Zobacz wÄ…tek - Cagiva Mito nie odpala
Advertisement
NAS Analytics TAG

Cagiva Mito nie odpala

i inne małe pojemności
_________

Cagiva Mito nie odpala

Postprzez haku33 » 15/4/2014, 19:49

Witam.

Jako iż jestem nowym użytkownikiem chciałbym wszystkich przywitać !

Otóż mam taki problem ,że mi nie chce odpalić Cagiva , rozrusznik kręci , iskra jest , przekręcam kluczyk zawór słychać taki odgłos "hry hry" .
Nie odpala po rozebraniu silnika bo mi się ukruszył karter i musiałem zamówić nowy i rozbierać i na nowo złożyć .
Przed rozebraniem ładnie odpalał wszystko bez problemów.

Co robić?

Proszę pisać porady.

Bardzo proszę o pomoc, Dzięki.
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków


Postprzez MarSen » 15/4/2014, 21:15

No to pewnie coś źle złożyłeś, tak moim zdaniem.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez haku33 » 16/4/2014, 11:21

No ale co mogłem źle złożyć , wszystko składałem jak było .
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez cioracz » 16/4/2014, 14:55

To sprawdź drugi raz. Nie możesz być pewny że coś zrobiłeś na 100% bo zawsze źle wyjdzię
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez mati22252 » 16/4/2014, 15:55

Na co składałeś kartery? Dobrze założyłeś uszczelniacze wału i czy były nowe? Nowa uszczelka pod cylindrem i głowicą?
I czy dobrze założone? To tak na początek.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 16/4/2014, 21:48

Kartery składałem bo mi się ułamał kawałek karteru przy dźwigni zmiany biegów.
Raczej dobrze złożyłem , żadnej śrubki nie brakło ani nie zostało , także nie wiem co robić dalej.
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati22252 » 16/4/2014, 23:07

Na co a nie jak. Na uszczelkę masę uszczelniającą? zadałem też inne pytania na które nie odpowiedziałeś
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 18/4/2014, 11:35

Tzn. co na co ?
Uszczelniacze dobrze założone , pod cylindrem jest uszczelka nowa.
A pod głowicą nie było żadnej uszczelki na takich dwóch gumkach jedna więszka druga mniejsza i w takie "rowki" wchodzi.
Tak raczej dobrze założone , wszystko jest tak jak pasuje i jak było.

Co dalej ?
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati22252 » 18/4/2014, 11:44

Kartery fabrycznie są składane na sucho przy ich rozbieraniu należy złożyć je na uszczelkę. Inaczej ciągnie lewe powietrze. Wiem jak wyglądają uszczelki pod głowicą i często lubią się przesunąć przy składaniu. Możesz spróbować podać mu paliwo pod świecę i wtedy może zagada.
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 18/4/2014, 12:10

Między kartery dostał uszczelkę tylko nie wiem czy nie za cienka.
Próbowałem mu dać właśnie mieszanki pod świece, połowę tej strzykawki małej.
Być może za mało dałem jak na początek ?
A i chciałem powiedzieć ,że dmucha z tłumika...
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati22252 » 18/4/2014, 16:04

Zapłonu nie przestawiłeś?
Magneto dobrze na klinie osadziłeś?
Ja daję przeważnie pod świecę 5-10ml
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 18/4/2014, 16:40

Zapłonu to dokładnie czego ?
Klin siedzi , magneto także .
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati22252 » 18/4/2014, 17:27

Nie wiem czy posiadasz tam regulację stojana i czujnika Halla bo gdy magneto jest osadzone dobrze to tylko te dwie rzeczy mogłeś przestawić lub iskra jest gaszona przez kompresję bo ma za mały/duży odstęp między elektrodami
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 18/4/2014, 18:08

Też o tym myślałem ,że iskrę gasi kompresja.
Ale na tej świecy wcześniej normalnie odpalał przed rozebraniem .
Między elektrodami czyli tam gdzie jest taka "szparka" w świecy ?
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez mati22252 » 18/4/2014, 18:28

Tak tam gdzie przeskakuje iskra. Mogło zaklepać nawet tą świecę bo uszczelki są cieńsze. Ale widzę że Ty się tak naprawdę nie znasz na tym co robisz wiec oddaj najlepiej komuś kto się zna
Avatar użytkownika
mati22252
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 805
Dołączył(a): 12/4/2012, 17:04
Lokalizacja: Żagań/ Poznań

Postprzez haku33 » 19/4/2014, 14:24

Świecy nie zaklepało.
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków

Postprzez haku33 » 3/5/2014, 12:46

A przestawienie statora może coś dać bo jak widać na tym zdjęciu ( http://www.sporthoj.com/forum/attachmen ... 1280839844) jest stator i ta żółta cewka jest na dole a ja mam stator przykręcony tak ,że jest on po lewo .

Także może to być to czy nie bardzo ?
haku33
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 15/4/2014, 19:44
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê