Koledzy kochajacy siÄ™ w V-kach - dziÅ› premiera VFR 1200
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
18,5l + masa motocykla - 267 kg (278 z podwójnym sprzęgłem) się gryzie. Turysta marny z takim bakiem, a sport cienki przy takiej masie. Gdyby to by było 240kg to by było bardzo przyjemnie. Kółka OZ + inny wydech i te kilka kilo mniej.
Ale jak poradzić sobie z prawie 280kg ?
Wygląd pomijam, bo gusta są różne i się zmieniają.
Ale jak poradzić sobie z prawie 280kg ?
Wygląd pomijam, bo gusta są różne i się zmieniają.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Ja też obstawiam kwotę ok 70tyś
CBR 600F 2001 | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
-
jordan23 - Stały bywalec
- Posty: 1103
- Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
- Lokalizacja: jestem?
laser napisał(a):flaconi 240kg to tez nie mało, na winklach sobie ciężko poradzić, każe moto powyżej 200kg cieżko sie prowadzi
cena hmm powyżej 70...
Te 220 kg da się spokojnie przeżyć. Moja Aprilka radzi sobie doskonale.
A 240kg było by sukcesem, bo wszystkie motocykle powyżej 1100cc ważą 250kg i więcej.
VFR 800 było by genialnym motocyklem z masą 210kg (a nie 240kg) i widelcem UPSIDE DOWN.
Da się nieźle odchudzić duże bajki:
ZX12R - 222 kg (490lbs)
http://www.motorcyclemojo.com/articles/ ... aki-zx12r/
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
BMW k 1300 S masa z pełnym bakiem 254 kg . I to jak na razie jest mój absolutny lider w klasie szybkich turystyków . Cena BMW 66 tys jeśli honda będzie droższa to dla mnie motocykl ma mało atutów .
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
dambandit napisał(a):BMW k 1300 S masa z pełnym bakiem 254 kg . I to jak na razie jest mój absolutny lider w klasie szybkich turystyków . Cena BMW 66 tys jeśli honda będzie droższa to dla mnie motocykl ma mało atutów .
A sa pewne informacje ze wlasnie ma byc tansza od k 1300 s z kuframi.
Ze strony bmw polska:
Model: K 1300 S
Rocznik: 2009
Standardowa cena 2009: 76 240,-
No to wrozy nam cene kolo 70-75tys. pln ...niestety :/
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
K 1300 S moża jeszcze wyposażyć w fabryczny QuickSifter. Nie jest to co prawda to samo co skrzynia dwu sprzęgłowa ale działa i nie waży 11kg.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
wizulanie jak dla mnie lipa, kwestia gustu, rozwiazania techniczne rewelacja, przydział do kategorii... hgw ni pies ni wydra a jak coś do wszystkiego do do niczego..., cena też obstawiam 66-70tys,
Życie zaczyna się powyżej 200km/h, czasami w tym samym momencie sie kończy, jednak gdyby to było regułą każdy z Nas umarłby jako niemowlę... | | moja Diablica http://picasaweb.google.com/PiciuR1/R1# ... 3032004354
- PittR1
- Świeżak
- Posty: 92
- Dołączył(a): 23/6/2009, 17:13
- Lokalizacja: Pyzdry
Korzystajac z chwili wolnego czasu postanowilem w koncu zamiescic moja subiektywna ocene nowego pomyslu inzynierow spod skrzydel.
Moje uczucia w stosunku do tego modelu sa mieszane. To motocykl, ktory przestal miec cokolwiek wspolnego z idea poprzednich modeli VFR. Z drugiej strony to maszyna nieprzecietna, nieco innowacyjna i na swoj sposob oryginalna.
VFR 750 czy 800 byly klasa sama dla siebie. Nietypowe, aczkolwiek skuteczne rozwiazania konstrukcyjne i techniczne, dobre osiagi i uniwersalnosc to cechy, ktore laczy w sobie niewiele maszyn z tej klasy. Nawet V-Tec czesto uznawany za model, ktory skonczyl ere "klasycznej" VFR doskonale oddawal charakter tej maszyny. VFR 1200 jest juz zupelnie innym motocyklem. Z genow sportowych w tym motocyklu pozostalo niewiele, aczkolwie mysle, ze ciagle pozostawia spore mozliwosci do agresywnej jazdy. Rozwiazania konstrukcyjne bardzo innowacyjne i nietypowe. Cieszy mnie fakt, ze konstruktorzy Hondy staraja sie ciagle wdrazac nowe pomysly w zycie. Byc moze dzisiaj wywoluja one negatywne odczucia, ale za kilka moga stac sie standardem. Pomimo tych ciekawych rozwiazan w moim odczuciu Honda zrobila kilka krokow w tyl, jak np. powrot do wahacza lozyskowanego w ramie, a nie bloku silnika jak to mialo miejsce w modelu 800, czy tez pojemnosc zbiornika paliwa. Osiagi tej maszyny nie porazaja. Dodam, ze przerazajaca was tutaj masa jest masa motocykla z plynami i pelnym zbiornikiem (VFR V-Tec z ABS-em wazyl z plynami prawie 255kg) i jak na 1,2 litra jest optymalna. O tym jak bedzie sie odczuwac ta mase zadecyduja rozwiazania konstrukcyjne. Byc moze testy pokaza, ze mimo tej masy daje sie ten motocykl prowadzic jak po sznurku i osobiscie masa na razie bym sie nie przejmowal. Tym bardziej, ze to motocykl skonstruowany w wiekszej mierze pod turystyke, a tutaj stosunkowo duza masa jest atutem.
Jezeli chodzi o wyglad. Osobiscie nie przypada mi do gustu. Sportowy, ladnie podkreslony ogon, nie za bardzo pasuje do otylego przodu. To moze miec duzy wplyw na ergonomie tego motocykla, szczegolnie jezeli chodzi o pasazera i pelne przygotowanie motocykla do turystyki.
Czekam teraz z niecierpliwoscia na testy i pierwsze jazdy.
Moje uczucia w stosunku do tego modelu sa mieszane. To motocykl, ktory przestal miec cokolwiek wspolnego z idea poprzednich modeli VFR. Z drugiej strony to maszyna nieprzecietna, nieco innowacyjna i na swoj sposob oryginalna.
VFR 750 czy 800 byly klasa sama dla siebie. Nietypowe, aczkolwiek skuteczne rozwiazania konstrukcyjne i techniczne, dobre osiagi i uniwersalnosc to cechy, ktore laczy w sobie niewiele maszyn z tej klasy. Nawet V-Tec czesto uznawany za model, ktory skonczyl ere "klasycznej" VFR doskonale oddawal charakter tej maszyny. VFR 1200 jest juz zupelnie innym motocyklem. Z genow sportowych w tym motocyklu pozostalo niewiele, aczkolwie mysle, ze ciagle pozostawia spore mozliwosci do agresywnej jazdy. Rozwiazania konstrukcyjne bardzo innowacyjne i nietypowe. Cieszy mnie fakt, ze konstruktorzy Hondy staraja sie ciagle wdrazac nowe pomysly w zycie. Byc moze dzisiaj wywoluja one negatywne odczucia, ale za kilka moga stac sie standardem. Pomimo tych ciekawych rozwiazan w moim odczuciu Honda zrobila kilka krokow w tyl, jak np. powrot do wahacza lozyskowanego w ramie, a nie bloku silnika jak to mialo miejsce w modelu 800, czy tez pojemnosc zbiornika paliwa. Osiagi tej maszyny nie porazaja. Dodam, ze przerazajaca was tutaj masa jest masa motocykla z plynami i pelnym zbiornikiem (VFR V-Tec z ABS-em wazyl z plynami prawie 255kg) i jak na 1,2 litra jest optymalna. O tym jak bedzie sie odczuwac ta mase zadecyduja rozwiazania konstrukcyjne. Byc moze testy pokaza, ze mimo tej masy daje sie ten motocykl prowadzic jak po sznurku i osobiscie masa na razie bym sie nie przejmowal. Tym bardziej, ze to motocykl skonstruowany w wiekszej mierze pod turystyke, a tutaj stosunkowo duza masa jest atutem.
Jezeli chodzi o wyglad. Osobiscie nie przypada mi do gustu. Sportowy, ladnie podkreslony ogon, nie za bardzo pasuje do otylego przodu. To moze miec duzy wplyw na ergonomie tego motocykla, szczegolnie jezeli chodzi o pasazera i pelne przygotowanie motocykla do turystyki.
Czekam teraz z niecierpliwoscia na testy i pierwsze jazdy.
Honda VFR 800 FI
-
elco - Moderator
- Posty: 3014
- Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
- Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
Wyglad akurat mi sie bardzo podoba, ale jak piszecie jest to kwestia gustu wiec nie ma co dyskutowac.
Masa 274kg ze skrzynia dwusprzeglowa jest rzeczywiscie spora, ale bmw k1300s gotowy do jazdy wazy tez niemale 254kg. Piszecie, ze maly zbiornik paliwa, moze i tak. Bmw k1300s dla porownania ma 19l, wiec tylko 0,5l wiecej...
Za Vfr 1200 przemawia, rewolucyjna (czyt. rewelacyjna:) dwsuprzeglowa aut. skrzynia biegow (osobiscie mysle, ze w tym kierunku pojdzie rozwoj skrzyn biegow we wszystkich moto). Jesli to ma byc szybki turystyk to moze brakuje TCS.
Natomiast za Bmw przemawia niesamowity przedni zawias Duolever , system ESA (genialna sprawa).
Jesli mialbym wybierac (a bardzo bym chcial:), to mialbym ciezki orzech do zgryzienia. Musialbym stestowac i porownac oba moto. A nuz, ktoras z ww cech by mnie zauroczyla.
Masa 274kg ze skrzynia dwusprzeglowa jest rzeczywiscie spora, ale bmw k1300s gotowy do jazdy wazy tez niemale 254kg. Piszecie, ze maly zbiornik paliwa, moze i tak. Bmw k1300s dla porownania ma 19l, wiec tylko 0,5l wiecej...
Za Vfr 1200 przemawia, rewolucyjna (czyt. rewelacyjna:) dwsuprzeglowa aut. skrzynia biegow (osobiscie mysle, ze w tym kierunku pojdzie rozwoj skrzyn biegow we wszystkich moto). Jesli to ma byc szybki turystyk to moze brakuje TCS.
Natomiast za Bmw przemawia niesamowity przedni zawias Duolever , system ESA (genialna sprawa).
Jesli mialbym wybierac (a bardzo bym chcial:), to mialbym ciezki orzech do zgryzienia. Musialbym stestowac i porownac oba moto. A nuz, ktoras z ww cech by mnie zauroczyla.
-
rambo wwa - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
- Lokalizacja: 0-22
rambo, BMW K1300s ma do tego seryjny rewelacyjne działający za dopłatą quick shifter. Nie jest to dwu sprzęgłowa skrzynia, ale świetne rozwiązanie.
Do tego ta BM-ka spala w cholerę mało paliwa:
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h: 4.7
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h: 5.3 l. Zasięg około 360km przy spokojnej jeździe.
Zasięg to nie tylko postoje na stacjach. Mnie osobiście wnerwia latanie ciągłe na stację. Płacenie nie jest formą rozrywki. A zatrzymywać się wolę przy pięknych widokach.
Do tego ta BM-ka spala w cholerę mało paliwa:
Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h: 4.7
Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h: 5.3 l. Zasięg około 360km przy spokojnej jeździe.
Zasięg to nie tylko postoje na stacjach. Mnie osobiście wnerwia latanie ciągłe na stację. Płacenie nie jest formą rozrywki. A zatrzymywać się wolę przy pięknych widokach.
Ongoing Success
-
falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2841
- Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
- Lokalizacja: Morze
Falco, mysle ze bmka przy normalnej jezdzie jest w stanie wciagnac duzo wiecej wachy, moze i ok 6.5-8l. W koncu pojemnosc zobowiazuje:)
Natomiast co do quick shiftera to slyszalem, ze dziala on tylko w 1 strone, tzn. jak wbijasz do gory. W dol juz ponoc ze sprzeglem trzeba.
Natomiast co do quick shiftera to slyszalem, ze dziala on tylko w 1 strone, tzn. jak wbijasz do gory. W dol juz ponoc ze sprzeglem trzeba.
-
rambo wwa - Świeżak
- Posty: 209
- Dołączył(a): 9/9/2006, 16:12
- Lokalizacja: 0-22
Jest już znana cena w niemczech
http://www.honda.de/content/motorraeder ... _daten.php
a tu bmw z niemieckiej strony
http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html
Co do danych technicznych . Po zatankowaniu BMW jest prawie 15 kg lżejsze . Maksymalna ładowność w bmw jest większa o 10 kg . Co to silnika to BMW ma 10 Nm więcej osiągając maksymalny moment 500 obrotów/minute niżej .
O gustach nie ma co dyskutować , jednak dla mnie BMW wygląda o niebo lepiej .
Jak widać mój wybój jest oczywisty . Tylko kasy brak
http://www.honda.de/content/motorraeder ... _daten.php
a tu bmw z niemieckiej strony
http://www.bmw-motorrad.de/de/de/index.html
Co do danych technicznych . Po zatankowaniu BMW jest prawie 15 kg lżejsze . Maksymalna ładowność w bmw jest większa o 10 kg . Co to silnika to BMW ma 10 Nm więcej osiągając maksymalny moment 500 obrotów/minute niżej .
O gustach nie ma co dyskutować , jednak dla mnie BMW wygląda o niebo lepiej .
Jak widać mój wybój jest oczywisty . Tylko kasy brak
był suzuki bandit 600n będzie ......
-
dambandit - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1704
- Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
- Lokalizacja: Opole
rambo wwa napisał(a):Wszystko zalezy od skrzyni biegow DCT, jak okaze sie hitem, to Honda bedzie hitem. Jak nie to nie
Tylko ze model z automatem bedzie za pol roku i jak narazie jego cen nie znamy.
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
-
Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1617
- Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Jak dla mnie automat w motocyklu to porażka. Wg mnie odbiera on bardzo dużo radości z jazdy. Może i w samochodach dobry automat to fajna sprawa ale w motocyklach to jest porażka.
SPRZEDAM r1 rn04 8500zł
-
wasil1993p - Bywalec
- Posty: 765
- Dołączył(a): 23/3/2009, 21:02
- Lokalizacja: Suwałki
Posty: 44
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości