Trudne sprawy [+18]
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
senekkorzenna napisał(a):lagiboy napisał(a):senek coś taki gnuśny? dalej nie możesz znaleźć moto?
Czy ja jestem gnuśny a wiesz ty co to słowo znaczy?
Motocykla dalej nie mam a wszystko co mnie interesuje i jest w dobrej cenie to Pomorze,Poznań ,Włocławek,Warszawa.
To daleko żeby tylko przejechać się i wrócić po oględzinach z niczym.
ale mamy na forumn ludzi z wawy czy skads, moze niech ci ktos jakiegos oberjzy?
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Ja w Bieszczadach służę pomocą. Jeśli kiedyś potrzebowalibyscie czegoś to liczę na info, nie krępujcie się.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
mar111cin napisał(a):co prawda tomasetto alaska nie mam, mam kompletną instalację PRINSa, ale z czym masz problem?
Pamiętam jak pewien właściciel BMW 750 opowiadał mi, że ma instalację prinsa i mu 12 gazu bierze.
"Noo, a jak syn jeździ, to 15, bo on to ciężką nogę ma!"
Myślę sobie "Nooo, zajebiście, gazu mniej niż benzyny ci bierze..."
Tak mi się jakoś przypomniało xD
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
mar111cin napisał(a):co prawda tomasetto alaska nie mam, mam kompletną instalację PRINSa, ale z czym masz problem?
Problem jest taki ze, calkiem niedawno wymienialem membrane, uszczelki, filterki. Wyregulowany byl bardzo, reagowal na gaz lepiej niz na benzynie. Wszystko bylo ok do momentu az pewnego razu zacial sie elktrozawor przy wejsciu. No to szybko z tym sobie dalem rade ale po uruchomieniu silnika gaz z parownika spierdziela jak z kärchera przez jakąś dziurke w obudowie przy wejsciu gazu i wody. Na benzynie dziala ok, jak juz parownik sie rozgrzeje wyciek jest minimalny ale dalej jest. Zadna regulacja nie pomaga, komputer pokazal błąd "Sonda lambda lub jej obwód, brak zmian napięcia/rozwarty obwod", wiec sprawdzilem sterownik lambdy no i troche ta plytka upalona jest, ale co lambda ma do parownika
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Jeśli to instalacja z mikserem (2gen) to nic... Lambda steruje tylko silniczkiem krokowym.
Działanie reduktora jest proste... Przewód dolotowy jest jednocześnie sterującym. Im większe podciśnienie w przewodzie tym bardziej otwiera się zaworek w parowniku i więcej gazu dostaje...
Siła potrzebna do otwarcia zaworka w parowniku regulowana jest śrubą na parowniku (sprawdz czy się nie wykręciła/wypadła). Naciska ona na sprężynkę a ta na dzwignię. po drugiej stronie jest grzybek (zaworek).
Im większe napięcie sprężynki tym siła do otwarcia potrzebna jest większa...
Reguluje się to bardzo prosto i tu polecam -> http://autogaz.webd.pl/nuke/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=28 (otwórz link)
Z praktyki wiem, że regeneracja się nie sprawdza... Najlepiej wymienić cały reduktor... Mieszalnikowe tomasetto miały tendencję do puszczania gazu...
Skutkuje to zalewaniem silnika po zgaszeniu, a przy próbie odpalenia bardzo często pojawia się backfire - wystrzał airboxa w kosmos
Działanie reduktora jest proste... Przewód dolotowy jest jednocześnie sterującym. Im większe podciśnienie w przewodzie tym bardziej otwiera się zaworek w parowniku i więcej gazu dostaje...
Siła potrzebna do otwarcia zaworka w parowniku regulowana jest śrubą na parowniku (sprawdz czy się nie wykręciła/wypadła). Naciska ona na sprężynkę a ta na dzwignię. po drugiej stronie jest grzybek (zaworek).
Im większe napięcie sprężynki tym siła do otwarcia potrzebna jest większa...
Reguluje się to bardzo prosto i tu polecam -> http://autogaz.webd.pl/nuke/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=28 (otwórz link)
Z praktyki wiem, że regeneracja się nie sprawdza... Najlepiej wymienić cały reduktor... Mieszalnikowe tomasetto miały tendencję do puszczania gazu...
Skutkuje to zalewaniem silnika po zgaszeniu, a przy próbie odpalenia bardzo często pojawia się backfire - wystrzał airboxa w kosmos
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Miki Dzieki, wlasniej z tej strony wczesniej go regulowalem. Ale juz po problemie. Po prostu za lekko skręcilem tą pokrywe co w niej jest wyjscie gazu i wejscia do obiegu plynu chlodniczego jak wymienialem membrane i te uszczelki. Wszystko hula
Suhy to samochod Mamy na dojazd do pracy, ale sam do gazu nic nie mam
Suhy to samochod Mamy na dojazd do pracy, ale sam do gazu nic nie mam
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Walenty napisał(a):Pamiętam jak pewien właściciel BMW 750 opowiadał mi, że ma instalację prinsa i mu 12 gazu bierze.
"Noo, a jak syn jeździ, to 15, bo on to ciężką nogę ma!"
Myślę sobie "Nooo, za******, gazu mniej niż benzyny ci bierze..."
Tak mi się jakoś przypomniało xD
Ja zwykle od użytkowników diesli słyszę, że ich ropniak pali 5l/100km, i to nie ważne, czy to 1.4, 1.9, 2.0, 2.5 czy 3 litry, wszystkie palą 5 litrów i to gość od 530d mało mi wzrokiem zębów nie wybił jak zacząłem rechotać . Miałem 2.0 i nie mogłem bardzo poniżej 6 zejść .
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości