUI
-
Seba_ER5 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Akcesoria motocyklowe
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości