Zobacz wątek - <i>[Yamaha YZF-R1]</i> 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy
NAS Analytics TAG

[Yamaha YZF-R1] 2015 Yamaha YZF-R1 - pod osłoną mocy

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 8/11/2014, 17:56

Z punktu widzenia weterana mogę napisać tylko że większość nowości stylistycznych w motocyklach traktowane jest jako PASKUDNE. Jest to tylko kwestią czasu kiedy te nowości zostaną zaakceptowane i staną się nowymi kanonami i wyznacznikami piękna w motocyklowym światku. Osobiście nowy wygląd rzecz jasna nie przypadł mi do gustu, ale najważniejsze jest że TO MA JECHAĆ a wyglądać nie musi. I tak jeśli kierownik będzie umiał posługiwać się sprzętem to wielbicielki będzie musiał siłą spychać z zadupka...<br><hr>marian65
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 9/11/2014, 18:10

i tak jest Å‚adniejsza od nowego s1000rr !!!!<br><hr>And6
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/11/2014, 11:39

Wg mnie design faktycznie pozostawia lekki niedosyt, ale motocykl nadrabia interesującym wnętrzem!;)
Btw. ,,Obawiam się, że to, co właśnie zjechało z taśm produkcyjnych Yamahy przypomina bardziej rezultat gorącej nocy Jerzego Urbana i Fiata Multipli.'' :D Boczo props za świetny artykuł! Treściwie i zabawnie:)<br><hr>Czytelniczka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/11/2014, 13:09

wszystko byloby dobrze, gdyby nie to pudlo przed tylnim kołem. Ekolodzy wszedzie sie musza wewalic z tymi katalizatorami zeby popsuc wizje inzynierow... I tak kazdy kto to kupi to wywali to na zlom i w dodatku 5-10kg mniej bedzie ;D<br><hr>kosa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/11/2014, 14:23

Moim zdaniem dla wielu z nas design jest szokujący bo jest bardzo futurystyczny - gdyby ten motocykl - o takim designie był o napędzie antygrawitacyjnym, bez kół bez problemu nasza psychika zaakceptowała by go ale, że jest to klasyczna technologia z akcentem kosmicznej mody drugiej połowy XXI wieku dlatego nasz umysł podświadomie jest nieco zagubiony - po prostu siła przyzwyczajenia :) Ktoś już napisał tutaj, że za jakiś czas kiedy się opatrzymy to klastyczne kształty będą nam się wydawać nieco archaiczne. Tak było i jest ze wszystkim co dość znacznie wychodzi przed szereg... Taką mamy naturę :) Ja kiedy patrzę na ten sprzęt to czuję, że bardzo chciałbym ten sprzęt mieć - tak bardzo, że aż mnie coś w okolicy żołądka ściska :). Pozdrawiam<br><hr>Johny
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2014, 11:34

Ten motocykl jest piękny! Nareszcie coś ciekawego (mówię o wyglądzie) od Japończyków.<br><hr>Fim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2014, 11:34

Ten motocykl jest piękny! Nareszcie coś ciekawego (mówię o wyglądzie) od Japończyków.<br><hr>Fim
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/1/2015, 22:57

Niejako że posiadałem kolejne modele R1 od 1999 do 2008r pozwolę sobie na drugi komentarz. MOIM ZDANIEM stare modele nie tylko miały piękny wygląd i znakomite osiągi na tamte czasy to również miały ,,duszę''. Potrafiły surowo skarcić mniej doświadczonego motocyklistę ale również spełnić wymagania zarówno torowego zawodnika jak i ,,cywilnego'' użytkownika który chciał latać na gumie, robić stoppi czy miewał inne szalone pomysły. Cena tych maszyn jako nowych była stosunkowo wysoka, ale nie była tak zaporowa dla zwykłych ludzi jak cena nowej R1 (ponad 100tys) więc i ,,cywilów'' lubiących polatać poza torem posiadających te maszyny było sporo. Nowa R1 niestety posiada zbyt wiele cech motocykla do jazdy na torze a zarazem uniemożliwiających korzystanie z niej w dawny sposób na drogach. Jeśli ją zanabyć to i owszem- być może i będzie łatwiejsza do opanowania, a przez to i bezpieczniejsza dla niedouczonego motocyklisty, ale nie dajmy sobie wmówić-NIEMA BEZPIECZNYCH MOTOCYKLI O TAKICH MOCACH I OSIĄGACH. Za to motocykl nie będzie zdolny do naszych ulubionych i jakże widowiskowych ewolucji. I do tego ta cena najnowszego modelu...Owszem, osobiście było by mnie na nią stać, niemniej na obecnie posiadanych motocyklach (R1 i Fazer) robię rocznie ok. 20tys km i nie jeżdżę na torze...czy to miało by sens? Czy było by logiczne? Myślę że nie bardzo. Zdaję sobie sprawę z tego jak bardzo może się różnić moja sytuacja finansowa od innych motocyklistów, zwłaszcza tych młodych a przecież jeździć chcą wszyscy. Dlatego ubolewam nad tym że współczesne maszyny nie tylko już nie potrafią dać tego co dawały stare (mimo coraz większych mocy) to jeszcze ich cena ogranicza liczbę ich nabywców do ludzi zamożnych, a przecież motocykl jest pojazdem dla młodych...Gdzie te czasy kiedy na początek kupowało się motocykl a dopiero potem zbierało na samochód (kiedy żona wybiła z głowy dwa kółka i dzieci trzeba było w czymś wozić)...<br><hr>marian65
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/1/2015, 18:32

WyglÄ…da kiepsko...<br><hr>Maver
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/7/2015, 20:09

Komentatorzy napisał(a):Niejako że posiadałem kolejne modele R1 od 1999 do 2008r pozwolę sobie na drugi komentarz. MOIM ZDANIEM stare modele nie tylko miały piękny wygląd i znakomite osiągi na tamte czasy to również miały ,,duszę''. Potrafiły surowo skarcić mniej doświadczonego motocyklistę ale również spełnić wymagania zarówno torowego zawodnika jak i ,,cywilnego'' użytkownika który chciał latać na gumie, robić stoppi czy miewał inne szalone pomysły. Cena tych maszyn jako nowych była stosunkowo wysoka, ale nie była tak zaporowa dla zwykłych ludzi jak cena nowej R1 (ponad 100tys) więc i ,,cywilów'' lubiących polatać poza torem posiadających te maszyny było sporo. Nowa R1 niestety posiada zbyt wiele cech motocykla do jazdy na torze a zarazem uniemożliwiających korzystanie z niej w dawny sposób na drogach. Jeśli ją zanabyć to i owszem- być może i będzie łatwiejsza do opanowania, a przez to i bezpieczniejsza dla niedouczonego motocyklisty, ale nie dajmy sobie wmówić-NIEMA BEZPIECZNYCH MOTOCYKLI O TAKICH MOCACH I OSIĄGACH. Za to motocykl nie będzie zdolny do naszych ulubionych i jakże widowiskowych ewolucji. I do tego ta cena najnowszego modelu...Owszem, osobiście było by mnie na nią stać, niemniej na obecnie posiadanych motocyklach (R1 i Fazer) robię rocznie ok. 20tys km i nie jeżdżę na torze...czy to miało by sens? Czy było by logiczne? Myślę że nie bardzo. Zdaję sobie sprawę z tego jak bardzo może się różnić moja sytuacja finansowa od innych motocyklistów, zwłaszcza tych młodych a przecież jeździć chcą wszyscy. Dlatego ubolewam nad tym że współczesne maszyny nie tylko już nie potrafią dać tego co dawały stare (mimo coraz większych mocy) to jeszcze ich cena ogranicza liczbę ich nabywców do ludzi zamożnych, a przecież motocykl jest pojazdem dla młodych...Gdzie te czasy kiedy na początek kupowało się motocykl a dopiero potem zbierało na samochód (kiedy żona wybiła z głowy dwa kółka i dzieci trzeba było w czymś wozić)...<br><hr>marian65<br>
Nic dodać, nic ująć, 100% racji<br><hr>mazak
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/3/2016, 14:39

Wygląda całkiem całkiem, światła z przodu przypomina mi twarz pająka kiblarza <br><hr>Adam
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê