enduro do 10k.
			Posty: 17
			 • Strona 1 z 1
		
	
enduro do 10k.
tak jak w temacie, no moze do 11k pln. chcialbym ktma exc 125/200 w dwusuwie z tym ze jest ich cholernie malo i ciezko cos dostac, myslalem o wr250f 4t ale chyba jednak bardziej do mnie przemawia dwusuw. 250 w dwusuwie juz bylby troche za mocny takze nie sztuka to kupic zeby potem bac sie odkrecic, mam jakies inne opcje oprocz czekania i szukania okazji? w zasadzie to jeszcze wzialbym husqvarne WR ale z tym to jeszcze gorzej, na olx i allego stoja same zajechane ktmy z 2005 i nizej.
jak wygladaja koszta utrzymiana ktma 250 exc-f w czterosuwie?
				
			jak wygladaja koszta utrzymiana ktma 250 exc-f w czterosuwie?
- 13vito37
 - Świeżak
 - Posty: 54
 - Dołączył(a): 10/11/2015, 18:10
 - Lokalizacja: Zachodniopomorskie
 
szukaj a na prwno sie cos trafi. bez sensu też kupowac z dnia na dzien bo duza szansa ze sie trafi spore padło. 
exc-f 250 - serwis jak serwis, koszta zalezne od tego jak i ile sie jeździ i w jakim stanie sie maszyne kupi i jak sie dba
				exc-f 250 - serwis jak serwis, koszta zalezne od tego jak i ile sie jeździ i w jakim stanie sie maszyne kupi i jak sie dba
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
koszta porównywalne podliczajac wszystko, tylko ze w 2T płącisz co chwile i mniejsze kwoty, w 4T jak przyjdzie generalka silnika - to liczy sie w tysiącach.
na pewno nie kupował bym motocykla wyczynowego ze względu na oszczednosci .... bo to i tak kosztuje tyle że potem pare stówek w jedna czy drugą to nie ma znaczenia
				na pewno nie kupował bym motocykla wyczynowego ze względu na oszczednosci .... bo to i tak kosztuje tyle że potem pare stówek w jedna czy drugą to nie ma znaczenia
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
to i to jest dobre. zalezy jeszcze co chcesz osiągnąć, teoretycznie jak masz zamiar sie scigac itp, to mozna zaczac od 2T, lepiej uczy trzymać gaz, i kontrolowac tylny hamulec. ale jak latasz dla siebie i amatorsko to i 250tka jest swietnym wyborem
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
15 km to wszystkim mozesz dojechac nawet 2T sie nie zmęczy za bardzo. chociaz 4T byłby przyjemniejszy
				KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
wychodzi mi 30 km dziennie przez 5 dni, przez weekendy moze te 50km bym zrobil wychodzi 200 km/tydzien, 800 km na miesiac to duzo? co ile mniej wiecej przy takiej jezdzie bym musial robic remont? a no i lubie na jakiejs prostej odkrecic troche, ale o motor dbam bardzo mocno takze nie ma opcji zeby cos bylo zaniedbane
				
			- 13vito37
 - Świeżak
 - Posty: 54
 - Dołączył(a): 10/11/2015, 18:10
 - Lokalizacja: Zachodniopomorskie
 
duzo nie duzo, nie jest mało na pewno 
 
ciezko powiedziec co ile remont, łatwiej chyba na godziny przeliczyć - 30 km to jakies 30 minut jazdy, 100 godzin i remont średnio...
				ciezko powiedziec co ile remont, łatwiej chyba na godziny przeliczyć - 30 km to jakies 30 minut jazdy, 100 godzin i remont średnio...
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
edytuj posty
kompletnie bez sensu jest kupowac wyczynowe moto żeby głownie dojeżdzac do szkoły i zakłądac jeszcze takie badziewne opony. to lepiej yamaha DT, i kręcic pod czerwone pole non stop. pojedzie niewiele wolniej ( a moze i szybciej ? ) a koszta utrzymanai smiesznie niskie beda. i bedzie 10X wygodniejszy
				kompletnie bez sensu jest kupowac wyczynowe moto żeby głownie dojeżdzac do szkoły i zakłądac jeszcze takie badziewne opony. to lepiej yamaha DT, i kręcic pod czerwone pole non stop. pojedzie niewiele wolniej ( a moze i szybciej ? ) a koszta utrzymanai smiesznie niskie beda. i bedzie 10X wygodniejszy
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
no to w EXC na tych oponach w lesie ledwo ruszysz.... 
Dttka tez sie nada do latania po lasach.
				Dttka tez sie nada do latania po lasach.
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				

henio12323 - Moderator
 - Posty: 26032
 - Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
 - Lokalizacja: Włodawa / LBN
 
			Posty: 17
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 78 gości