Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez naxozord » 10/2/2016, 13:00

Aha czyli ja muszę wkręcić żeby zubożyć. Dzięki.
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14


Postprzez kris514 » 11/2/2016, 20:07

henio zależy w czym w 4t zazwyczaj regulacja jest bliżej cylindra i jeśli wkręcasz taką to mieszanka ubożeje w dopływ paliwa, natomiast w 2t zazwyczaj regulacja jest bliżej filtra i reguluje się nią dopływ powietrzna do komory pływakowej i w takim przypadku im bardziej wkręcisz tym więcej paliwa silnik dostaje (mowa o obrotach biegu jałowego).
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez naxozord » 12/2/2016, 08:51

To w końcu w 2t śrubę od regulacji mieszanki mam wkręcić czy wykręcić żeby było więcej powietrza?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez soro » 13/2/2016, 21:52

Hejka, z jakiej firmy mogę kupić handbary z takimi małymi lusterkami wbudowanymi, takimi jak nie raz widziałem w nowych husqvarnach ? Drugie pytanie czy rozwiążą one sprawę z policją w razie zatrzymania ? (chodzi o to czy są przepisowe)
soro
Świeżak
 
Posty: 96
Dołączył(a): 19/1/2015, 19:18

plastiki

Postprzez dzika jazda » 21/2/2016, 13:00

Mam pytanie. Chciałbym pomalować plastiki w yamaszce dt i niewiem czym . Z góry dzięki.
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 21/2/2016, 22:03

pędzlem :D


ogólnie nie polecam malowania duzy koszt jak chcesz bardzo dobrze pomalowac ( u lakiernika, specjalny lakier... itp itd ) ale i tak pare wyjazdów w teren i moto bedzie wyglądało tragicznie, plastiki barwione w masie mozna próbować odreanimować, - bedą wyglądały duzo lepiej niz malowane po paru wyjazdach
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

xd

Postprzez dzika jazda » 23/2/2016, 09:51

haaha a jeżeli chodzi o rame?
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez henio12323 » 23/2/2016, 17:50

z rama tez sporo roboty bo trzeba calutką dokładnie rozebrać ( wszystko musi byc zdemontowane) pozabezpieczac gwinty, i główke ramy - wypiaskowac i malowac proszkowo, koszta nie są ogromne za piaskowanie płaci sie srednio 50 zł, malowanie to drugie 50 zł. zalezy jak cena bys miał, wiem że i za 60-70 zł da sie wszystko ogarnąć, jak duza firma malarska, a malujesz np na czarno, to czy pomalują 200 elementów czy 200elementów i rame to dla nich praktycznie bez róznicy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

xd

Postprzez dzika jazda » 23/2/2016, 19:48

dzięki serdeczne
dzika jazda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 26/12/2015, 17:33
Lokalizacja: przemyśl

Postprzez naxozord » 26/2/2016, 09:57

Jaki powinien być kąt pochylenia kierownicy w enduro a motocrossie? Bo podobno w motocrossie kierownica powinna być ustawiona równolegle do lag i to jest standard, a jak to jest w enduro? Ma to jakieś znaczenie np. na amortyzacje?
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 26/2/2016, 10:32

podobnie, te pochylenie jak patrzysz z boku mniej więcej powinno byc równolegle z lagami - ALE to jest regulacja, bo jakby miało byc na stałe to by robili kwadratowe kierownice :D i nie mieli by problemu z mocowaniami :D amortyzacja nie ma znaczenia tutaj, im bardziej pochylisz kierownice do przodu - tym masz lepsze prowadzenie, np w motocyklach trialowych jest zwykle pochylona do przodu od tej pozycji równolegle do lag. z kolei jak pochylisz do siebie - to masz stabilniejsze prowadzenie na długich szybkich prostych, moto jest łatwiej utrzymac, trzeba do tego mniej siły, i ma mniejsza tendencje do wpadania w shimmy.

ja w KTMie mam praktycznie równo z lagami ustawione - tez troche zależy od gięcia kierownicy, kupiłem kiepską bo zagiętą lekko jak w chopperach ;D do tyłu konce kierownicy wygięte, i jak mam ustawioną w przód to mam nienaturalnie nadgarstki do zewnątrz wygięte - wiec tez trzeba sobie ustawic tak żeby tobie było wygodnie. ja preferuje proste kierownice, ( takie ze jak rozciągniesz cos pomiedzy koncówkami kierownicy to praktycznie przejdzie ta linia przez punkt mocowania ) wtedy jest lepsza pozycja na motocyklu ( łokcie szeroko nadgrarski prosto i luźno ustawione itp )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Hubertus125R » 27/2/2016, 09:39

Witam dalej droczę się z problemem zmiany poziomu na iglicy,mam Cr 250 i nie mam pojęcia jak odkręcić śrubę i wyjąć iglice a nie chce robić nic na siłę by coś urwę jeszcze :)
Hubertus125R
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez henio12323 » 27/2/2016, 09:41

sciągasz linke, od góry masz srube - odkręcasz ją kluczem, i wychodzi iglica z zawleczką - co w tym trudnego ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Hubertus125R » 27/2/2016, 09:50

Ja Cię rozumiem Henio tylko powiedz jakim kluczem mam to odkręcić jak blokuje mi linka? to raz a dwa to zwykły klucz mi tam nie wejdzie.
Hubertus125R
Świeżak
 
Posty: 10
Dołączył(a): 23/5/2015, 17:10
Lokalizacja: Gorlice

Postprzez henio12323 » 27/2/2016, 10:47

ale przeciez napisałem - linke sciągasz na początku... podwijasz spręzyne pod pokrywke, i wypinasz linke, - jak klucz zwykły nie wejdzie to kup niezwykły albo magiczny :D - lub wrzuc zdjęcie tej przepustnicy od góry to ci powiem jaki klucz masz uzyc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Nagaroth » 2/3/2016, 18:37

Witam, mam pytanko. Jak wymienić łożysko górne amortyzatora cr 125 00'?

Są tam takie dwa zabezpieczenia, no i nie mam pojęcia jak je wyciągnąć.

http://imgur.com/a/WLNbK
Avatar użytkownika
Nagaroth
Świeżak
 
Posty: 89
Dołączył(a): 1/8/2012, 09:47
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez henio12323 » 3/3/2016, 00:00

podwaz czymś cienkim ja sobie wziąłem mały wkrętak i zeszlifowałem na ostro i da rade podwazac takie rzeczy
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez naxozord » 5/3/2016, 18:38

Witam, poziom paliwa w gażniku Keihin PWK 39 jest prawidłowy jeśli benzyna takim sposobem jak na obrazu jest równo z uszczelką? ------> http://scr.hu/28j/apk5w
naxozord
Świeżak
 
Posty: 74
Dołączył(a): 3/1/2015, 17:14

Postprzez henio12323 » 5/3/2016, 20:21

tak
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wishtest » 6/3/2016, 15:34

Jaki powinien być luz miedzy przeciwwagą a karterem?
wishtest
Świeżak
 
Posty: 97
Dołączył(a): 9/2/2016, 10:43
Lokalizacja: stÄ…d

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê