PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80 POOOOMOCY!!!! ZŁE OBROTY!!!!
Posty: 12
• Strona 1 z 1
PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80 POOOOMOCY!!!! ZŁE OBROTY!!!!
Witam wszystkich. Mam wielki problem z moim motorkiem mianowicie moto nie chce wchodzic na obroty. Znaczy sie wchodzi ale go muli. Taka jest sprawa że jak zakręce kranik i jest mało paliwa w gaźniku moto jest mocne, szybkie. Takie jak powinno być. A jak już odkręce kranik, zaczyna sie koszmar. Moto jest wolne, słabe, koszmar. Za każdym razem jak jade to otwieram i zamykam kranik. Ale ile można tak jeździć?? Moto jest chłodzony powietrzem. Słyszałem że paliwo zalewa gaźnik i temu takie rzeczy się dzieją. Jestem trochu zielony w tych sprawach i nie wiem co jest grane..Czy to wina zapłonu?? Próbowałem przestawić iglice na góre a potem na dół. Nic z tego. to samo. jak jest kranik zakręcony to obroty są takie jak powinny być. i jazda jest o niebo lepsza.
POMÓŻCIE MI PROSZE!!!! BŁAGAM WAS!!! PISZCIE NAJLEPIEJ NA GG!!! 4674424. A także na forum!! JEŻELI JEST MOŻLIWOŚĆ TO PROSZE O JAKAŚ SERWISÓWKE GAŹNIKA I SILNIKA!!!!![b]
POMÓŻCIE MI PROSZE!!!! BŁAGAM WAS!!! PISZCIE NAJLEPIEJ NA GG!!! 4674424. A także na forum!! JEŻELI JEST MOŻLIWOŚĆ TO PROSZE O JAKAŚ SERWISÓWKE GAŹNIKA I SILNIKA!!!!![b]
- motorider7
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19
hahaha znowu to samo jeśli ten sprzęcior zabardzo nie różni się od mojego rometa a wiem że tak jest to masz lewe powietrze uszczelnij połączenie między gaźnikiem a cylindrem a przy okazji mprzeczyść gaźnik powinno załatwić sprawe
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
oj nieee...wg. opisu to mi wygląda na przypadłość odwrotną...tu powietrza jest zdecydowanie za mało...i chyba dysze pozapychane tez...tzn..ta od jałowca jest ok ale normalna jest nie ok..chyba ze jest tylko jedna to jest ok:)
brak opisu...
-
Thrillco - Mieszkaniec forum
- Posty: 2598
- Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
- Lokalizacja: Białystok
motorider miałem podobnie. Jak zostawie odkrecony kranik na jakie 30 sekund po zgaszeniu motoru to od eazu benzyna mi leci z gaznika ( uszkodzony płytwak). Z tymi obrotami to nagle ci sie tak stało? u mnie pomogła regulacja dawki obrotów i powietrza. Na postoju dawalem raptownie w gaz i sprawdzalem po obrotach jak chodzi i czy szybko wchodzi na max no i mnetodą prób i bledów regulowalem
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
-
TroyaN1984 - Świeżak
- Posty: 279
- Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
- Lokalizacja: Elk/ Białystok
próbowałeś coś podziałać przy gaźniku tzn. przeczyścic go dysze zobaczyc czy nie sa zapchane, płwak czy sie nie wiucha i nei jest dziurawy...
>>Suzuki RG80<<
>>Motorynka Pony 301<<
>>Motorynka Pony 301<<
- -Dżepetto-
- Świeżak
- Posty: 114
- Dołączył(a): 8/5/2006, 15:37
- Lokalizacja: Wojkowice(Śląskie)
Pływak jest OK! Dysze też OK. Postaram się to wszystko uszczelnić bo faktycznie może dostawać lewego powietrza. To jest to że jak zamkne kranik i paliwo nie dostaje sie do paliwa to moto jest szybkie i mocne a jak kranik odkręce to moto jest wolne i nie wchodzi na obroty. Nie ma kopa.
- Załączniki
-
- 4.JPG (34.75 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- 3.JPG (36.04 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- 2.JPG (45.14 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- Macie może jakąś serwisówke do tego moto???
- 1.JPG (32.51 KiB) Przeglądane 6204 razy
- motorider7
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19
Pływak jest OK! Dysze też OK. Postaram się to wszystko uszczelnić bo faktycznie może dostawać lewego powietrza. To jest to że jak zamkne kranik i paliwo nie dostaje sie do paliwa to moto jest szybkie i mocne a jak kranik odkręce to moto jest wolne i nie wchodzi na obroty. Nie ma kopa.
- Załączniki
-
- 4.JPG (34.75 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- 3.JPG (36.04 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- 2.JPG (45.14 KiB) Przeglądane 6204 razy
-
- Macie może jakąś serwisówke do tego moto???
- 1.JPG (32.51 KiB) Przeglądane 6204 razy
- motorider7
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19
- motorider7
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19
dyszy niestety kolego na oko zprawdzić się nie da bo różnica 0.01 jest dużą różnicą zmontuj to jak należy jak nie pomoże wymień dysze a jak to nie pomoże to wal do serwisu bo bez pożądnej aparatury nic się więcej nie wymyśli
-
Pająk - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 704
- Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
- Lokalizacja: Warszawa Gocław
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości