Zobacz wÄ…tek - KLR tengai
NAS Analytics TAG

KLR tengai

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

KLR tengai

Postprzez adamo33 » 17/4/2014, 21:52

Witam wszystkich,mam problem z moim kawasaki klr 650 Tengai tzn.przez zawory ssące przechodzi olej i strasznie dymi jak lokomotywa.Dodam że głowicę dawałem do regeneracji i zakładali nowe uszczelniacze oraz zawory wydechowe bo okazało się że jeden jest trochę krzywy ,mam zrobioną nową tuleję i jest nowy tłok z pierścieniami .Zaobserwowałem to zjawisko jak ściągnąłem gaznik i rurę wydechową z cylindra.Podczas kręcenia rozrusznikiem i pracą tłoka olej po chwili znajdował się na zaworach ssących. Odpaliłem też motor na chwilę bez oleju i nic nie dymi.
Mam prośbę czy może mi ktoś w tym pomóc co z tym zrobić dalej

Pozdrawiam
adamo33
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/4/2014, 21:52
Lokalizacja: dolnyśląsk


Postprzez Landryss25 » 18/4/2014, 09:28

Jeśli po wymianie uszczelniaczy olej nadal spływa po zaworze to najprawdopodobniej są one słabej jakości. Takie rzeczy najlepiej zakładać ori.
,,De gustibus non est disputandum"(Å‚ac.)-O gustach siÄ™ nie dyskutuje.
Avatar użytkownika
Landryss25
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6269
Dołączył(a): 2/10/2007, 17:28
Lokalizacja: Liw


Postprzez adamo33 » 18/4/2014, 20:30

Uszczelniacze są założone ze sprężynką na górze otworu,myślałem żeby poszukać jakieś ciaśniejsze może inny motor ma mniejszą średnicę zaworu.Dzwoniłem jeszcze do znajomego i mówił że mogą być wytarte prowadnice zaworowe co ty na to.
adamo33
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/4/2014, 21:52
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez adamo33 » 19/4/2014, 16:33

nie wiem o co ci chodzi ,to jest kawałek tulejki w której chodzi zawór .A jak myślisz o tych innych uszczelniaczach czy takie dostane czy wszystkie motory 600-650 cm mają taką samą średnicę zaworu? W warsztacie nic nie robili z tymi prowadnicami ,czy muszę znowu ściągać głowicę.
adamo33
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/4/2014, 21:52
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez adamo33 » 19/4/2014, 23:32

co mi radzisz zrobić czy można wymienić te prowadnice ,mam zawieżć głowicę do warsztatu regeneracji bo już wszystko wymienione jest prawie w tym silniku napisz mi coś pocieszającego.
adamo33
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/4/2014, 21:52
Lokalizacja: dolnyśląsk

Postprzez adamo33 » 20/4/2014, 22:05

1.Tłok jest wossner 101.94 tuleja dorabiana w warsztacie szlifierskim gdzie tym się zajmują,luz między nimi 0.07
2.silnik składałem osobiście z książką i kluczem dynanometrycznym
6.olej własnie jest zasysany przez zawory ssące bo widać jego po ściągnięciu gaznika przez otwór i palcem mogę go ściągnąć z trzonka zaworów jak są otwarte tuż pod prowadnicą,
3.dymi właśnie na biało jak parowóz na węgiel ,ale dziwną rzeczą jest jak zlałem olej z silnika i motor odpaliłem bez niego na chwilę to nic nie wylatuje z rury wydechowej nawet nie śmierdzi i nie ma pary z układu chłodzenia.Taż tego się obawiałem
o tych zaworach co piszesz abym sprawdził luz między prowadnicą a trzonkiem zaworu też mi mówił znajomy.a czy to da się naprawić i jaki ma być luz dopuszczalny aby tylko zawór wszedł w prowadnicę?

pozdrawiam
adamo33
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 14/4/2014, 21:52
Lokalizacja: dolnyśląsk



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości




na górê
cron