Obroty
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Obroty
Witam. Mam taki problem - od 2 dni śmigałem sobie po osiedlu na rezerwie w sumie nie zauważyłem nic dziwnego tylko dziś gdy odpalam motor to on wchodzi na 2000-2500tys obrotów a najdziwniejsze jest to ,ze jak przechyle motor na lewa strone to obroty schodza do 1000 czyli tak jak powinno byc a gdy na prawą to rosną do 3000.Myśle ,ze może syf był w baku na dnie i cos sie przez to stało, no ale nie jestem pewien. Prosze o jakieś konkretne podpowiedzi. thx
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Wiec teraz co wystarczy odkrecic bak i wylac ten syf, czy jeszcze cos trzeba mieszac w innych miejscach?
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Zrobiłem tak jak pisaliście i dalej lipa, jak włączę dodatko ssanie to mi obroty wskakują na 6tys. jakies inne pomysły?
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
sprezarke i mozesz sprobowac gazniki przedmuchac...
http://www.bikepics.com/members/tugok (otwórz link)
954rr & RSV1000R
954rr & RSV1000R
-
kogut. - Bywalec
- Posty: 561
- Dołączył(a): 11/11/2006, 14:27
- Lokalizacja: WLKP
Gsxr 600 Srad - Wczoraj ściągnąłem filtr i przedmucham gazniki,pogrzebie tez przy filtrze i moze bedzie git, zreszta zobacze jak chodzi bez filtra.
a przy okazji wie ktoś jak ściągnąc te plastiki tylnie co są pod z boku pod siedzeniami? szczególnie bliżej lampy bo pod moim siedzeniem już luzik.
edit.
Przedmuchalem gaźniki, przeczyściłem filtr i dalej coś dziwnego sie dzieje, wpierw wchodzi na 3000tys przy uruchamianiu, potem na 1tys i tak dziwnie faluje a gdy dodam gazu to spadając zatrzymuje sie na 3000tys warczy chwile i znow wali na 1tys. ?????????
a przy okazji wie ktoś jak ściągnąc te plastiki tylnie co są pod z boku pod siedzeniami? szczególnie bliżej lampy bo pod moim siedzeniem już luzik.
edit.
Przedmuchalem gaźniki, przeczyściłem filtr i dalej coś dziwnego sie dzieje, wpierw wchodzi na 3000tys przy uruchamianiu, potem na 1tys i tak dziwnie faluje a gdy dodam gazu to spadając zatrzymuje sie na 3000tys warczy chwile i znow wali na 1tys. ?????????
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
też tak myśle, po wypłacie się coś pomyśli o serwisie i odrazu wymianie wszystkich płynów,świec, filtrów. Ciekawe ile przez to popłynę?!
edit:
No i mam już odpowiedź wartą niestety 250zł :/ Zatarły się łopatki ssania i to one wprowadzały motor na wysokie obroty, teraz to już wszystko pięknie ładnie, pytałem mechanika co myśli o tym motorze w końcu rozebrał go prawie ze wszystkich owiewek i reszty żeby dostać się do ssania i mówi ,ze zadbany i nic wiecej nie powinno walnąć!
edit:
No i mam już odpowiedź wartą niestety 250zł :/ Zatarły się łopatki ssania i to one wprowadzały motor na wysokie obroty, teraz to już wszystko pięknie ładnie, pytałem mechanika co myśli o tym motorze w końcu rozebrał go prawie ze wszystkich owiewek i reszty żeby dostać się do ssania i mówi ,ze zadbany i nic wiecej nie powinno walnąć!
-
Meciek - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1935
- Dołączył(a): 30/10/2006, 21:25
- Lokalizacja: z Wrocka
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości