Zobacz wÄ…tek - Honda CB 600 hornet
Advertisement
NAS Analytics TAG

Honda CB 600 hornet

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda CB 600 hornet

Postprzez Mariusz9311 » 8/7/2014, 11:48

Witam. Zwracam sie z pytaniem do osób znających się na mechanice motocyklowej. W jaki sposób i ile kosztuje zdławienie w/w motocykla do mocy ograniczanej prawkiem A2 i czy jest sens przeprowadzenia takiej operacji? Mam dylemat miedzy cb 500 i cb 600 ale zdecydowanie druga maszyna bardziej mi sie podoba i stad bierze sie pytanie. Bo patrzac na mase hornetki (ok 180kg) mysle ze nie bedzie problemu z moca(bedzie podobna do cb 500)
Mariusz9311
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25


Postprzez lagiboy » 8/7/2014, 22:37

gra nie warta świeczki IMHO. Po pierwsze musisz znaleźć kogoś kto to zrobi, po drugie generuje to niepotrzebne dodatkowe koszty - za tą kasę co wsadzisz w blokowanie i odblokowanie spokojnie zrobisz prawko A. Po trzecie lepiej jeździć cebulą z pełną mocą niż hornetem z depresją. I jest tylko jeden hornet, który nada się do kastrowania, 94 konna jednostka 70KW jak w pysk strzelił. reszta hornetów prawnie nie nadaje się do blokowania. Jak Ci się chce to nikt Ci nie zabroni. Mam tylko wrażenie, że zablokowany hornet będzie bardziej mułowaty niż cebula. No i same koszty utrzymania dla szerszenia są wyższe.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35


Postprzez Mariusz9311 » 8/7/2014, 23:36

A jeśli chodzi o cebuje i gs 500, jest masa różnych opinii i moto wypadają bardzo podobnie, tyle że zastanawiam się czy gs nie będąc chłodzony cieczą nie zagrzeje mi się na dłuższej trasie( powiedzmy troche powyzej 300km)
Mariusz9311
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25

Postprzez lagiboy » 9/7/2014, 00:17

nie zagrzeje się, pęd powietrza go ochłodzi, prędzej zagrzeje Ci się jak będziesz stał. jeśli zastanawiasz się na wyborem między CB a GS to jeśli znajdziesz CB mieszczącą się na A2 brałbym CB bez zastanowienia. Jeździ o niebo lepiej od GSa.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Mariusz9311 » 9/7/2014, 09:55

zastanawiam się też nad amorami tylnymi bo nie bede jezdzil sam, do tego zapewne dojdzie troszke bagazu i nie chcialbym zeby tylne zawieszenie dobijalo co chwile.
Mariusz9311
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25

Postprzez miki1406 » 9/7/2014, 11:01

CB jednak lepsza... W latach świetności, utarło się, że jeśli nie stać cię na CB to kupuj GS'a :)
Miałem cebule i nie miałem szansy nic przy niej robić... Serwis podstawowy, olej + filtry i dzida :)
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez Mariusz9311 » 10/7/2014, 19:39

Czyli mowicie ze nie będzie problemów z tylnym zawieszeniem w przypadku 2 osob i bagazu sredniej wielkosci?
Mariusz9311
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25

Postprzez lagiboy » 10/7/2014, 20:02

cb500 gotowy do jazdy z płynami i paliwem waży leciutko ponad 190kg. dopuszczalna masa całkowita w/g producenta 374kg
374-190= 184kg
przyjmijmy że 180kg masz do dyspozycji.
black matt=grey (color by honda)
Avatar użytkownika
lagiboy
Moderator
 
Posty: 2690
Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35

Postprzez Mariusz9311 » 13/7/2014, 18:23

Hmm a wiecei moze w jakis psoob najczesciej sa blokowane motocykle kupowane w niemczech na fabrycznej blokadzie 25KW?
Mariusz9311
Świeżak
 
Posty: 16
Dołączył(a): 21/6/2014, 20:25



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê