Zobacz wątek - Porównanie cbr1100xx vs vtr1000f
NAS Analytics TAG

Porównanie cbr1100xx vs vtr1000f

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Porównanie cbr1100xx vs vtr1000f

Postprzez blady954 » 13/1/2007, 18:29

Witam. Pod koniec lutego zamierzam kupic kolejny motocykl w moim zyciu. W grę wchodzi cbr 1100xx na wtrysku lub vtr 1000f. Są dwa odmienne motocykle lecz obydwa służą do jednego "szybkiej turystyki". Konkretnie poszukuje informacji na temat użytkowania tych maszyn: koszty utrzymania, spalanie itd. Temat jest skierowany głównie do posiadaczy w/w motocykli którzy już nawineli na nich parę tysięcy kilosów i znają te maszyny od podszewki lecz każda rada będzie dla mnie ważna i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.

"jedźcie powoli ale nie dajcie się wyprzedzić"
blady954
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/12/2006, 22:24
Lokalizacja: NDM


Postprzez Manhatan » 13/1/2007, 18:31

Kupuj bladego 954 :) , a niebaw siÄ™ w turystyki :twisted:

A tak poważnie to tyle chciałem powiedzieć, bo pozostałych dwóch nawet na żywo niewidziałem :roll:

Pozdro
"Hope is when we feel the pain that makes us try again"
Avatar użytkownika
Manhatan
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2173
Dołączył(a): 29/5/2006, 12:56
Lokalizacja: Death ZONE


Postprzez blady954 » 13/1/2007, 18:38

Do Manhatan. Ze względu na moje gabryty duzo lepiej czuję się na xx lub vtr niż na 954 lub R1 bądź innych motocyklach tej klasy. No i moja panna bardziej preferuje moto sportowo-turystyczne. A poza tym oba motocykle dysponują odpowiednią mocą do śmigania na gumie itd.


"jedźcie powoli ale nie dajcie się wyprzedzić"
blady954
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/12/2006, 22:24
Lokalizacja: NDM

Postprzez tomekd » 14/1/2007, 21:44

Na cbr 1100 to pare ladnych mil przejechalem,,,,,,,,,

Moto jest bardzo dobrej jakosci,silnik jest nie do zarzniecia z wyjatkiem napinaczy lancucha rozrzadu ktore potrafia pasc w kazdym momencie.W koncu zapakowalem manualny i po problemie.
Regulacja zaworow jest w zasadzie zbedna,wsrod paru tysicy czlonkow www.cbr1100xx.org niek nie musial regulowac zaworow.
W starszych modelach,97-98 nalezy zwrocic uwage na regulator napiecia ktory moze pasc.Nowsze modele,z wtryskiem, w zasadzie nie maja tego problemu.

Caly servis to wymiana oleju i filtra oraz swiec.Platynowe wytrzymuja 20 tys km,iridium dwa razy wiecej.Z tej strony moto jest tanie w eksploatacji,,,,,,,

Motocykl jest latwy w jezdzie,najlepiej nadaje sie do pokonanie duzego dystansu z duza predkoscia,jest bardzo stabilny.
Siedzenie jest blisko gleby ale dystans do kierownicy raczej duzy,,,,,,,,,dobry dla osob 180 cm+
Hamulce sa laczone,co dla poczatkujacego jest zaleta,,,

Silnik na dwa walki wywazajace,chyba najbardziej plynnie pracujaca 4-ka kiedykolwiek zrobiona.

Spalanie nie jest najgorsze,ok 7-8 l/100 na trasie,w miescie ok 8.R1/yzf1000 pala mniej.
Przejechalem na mojej 99 XX 150 tys kilometrow,jak masz jakies dodatkowe pytania,to,,,,,,,,spytaj :)

VTR to V2,zupejnie inne moto.

Pieta achillesowa to duze,wieksze niz xx zuzycie paliwa i maly zbiornik,130 km i trzeba sie rozgladac za stacja benzynowa.
Lzejszy motocykl,mniejsza moc,opony,lancuch,klocki wytrzymaja dluzej.
tomekd
Świeżak
 
Posty: 131
Dołączył(a): 18/6/2006, 16:24
Lokalizacja: chicago

Postprzez wojciek » 15/1/2007, 08:05

Witam!

Ostatnio miałem identyczny dylemat: w grę wchodziły przede wszystkim te dwa motocykle. Jednak szybko okazało się, że różnica cenowa jest na tyle duża, że pozostaje VTR. No i kupiłem VTR w stanie prawie salonowym za cenę, za którą dostałbym wytrzaskane XX po przygodach i z przebiegiem sięgającym 70tyś. Jeśli chodzi o turystykę, to marnie widzę pasażera w roli relaksującego się człowieka ;), wysoko, podnóżki jeszcze wyżej, nie ma się czego chwycić oprócz kierowcy. Mam moto od 2 tyg, więc może reszcze nie rozgryzłem systemów, ale powiem Wam, że jak wiozłem kumpla, to myślałem że nie dojadę. Z wiadomych względów się mnie nie chwycił, tylko paska na kanapie. Każde hamowanie to uderzanie we mnie, a bak tak niefortunnie skonstruowany...że później oglądałem, czy nie ma w nim dodatkowych dwóch wgnieceń (wijąc się z bólu ;-) ). Natomiast każde przyspieszanie to zastanawianie się, czy jadę już solo. Jeśli chodzi o gabaryty, to mam 195cm, i powiem szczerze, że czuję się bardzo dobrze na nim.

pozdrawiam
wojciek
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 23/12/2006, 18:51
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez hefron » 15/1/2007, 22:32

Chciałem kupić XX'e ale po dlugich przemyśleniach zostaje przy "Own the track" czyli gsxr. Walić tego jak to mówił evil chopera :D Strasznie drogi, długi i ciężki. Jeśli komuś to odpowiada to ok, ale jakiś on taki nijaki. Z drugiej strony żaden inny motocykl nie jest nawet do niego podobny. XX'a jest jedyna w swoim rodzaju.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola

Postprzez orzech » 16/1/2007, 14:46

Za bardzo sie tym nie poszaleje, ale xx to moto na trase, a nie winkle. Turystyk czy spotowy-turystyk nie moze byc zbyt lekki, bo bedzie meczyl w trasie. Turysta ma sie rozkoszowac nawet wolna jazda (np. zeby podziwiac widoki). No i kanapa ma byc wygodna. Jesli nie potrzeba luzu miedzy nogami na przerzucanie motocykla w szykanach, to mozna sobie pozwolic na wygodniejsze siedzenie. Troche miejsca na toboly tez by sie zdalo! No i taki wlasnie jest xx. A to ze mozna na nim pojechac szybciej, zeby smignac gdzies dalej to jego dodatkowa zaleta. Nie mialem okazji pojezdzic xx'em ale mam wrazenie, ze przypadlby mi do gustu.
"Dla kazdego soc milego" :)
orzech
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
Lokalizacja: Mława

Postprzez orzech » 16/1/2007, 15:39

Jestesmy tu niezlym przykladem, ze gusta sa rozne. Nie mam nic przeciw temu, zeby kiedys sprobowac xx albo Hayabus'y - nawet sie nad tym zastanawiam od czasu do czasu, ale bijac sie w piersi.....jaki to paskudnie brzydki moto w moich oczach to sie nie da opisac :)
orzech
Świeżak
 
Posty: 77
Dołączył(a): 17/7/2006, 12:55
Lokalizacja: Mława

Postprzez blady954 » 16/1/2007, 17:34

Dzięki "tomekd". Właśnie takiej odpowiedzi oczekiwałem. i w tym momencie decyzja zapadła. Kupuje XX. No chyba że gdzieś dorwę jakiegoś R1 albo K7 no to może. Ale starsi zabiliby mnie. Nie podzielają mojej pasji do szybkich moto. Pozdrawiam.


"jedźcie powoli ale nie dajcie się wyprzedzić"
blady954
Świeżak
 
Posty: 12
Dołączył(a): 28/12/2006, 22:24
Lokalizacja: NDM

Postprzez hefron » 17/1/2007, 01:16

Wracając do buzy to rzeczywiście malowanie ma przy tym modelu ogromne znaczenie. Najbardziej mi się podoba w białym malowaniu z szarymi wstawkami, czarna tez moze byc, ale np bordowa albo szara - ohyda, wstydziłbym się takim jeździć.
Avatar użytkownika
hefron
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1394
Dołączył(a): 11/5/2006, 13:53
Lokalizacja: Suchowola



Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości




na górê