Zobacz wątek - Motocykl (125) - chopper kategoria b
NAS Analytics TAG

Motocykl (125) - chopper kategoria b

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Postprzez kravter » 18/8/2014, 19:29

ja posiadam i moge z czystym sumieniem polecic :D male spalanie, awaryjnosc zerowa, wygodna, przepiekny dzwiek :D tylko tylnie siedzenie (pasazera) troche nie wygodne :P
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59


Postprzez Garros » 20/8/2014, 14:58

Duszeek napisał(a):Kupiłem shadow ... fajna maszyna i powiem szczerze, po przesiadce ze skutera [automat] - to duża różnica.

Szczególnie waga maszyny mnie przytłacza - 150kg.

Wcześniej zastanawiałem się nad hondą CBR 125 i dobrze, że jej nie kupiłem - pewnie zabiłbym się na niej w pierwszym miesiącu, zanim bym się dobrze nauczył jeździć - a przynajmniej zaliczył szlif ...

Jak miałbym komuś polecić pierwsze moto po skuterze to ... junak i to ten z tych słabszych - teraz nauczony doświadczeniem - tak bym zrobił.

Honda na pewno będzie mi służyć - wygodnie się na niej jedzie, tym bardziej że jednak wyciąga ponad 120km [ kolega to sprawdził ] a ja zamierzam jeździć poniżej 90km dla przyjemności i podziwiać obrazki.


Jak możesz to napisz coś więcej o motocyklu, jakie wrażenia po kilku dniach, który rocznik i ile dałeś jeśli to nie jest tajemnica.
Pytam ponieważ zbieram informacje o chopperach bo sam planuję jakiś kupić na wiosnę przyszłego roku.

Dzięki,pozdrawiam
Garros :)
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź


Postprzez Duszeek » 20/8/2014, 22:01

Dałem 7k za ubraną, z siedzeniem pasażera wraz z oparciem oraz dodatkowymi reflektorami i półkami pod nogi.

Motocykl do jazdy bardzo fajny,wygodny a mam 186cm, trochę duży - rocznik 2001.
Brakuje mi w nim obrotomierza i wskaźnika paliwa - szczególnie tego ostatniego.

Powiem tak, gdyby to była nówka - to byłbym super szczęśliwy, ale te latka robią swoje, a produkcję zakończono chyba w 2009r.

Jak coś się sypnie czy zaliczę jakiś szlif to z częściami będzie krucho - szczególnie do silnika.

W sprzedaży z 2 ręki nie widziałem nowszej niż 2007r.

Motocykl przewiduję na 3 sezony potem chyba kupię coś nowszego rocznikowo, najlepiej od 2011 - 2012, chyba szosowego i może prawko A zrobię, aby nie ograniczać się z wyborem.
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez Garros » 21/8/2014, 22:14

Duszeek napisał(a):Dałem 7k za ubraną, z siedzeniem pasażera wraz z oparciem oraz dodatkowymi reflektorami i półkami pod nogi.

Motocykl do jazdy bardzo fajny,wygodny a mam 186cm, trochę duży - rocznik 2001.
Brakuje mi w nim obrotomierza i wskaźnika paliwa - szczególnie tego ostatniego.

Powiem tak, gdyby to była nówka - to byłbym super szczęśliwy, ale te latka robią swoje, a produkcję zakończono chyba w 2009r.

Jak coś się sypnie czy zaliczę jakiś szlif to z częściami będzie krucho - szczególnie do silnika.

W sprzedaży z 2 ręki nie widziałem nowszej niż 2007r.

Motocykl przewiduję na 3 sezony potem chyba kupię coś nowszego rocznikowo, najlepiej od 2011 - 2012, chyba szosowego i może prawko A zrobię, aby nie ograniczać się z wyborem.


Dzięki za info :)
To z częściami jest faktycznie duży problem ? Z tego co czytałem są dosyć trwałe ale faktycznie w używce zawsze coś może paść :( i zależy jak kto dbał.

Życzę bezawaryjnej jazdy :D
Pozdrawiam
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez darth80 » 22/8/2014, 20:20

Duszeek napisał(a):Jak coś się sypnie czy zaliczę jakiś szlif to z częściami będzie krucho - szczególnie do silnika.

juz w drugim temacie straszysz brakiem czesci - a tych jest masa - ebay, allegro, czy nowe np. z http://czescihonda.motorista.pl/szukaj/model . Shadow ma ten sam silnik co Varadero 125. Nie mialem problemu z dostanie zadnej najmniejszej srubki do swojego wiaderka.
Honda Varadero XL125 2001r https://www.youtube.com/watch?v=8SNUFKAmj34 | http://varadero125.com.pl - portal o małym Varadero
Avatar użytkownika
darth80
Świeżak
 
Posty: 202
Dołączył(a): 11/6/2014, 21:24
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Bestiaire » 23/8/2014, 21:25

Spotkałem się z opinią ze chopper 125 to nieporozumienie i ze nie warto tracic kasy. Ze na zlotach lepiej ludzi nie wkuzac. I sam teraz nie wiem. Jedni mowia ze nie liczy się prędkość inni ze 750 to minimum. A ja jako zielony rajder sam juz nie wiem ocb. Help!
Pomoc laikowi sprawia ze przestaje być laikiem, odrzucenie sprawia, że wkurwia kolejnych prosów
Bestiaire
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/8/2014, 18:47

Postprzez kravter » 23/8/2014, 22:32

nieporozumienie to chopper w 2t :D
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez Duszeek » 24/8/2014, 12:32

kravter napisał(a):nieporozumienie to chopper w 2t :D


Chopper w 2t, to dopiero nieporozumienie ... :D
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez fasoliusz » 24/8/2014, 13:09

@Bestiaire
Nie wiem co Wy z tą zasadą, że poniżej 750 nie opłaca się kupować, prawdziwy idiota tak twierdzi...
Dla przykładu virówka 535 jest mocniejsza od dragstara 650, Shadow 500 mocniejsza od Shadow 750, VN 750 ma więcej koni niż VN 1500 (stare roczniki). Wymyślili tą zasadę idioci którzy widzą tylko liczbę czym większa tym lepsza, a gówno się znają na motoryzacji...
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Garros » 24/8/2014, 17:55

Bestiaire napisał(a):Spotkałem się z opinią ze chopper 125 to nieporozumienie i ze nie warto tracic kasy. Ze na zlotach lepiej ludzi nie wkuzac. I sam teraz nie wiem. Jedni mowia ze nie liczy się prędkość inni ze 750 to minimum. A ja jako zielony rajder sam juz nie wiem ocb. Help!


oj tam, zawsze się tacy znajdą co tak napiszą, ja się takimi komentarzami nie będę przejmował.
Jak się wkurzają na zlotach to niech siedzą w domu.
Chcę kupić pojemność 125 bo można jeździć na kat. B i chcę z tego skorzystać a jak w przyszłości stwierdzę, że mi za mało to zrobię prawko i już.
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez miki1406 » 25/8/2014, 16:17

A co złego w chopperku 125?? Nie wiem... To nie ma jechać 200 tylko ładnie wyglądać i dawać radość z toczenia się...

Co innego jak wyżej pisali 2T... W cross'ach spoko, w miniścigaczach - drażni, a w chopperku tragediaaa
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Kuba05 » 25/8/2014, 20:31

Zgadzam się z kolegą miki1046 motocykl ma dawać radość, i nie każdy potrzebuje do tego hayabusy, czy R1. Motor nie służy do bicia rekordów prękości, jeśli ktoś myśli inaczej może sobie już trumnę kupić. Ja z mojej "Hani" ( Shadow 125 ) jestem zadowolony i nie zamieniłbym na żadne inne 125ccm. A fanatyków 2-suwów nie rozumiem, owszem 2T jest dobry w crossach, ale bez przesady, dzwięk kosiarki, spalanie itd.
Chopper 125ccm to dobre rozwiązanie. Mało pali, ładnie wygląda itd. a do sprawnego poruszania się w trasie wystarcza.
Avatar użytkownika
Kuba05
Świeżak
 
Posty: 78
Dołączył(a): 29/8/2013, 19:48
Lokalizacja: Śląsk

Postprzez miki1406 » 26/8/2014, 13:27

2T to moc za wszelką cenę... Za cenę spalania, awaryjności i tragicznego dźwięku...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Duszeek » 26/8/2014, 19:05

miki1406 napisał(a):2T to moc za wszelką cenę... Za cenę spalania, awaryjności i tragicznego dźwięku...


Ja bym jeszcze dodał - dla małolatów, dla których wyrwanie pierwszym na światłach to podstawa i pochwalenie się przed kolegami jakie to osiągi ma ich moto ...

Czytałem na innym forum jak się małolaty przechwalały, że jeden jechał 160km, a inny 170km - tyle to ja samochodem nie jadę, choć ponoć wyciąga ponad 200km ...
Duszeek
Świeżak
 
Posty: 67
Dołączył(a): 12/8/2014, 20:13

Postprzez miki1406 » 27/8/2014, 11:19

Jechałem prywatnie Aprilią po Polinim na 168cm i innych modyfikacjach 180km/h... Ale co to za radość, jak zestaw na drugi sezon był do wymiany (nie wiem ile przelatało to wcześniej, ale za wiele tych km pewnie nie było)

Z racji wieku miałem przygodę z 2T, ale dla mnie ten gatunek silnika utrwalił się jako silnik do:
- Ostrego cross'a, gdzie jego charakterystyka jest jak najbardziej wskazana, a praca układu wydechowego nie razi, a cieszy.
- Motocykla klasycznego, gdzie niewysilona jednostka robi rozsądne przebiegi...
- Miłośnika dłubania, na pewno nie nadaje się do turystyki... Bóg jeden raczy wiedzieć, kiedy to zapali, a kiedy nie...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Bestiaire » 30/8/2014, 08:22

Ja się juz troche rozgladalem i chcial bym napisac cos od siebie. Jezeli hodzi o 125 to honda shadow is the best from the Best ale tania nie jest. Yamaha dragstar to podobny przedzial jakosciowo cenowy. Jezeli chodzi o tansze maszynki to honda rebel to taki rower z silnikiem. Niestety v-ka musi byc wiec rebelka odpada. Idac dalej natykamy sie na suzuki maruder tyle ze bez v silnika ale suzuki intruder to juz inna bajka. A jesli chodzi o bajki to bajki furmy daelim tez beda w cenie ale za rok gdy sciagna ich wiecej z Niemiec. W romet soft chopper nie ma sie co bawic chyba. Jezeli chodzi o moto to marka ma znaczenie. To nie ajfon srajfon. Tu liczy sie wykonanie i niezawodnosc. Wszedzie pisza zeby kupowac japonce wiec i ja zamierzam takich szukac
Pomoc laikowi sprawia ze przestaje być laikiem, odrzucenie sprawia, że wkurwia kolejnych prosów
Bestiaire
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9/8/2014, 18:47

Postprzez Garros » 30/8/2014, 11:05

Bestiaire napisał(a):Ja się juz troche rozgladalem i chcial bym napisac cos od siebie. Jezeli hodzi o 125 to honda shadow is the best from the Best ale tania nie jest. Yamaha dragstar to podobny przedzial jakosciowo cenowy. Jezeli chodzi o tansze maszynki to honda rebel to taki rower z silnikiem. Niestety v-ka musi byc wiec rebelka odpada. Idac dalej natykamy sie na suzuki maruder tyle ze bez v silnika ale suzuki intruder to juz inna bajka. A jesli chodzi o bajki to bajki furmy daelim tez beda w cenie ale za rok gdy sciagna ich wiecej z Niemiec. W romet soft chopper nie ma sie co bawic chyba. Jezeli chodzi o moto to marka ma znaczenie. To nie ajfon srajfon. Tu liczy sie wykonanie i niezawodnosc. Wszedzie pisza zeby kupowac japonce wiec i ja zamierzam takich szukac


po moich analizach i lekturze w necie na forach zgadzam się z Tobą w 100 %
Moja lista motocykli które się podobały skróciła się i teraz już wiem, że chcę
HONDE SHADOW :D Pozostały teraz długie poszukiwania :?
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fasoliusz » 30/8/2014, 11:10

Nie zapominajcie o Virago 125;)
Ostatnio edytowano 30/8/2014, 20:31 przez fasoliusz, łącznie edytowano 1 raz
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Postprzez Garros » 30/8/2014, 11:14

fasoliusz napisał(a):Nie zapominajcie o Virago 535;)


ale tutaj chodzi o motocykle na kat. B
... a to moja historia AR : 155 2.0 TS, 164 3.0 V6, 166 2.4 JTD. Jest AR 156 SW 1.9 JTD 16V | www.fotokadry.wordpress.com
Avatar użytkownika
Garros
Świeżak
 
Posty: 13
Dołączył(a): 18/8/2014, 19:07
Lokalizacja: Łódź

Postprzez fasoliusz » 30/8/2014, 20:30

O mała pomyłka :(
Virago 125 :)
Shadow 125-->Kawasaki ER-5-->Suzuki SV650S--> Honda CBF 600NA
Avatar użytkownika
fasoliusz
Bywalec
 
Posty: 509
Dołączył(a): 11/1/2013, 20:33
Lokalizacja: Sochaczew

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na gr