CBR 600 f1 POMOCY !!!
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
czytając ten temat musiałem zrobić sobie przerwę na drinka, nie do ogarnięcia jest fantazja niektórych geniuszy, nie wiem jak mało trzeba mieć wspólnego z mechaniką motocyklową żeby nie wiedzieć że remonty silników motocyklowych są nieopłacalne. A tu jeszcze gość chce rzeźbić w silniku bez panewek i po strzale z korby...
Ps. Antoś chyba cię nie polubiłem...
No i aż dziw bierze że nie poleciłeś zakleić dziury po korbie poxiliną ośmiorniczką czy czymś tego typu(oczywiście po wytarciu do sucha) i dojechać do mechanika...
Ps. Antoś chyba cię nie polubiłem...
No i aż dziw bierze że nie poleciłeś zakleić dziury po korbie poxiliną ośmiorniczką czy czymś tego typu(oczywiście po wytarciu do sucha) i dojechać do mechanika...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU!
-
melvin - PierwszyOkrutny
- Posty: 8393
- Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Dobra wytłumaczę Ci to obrazkowo, bo na moje oko ty nie do końca wiesz co napisałeś... Na przykładzie zdjęć silników z internetu
1. Urwana korba - i zmielona korba
Tak wygląda połamany korbowód
2. Dziura w bloku
3. Pęknięty tłok
Te silniki są składane z tolerancjami 0,01mm, wysokoobrotowe, wysilone i precyzyjne...
Wyjaśnij, jeśli dalej trzymasz przy swoim, jak "dobry mechanik" przeprowadziłby naprawę silników takich jak wyżej... Dodam, że opcja dokupienia nowych elementów jest nieopłacalna... Wał do np. CBR 900RR SC28B kosztuje w serwisie 11tyś zł, a panewki 720zł...
Nie atakuje Cię, ale próbuje uświadomić jaką gafę popełniłeś pisząc o naprawie takiej masakry
1. Urwana korba - i zmielona korba
Tak wygląda połamany korbowód
2. Dziura w bloku
3. Pęknięty tłok
Te silniki są składane z tolerancjami 0,01mm, wysokoobrotowe, wysilone i precyzyjne...
Wyjaśnij, jeśli dalej trzymasz przy swoim, jak "dobry mechanik" przeprowadziłby naprawę silników takich jak wyżej... Dodam, że opcja dokupienia nowych elementów jest nieopłacalna... Wał do np. CBR 900RR SC28B kosztuje w serwisie 11tyś zł, a panewki 720zł...
Nie atakuje Cię, ale próbuje uświadomić jaką gafę popełniłeś pisząc o naprawie takiej masakry
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
Posty: 26
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości