Zobacz wątek - PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80 POOOOMOCY!!!! ZŁE OBROTY!!!!
NAS Analytics TAG

PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80 POOOOMOCY!!!! ZŁE OBROTY!!!!

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

PROBLEMY Z HONDĄ MTX 80 POOOOMOCY!!!! ZŁE OBROTY!!!!

Postprzez motorider7 » 16/5/2006, 21:23

Witam wszystkich. Mam wielki problem z moim motorkiem mianowicie moto nie chce wchodzic na obroty. Znaczy sie wchodzi ale go muli. Taka jest sprawa że jak zakręce kranik i jest mało paliwa w gaźniku moto jest mocne, szybkie. Takie jak powinno być. A jak już odkręce kranik, zaczyna sie koszmar. Moto jest wolne, słabe, koszmar. Za każdym razem jak jade to otwieram i zamykam kranik. Ale ile można tak jeździć?? Moto jest chłodzony powietrzem. Słyszałem że paliwo zalewa gaźnik i temu takie rzeczy się dzieją. Jestem trochu zielony w tych sprawach i nie wiem co jest grane..Czy to wina zapłonu?? Próbowałem przestawić iglice na góre a potem na dół. Nic z tego. to samo. jak jest kranik zakręcony to obroty są takie jak powinny być. i jazda jest o niebo lepsza.
POMÓŻCIE MI PROSZE!!!! BŁAGAM WAS!!! PISZCIE NAJLEPIEJ NA GG!!! 4674424. A także na forum!! JEŻELI JEST MOŻLIWOŚĆ TO PROSZE O JAKAŚ SERWISÓWKE GAŹNIKA I SILNIKA!!!!![b]
motorider7
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19


Postprzez Pająk » 16/5/2006, 21:40

hahaha znowu to samo jeśli ten sprzęcior zabardzo nie różni się od mojego rometa a wiem że tak jest to masz lewe powietrze uszczelnij połączenie między gaźnikiem a cylindrem a przy okazji mprzeczyść gaźnik powinno załatwić sprawe
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław


Postprzez Thrillco » 16/5/2006, 21:44

oj nieee...wg. opisu to mi wygląda na przypadłość odwrotną...tu powietrza jest zdecydowanie za mało...i chyba dysze pozapychane tez...tzn..ta od jałowca jest ok ale normalna jest nie ok..chyba ze jest tylko jedna to jest ok:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Pająk » 16/5/2006, 21:52

całkiem możliwe ale niech sprawdzi szczelność i wszystko wyczyści jak to nie pomomoże to do sklepu po nowe dysze niestety trzeba będzie się wybrać
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez TroyaN1984 » 17/5/2006, 06:59

motorider miałem podobnie. Jak zostawie odkrecony kranik na jakie 30 sekund po zgaszeniu motoru to od eazu benzyna mi leci z gaznika ( uszkodzony płytwak). Z tymi obrotami to nagle ci sie tak stało? u mnie pomogła regulacja dawki obrotów i powietrza. Na postoju dawalem raptownie w gaz i sprawdzalem po obrotach jak chodzi i czy szybko wchodzi na max no i mnetodą prób i bledów regulowalem
Kawasaki Ninja ZX-10R 2006 rok
Avatar użytkownika
TroyaN1984
Świeżak
 
Posty: 279
Dołączył(a): 16/5/2006, 09:23
Lokalizacja: Elk/ Białystok

Postprzez -Dżepetto- » 17/5/2006, 13:19

próbowałeś coś podziałać przy gaźniku tzn. przeczyścic go dysze zobaczyc czy nie sa zapchane, płwak czy sie nie wiucha i nei jest dziurawy...
>>Suzuki RG80<<
>>Motorynka Pony 301<<
-Dżepetto-
Świeżak
 
Posty: 114
Dołączył(a): 8/5/2006, 15:37
Lokalizacja: Wojkowice(Śląskie)

Postprzez motorider7 » 17/5/2006, 13:46

Pływak jest OK! Dysze też OK. Postaram się to wszystko uszczelnić bo faktycznie może dostawać lewego powietrza. To jest to że jak zamkne kranik i paliwo nie dostaje sie do paliwa to moto jest szybkie i mocne a jak kranik odkręce to moto jest wolne i nie wchodzi na obroty. Nie ma kopa. :(
Załączniki
4.JPG
4.JPG (34.75 KiB) Przeglądane 6204 razy
3.JPG
3.JPG (36.04 KiB) Przeglądane 6204 razy
2.JPG
2.JPG (45.14 KiB) Przeglądane 6204 razy
1.JPG
Macie może jakąś serwisówke do tego moto???
1.JPG (32.51 KiB) Przeglądane 6204 razy
motorider7
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19

Postprzez motorider7 » 17/5/2006, 13:47

Pływak jest OK! Dysze też OK. Postaram się to wszystko uszczelnić bo faktycznie może dostawać lewego powietrza. To jest to że jak zamkne kranik i paliwo nie dostaje sie do paliwa to moto jest szybkie i mocne a jak kranik odkręce to moto jest wolne i nie wchodzi na obroty. Nie ma kopa. :(
Załączniki
4.JPG
4.JPG (34.75 KiB) Przeglądane 6204 razy
3.JPG
3.JPG (36.04 KiB) Przeglądane 6204 razy
2.JPG
2.JPG (45.14 KiB) Przeglądane 6204 razy
1.JPG
Macie może jakąś serwisówke do tego moto???
1.JPG (32.51 KiB) Przeglądane 6204 razy
motorider7
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19

Postprzez motorider7 » 17/5/2006, 13:51

Macie może jakiąś serwisówkę do tego moto???
motorider7
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 16/5/2006, 21:19

Postprzez Pająk » 17/5/2006, 16:33

dyszy niestety kolego na oko zprawdzić się nie da bo różnica 0.01 jest dużą różnicą zmontuj to jak należy jak nie pomoże wymień dysze a jak to nie pomoże to wal do serwisu bo bez pożądnej aparatury nic się więcej nie wymyśli
Avatar użytkownika
Pająk
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

lol

Postprzez PTB_PL » 23/5/2006, 19:00

Ja mualem to samo w Aprili tez sie mulil i to byla wada wlasnie powietrza, za duzo go bylo ( ale to w moim przypadku ) i problemem byl juz mocno zurzyty filtr powietrza. Radze go sprawdzic!
Avatar użytkownika
PTB_PL
Świeżak
 
Posty: 460
Dołączył(a): 21/5/2006, 10:58
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Terror » 23/5/2006, 20:37

Zamknij kranik na stałe, zaoszczędzisz i będziesz miał szybkie moto :twisted:
A tak na poważnie to zrób to co Ci chłopaki radzą porządnie
No hope. no cure. No problem.
Avatar użytkownika
Terror
Administrator
 
Posty: 1466
Dołączył(a): 25/8/2005, 11:06
Lokalizacja: WW-WWa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na gr