Yamaha r6 brak ładowania po przekreceniu kluczyka nic nie ma
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Yamaha r6 brak ładowania po przekreceniu kluczyka nic nie ma
Witam wszystki jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumiałość...
Dzisiaj przejechałem się kawałek moja Yamaha r6 z 99roku, i przy skrecie w lewo motocykl na raz zgasł na liczniku nic sie nie świeciło wszystko pogasło, doprowadziłem ją do domu i zaczalem sprawdzać bezpieczniki pali mi cały czas bezpiecznik ten co jest najblizej akumulator są tam 2 bezpieczniki 30A. Nic sie pokazuje na liczniku po przekreceniu zaplonu, rozrusznik tez niedrgnie, co mogło sie stać może miał juz ktos takie cos Dodam ze wyminilem chyba z 10bezpiecznikow i kazdy od razu spalony. Pozdrawiam
Dzisiaj przejechałem się kawałek moja Yamaha r6 z 99roku, i przy skrecie w lewo motocykl na raz zgasł na liczniku nic sie nie świeciło wszystko pogasło, doprowadziłem ją do domu i zaczalem sprawdzać bezpieczniki pali mi cały czas bezpiecznik ten co jest najblizej akumulator są tam 2 bezpieczniki 30A. Nic sie pokazuje na liczniku po przekreceniu zaplonu, rozrusznik tez niedrgnie, co mogło sie stać może miał juz ktos takie cos Dodam ze wyminilem chyba z 10bezpiecznikow i kazdy od razu spalony. Pozdrawiam
- Hubert535
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 19:54
Skoro pali bezpieczniki, gdzieś w instalacji musisz mieć zwarcie. Przejrzyj czy gdzieś nie brakuje izolacji, czy nie ma jakiś przewodów przetartych/przeciętych. Jak mówisz, że stało się to w momencie skrętu zacznij szukać blisko kierownicy.
FZR 600R
-
majkel251 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 15/6/2011, 07:55
- Lokalizacja: ETM/SC
pali bez włączonego zapłonu i z włączonym też tylko tak jak mowie podlacze akumulator i wszystko tak jak ma byc i nic na liczniku nie wyskakuje a pali ten bezpiecznik co jest kolo akumulatora jest to chyba jakas kostka od rozrusznika i sa tam 2 bezpieczniki i jeden z nich caly czas sie jara..
- Hubert535
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 19:54
Nie wydaje mi się żeby to był regulator...jeśli podłączasz aku i w tym momencie jara się bezpiecznik to ewidentnie coś musi być w instalacji zwarte...mówię jeśli to się stało podczas nagłego skrętu doszukiwałbym się na początek w pobliżu kierownicy...może gdzieś jest przetarty przewód dotykający do masy...
FZR 600R
-
majkel251 - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 15/6/2011, 07:55
- Lokalizacja: ETM/SC
doszedłem do tego co robi mi zwarcie odłączyłem jeden pin od regulator i od razu wszystko sie pojawilo na liczniku normalnie zapaliła itd, lecz gdy podłacze 5pin(ostatni) od razu dalej pali sie bezpiecznik i teraz pytanie czy mozlwie ze pali mi bezpiecznik dlatego ze jeden kabel jest przepalony troche czy regulator napiecia do wyjebania na zlom..
- Hubert535
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 19:54
mam taki regulator i dobrze wszystko podłączam https://www.google.pl/search?q=regulato ... B751%3B614 i pali mi bezpiecznik jeden z dwoch chodzi mi o ten bezpiecznik co jest kolo akumulatora i zasila on rozrusznik i wszystkie prady jest to chyba glowny. Czy jest możliwe to że regulator napięcia jest zepsuty i dlatego pali mi bezpiecznik?
- Hubert535
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/2/2015, 19:54
gdzieś masz zwarcie, odepnij regulator i sprawdź czy bez niego moto spali bezpiecznik, obstawiam że na 99%tak, jeśli bezpiecznik się spali to szukasz po kablach miejsca zwarcia.
jak uruchomisz motocykl, sprawdź alternator i regulator mierząc napięcia multimetrem.
jak uruchomisz motocykl, sprawdź alternator i regulator mierząc napięcia multimetrem.
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
człowieku czy ty nie umiesz czytać?
po pierwsze zapoznaj się z regulaminem: about2949.html bo zaraz wyłapiesz trzeciego warna i skończy się twoje proszenie o pomoc.
po drugie zapoznaj się z funkcją "edytuj" i przestań pisać posta pod postem,
po trzecie odepnij regulator i zmierz napięcia na przewodach wychodzących z alternatora. Jeśli będą takie same jak w serwisówce (tylko nie pytaj skąd ją pobrać)
to masz przyczynę jaką jest regulator napięcia który będziesz musiał wymienić, jeśli będą inne to prawdopodobnie alternator jest przyczyną uszkodzenia regulatora i palenia bezpieczników.
A teraz wytłumacz nam wszystkim, co do ciężkiej choroby kierowało tobą, gdy pytałeś o schematy do R6 w dziale skutery?
po pierwsze zapoznaj się z regulaminem: about2949.html bo zaraz wyłapiesz trzeciego warna i skończy się twoje proszenie o pomoc.
po drugie zapoznaj się z funkcją "edytuj" i przestań pisać posta pod postem,
po trzecie odepnij regulator i zmierz napięcia na przewodach wychodzących z alternatora. Jeśli będą takie same jak w serwisówce (tylko nie pytaj skąd ją pobrać)
to masz przyczynę jaką jest regulator napięcia który będziesz musiał wymienić, jeśli będą inne to prawdopodobnie alternator jest przyczyną uszkodzenia regulatora i palenia bezpieczników.
A teraz wytłumacz nam wszystkim, co do ciężkiej choroby kierowało tobą, gdy pytałeś o schematy do R6 w dziale skutery?
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Hubert broń Boże nie odpalaj moto na odłączonym regulatorze jak Ci radzili wyżej bo sobie poupalasz instalacje. Posłuchaj kolegi z postu wyżej i zmierz napięcia z trzech białych kabli. I jak będzie okej to odpal moto na podłączonym regulatorze i zmierz napięcie ładowania na zaciskach aku. Miałem to samo w swoim r1 i popatrz wszystko po kolei zanim wypierniczysz regulator.
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
Hmm...jak to nie wiem bo elektrykiem nie jestem, wiem tylko że sam tak zrobiłem i odpaliłem tak moto dogrzałem do ok 45 stopni i poczułem smród palącej się delikatnie instalacji (topienie?) i się bardzo wystraszyłem tym. Skończyło się na spalonym jednym bezpieczniku i oświetleniu zegarów... Potem skonsultowałem się z elektrykiem oraz z chłopakami z elektrody i mnie zganili za to że zapaliłem moto z odpiętą kostką.
-
Bzyk_R1 - Świeżak
- Posty: 148
- Dołączył(a): 31/8/2010, 20:19
- Lokalizacja: Pińczów (TPI)
Posty: 20
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości