[BMW S1000XR] BMW S1000XR - bawarski ekspres
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[BMW S1000XR] BMW S1000XR - bawarski ekspres
Dyskusja na temat: BMW S1000XR - bawarski ekspres
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000XR - bawarski ekspres
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW S1000XR - bawarski ekspres
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Czym Ci się przyjemniej jeździło - S1000XR czy R1200R? Nie zwracając uwagi na parametry i techniczne kwestie, pytam o typowo subiektywne odczucie przyjemności z jeżdżenia motocyklem.<br><hr>onkel pyjter
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
S1000XR<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Czym Ci się przyjemniej jeździło - S1000XR czy R1200R? Nie zwracając uwagi na parametry i techniczne kwestie, pytam o typowo subiektywne odczucie przyjemności z jeżdżenia motocyklem.<br><hr>onkel pyjter<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?<br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Najlepszym rocznikiem GS-a jest 1990, zupełnie jak bordeaux Haut Brion )<br><hr>leszekKomentatorzy napisał(a):Bierzcie Gs-a Suzuki 500, gs to jest to!<br><hr>dfgh<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A gdzie kolega jeździł na XR<br><hr>hubidooKomentatorzy napisał(a): Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A gdzie kolega jeździł na XR?<br><hr>hubidooKomentatorzy napisał(a): Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
takie ze jak ktoś chce osiagio cbr 1000 rr to niekupi cbr 125 i na odwrót .<br><hr>ktośKomentatorzy napisał(a):"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):A jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?<br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Porównanie całkowicie z ****, ale skoro tak postrzegasz świat... <br><hr>IgoRRKomentatorzy napisał(a):"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):A jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):takie ze jak ktoś chce osiagio cbr 1000 rr to niekupi cbr 125 i na odwrót .<br><hr>ktoś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
no włąsnie o to chodzi ,klient określa co mu pasuje a co nie i oczekuje rzetelnych prawdziwych informacji a nie wyciągniętych jak twoje pytanie z h...a. róznica miedzy 230 a 250 jest diametralna pojazd w tej samej budzie jeden z silnikiem roziwjajacym 250 będzie przyspeiszal z 100 do 200 w 6 sekund drugi rozwijajacy 230 w 9 sekund dynamika na zupełnie innym poziomie , dla kogos kto kupuje motocykl sportowy taki parametr jak osiągi to jeden z priorytetów obok zawieszenia hamulców masy wląsnej itd. w większości i tyle w temacie <br><hr>ktośKomentatorzy napisał(a):"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):A jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):takie ze jak ktoś chce osiagio cbr 1000 rr to niekupi cbr 125 i na odwrót .<br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):Porównanie całkowicie z ****, ale skoro tak postrzegasz świat... <br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gdyby to bmw w tej budzie rzeczywiście osiągało 230 niebedac zakrotko przęłozonym to miałoby około 120 km mocy wówczas raz ze w szybkich przelotach niemialoby szans konkurować z multitrada czy ktm adventure 1290 nowym a 2 do 200 by miało 13 sekund a nie tak jak ma 9 .<br><hr>ktośKomentatorzy napisał(a):"vmax w okolicy 230" ??? o ile z reguły srogo autporzy roznych artykułów o motocyklach zawyzaja ich realne predkosci o tyle w tym wypadku ewidetnie vmax został zaniżony rozumiem ze moto ma ciut gorsze aero niż sport i niepojdzie rpzy mocy 160 km tyle co sport ale 230 km/h przy 160 km da bez większych problemów okolice realnych 250 km.h <br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):A jakie to ma realne znaczenie? 230 czy 240 czy nawet 250?<br><hr>IgoRR<br>Komentatorzy napisał(a):takie ze jak ktoś chce osiagio cbr 1000 rr to niekupi cbr 125 i na odwrót .<br><hr>ktoś<br>Komentatorzy napisał(a):Porównanie całkowicie z ****, ale skoro tak postrzegasz świat... <br><hr>IgoRR<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Być może sobie polatał za zachodnią miedzą, ale w Warszawie u Fusa widziałem XR-kę do jazd testowych, a drugą ponoć nieco wcześniej pozyskał Inchape ( też do testów) - można więc umawiać jazdy , choć sugeruję poczekać na "dotarcie" tych egzemplarzy. Gorzej z realizacją zamówień - podają terminy sierpniowe <br><hr>adam57Komentatorzy napisał(a): Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami <br>Komentatorzy napisał(a):A gdzie kolega jeździł na XR?<br><hr>hubidoo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepisałeś to z folderu reklamowego ?<br><hr>.Komentatorzy napisał(a): Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A konkretnie jakie zdanie przepisał ? Wskaż ten folder , gdyż w posiadanym przeze mnie tego niema. Natomiast artykuł Lovtza to "pisz wymaluj" folder reklamowy XR-a !<br><hr>leszekKomentatorzy napisał(a): Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) )<br><hr>rami <br>Komentatorzy napisał(a):Przepisałeś to z folderu reklamowego ?<br><hr>.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 23
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości