Zobacz wątek - CBR 600 f1 POMOCY !!!
NAS Analytics TAG

CBR 600 f1 POMOCY !!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez miki1406 » 22/9/2014, 16:47

Jak byś się nie brał za naprawę takiego pieca, to się nie opłaca...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice


Postprzez melvin » 23/9/2014, 18:54

czytając ten temat musiałem zrobić sobie przerwę na drinka, nie do ogarnięcia jest fantazja niektórych geniuszy, nie wiem jak mało trzeba mieć wspólnego z mechaniką motocyklową żeby nie wiedzieć że remonty silników motocyklowych są nieopłacalne. A tu jeszcze gość chce rzeźbić w silniku bez panewek i po strzale z korby...


Ps. Antoś chyba cię nie polubiłem...

No i aż dziw bierze że nie poleciłeś zakleić dziury po korbie poxiliną ośmiorniczką czy czymś tego typu(oczywiście po wytarciu do sucha) i dojechać do mechanika...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski


Postprzez Invi » 23/9/2014, 19:56

melvin napisał(a):No i aż dziw bierze że nie poleciłeś zakleić dziury po korbie poxiliną ośmiorniczką czy czymś tego typu(oczywiście po wytarciu do sucha)



I oczywiście odtłuszczeniu!!! :twisted:
Avatar użytkownika
Invi
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez miki1406 » 24/9/2014, 09:09

Można też wyrzucić tłok jeden, świecę zaślepić, zalepić dziurę i jeden gaźnik wywalić i mieć "Tiumph'a" 450 prawda...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez leff » 24/9/2014, 21:35

anntek jak sie wypisuje glupoty to trzeba sie liczyc z konsekwencjami a jak nie przestaniesz na potege raportowac postow to Ci wladuje warna za zawracanie d00py
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez miki1406 » 25/9/2014, 11:03

Dobra wytłumaczę Ci to obrazkowo, bo na moje oko ty nie do końca wiesz co napisałeś... Na przykładzie zdjęć silników z internetu

1. Urwana korba - i zmielona korba
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tak wygląda połamany korbowód

2. Dziura w bloku
Obrazek
Obrazek
Obrazek


3. Pęknięty tłok
Obrazek

Te silniki są składane z tolerancjami 0,01mm, wysokoobrotowe, wysilone i precyzyjne...

Wyjaśnij, jeśli dalej trzymasz przy swoim, jak "dobry mechanik" przeprowadziłby naprawę silników takich jak wyżej... Dodam, że opcja dokupienia nowych elementów jest nieopłacalna... Wał do np. CBR 900RR SC28B kosztuje w serwisie 11tyś zł, a panewki 720zł...

Nie atakuje Cię, ale próbuje uświadomić jaką gafę popełniłeś pisząc o naprawie takiej masakry
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Poprzednia strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości




na gr