Zobacz wątek - Problem z napedem GSX600F !!!
NAS Analytics TAG

Problem z napedem GSX600F !!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem z napedem GSX600F !!!

Postprzez zajfu » 26/5/2007, 18:38

witam!

Ostatnio zmienialem opone z tylu. Po tym zabiegu zauwazylem ze podczas jazdy pojawia sie pewien "plywajacy" szum. Zauwazylem rowniez ze podczas gdy postawie motocykl na stopce serwisowej i zakrece kolem to zmienia sie naciag lancucha. Raz jest normalnie, przekrece kawalek kolem i juz jest troche luzniejszy, znow przekrece i znow normalnie...

Moze ktos wie co to moze byc ???


Z gory dzieki za wszystkie madre odpowiedzi !!!

pozdro!
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów


Postprzez elco » 26/5/2007, 22:06

prawdopodnie masz zle usatwione kolo z tylu. Przy takich zabiegach jak sciaganie kola trzeba pozniej wszystko dokladnie zalozyc - ja zawsze robilem to przy pomocy suwmiarki. inaczej wlasnie moga sie pojawic takie rzeczy.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław


Postprzez mlody » 27/5/2007, 09:26

Masz nierównmiernie rozciągnięty łancuch,gdzies juz to bylo opisywane w mechanice,poszukaj dobrze...
Mam to samo:/
Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez zajfu » 27/5/2007, 10:06

mam jeszcze pytanko

Skoro to nierownomiernie rozciagniety lancuch to dlaczego wczesniej tego nie zauwzylem ??

czy jesli tak jest faktycznie to mogo z tego byc jakies konsekwencje ??
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów

Postprzez mlody » 27/5/2007, 11:47

Obrazek (otwórz link)
Jak każdy właściciel Kawasaki mam zawsze racje i jestem najmądrzejszy :PPP

zx6r '2006
Avatar użytkownika
mlody
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 1350
Dołączył(a): 10/5/2006, 20:55
Lokalizacja: opo

Postprzez elco » 27/5/2007, 13:55

no przyczyna, ktora opisal mlody to cos czego sie balem napisac :cry: bo tak sie wlasnie stalo u mnie w hondzie. Myslalem, ze to moze tylko zle ustawione kolo. czeka cie wymiana calego zestawu napedowego. I wczesniej tego nie slyszales i nie widziales, bo niestety na poczatku to jest ciezkie do wykrycia. Ja zauwazylem dopiero przy ktoryms ze smarowan lanucha, ze mi sie niewlasciwie napina lancuch.
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez zajfu » 27/5/2007, 21:37

w takim razie czeka mnie wymiana. I tak mnie czekala bo zblizam sie do konca regulacji :P
Mam jeszcze jedno pytanko:

Czy moge jeszcze pare dni polatac na tym lancuchu pomimo tych nieprzyjemnych dzwiekow ?
Czy nic wiecej sie nie zepsuje ??

Pytam zeby sie nie wpedzic w dodatkowe koszty :D


Z gory dzieki panowie za pomoc :D

Pozdro!
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów

Postprzez ryś » 28/5/2007, 05:40

jak nie bedziesz palił gumy to mozesz jezdzic
najlepiej to nasmaruj łancuch jeszcze
Avatar użytkownika
ryś
Świeżak
 
Posty: 100
Dołączył(a): 20/1/2007, 09:22

Postprzez zajfu » 28/5/2007, 11:40

oki thx za pomoc. To jeszcze pare dni posmigam, ale wolalem zapytac bo dzwiek jest srednio przyjemny.

Jaki zestaw napedowy jest warto kupic ?
moze ktos ma jakies doswiadczenia ?

Ktory lepszy do GSXF O-ring czy X-ring ???

Z gory dzieki All :P

pozdro!
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów

Postprzez zajfu » 29/5/2007, 08:59

ponawiam ostatnie pytanko !! :P
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów

Postprzez Grzybu » 29/5/2007, 09:31

Oring tańszy - i w zupełności Ci wystarczy. Chyba, że extrima jakiegoś uprawiasz ;)

Kolesie od łańcuchów i zębatek na allegro są przeważnie w tym temacie biegli - bo jak coś nie tak to mają zwroty. Więc pytaj ich, to ich praca...
Avatar użytkownika
Grzybu
Bywalec
 
Posty: 784
Dołączył(a): 27/4/2007, 10:43
Lokalizacja: Syc.oof

Postprzez zajfu » 30/5/2007, 09:43

oki thx grzybu. Nie uprawiam extreme ( na tym sprzecie to chyba odpada :P)

apropos, nasmarowalem porzadnie lanuch nieprzyjemny szum mocno zmalal, wiec jeszcze chwile moge go podocierac :D

pozdro i dzieki za pomoc
Patrz w lustera, spojrz dwa razy. Motocykle sa wszedzie !
.:: GSX 600 F ::.
Avatar użytkownika
zajfu
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 1/3/2007, 13:35
Lokalizacja: ŁDZ - Julianów

Postprzez bartez78 » 31/5/2007, 12:37

czesc ja jezdze gsx600f rok 98 i nie caly miesiac temu zmienialem caly naped koszt zebatek i lancucha to 510zł wymiana 50zł tez zakladalem o-ring wystarcza a podczas tej wymiany rozmawialem z ludzmi i opowiadali taki przypadek o tym napieciu w ich przypadku bylo to ze przy rozczepieniu lancucha ktos zalozyl lancuch odwrotnie po osi obrocil i strona napedu sie zmienila to bylo powodem
bartez78
Świeżak
 
Posty: 50
Dołączył(a): 23/4/2007, 21:46
Lokalizacja: strzelce kraj



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości




na gr