Olej cbr f2
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Olej cbr f2
Przeszukałem już większośc tematów i znalazłem sobie większą ilośc czesci zamiennych, jednak nigdzie nie moge znalezc danych dot. oleju do HONDY CBR 600 F2 - jezeli ktos moze napisac mi jaka jest jego klasa lepkosci i jaki rodzaj zaleca producent to bede bardzo wdzieczny. Jezeli ktos ma serwisowke lub tez jakas strone, bo przejrzalem to co polecal eristof kiedys i za bardzo nie moge nic znalezc. Za odpowiedz serdeczne dzieki
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
http://cbr600.webd.pl/index.php?id=pc25
Tu masz dobrÄ… stronke, uboga ale konkretna, co do oleju to ja nalalem Castrola GPS 10w40 i jest git
pozdrawiam
Tu masz dobrÄ… stronke, uboga ale konkretna, co do oleju to ja nalalem Castrola GPS 10w40 i jest git
pozdrawiam
...Zawsze jestem sobÄ… nie statystykÄ… OBOP'u...
Honda CBR 600 PC25
Honda CBR 600 PC25
-
siegi_85 - Świeżak
- Posty: 34
- Dołączył(a): 17/2/2007, 00:11
- Lokalizacja: Rybnik
no wlasnie juz wczesniej tez na nia trafilem - no i zadalem wam pytanie, bo wlasnie nie ma tam danych odnosnie oleju.
wiec olej ma byc 10W40 najlepiej polsyntetyk
macie moze jakies info odnosnie regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow - chodzi mi o to, co ile kilometrow sie to przeprowadza
bo jak cos to bede sie z tym bawil w razie pojawienia sie jakis zlych oznak
wiec olej ma byc 10W40 najlepiej polsyntetyk
macie moze jakies info odnosnie regulacji zaworow i synchronizacji gaznikow - chodzi mi o to, co ile kilometrow sie to przeprowadza
bo jak cos to bede sie z tym bawil w razie pojawienia sie jakis zlych oznak
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
jeszcze podlaczajac sie do tego tematu chce was zapytac, czy to normalne, ze CBR f2 chodzi stosunkowo glosniej na biegu jalowym niz na sprzegle. Bo troche mnie to niepokoi. Mialem do niedawna Honde NSR i w sumie nie bylo az takiej roznicy w pracy na sprzegle i na biegu jalowym
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Generalnie:
- olej 10W40 do "świeższych" sztuk, 15W50 do bardziej podjechanych (osobiście stosuję MOTUL 5100 i tego się będę trzymał)
- dziwne odgłosy na biegu jałowym (sprzęgło wyłączone) - kosz sprzęgłowy
Polecam również posłuchanie silnika przy schodzeniu z obrotów, czy w okolicach 4500-5000 RPM nie słychać grzechotania po prawej stronie, bo zarówno w F2 i F3 sa problemy z napinaczem łańcucha rozrządu.
- olej 10W40 do "świeższych" sztuk, 15W50 do bardziej podjechanych (osobiście stosuję MOTUL 5100 i tego się będę trzymał)
- dziwne odgłosy na biegu jałowym (sprzęgło wyłączone) - kosz sprzęgłowy
Polecam również posłuchanie silnika przy schodzeniu z obrotów, czy w okolicach 4500-5000 RPM nie słychać grzechotania po prawej stronie, bo zarówno w F2 i F3 sa problemy z napinaczem łańcucha rozrządu.
- musieli
- Świeżak
- Posty: 211
- Dołączył(a): 27/3/2007, 09:01
- Lokalizacja: Wa-wa zone
wlasnie odnosnie napinacza wspominal mi tkaki koles ze akurat w jego motocyklu musi to teraz wymienic i przysluchal sie mojemu motocyklowi gdy stal w miejscu przy 1500 rpm i powiedzial ze tez delikatnie slychac ten napinacz
-
Alexen - Świeżak
- Posty: 80
- Dołączył(a): 12/3/2007, 18:29
- Lokalizacja: Lublin
Słychać w Cebrach F2 nie wiem jak w F3 tez chyba słychać zawsze rozrząd nawet gdyby był założony nowy
Najlepiej dopierniczyć napinacz z FZR 600ty. Ja widziałem jedynie u znajomego jak to wygląda. Jest 2xwiekszy ale pięknie słychać silniczek
Jak u mnie padnie to wymienie wlasnie od FZRy
To z hałasem to nie wiem co moze byc ale u mnie nie ma zmian przy wciskaniu klamki. Zaglądnij i napisz nam co było.
Najlepiej dopierniczyć napinacz z FZR 600ty. Ja widziałem jedynie u znajomego jak to wygląda. Jest 2xwiekszy ale pięknie słychać silniczek
Jak u mnie padnie to wymienie wlasnie od FZRy
To z hałasem to nie wiem co moze byc ale u mnie nie ma zmian przy wciskaniu klamki. Zaglądnij i napisz nam co było.
HONDA CBR 600 F2
- SIARA-S
- Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 30/10/2006, 09:51
odkopales juz dosyc zakurzony temat.
po zmianie napinacza i lancucha silnik chodzi bardzo cicho i rozrzadu zupelnie nie slychac. Oprocz napinacza z fzr 600 ktos kiedys zaproponowal mi napinacz mechaniczny dedykowany wlasnie do hondy cbr 600 f2. Trzeba go niestety sciagnac z USA.
A co do sprzegla. Po konsultacji z dobrym mechanikiem okazalo sie, ze wine za ten halas ponosi skrzynia biegow i napewno nie jest to kosz sprzeglowy (bo z takimi informacjami tez sie spotkalem). Jak stwierdzil mechanik wiekszosc bardziej wyeksploatowanych skrzyn biegow w tym modelu sie wlasnie w taki sposob zachowuje. Na szczescie nie jest to nic groznego i wymagajacego natychmiastowej naprawy.
po zmianie napinacza i lancucha silnik chodzi bardzo cicho i rozrzadu zupelnie nie slychac. Oprocz napinacza z fzr 600 ktos kiedys zaproponowal mi napinacz mechaniczny dedykowany wlasnie do hondy cbr 600 f2. Trzeba go niestety sciagnac z USA.
A co do sprzegla. Po konsultacji z dobrym mechanikiem okazalo sie, ze wine za ten halas ponosi skrzynia biegow i napewno nie jest to kosz sprzeglowy (bo z takimi informacjami tez sie spotkalem). Jak stwierdzil mechanik wiekszosc bardziej wyeksploatowanych skrzyn biegow w tym modelu sie wlasnie w taki sposob zachowuje. Na szczescie nie jest to nic groznego i wymagajacego natychmiastowej naprawy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości