[Yamaha Fazer8] Yamaha Fazer8 - małe duże zmiany
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Pytanie: po co? Zwłaszcza bez owiewki taka podróż to na pewno czysta przyjemność.<br><hr>emisariusKomentatorzy napisał(a):kumpel miał tą FZ w wersji naked, rozbił sie na zakręcie, moto uderzyło w drzewo i rama pękła w 6 miejscach, o misie olejowej juz nie wspomne. . Co do tłumika brzmienie ma nienajgorsze. seryjnie moto ma 106 koni a jzda we 2 kończy sie na 200km/h wyciskając ostatnie poty motor tej leci jakieś 230 km/h. pozdrawiam <br><hr>białostocki dawca<br>Komentatorzy napisał(a):co Ty bradzisz człowieku...to ja z Fz6 wyciskałem ostanie poty z plecaczkiem i bylo 248 180-200 to spokojnie na 5tce zdaje sie ze fz8 musi byc lepszy...<br><hr>Piotr<br>Komentatorzy napisał(a):Ze specyfikacji technicznej wynika, ze fz6 solo (!) rozpędza sie do 234, z pasażerem pewnie wyjdzie 220. wiec to ty bredzisz. A FZ8 jest duzo cięższy wiec wcale nie musi byc szybszy. sprawdz <a href="http://www.gearingcommander.com" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.gearingcommander.com</a>/ <br><hr>Ogórek<br>Komentatorzy napisał(a):Ja na swoim FZ 6 z 2006 z owiewka poleciałem 241km/h , mysle ze licznikowe 250 da sie zrobic, zreszta na nacie jest kilka filmikow gdzie lataja 250 fazerem<br><hr>Kevin<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Kurcze, skąd Wy bierzecie osoby do jazdy 200 w roli pasażera?Komentatorzy napisał(a):kumpel miał tą FZ w wersji naked, rozbił sie na zakręcie, moto uderzyło w drzewo i rama pękła w 6 miejscach, o misie olejowej juz nie wspomne. . Co do tłumika brzmienie ma nienajgorsze. seryjnie moto ma 106 koni a jzda we 2 kończy sie na 200km/h wyciskając ostatnie poty motor tej leci jakieś 230 km/h. pozdrawiam <br><hr>białostocki dawca<br>
Chyba pod groźbą broni się na to godzą - mój plecak twierdzi że powyżej 160 jest nieprzyjemnie i bez sensu (mam pełną owiewkę).<br><hr>cantrell
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
też myśle że jakieś 160 jest wygodniejsze pod wieloma względami w końcu 200 i więcej to już pałowanie dla Fz6 ale czasem plecak lubi "wiatr we włosach":)<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):kumpel miał tą FZ w wersji naked, rozbił sie na zakręcie, moto uderzyło w drzewo i rama pękła w 6 miejscach, o misie olejowej juz nie wspomne. . Co do tłumika brzmienie ma nienajgorsze. seryjnie moto ma 106 koni a jzda we 2 kończy sie na 200km/h wyciskając ostatnie poty motor tej leci jakieś 230 km/h. pozdrawiam <br><hr>białostocki dawca<br>Komentatorzy napisał(a):Kurcze, skąd Wy bierzecie osoby do jazdy 200 w roli pasażera?
Chyba pod groźbą broni się na to godzą - mój plecak twierdzi że powyżej 160 jest nieprzyjemnie i bez sensu (mam pełną owiewkę).<br><hr>cantrell<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
też myśle że jakieś 160 jest wygodniejsze pod wieloma względami w końcu 200 i więcej to już pałowanie dla Fz6 ale czasem plecak lubi "wiatr we włosach":)<br><hr>PiotrKomentatorzy napisał(a):kumpel miał tą FZ w wersji naked, rozbił sie na zakręcie, moto uderzyło w drzewo i rama pękła w 6 miejscach, o misie olejowej juz nie wspomne. . Co do tłumika brzmienie ma nienajgorsze. seryjnie moto ma 106 koni a jzda we 2 kończy sie na 200km/h wyciskając ostatnie poty motor tej leci jakieś 230 km/h. pozdrawiam <br><hr>białostocki dawca<br>Komentatorzy napisał(a):Kurcze, skąd Wy bierzecie osoby do jazdy 200 w roli pasażera?
Chyba pod groźbą broni się na to godzą - mój plecak twierdzi że powyżej 160 jest nieprzyjemnie i bez sensu (mam pełną owiewkę).<br><hr>cantrell<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tylko proszę Waszego fotografa o wstrzemięźliwość w używaniu szerokokątnych obiektywów. Niektórych zdjęć motocykli nie da się oglądać bo sprzęty wyglądają jak karykatury! To co facet pokazuje na swoich niektórych fotografiach to jakaś totalna fuszerka.<br><hr>Drudkh
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 25
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości