Zobacz wątek - Zmiana wydechu yzf / r6 2003r. Zmiana map wtrysku.
NAS Analytics TAG

Zmiana wydechu yzf / r6 2003r. Zmiana map wtrysku.

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Zmiana wydechu yzf / r6 2003r. Zmiana map wtrysku.

Postprzez Gnomen » 20/10/2014, 16:27

Witam.
Mam nadzieję że temat nie pojawia się nasty raz.
Do sedna..
Zakupiłem yamahe r6 2003r i było by wszystko ok gdyby nie ogromny wydech który psuje cały wygląd :x
zastanawiałem się nad wymianą, ale na używany i w przystępnej cenie wydech przelotowy.
Kłopot w tym, że spośród setek wydechów nie wiem jaki wybrać... I czy straszną różnice zrobi mi np ixil do gsxr-a 750 jeżeli założe go do swojej yzf.
Drugim problemem jest brak wiedzy na temat zmiany map.
Czy zmieniając wydech, czy to na przelotowy, czy dedykowany bebech będę musiał zmieniać coś w mapach ?
Jak sprawa wygląda z wydechem posiadającym DB killera ?

No i najważniejsze :)
Wypowiedzcie się na temat "jaki wydech wy macie założony, jaki polecacie dla lepszego efektu brzmienia i wyglądu"
Interesują mnie wszystkie rodzaje tak jak wyżej wspomniałem na przykłąd ixil-a lub przelotowe :twisted: lecz najbardziej interesują mnie podwójne na du:idea:ie: http://motory.net.pl/galeria/?yamaha-fz ... ydech-ixil
Wypowiedzcie się na ten pomysł :)
Z góry dzięki i sorki jeżeli powtórzony :wink:
Załączniki
r6.jpg
O to ona :D
r6.jpg (55.85 KiB) Przeglądane 3831 razy
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47


Postprzez Gnomen » 23/10/2014, 22:11

Ktoś, coś na ten temat? :)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47


Postprzez Landryss25 » 24/10/2014, 08:36

Jeśli chcesz zmieniać wydech to szukaj dedykowanego pod konkretne moto i rocznik. Z marek jest akurat w czym wybierać, ja jestem zwolennikiem może trochę przereklamowanych Akrapów. DB killer to jedynie służy do tego żeby moto przegląd przeszło jak dowód zabiorą :D

Po zmianie wydechu nie musisz się bawić z mapami. Jeśli masz $ na power commandera, jest to wskazane gdyż efekt będzie na pewno odczuwalny. Do kompletu pasowało by dorzucić wkładkę filtra np K&N żeby wszystko ładnie ze sobą grało.
,,De gustibus non est disputandum"(łac.)-O gustach się nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw

Postprzez Gnomen » 24/10/2014, 15:30

No w końcu ktoś :D
Zależy mi na wyglądzie i brzmieniu ;) wcześniej jeździłem ninja250r więc mocy mi teraz nie brakuje (może na drugi sezon coś pomyślę o Powerze) ;) problem w tym że jest aż za duży wybór i dlatego mam kłopot :D
Jeżeli chodzi o wydech dlaczego uważasz że akrapovic jest przereklamowany?
Zastanawiam się nad założeniem dubble pod dupa ale boję się ze zbyt ciepło będą miały plastiki, no i nie wiem jakie wydechy pod nią założyć :/
Prawda jest taka ze nie chcę na nim oszczędzać, ale prawie wszystko wydałem na jego kupno ^^
Prawdopodobnie budżet pozwoli mi na założenie na standardowym miejscu jakiejś używki. Tylko jakiej?
Pzdr ;)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47

Postprzez Kaai » 24/10/2014, 23:20

wszystko wydales na kupno a i tak masz malowana, bez ciezarkow kiery?

powodzenia, jak zacznie sie cos *****.


nigdy nie kupujesz moto za wszytko, bo na dzien dobry wymieniasz wszystkie plyny, a to juz koszt 400zl~

potem dochdza klocki, naped, gumy, i co sezon zbiera sie tysiak.

moja rada - odloz troche siana, zeby w razie czego moto bylo sprawne z brzydkim wydechem, niz stalo na podnosnikach z fajnym wydechem
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Gnomen » 25/10/2014, 10:34

Hehe :-)
W zupełności się zgadzam z tym co napisałeś ;) na założonych oponach minimum 1 sezon przejeżdże, no i ta cena którą napisałeś jest już wydana, tzn. Płyny wymienione i to co najważniejsze (znam ludzi którzy by jeszcze tego nie wymieniali) uszczelniacze w lagach + olej, filtr i olej w silniku też ;) klocki są jeszcze w dobrym stanie więc nie wymieniam. Moto od razu po kupnie trafiło do mechanika bo wiedziałem że jak na taką cenę musi być z nim coś nie tak.. No ale jednak spodziewałem się większych kosztów ;)
Owszem była malowana, bo w oryginale była niebieska.
Podsumowując... Takie rzeczy przynajmniej jak dla mnie to norma no i rzeczywiście równe 400 wydałem ;)
Także gotowa do jazdy, ale wydech i tak bym zmienił ;)
No i jeszcze kierunki założyć, Ale to koszt 40 zł, gdyż ja preferuję małe diodowe chińskie kierunki, które jak dla mnie wyglądają zdecydowanie lepiej:) oczywiście ciężarki w pierwszej kolejności, ale o tym nie pisałem bo to na 100% zakładam i $ na obowiązkowe rzeczy jest ;) myślałem też o klamkach sportowych tylko nie wiem czy zakładać krótkie czy długie ;)
Proszę o dalsze wypowiedzi na temat Moto moich pomysłów i wydechu, z którym dalej nie wiem co zrobić ;)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47

Postprzez Invi » 25/10/2014, 13:37

A po cholerę wymieniać dobre uszczelniacze? xD


Ja bym jeździł normalnie, anie nie wiadomo co ulepszał, moto ci się zaraz znudzi, a kasy przy sprzedaży nie odzyskasz :P

Puszkę możesz zmienić, najlepiej jakąś przeznaczoną do tego modelu. Od innych będzie rzeźbienie z mocowaniem.

A chińskich kierunków, przestaniesz być fanem, jak będą ci się notorycznie urywać i dyndać na kablu :D

Ja wiem czy rok przelatasz, żebyś się nie zdziwił :D No i nie wiem co siedzi z tyłu, ale z przodu masz kartofel, a nie oponę do sporta :D
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez melvin » 25/10/2014, 22:26

Kaai napisał(a):wszystko wydales na kupno a i tak masz malowana, bez ciezarkow kiery?

powodzenia, jak zacznie sie cos *****.


nigdy nie kupujesz moto za wszytko, bo na dzien dobry wymieniasz wszystkie plyny, a to juz koszt 400zl~


Kaai a może ktoś pomalował moto w ładnym stanie bo miał taki kaprys? Brak ciężarków kiery też o niczym nie świadczy, kiedyś przy 250km/h poczułem uderzenie w stopę i tym samym pożegnałem końcówkę kierownicy...

Nie wiem skąd w Polsce wziął się pogląd że jak coś malowane to na pewno było rozwalone?
W samochodzie mam pajączka 5cmX5cm na tylnym zderzaku po tym jak młoda cofała i spotkała murek. Oddałbym to do malowania dla świętego spokoju mego pedantycznego ducha, jednak prawdopodobnie przy sprzedaży przyjedzie mietek podnietek i powie że w tył auta wjechał ciągnik siodłowy scania z naczepą bodex, zarejestrowany na południu Bułgarii i z kierowcą w wieku 43lat mającym 2.7promila alkoholu w wydychanym powietrzu, bo zderzak malowany i na pewno strefa zgniotu skończyła się na przednim zderzaku a wyklepane jest tak bo tak się da i nie takie złomy jego znajomy na handel klepał...
Szczerze to życzę srogiego pier*olnięcia łopatą w potylicę ludziom którzy wiedzą o pojeździe więcej od właściciela (nie mówię o właścicielach handlarzach), może po takim zabiegu coś by się poprawiło ludziom którzy moto/auto określają widząc 2 zdjęcia lub stojąc przy aucie które miało coś malowane...

Co do płynów to bez przesady, kupując 4l motula 300v, wyczynowy płyn hamulcowy motul RBF i płyn chłodniczy prestone o temp. zamarzania -37°C i temp. wrzenia 129°C wyjdzie max 290zł. uszczelniacze jeśli nie leją powinny zostać w moto, olej można wymienić bo nie wiadomo jak bardzo jest przepracowany. Nie wliczam w to wszystko robocizny bo wymiana wszystkich płynów jest tak banalnie prosta że bez sensu jest za to płacić...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Postprzez Gnomen » 26/10/2014, 09:36

A więc tak... Jakoś wgl nie przeszkadza mi to ze malowany, ponieważ ktos to zrobił dobrze :) jakie opony założyć jeżeli Michelin pilot to kartofel? Poprzedni właściciel okazał się frajerem i wymieniał olej i uszczelniacze w lagach tak że coś tarło.. O to się najbardziej obawiałem, ale jednak okazało się ze nie było wgl oleju w 1 amortyzatorze.. Więc było to konieczne ;) wracając do malowania przy poprzednim Moto szlif zaliczyłem jadąc na 1 biegu przy 15km/h... Też go malowalem chodź równie dobrze zakryla by to naklejka.
Miałem też wyważanie opon które kosztowało 50 zł.. Więc 400 miało się z czego nazbierać.
Dalej czekam na odp o wydech ;)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47

Postprzez Kaai » 26/10/2014, 15:49

melvin napisał(a):
Kaai napisał(a):wszystko wydales na kupno a i tak masz malowana, bez ciezarkow kiery?

powodzenia, jak zacznie sie cos *****.


nigdy nie kupujesz moto za wszytko, bo na dzien dobry wymieniasz wszystkie plyny, a to juz koszt 400zl~


Kaai a może ktoś pomalował moto w ładnym stanie bo miał taki kaprys? Brak ciężarków kiery też o niczym nie świadczy, kiedyś przy 250km/h poczułem uderzenie w stopę i tym samym pożegnałem końcówkę kierownicy...

Nie wiem skąd w Polsce wziął się pogląd że jak coś malowane to na pewno było rozwalone?
W samochodzie mam pajączka 5cmX5cm na tylnym zderzaku po tym jak młoda cofała i spotkała murek. Oddałbym to do malowania dla świętego spokoju mego pedantycznego ducha, jednak prawdopodobnie przy sprzedaży przyjedzie mietek podnietek i powie że w tył auta wjechał ciągnik siodłowy scania z naczepą bodex, zarejestrowany na południu Bułgarii i z kierowcą w wieku 43lat mającym 2.7promila alkoholu w wydychanym powietrzu, bo zderzak malowany i na pewno strefa zgniotu skończyła się na przednim zderzaku a wyklepane jest tak bo tak się da i nie takie złomy jego znajomy na handel klepał...
Szczerze to życzę srogiego pier*olnięcia łopatą w potylicę ludziom którzy wiedzą o pojeździe więcej od właściciela (nie mówię o właścicielach handlarzach), może po takim zabiegu coś by się poprawiło ludziom którzy moto/auto określają widząc 2 zdjęcia lub stojąc przy aucie które miało coś malowane...

Co do płynów to bez przesady, kupując 4l motula 300v, wyczynowy płyn hamulcowy motul RBF i płyn chłodniczy prestone o temp. zamarzania -37°C i temp. wrzenia 129°C wyjdzie max 290zł. uszczelniacze jeśli nie leją powinny zostać w moto, olej można wymienić bo nie wiadomo jak bardzo jest przepracowany. Nie wliczam w to wszystko robocizny bo wymiana wszystkich płynów jest tak banalnie prosta że bez sensu jest za to płacić...


bo jak ktos ma na tyle mozgu, ze chce malowac zdrowe moto, to robi zdjecia przed malowaniem, w trakcie i po.

i wtedy nei ma problemu.

a nie laduje moto w czarny mat i mowi "pani ideal byl!"
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez jaroaro » 26/10/2014, 16:37

melvin napisał(a):Co do płynów to bez przesady, kupując 4l motula 300v, wyczynowy płyn hamulcowy motul RBF i płyn chłodniczy prestone o temp. zamarzania -37°C i temp. wrzenia 129°C wyjdzie max 290zł.


Wydaje mi się że wyjdzie trochę więcej. Motul 7100 kosztuje ok 220zł(?) i nie mówię o kupowaniu na allegro i sprawdzaniu na wszystkich forach czy kupiło się oryginał czy podróbę bo cena była dobra. RBF ok 50zł plus pewnie jakieś 2.5l płynu chłodniczego którego ceny nie znam. Znając życie i tak kupi motul 5100 więc wyjdzie sporo mniej.
Triumph Street Triple
jaroaro
Bywalec
 
Posty: 758
Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
Lokalizacja: się biorą wszy

Postprzez Invi » 26/10/2014, 17:14

melvin napisał(a):Nie wiem skąd w Polsce wziął się pogląd że jak coś malowane to na pewno było rozwalone?


Bo w Polsce prawie wszystko co malowane było rozwalone?

Gnomen napisał(a):jakie opony założyć jeżeli Michelin pilot to kartofel?


Które? Po po bieżniku raczej nie mogę skojarzyć, a pilotów w tym rozmiarze jest dużo, od całkiem turystycznych, po torowe, więc może bądź chociaż trochę bardziej konkretny.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kaai » 26/10/2014, 19:33

pilot powery sa calkiem spoko, bo komplet mozna ogarnac w okolicy 900zl? moze tysiaka. wiec calkiem przyjamnie jak na gumy powiedzmy, ze na 2 sezony.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Gnomen » 26/10/2014, 19:54

No spoko :D
Z gumami problemu akurat nie mam;D
Czekam dalej na wypowiedzi/podpowiedzi co do wydechu :)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47

Postprzez Invi » 26/10/2014, 20:44

Dostałeś już całe istotne info odnośnie wydechu, jak czegoś nie rozumiesz to się dopytaj.


Kaai napisał(a):pilot powery sa calkiem spoko, bo komplet mozna ogarnac w okolicy 900zl? moze tysiaka. wiec calkiem przyjamnie jak na gumy powiedzmy, ze na 2 sezony.


Chyba przód :D

Ale, albo ja już ślepnę, albo te ze zdjęcia nie przypominają powerów.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez Kaai » 26/10/2014, 20:52

tak przod, ale w 600 z tylu da rade te 8tysi zrobic, jak ktos jedzi normlanie

no i jestem ciekawe co widac przez matowa szybe :D
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Gnomen » 27/10/2014, 07:02

Nie wiem jak wy, ale ja w kasku nie dam rady się położyć tak żeby oczy mieć za szyba, więc nie patrzę przez nią chodź bym nawet chciał. A i to nie ja napisałem że to są powery ;)
Info dostałem takie, że nie muszę zmieniać map a wydechu mam szukać dedykowanego ;)
Interesuje mnie jaki wy mi polecicie do r6 ;) no i jeszcze co sądzicie o podwójnym pod dup* ;)
Łukasz
Gnomen
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 26/8/2014, 15:47

Postprzez Kaai » 27/10/2014, 16:53

to masz złą pozycję, masz opierać się klatą na baku, i dolną szczęką(?) kasku praktycznie o bak, cały masz się schować za owiewkę (oczywiście przy pewnych prędkościach).

w serii jest z boku to co chcesz kombinowac.

fajnego akrapa mysle ze mozesz juz za jakies 3 tysiace wyrwac.
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Invi » 27/10/2014, 17:34

Eeee tam pozycje, nic nie widzi przez szybę, to mu się wydaje że się nie da.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości




na gr