Skuter nie chce zapalić!
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Skuter nie chce zapalić!
Mam piaggio nrg mc3 (dwusów chłodzony cieczą) i nie chce zapalić. jak kopie to mie ma zbyt kompresji (tak jakby ślizga) co to może być i jak to naprawić?
Proszę nie nadużywać znaków interpunkcyjnych!
Zbędną ilość usuwam.
komarcc
Proszę nie nadużywać znaków interpunkcyjnych!
Zbędną ilość usuwam.
komarcc
- wacek234
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 25/2/2012, 19:06
Ślizgać tam raczej nie ma się co, jedynie poziom kompresji może być zbyt niski i nie czujesz oporu podczas odpalania. Niestety czeka Cię większy remont, do wymiany kompletny cylinder tłok z pierścieniami itp. Dla pewności możesz jechać do mechanika, żeby zmierzył Ci kompresję, zrobi to za darmo, albo za piwo, w każdym razie nie powinno być źle, chyba, że planujesz zlecić wymianę cylindra mechanikowi to nawet nie jedź na mierzenie kompresji, tylko po prostu oddaj do naprawy.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Skuter nie chce zapalić!!!!!!!!!!!
co to może być i jak to naprawić?????????
Skuter nie chce zapalić!!!!!!!!!!!
Jeden pytajnik i wykrzyknik nie wystarczą? Jakby to ode mnie zależało, to leciałyby warny za to, bo przecież oczy od tego bolą i krew zalewa.
-
Hyde - Bywalec
- Posty: 703
- Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
- Lokalizacja: Jelenia Góra
odkręć pokrywę i zobacz sprężynę od kopki , może pół księrzydz się wydarł i za to kopka ci nie wraca , co do kompresji do dobrze by było jak byś ciśnieniomierzem sprawdził , jak nie masz to palcem zobacz jak będzie go wypychac to powinien odpalić . sprawdź jeszcze czy paliwo dochodzi .
-
jacekmotor6 - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 8/7/2010, 11:16
- Lokalizacja: Rylsk Duży
zależy jak sie dociśnie , kwestia wyczucia , jeśli ma iskre paliwo dochodzi to powinien zapalić
żyje po to aby jeździć jeżdżę po to aby żyć ...
-
jacekmotor6 - Świeżak
- Posty: 41
- Dołączył(a): 8/7/2010, 11:16
- Lokalizacja: Rylsk Duży
chłopcy....co wy wygadujecie o remontach i spreżaniu?? wystarczy kupil samostart...spray ktory sie uzywa nastepująco:
1.odkrecić pokrywe filtra powietrza
2.zdjać gabke3.do wlotu powietrza trzeba "psiknąć" tym samostrartem
3.i odrazu kopac...za 4-6 razem powinien odpalić.
Ja mam zipp quantum z 2005 r. mam z nim problem: gdy wyjeżdzam z garażu przekrecam manetke do polowy lub odrazu do konca to go "muli"...gdy potrzymam tak manetke to zgasnie. na stopce normalnie wchodzi na obroty...ale gdy normlnie stoje to ni h..... ledwo rusza. mam w nim zdjetych chyba ze 2-3 blokady (Ona filtrze powietrza i jeszcze gdzieś) jak kupilem (uzywany) to juz mial zdjeta chyba 2 a ja sam wczoraj zdjałem z filtra powietrza...kto pomoże?
1.odkrecić pokrywe filtra powietrza
2.zdjać gabke3.do wlotu powietrza trzeba "psiknąć" tym samostrartem
3.i odrazu kopac...za 4-6 razem powinien odpalić.
Ja mam zipp quantum z 2005 r. mam z nim problem: gdy wyjeżdzam z garażu przekrecam manetke do polowy lub odrazu do konca to go "muli"...gdy potrzymam tak manetke to zgasnie. na stopce normalnie wchodzi na obroty...ale gdy normlnie stoje to ni h..... ledwo rusza. mam w nim zdjetych chyba ze 2-3 blokady (Ona filtrze powietrza i jeszcze gdzieś) jak kupilem (uzywany) to juz mial zdjeta chyba 2 a ja sam wczoraj zdjałem z filtra powietrza...kto pomoże?
SeBa
- seba_98
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 9/4/2012, 17:18
- Lokalizacja: siółko
Seba_98 nie wie sam o czym pisze, na brak kompresji poleca samostart Taki z niego mechanik, że przy odpalaniu rozkręca obudowę filtra, by czyś tam psiknąć, a gdyby skuter był sprawny to nic nie trzeba by psikać.
Ale nie odbiegajmy od temat, tylko zignorujmy jego wypowiedź.
Wacek: sprawdziłeś już coś, czy zebrać się nie możesz?
Ale nie odbiegajmy od temat, tylko zignorujmy jego wypowiedź.
Wacek: sprawdziłeś już coś, czy zebrać się nie możesz?
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
odkręciłem taką zasłonę na deklu i zobaczyłem że tam goni jakieś "coś takiego jak łożysko" sprubuje jutro z kolegą to naprawić ,jak się uda to napisze.
A czy lać jakieś płyny lub oleje oprócz oleju do mieszanki i płynu chłodniczego?
Edytuj posty!
komarcc
A czy lać jakieś płyny lub oleje oprócz oleju do mieszanki i płynu chłodniczego?
Edytuj posty!
komarcc
- wacek234
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 25/2/2012, 19:06
Zobacz w link niżej, powinieneś znaleźć swój silnik, w każdym razie jest to w tylnej części przekładni, tuż przy tylnym kole. Możliwe, że będziesz musiał ściągnąć tłumik i koło.
http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=3&t=1054
http://www.skutery.net/forumBB/viewtopic.php?f=3&t=1054
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
ja mam piaggio ale mi się wydaje że się go leje koło tylnich hamulców i że nie trzeba odkręcać koła i tłumika..
a jeszcze takie pytanie , gdzie się wlewa płyn hamulcowy (do tylnich hamulców, tarczówki) w piaggio nrg mc3 lc
a jeszcze takie pytanie , gdzie się wlewa płyn hamulcowy (do tylnich hamulców, tarczówki) w piaggio nrg mc3 lc
- wacek234
- Świeżak
- Posty: 44
- Dołączył(a): 25/2/2012, 19:06
Tam gdzie do przednich tylko, że po drugiej stronie kierownicy. Jak ściągniesz przedni plastik z kierownicy to powinieneś mieć dostęp do obu pomp hamulcowych (takie aluminiowe puszki) dekielki są przykręcone na 2 śrubki znajdujące się tuż przy klamkach od hamulców.
Uprzedzając Twoje kolejne pytanie odpowiem, że należy lać płyn DOT-4 o czym świadczy napis na dekielku zbiorniczka pompy hamulcowej, firma jest obojętna bierzesz najtańszy DOT-4 i tyle.
Uprzedzając Twoje kolejne pytanie odpowiem, że należy lać płyn DOT-4 o czym świadczy napis na dekielku zbiorniczka pompy hamulcowej, firma jest obojętna bierzesz najtańszy DOT-4 i tyle.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
Posty: 21
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości