[używane] Yamaha XJ 600 - idealny początek
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
hamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza? <br><hr>krzych k
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być. <br><hr>ŁukaszKomentatorzy napisał(a):hamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza? <br><hr>krzych k<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dziękuje kolego za informacje, miałem okazje testować sprzęt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczające ale bez szału, trochę mnie rozczarowała trakcja, w zakrętach bardzo mocno się przechylał(wręcz sam się walił) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wężykował zanim zaczął jechać prosto. Przy prędkościach powyżej 80km i krętej drodze było to trochę niebezpieczne. Pytanie czy trafiłem na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?<br><hr>kkKomentatorzy napisał(a):hamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza? <br><hr>krzych k<br>Komentatorzy napisał(a):Witam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być. <br><hr>Łukasz <br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właśnie oniemiałem - maksymalna prędkość to 180 km/h ?! Po zakupie swojej XJty (Diversion 600S '94) chciałem sprawdzić ile pociągnie na autostradzie i poleciało 210km/h. Jestem pewien, że mogę zamknąć licznik ale ta prędkość mnie psychicznie przerosła <br><hr>Patrol
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Lewa, Kolego.Komentatorzy napisał(a):hamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupić dywersje wcześniej jeździłem na gs ie i hamulce były rewelacyjne jak wygląda sprawa w xj z jedna tarcza? <br><hr>krzych k<br>Komentatorzy napisał(a):Witam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogę narzekać pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce są naprawdę rewelacyjne, gdyby nie one to mogłoby mnie tutaj teraz nie być. <br><hr>Łukasz <br>Komentatorzy napisał(a):Dziękuje kolego za informacje, miałem okazje testować sprzęt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczające ale bez szału, trochę mnie rozczarowała trakcja, w zakrętach bardzo mocno się przechylał(wręcz sam się walił) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wężykował zanim zaczął jechać prosto. Przy prędkościach powyżej 80km i krętej drodze było to trochę niebezpieczne. Pytanie czy trafiłem na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?<br><hr>kk<br>
Od poprzedniego sezonu latam na n-ce z 2001 (czyli 2 tarcze z przodu) i do hamulców nie mam zastrzeżeń. jest to moje pierwsze moto, ale wczesniej miałem okazję jeździć ER5 i mam wrażenie, że XJ hamuje lepiej mimo większej masy. Co do stabilności to musiałeś jechać krzywą sztuką. Nie zaobserwowałem, żeby się waliła w zakręty w stabilność jak dla mnie wzorowa już od prędkości duuużo niższych niż 80. Przy 100-120 nawet jak plecak się wierci to nie czuje się tego zbytnio. Pozdr.<br><hr>tomcat081
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Podepnij GPS i zmierz prędkość wtedy. Liczniki potrafią sporo przekłamywać. pozdr<br><hr>hKomentatorzy napisał(a):Właśnie oniemiałem - maksymalna prędkość to 180 km/h ?! Po zakupie swojej XJty (Diversion 600S '94) chciałem sprawdzić ile pociągnie na autostradzie i poleciało 210km/h. Jestem pewien, że mogę zamknąć licznik ale ta prędkość mnie psychicznie przerosła <br><hr>Patrol<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Bardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !<br><hr>lukas
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Licz się z tym, że egzemplarz z tego roku będzie miał grubo ponad 100tys przebiegu. Jeśli był w miarę zadbany, to jeszcze pojeździ. Na szczęście tymi motocyklami rzadko jeżdżą królowie prostej, więc szansa, że nawet taki pełnoletni nie będzie zarżnięty. Jak masz możliwość (również finansową) to szukaj sztuki po 98 roku - 2 tarcze z przodu, grubsze lagi, chłodnica oleju, podciśnieniowe gaźniki z podgrzewaniem... Powodzenia!<br><hr>tcatKomentatorzy napisał(a):Bardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !<br><hr>lukas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dzieki za odpowiedz!<br><hr>lucasKomentatorzy napisał(a):Bardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !<br><hr>lukas<br>Komentatorzy napisał(a):Licz się z tym, że egzemplarz z tego roku będzie miał grubo ponad 100tys przebiegu. Jeśli był w miarę zadbany, to jeszcze pojeździ. Na szczęście tymi motocyklami rzadko jeżdżą królowie prostej, więc szansa, że nawet taki pełnoletni nie będzie zarżnięty. Jak masz możliwość (również finansową) to szukaj sztuki po 98 roku - 2 tarcze z przodu, grubsze lagi, chłodnica oleju, podciśnieniowe gaźniki z podgrzewaniem... Powodzenia!<br><hr>tcat<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Sam szukałem takiego moto po 6 miesiącach i obejrzeniu kilku egzemplarzy wybór padł na maszynę z 99r po modernizacji przedniego widelca z dwoma tarczami z przodu. Jeśli masz środki to poszukaj takiego egzemplarza NAPRAWDĘ WARTO. Motocykl nie zatacza się w zakrętach a hamulce są naprawdę przyzwoite, reszta jak w wcześniejszych rocznikach. Jeśli będziesz szukał xj nie przejmuj się zbytnio hałasem silnika, 90% tych które oglądałem wydobywało dźwięki świadczące o eksplozji, głównie zawory i kosz nie jest to specjalnie groźne wiec nie przejmuj się tym. Przebieg to pojęcie abstrakcyjne w naszym kraju a zwracanie uwagi na stan licznika to tylko po to by zagłuszyć sumienie przy kupnie. Pozdrawiam jak coś wybierzesz to podziel się na forum. <br><hr>krzych kKomentatorzy napisał(a):Bardzo Fajny artykuł! Myślę teraz o kupnie xj600n z 94 roku ?? Mam pytanie czy przypadkiem nie lepiej nowszy egzemplarz ? i jaki przebieg byl by odpowiedni do kupna takiego motorku bedzie oczywiscie to moj pierwszy motocykl jak widac nie mam za duzego pojecia o tym !! Z gory dziekuje za odpowiedzi !<br><hr>lukas<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam serdecznie mam yamahe xj 600 z 92r bardzo fajny motor ale jak jest zimny silnik nie chodzi równo zawory były oczywiscie regulowane wiec powiedzcie mi czy wam tez tak to chodzi czy mam jakis inny problem??<br><hr>Rafał
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Przepraszam, to jakaś nowa jednostka momentu obrotowego? Z tego, co wiem, jest w Nm a nie jakichś 'MN'<br><hr>kamila
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
właśnie szukam sobie większego motocykla, obecnie mam Yamahe YBR 125 i planuje ją zmienić na coś większego i tak się właśnie zastanawiam co wybrać czy Yamahę XJ 600N czy Suzuki Bandit 600N<br><hr>Artur 19
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Którykolwiek z nich kupisz - będziesz zadowolony. Bandit trochę cięższy i mocniejszy. Oba mają nie do zapałowania silnik (Bandit nieśmiertelnego olejaka). XJ będzie tańszy albo w podobnych pieniądzach młodszy. Oba modele naked (ładniejszy) lub z owiewką (praktyczniejszy). Podaż na rynku jest duża - proponuję nie decydować się z góry na któryś model, tylko oglądac to i to i po prostu kupić jak się trafi dobry egzemplarz. Ja drugi sezon mam XJ nakeda i nie zamierzam się z nim rozstawać wcześniej niż pod koniec przyszłego sezonu..<br><hr>tcatKomentatorzy napisał(a):właśnie szukam sobie większego motocykla, obecnie mam Yamahe YBR 125 i planuje ją zmienić na coś większego i tak się właśnie zastanawiam co wybrać czy Yamahę XJ 600N czy Suzuki Bandit 600N<br><hr>Artur 19<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Panowie, czy wszystkie wersje xj600 miały dwa wydechy? bo spotkałem na giełdzie kolesia z pojedynczym i niewiem czy to jakas kiepska przeróbka czy niektore tak miały.<br><hr>tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Witam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie?
Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie
Pozdrawiam:)<br><hr>Rafał 19
Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie
Pozdrawiam:)<br><hr>Rafał 19
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Właściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda. <br><hr>tcatKomentatorzy napisał(a):Witam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie?
Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie
Pozdrawiam:)<br><hr>Rafał 19<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Oryginalnie wychodziły tylko wersje z 2 wydechami, jednak jest dość sporo akcesoryjnych zamienników i niektórzy zakładają wydech 4w1, sam tak miałem <br><hr>KristyKomentatorzy napisał(a):Panowie, czy wszystkie wersje xj600 miały dwa wydechy? bo spotkałem na giełdzie kolesia z pojedynczym i niewiem czy to jakas kiepska przeróbka czy niektore tak miały.<br><hr>tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeżdzę wersją N już siódmy sezon (z dokupioną małą mini-owiewką zakładaną na lampę). Ja osobiście jestem ortodoksyjnym, klasycznym golasistą, także wybór wersji nie był dla mnie dylematem. Wersja N oprócz większych walorów estetycznych oferuje 2 zalety:Komentatorzy napisał(a):Witam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie?
Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie
Pozdrawiam:)<br><hr>Rafał 19<br>Komentatorzy napisał(a):Właściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda. <br><hr>tcat<br>
- brak plastików bocznych, które mogą się połamać nawet przy tzw. glebie parkingowej,
- większa swoboda manewru w lawirowaniu między samochodami w korkach - jest istotna różnica między lusterkami skręcającymi z kierownicą jak w N, a mocowanymi do czaszy i nieskręcającymi wraz z kierownicą jak w S.
Do spokojnej turystyki wersja N w zupełności się nadaje. A że trochę wieje przy większych prędkościach - cóż, motocykl to nie samochód i wiać musi.<br><hr>Michcio
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W wersji S lusterka też są na kierownicy.<br><hr>RobKomentatorzy napisał(a):Witam, doradzcie mi który model XJ wybrać, werseje N czyli bez owiewki czy Diversion (z owiewką), z owiewką wg. mnie jest brzydsza od N, ale praktyczniejsza w trasie, ale mi sie bardziej podoba naked lecz ich jest mniej na rynku, co mi doradzicie?
Dodam ze moje trasy to będzie ok. 60% trasy "szybsze" jeśli mozna tak powiedzieć o polskich drogach i 40% miasto, zaznacze ze nie będe go katował po 190km/h tylko tak do 150km/h oczywiście poza sprawdzeniem v-maxa - ale to na starym lotnisku lub autostradzie
Pozdrawiam:)<br><hr>Rafał 19<br>Komentatorzy napisał(a):Właściwie sam sobie odpowiedziałeś... Zależy właśnie, czy bardziej zależy Ci na "imidżu" czy na praktycznych walorach. Ja mam nakeda i o względnym komforcie można mowic do ok 120km/h, pod warunkiem, że nie jedziesz pod wiatr - wtedy jest mało przyjemnie. Może rozważ N + szyba akcesoryjna za 100zł i będziesz miał kompromis. Ja chyba się wkrótce zdecyduję na taką szybę. O Diversionach słyszałem, że te plastiki trzeszczą i wibrują ale nie jeździłem, więc nie wiem czy to prawda. <br><hr>tcat<br>Komentatorzy napisał(a):Jeżdzę wersją N już siódmy sezon (z dokupioną małą mini-owiewką zakładaną na lampę). Ja osobiście jestem ortodoksyjnym, klasycznym golasistą, także wybór wersji nie był dla mnie dylematem. Wersja N oprócz większych walorów estetycznych oferuje 2 zalety:
- brak plastików bocznych, które mogą się połamać nawet przy tzw. glebie parkingowej,
- większa swoboda manewru w lawirowaniu między samochodami w korkach - jest istotna różnica między lusterkami skręcającymi z kierownicą jak w N, a mocowanymi do czaszy i nieskręcającymi wraz z kierownicą jak w S.
Do spokojnej turystyki wersja N w zupełności się nadaje. A że trochę wieje przy większych prędkościach - cóż, motocykl to nie samochód i wiać musi.<br><hr>Michcio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 65
• Strona 2 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość