Zobacz wÄ…tek - Nowy sezon, nowe wydawanie kasy....
NAS Analytics TAG

Nowy sezon, nowe wydawanie kasy....

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez s_extrem* » 7/4/2009, 21:25

kosta masz gust ;)
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno


Postprzez Shaft » 7/4/2009, 22:00

Teraz możesz ją opchnąć do szkoły jazdy L
Będzie idealna ! ;)

Podziwiam ludzi, którzy mają w życiu pasję i się rozwijają.
Twoja ewidentnie poszła w moto. Byle te mody były nie były potrzebne..

Powodzenia


Pozdr
Sh
Avatar użytkownika
Shaft
Świeżak
 
Posty: 397
Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49


Postprzez YZF R1 » 7/4/2009, 23:04

Kosta kawał roboty to fakt... ale mimo wszystko wolałem ta starą poczciwą Erjedyne w czerwone płomienie tym bardziej ze osobiście ja dosiadałem... być moze wywodzi sie to z tego ze nie przepadam za stuntem... ale tak jak pisałem kawał roboty.

pozdrawiam
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Konio » 7/4/2009, 23:05

Baku jednak nie wginales?
Produkcja, dystrybucja, masturbacja
Blady 900 puk puk puk
Avatar użytkownika
Konio
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2925
Dołączył(a): 6/11/2008, 21:47
Lokalizacja: Nadejdzie Chuck? Tego nikt nie wie;/ Kielce/Krk

Postprzez jordan23 » 8/4/2009, 07:13

Graty . Dobra robota ,naprawdÄ™ :lol:
Avatar użytkownika
jordan23
Stały bywalec
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
Lokalizacja: jestem?

Postprzez kosta » 8/4/2009, 11:58

drugi bak jest w trakcie klepania, trzeba go jeszcze poszpachlować i obłożyć matą antypoślizgoą, dzięki wszystkim za słowa uznania, prawde powiedziawszy wsadziłem w ten projekt całe serce i pasje jaką darze dla motocykli jeszcze raz dla wszystkich SZACUNEK; U ROCK :lol:

p.s jak skończe bak to wrzuce foty a już w drodze jest projekt na motaż HB (hend brake) i to będzie kropka na I
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Pisiu » 8/4/2009, 20:25

HB robisz na 2 zacisk,czy trójnik? i na pompie radialnej,czy zwykłej? :twisted:

Ja mam zwykłą od K3,wcześniej miałem przez trójnik i było niezbyt dobrze przy większych pionach.. teraz na zacisku 4 tłoczkowym juz sporo lepiej.Ale musze zainwestować w radiala,wtedy będzie już kosa myśle..
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez kosta » 9/4/2009, 09:30

skłaniam sie w strone drugiego zacisku, a nie przez trójnik, nad pompą jeszcze sie zastanawim :idea: :arrow: :?: będę chyba musiał troche pozginać klatke z lewej strony bo w wysokich butach jest ciężko ze zmianą biegów
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Traperoso » 18/5/2009, 14:01

Co za pech Panowie. Niedawno wymieniałem tarcze sprzęgła i znów się spaliły. Na początku myślałem, że to wina tego, że nie wymieniłem sprężyn, jednak mechanik zmierzył i okazało się, że są tylko o 0,1 mm krótsze niż nowe i mieszczą się w normie. Potem myślałem, że przewód z linką do sprzęgła. Jednak mechanik sprawdzał i niby dobrze, kicha kompletna. Po dłuższym czasie rozkminy okazało się, że jednak to ta linka, potrafiła się blokować nawet o 4 mm, w trakcie skręcania kiery, więc po np. zakręcie i wkręceniu wyżej mogło się palić. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego kiedyś? Kolejna kasa, masakra. Do tego te kretyńsko ułożone kolanko od linki, które powoduje dodatkowe opory. Mechanik powiedział, że coś wymyśli. Mam nadzieję, że nic więcej się nie zdarzy tak kretyńskiego.

Koszt ponowny:
-tarcze sprzęgła : 288 zeta
-olej: pozostawię ten, gdyż spalenizna została na tarczach
-filt też zostawię
-sprężyna w normie więc nie wymieniam
-robocizna 0, ze wzgląd na mój pech
-dorobienie linki nie wiem

łącznie będzie ponad 300złotych. Idzie się pociąć.
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez kosta » 18/5/2009, 14:36

no staty faktycznie kiszka :?
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez YZF R1 » 19/5/2009, 01:00

Traperoso napisał(a):Co za pech Panowie. Niedawno wymieniałem tarcze sprzęgła i znów się spaliły. Na początku myślałem, że to wina tego, że nie wymieniłem sprężyn, jednak mechanik zmierzył i okazało się, że są tylko o 0,1 mm krótsze niż nowe i mieszczą się w normie. Potem myślałem, że przewód z linką do sprzęgła. Jednak mechanik sprawdzał i niby dobrze, kicha kompletna. Po dłuższym czasie rozkminy okazało się, że jednak to ta linka, potrafiła się blokować nawet o 4 mm, w trakcie skręcania kiery, więc po np. zakręcie i wkręceniu wyżej mogło się palić. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego kiedyś? Kolejna kasa, masakra. Do tego te kretyńsko ułożone kolanko od linki, które powoduje dodatkowe opory. Mechanik powiedział, że coś wymyśli. Mam nadzieję, że nic więcej się nie zdarzy tak kretyńskiego.

Koszt ponowny:
-tarcze sprzęgła : 288 zeta
-olej: pozostawię ten, gdyż spalenizna została na tarczach
-filt też zostawię
-sprężyna w normie więc nie wymieniam
-robocizna 0, ze wzgląd na mój pech
-dorobienie linki nie wiem

łącznie będzie ponad 300złotych. Idzie się pociąć.



apropo niewymienionego oleju pomyślałeś choć przez chwilkę o opiłkach.... :arrow: :?:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez SQ » 19/5/2009, 06:56

zresztą 300zł to wcale nie jest dużo. jak się ma na utrzymaniu pojazd mechaniczny to takie rzeczy trzeba mieć na uwadze.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez laser » 19/5/2009, 15:16

zdjęcia w czasie przeróbki to nie była rewelacją ale juz zrobionym sprzętem mnie zaskoczyłeś :) motor wyszedł super :)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
laser
Bywalec
 
Posty: 859
Dołączył(a): 8/5/2009, 19:12
Lokalizacja: KaliszCity

Postprzez Traperoso » 19/5/2009, 17:05

YZF R1 napisał(a):
Traperoso napisał(a):Co za pech Panowie. Niedawno wymieniałem tarcze sprzęgła i znów się spaliły. Na początku myślałem, że to wina tego, że nie wymieniłem sprężyn, jednak mechanik zmierzył i okazało się, że są tylko o 0,1 mm krótsze niż nowe i mieszczą się w normie. Potem myślałem, że przewód z linką do sprzęgła. Jednak mechanik sprawdzał i niby dobrze, kicha kompletna. Po dłuższym czasie rozkminy okazało się, że jednak to ta linka, potrafiła się blokować nawet o 4 mm, w trakcie skręcania kiery, więc po np. zakręcie i wkręceniu wyżej mogło się palić. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego kiedyś? Kolejna kasa, masakra. Do tego te kretyńsko ułożone kolanko od linki, które powoduje dodatkowe opory. Mechanik powiedział, że coś wymyśli. Mam nadzieję, że nic więcej się nie zdarzy tak kretyńskiego.

Koszt ponowny:
-tarcze sprzęgła : 288 zeta
-olej: pozostawię ten, gdyż spalenizna została na tarczach
-filt też zostawię
-sprężyna w normie więc nie wymieniam
-robocizna 0, ze wzgląd na mój pech
-dorobienie linki nie wiem

łącznie będzie ponad 300złotych. Idzie się pociąć.



apropo niewymienionego oleju pomyślałeś choć przez chwilkę o opiłkach.... :arrow: :?:


Pomyślałem, w sumie to mnie dziwi ten fakt, bo myślałem, że olej będzie trzeba wymienić: a to znowu, 100 zika - a ja nie mam takiej kasy znowu. W każdym razie zmierzam do tego by powiedzieć, że to mechanik powiedział, że nie trzeba wymieniać. Nie wiem, być może jakoś go filtruje, jak się zapytam o co z tym chodzi to dam znac. Jest to mechanik znany w Szczecinie i dobrze ogarnięty, więc sądzę, że wie co mówi.

SQ napisał(a):zresztą 300zł to wcale nie jest dużo. jak się ma na utrzymaniu pojazd mechaniczny to takie rzeczy trzeba mieć na uwadze.


Fakt, wydatki są na uwadze. Jednak mało kto jest szczęśliwy z powodu dwukrotnej wymiany tego samego podzespołu, jakby to był jakiś inny, lajtowo bym to zniósł.

Zresztą gorsze rzeczy siędzieją ;) pozdro
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez elco » 19/5/2009, 19:04

Nie masz sie czym martwic Traperoso.

Ja mam reflektor do wymiany :evil: kosztuje prawie 1200zł
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Pisiu » 19/5/2009, 20:38

Nie lepiej se kupić używany za polowe ceny? ;P no chyba,że tyle kosztuje używka więc sry;]
Pisiu
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 993
Dołączył(a): 1/8/2006, 22:00
Lokalizacja: Czarnobyl

Postprzez YZF R1 » 20/5/2009, 02:15

Traperoso napisał(a):
YZF R1 napisał(a):
Traperoso napisał(a):Co za pech Panowie. Niedawno wymieniałem tarcze sprzęgła i znów się spaliły. Na początku myślałem, że to wina tego, że nie wymieniłem sprężyn, jednak mechanik zmierzył i okazało się, że są tylko o 0,1 mm krótsze niż nowe i mieszczą się w normie. Potem myślałem, że przewód z linką do sprzęgła. Jednak mechanik sprawdzał i niby dobrze, kicha kompletna. Po dłuższym czasie rozkminy okazało się, że jednak to ta linka, potrafiła się blokować nawet o 4 mm, w trakcie skręcania kiery, więc po np. zakręcie i wkręceniu wyżej mogło się palić. Zdarzyło się komuś z Was coś takiego kiedyś? Kolejna kasa, masakra. Do tego te kretyńsko ułożone kolanko od linki, które powoduje dodatkowe opory. Mechanik powiedział, że coś wymyśli. Mam nadzieję, że nic więcej się nie zdarzy tak kretyńskiego.

Koszt ponowny:
-tarcze sprzęgła : 288 zeta
-olej: pozostawię ten, gdyż spalenizna została na tarczach
-filt też zostawię
-sprężyna w normie więc nie wymieniam
-robocizna 0, ze wzgląd na mój pech
-dorobienie linki nie wiem

łącznie będzie ponad 300złotych. Idzie się pociąć.



apropo niewymienionego oleju pomyślałeś choć przez chwilkę o opiłkach.... :arrow: :?:


Pomyślałem, w sumie to mnie dziwi ten fakt, bo myślałem, że olej będzie trzeba wymienić: a to znowu, 100 zika - a ja nie mam takiej kasy znowu. W każdym razie zmierzam do tego by powiedzieć, że to mechanik powiedział, że nie trzeba wymieniać. Nie wiem, być może jakoś go filtruje, jak się zapytam o co z tym chodzi to dam znac. Jest to mechanik znany w Szczecinie i dobrze ogarnięty, więc sądzę, że wie co mówi.

SQ napisał(a):zresztą 300zł to wcale nie jest dużo. jak się ma na utrzymaniu pojazd mechaniczny to takie rzeczy trzeba mieć na uwadze.


Fakt, wydatki są na uwadze. Jednak mało kto jest szczęśliwy z powodu dwukrotnej wymiany tego samego podzespołu, jakby to był jakiś inny, lajtowo bym to zniósł.

Zresztą gorsze rzeczy siędzieją ;) pozdro




kolego nie chce psioczyć na twojego mechanika ALE.... Moj mechanik pracuje w ASO od dawien dawna, ma trochę na karku a na moto od dziecka i jak sam mówi jeździł mało głównie w nich dłubał, miał taką R1 jak ja wiec ja śpię spokojnie jak ja robi, jeździł kilka lat temu na Dakar i robił KTMy chłopakom naszym.... cóż facet naprawdę się zna i już nie chodzi mi o RN09 bo ją ma w jedym palcu robił mi skrzynie sprzęgło lagi napęd i wiele innych drobniejszych... wszystko tip top w rękawiczkach chirurgicznych... do czego zmierzam ano do tego iż On twierdzi że każde spalone sprzęgło równa się wymiana oleju dlaczego? dlatego iż w momencie gdy masz spalone sprzęgło zazwyczaj ślizgają sie tarcze, jeśli złapią poślizg trą o siebie i powstają opiłki mniejsze większe ale zawsze! a teraz pomyśl o panewkach....... powiedz to swojemu mechanikowi... :idea:
Avatar użytkownika
YZF R1
Moderator
 
Posty: 2765
Dołączył(a): 14/5/2008, 12:16
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez kosta » 21/5/2009, 14:43

dr.artur napisał(a):a po co zmieniac w nocy latacie ?
generalnie 90% jazdy tak :twisted:
AGAINST SLOW
ZAPRASZAM PO MOTOCYKLE i AKCESORIA
Avatar użytkownika
kosta
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1628
Dołączył(a): 18/5/2007, 16:23
Lokalizacja: WWA

Postprzez Traperoso » 21/5/2009, 15:43

YZF R1 napisał(a):kolego nie chce psioczyć na twojego mechanika ALE.... Moj mechanik pracuje w ASO od dawien dawna, ma trochę na karku a na moto od dziecka i jak sam mówi jeździł mało głównie w nich dłubał, miał taką R1 jak ja wiec ja śpię spokojnie jak ja robi, jeździł kilka lat temu na Dakar i robił KTMy chłopakom naszym.... cóż facet naprawdę się zna i już nie chodzi mi o RN09 bo ją ma w jedym palcu robił mi skrzynie sprzęgło lagi napęd i wiele innych drobniejszych... wszystko tip top w rękawiczkach chirurgicznych... do czego zmierzam ano do tego iż On twierdzi że każde spalone sprzęgło równa się wymiana oleju dlaczego? dlatego iż w momencie gdy masz spalone sprzęgło zazwyczaj ślizgają sie tarcze, jeśli złapią poślizg trą o siebie i powstają opiłki mniejsze większe ale zawsze! a teraz pomyśl o panewkach....... powiedz to swojemu mechanikowi... :idea:


Z pewnością ma rację, tylko jest opcja. Na śmiganie w PL mam tylko miesiąc czasu potem wyjazd za granicę. Nie mam kompletnie nic więcej kasy już (trzeba coś do baku lać!) żeby kupić olej, tak więc pojeżdżę trochę do 4tys. max i wymienię ten olej. Niestety pieniądz też decyduje. Dzięki za rady pozdrawiam!
Kawasaki ER5 2005
Avatar użytkownika
Traperoso
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1645
Dołączył(a): 29/7/2006, 19:47
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez falconiforme » 22/5/2009, 11:53

Bestia siÄ™ rodzi:

Obrazek
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê