REJESTRACJA | LOGOWANIE

Autor Wiadomość

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

Fz6, ja nie twierdzę że są lepsze czy gorsze. I nie przypominam sobie kłótni. Po prostu chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie Ty twierdzisz, że są lepsze. Ja różnicy nie widziałem (porównywałem z Titaxami) ale to jako laki. Może jakaś kosmiczna technologia? może pozaziemskie materiały? sam nie wiem. Możesz mi to wytłumaczyć jak czterolatku? Ale nie argumentacją, że jakiś zawodnik z MotoGP ma to założone bo to nie argument. Większość to sprawa sponsoringu, kasy na marketing itd. Prosty przykład, Repsol - uważasz że Honda lata na ich produktach? Zdziwiłbyś się.

 

RUTRA.RD

VIP Ścigacz.pl

Posty: 4062

Skąd: Satanistyczna pustka umysłowa

Cytuj

bylem w usa wlazłem to walmartu patrze wranglery dżinsy - reklama to robotnik z kluczami cena 20$ u nas 300zl - dżinsy pochodzenia robotniczego i pomyśleć ze komuna tylko 20 lat temu upadla Smile

zawodnik jeździ w tym za co sponsor mu płaci jak by wometech dal ducati w gp 1 milion usa to by śmigali w wometech

_________________
TL1000R- Odszedł została Hayabusa
Boże daj na turbo do hajki

|

fz6

Świeżak

Posty: 389

Ostrzeżeń: 5

Cytuj

Wiewiora :ja o rizomie i ligtechu a ty o titaxie.akurat titax tez ma wade bo plowieje.klotnia byla chyba we wrzesniu albo pazdzierniku.wtedy tez pisalem,ze nie znam z jakich komponentow wytwarzane sa dane klamki.oceniam po renomie i rozpoznawalnosci firmy,wygladzie po opiniach ,ktore otrzymalem od kilku madrzejszych w tej kwesti ode mnie ludzi.sam ligtech ma w swojej ofercie klamki po 68,75,125,148,165 euro.czyli skoro sama firma wycenia swoje produkty inaczej to znaczy,ze czyms sie roznia.
ale pewnie zaraz znowu ktorys napisze,ze to chwyt marketibgowy.
Rutra:tez ci znajde w wawie sklep z wranglerami po 70zl nazywa sie outlet.po drugie bilet do usa kosztuje dwojke wiec Cie parka dzinksow wyniesie 2060.
a jak masz pojecie o handlu to pomysl a potem pisz.trzeba kupic nie jedna ale z 1000par i to za duzo kaski,zamowic kontener,sprowadzic,zaplacic za transport,clo,vat,sprzedac,odprowadzic vat i dochodowy i na koniec zarobic.wiesz juz czemu jest drozej jak sie sprowadza z usa?co do kwesti wometech w ducati to mysle,ze za milion $ to co najwyzej mogliby umiescic to logo firmy na spodzie kubka do kawy.
dalej: skoro polskie marki sa takie zajebongo to dziwie sie czemu np.polska oponka kosztuje 150 a michelinek lub pirelka 500-700 ?co,tez nie ma roznicy?idac dalej,skoro polska marka taka zajebongo to sprzedajcie swoje suzuki i kupcie po junaczku albo wuesce.
kazdy ma prawo do wlasnej oceny i dla mnie womety wygladaja nedznie,titax tez mnie nie rzucil na kolana.nie mialem w grabie pazzo wiec sie nie wypowiadam.patrzac na jakosc wykonania i wyglad to takim firmom jak wometech,puig jeszcze daleko do rizomy czy ligtech.
ponadto twoje klamki wometa za 300 sie nie wylamuja,musiales przerabiac zeby wszystko bylo na cacy.masz tez mniej precyzyjna regulacje.
dlatego ja dziekuje,jak mam rzezbic w g... to wole albo jezdzic na seryjnych albo nazbierac i kupic gorna polke.
chyba moge miec swoje zdanie?kolo pytal co polecacie,no to ja polecam rizoma albo ligtech.

|

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5085

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

nie co wylamuja? sa wersje lamane i zwykle monolity.
A ja polecam Gillesa Smile.
Moze na dnaich bede wlascicielem setow Very Happy tej marki.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

fz6 napisał:
[...]nie znam z jakich komponentow wytwarzane sa dane klamki.oceniam po renomie i rozpoznawalnosci firmy,wygladzie po opiniach ,ktore otrzymalem od kilku madrzejszych w tej kwesti ode mnie ludzi.sam ligtech ma w swojej ofercie klamki po 68,75,125,148,165 euro.czyli skoro sama firma wycenia swoje produkty inaczej to znaczy,ze czyms sie roznia.

Czyli jeśli Womet strzeli cenę 1300 zł, to znaczyć będzie, że są lepsze niż Lightech? Shocked

Ciekawe podejście. Ale ok., przyjmuję do wiadomości.

|

PrimoGhost

Stały bywalec

Posty: 1143

Skąd: z DW-957

Cytuj

Ja też się zdecydowałem na Womety... Dobre bo polskie! Cena 300 a 700 zł przy identycznym wyglądzie, materiale i wykonaniu chyba nie pozostawia złudzeń. przy okazji można wesprzeć polski przemysł Smile

Seba, nie będziesz.. ;]

_________________

ZxR 636 2006

|

|

fz6

Świeżak

Posty: 389

Ostrzeżeń: 5

Cytuj

WIEWIORA CZY TY ZROZUMIALES SENS CALEGO TEGO ZDANIA ,KTORE ZAZNACZYLES Z MOJEJ WYPOWIEDZI?
SKORO TEN SAM PRODUCENT MA W OFERCIE KILKA RODZAJOW KLAMEK I WYCENIA JE INACZEJ TO ZNACZY ,ZE CZYMS SIE ROZNIA.
NO ALE WIDZE,ZE TEGO NIE OGARNIASZ.
SKORO TAK POPIERASZ POLSKIE TO CZEMU ZAPIERD.... NA DUNLOPACH
A NIE NA DEBICACH?
MOIM ZDANIEM :JAK MAM TUNINGOWAC SWOJA SZTUKE TO CHCE ZEBY WYGLADALA ZAJEBI..... A NIE PO TO,ZEBY BYLA PERELKA NA WIEJSKI TUNING.PL
A CO DO WYGLADU,TO JEZELI TWOIM ZDANIEM TE WOMETY NIE ROZNIA SIE WIZUALNIE OD RIZOMY TO IDZ DO OKULISTY ALBO MASZ SPACZONA SKALE WARTOSCI.

|

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5085

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

Cytat:
Seba, nie będziesz.. ;]


Dzis sie okaze.




Cytat:
WIEWIORA CZY TY ZROZUMIALES SENS CALEGO TEGO ZDANIA ,KTORE ZAZNACZYLES Z MOJEJ WYPOWIEDZI?
SKORO TEN SAM PRODUCENT ..


Nie krzycz proszę.
Wiele producentów oferuje różne modele klamek w różnych cenach. Wiąże się to z ich konstrukcją wątpię jednak by zmieniali cały proces technologiczny ze względu na inny rodzaj materiału do danej klamki. Za pewne kupują materiał masowo a wręcz ośmieliłbym się powiedzieć, że działają w kooperacji z innymi firmami, którym to pod zlecają.
Cena za pewne wiąże się ze złożonością mechanizmów zastosowanych w klamkach.
Zazwyczaj jest tak ze klamki są zwykła nie łamane to te najtańsze wersje, łamane już droższe, jeszcze z regulowaną długością klamki i dalej z innymi regulacjami.

Co do knowań cenowych. Sprzedaż nowego produktu (przez niedawno powstałą) firmę w cenach liderów rynku (u których już dawno płacimy za znaczek) byłoby ekonomicznym harakiri czy jak tam kto woli samobójem. I nie ważne czy produkt jest na tym samym poziomie jakościowy.

Przykładowo mogę powiedzieć, że wyprodukowanie antyperspirantu typu ROLL ON to rząd 20gr a nawet i mniej.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

fz6 napisał:
SKORO TEN SAM PRODUCENT MA W OFERCIE KILKA RODZAJOW KLAMEK I WYCENIA JE INACZEJ TO ZNACZY ,ZE CZYMS SIE ROZNIA.

Czym? Wskaż mi tę różnicę, proszę. Z tego co poszperałem, to Rizoma nie podaje w specyfikacji rodzaju aluminium, a szkoda. Womet tego nie ukrywa.

fz6 napisał:
SKORO TAK POPIERASZ POLSKIE TO CZEMU ZAPIERD.... NA DUNLOPACH A NIE NA DEBICACH?

Nie latam na Dunlopach a Dębica nie ma 190/50/17.

fz6 napisał:
MOIM ZDANIEM :JAK MAM TUNINGOWAC SWOJA SZTUKE TO CHCE ZEBY WYGLADALA ZAJEBI..... A NIE PO TO,ZEBY BYLA PERELKA NA WIEJSKI TUNING.PL

Ja nie tjuninguję dla wyglądu tylko dla ergonomii. Czasy cruiserów odeszły u mnie w niepamięć i takie podejście również.

fz6 napisał:
A CO DO WYGLADU,TO JEZELI TWOIM ZDANIEM TE WOMETY NIE ROZNIA SIE WIZUALNIE OD RIZOMY TO IDZ DO OKULISTY ALBO MASZ SPACZONA SKALE WARTOSCI.

Czy ja pisałem o wyglądzie? To ma dla mnie najmniejsze znaczenie.

|

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5085

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

nikt nikomu nie bedzie mowil co ma kupic. Skonczcie ta kłótnie albo przeniescie ja na prv.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

fz6

Świeżak

Posty: 389

Ostrzeżeń: 5

Cytuj

Panie Wiewiora o to twoje slowa z przelomu 18-23 06 2010:

1.Rozmawiałem ze znajomym nt. Titaxa i wspomniałem właśnie o Womet-Tech (ze względu na cenę byłem gotów je kupić). Odradził ze względu na nie najlepszą jakość wykonania

2.Co więcej, jakość podobno nie jest zła a właściwie ciężkie do odróżnienia od Titaxa (przynajmniej z wyglądu). Chyba będę musiał gdzieś to obadać, bo Titaxa nie założę (cena) a krótkie klamki by się zdały. Kolega, z którym gadałem wcześniej ma do czynienia na codzień z Titaxem i Rizomą, może dlatego dopatrzył się jakichś detali, które dla 'normalnego' motórzysty nie będą miały znaczenia.

3.Trafiłem do firmy, która ma Titaxy (w bardzo, bardzo dobrej cenie) jak i 'Womety'. Z rozmowy wywnioskowałem, że na pierwszy rzut oka różnicy nie ma, CNC itede. Podobno nawet mechanizmy są jakby te same. Jest natomiast jeden szczegół, czy warto za niego dopłacać drugie tyle, sami zdecydujecie. Otóż pic polega na sposobie mocowania klamki. Titax ma coś w deseń łożyska natomiast Womet-Tech, prostsze rozwiązanie, tulejkę miedzianą (albo aluminiową). Chłopak ze sklepu, z którym gadałem, do swojego motóra założył Womety i bardzo sobie chwali

dla mnie stary podjales decyzje na podstawie glownie ceny a dopiero potem oceny mechanika.
ja tez zasiegnelem opinii i jezeli chodzi o titaxa to zdarzaly sie,ze wyplowialy,a jezeli chodzi o womet-tech,ze potrfily sie zacinac.
jezeli ja mam za 500zl. ryzykowac czy mi sie klamka od sprzegla zatnie przy koniecznej redukcji albo hamulca przy heblowaniu ze 150 to ja za takie cos dziekuje.
sam piszesz ,ze sie roznia ,wiec po co na sile chcesz udowodnic,ze womet i rizoma to prawie to samo.
po kolejne klamki na twojej suzi to monolity,w porownaniu do rizomy maja jeszcze gorszy system regulacji.zebys mogl je miec na sprzecie musiales je przerabiac.(tez o tym pisales)
kwestia wygladu jak i kwestia jakosci wykonania wyobraz sobie tez maja wplyw na cene.
mi akurat zalezy,zeby to za co place sprawialo mi satysfakcje.
tekst o dunlopach i debicach to taka metafora byla,przenosnia czyli.dotyczaca tekstow"popieram swoje".
dalej,a pomyslales moze Panie Wiewiora,ze taka firma jak rizoma wydala kilka baniek euro i poswiecila kilka lat na stworzenie tych klamek i nie maja ochoty dzielic sie cala specyfikacja z calym swiatem,zeby takie polaczki czy chinole nie zerznely i nie produkowaly podrob za tydzien za 1/2 ceny?

i na koniec,Seba ja nie krzycze i nie kaze nikomu na sile kupowac,wyrazam tylko swoja opinie.

|

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

fz6 napisał:
Rozmawiałem ze znajomym nt. Titaxa i wspomniałem właśnie o Womet-Tech (ze względu na cenę byłem gotów je kupić). Odradził ze względu na nie najlepszą jakość wykonania

Widzisz, ten znajomy jest dystrybutorem Rizomy, o czym dowiedziałem się nieco później, wspomniałem natomiast nieco niżej w cytowanym przez Ciebie kawałku mojej wypowiedzi. Dlatego m.in. zaczerpnąłem info z innych źródeł.

fz6 napisał:
dla mnie stary podjales decyzje na podstawie glownie ceny a dopiero potem oceny mechanika.

Mylisz się, mechanik utwierdził mnie że nie ma sensu wydawać dodatkowej kasy. Wypowiedzi innych użytkowników również.

fz6 napisał:
dsam piszesz ,ze sie roznia ,wiec po co na sile chcesz udowodnic,ze womet i rizoma to prawie to samo.

Owszem, "dizajnem" bo mechaniką raczej niewiele; niewiele da się tutaj wykombinować. I nie ja chcę udowodnić, że to to samo ale Ty udowadniasz, że tak nie jest - choć poparcia konkretnymi "dowodami" zero.

fz6 napisał:
dpo kolejne klamki na twojej suzi to monolity,w porownaniu do rizomy maja jeszcze gorszy system regulacji.

Wszystko to sprawa gustu. Ja generalnie lubię elementy masywne (pewnie dlatego, że sam jestem drobny i chyba "kompleks małego" działa). Co do regulacji, nie napotkałem problemu jak również nie zacięły się. Kurde, jak klamka może się zaciąć, możesz mi to wyjaśnić? Używałem różnych, nawet przy cruiserach, gdzie wcisnąć klamkę to trzeba mieć łapę jak Papaj i nie zdarzyło się (a możesz mi wierzyć, że klamka za 500 zł do cruisera, to chyba ze złota musiałaby być; za 200 masz ful wypas Kuryakyna).

Swoją drogą kombinowałem jak podczas jazdy można zmienić ustawienia klamki w Rozimach i wyszło mi, że może być to trochę niebezpieczne. Z Wometami czy Titaxami nie ma problemu. Idąc dalej, to czy aby na pewno obie klamki posiadają regulację czy to ekstra płatna opcja?



fz6 napisał:
zdzebys mogl je miec na sprzecie musiales je przerabiac.(tez o tym pisales)

Jest to kompletna bzdura. Nie przerabiać a wymienić (czytaj uważnie i nie dorabiaj teorii pod swoją koncepcję bo to nieładnie). Dla jasności: błąd w katalogu spowodował podesłanie przez sprzedającego klamki sprzęgła wykonanej pod linkę a nie pod pompę. Wymiana załatwiła sprawę, wsio pasowało jak z fabryki.

fz6 napisał:
kwestia wygladu jak i kwestia jakosci wykonania wyobraz sobie tez maja wplyw na cene. mi akurat zalezy,zeby to za co place sprawialo mi satysfakcje.

Ja motocykla używam do jeżdżenia a nie lansowania. Przede wszystkim ergonomia, później wygląd. Jeśli jednak za wygląd mam dopłacić kilka stówek, to wolę za to zalać paliwo i polecieć do Odessy.

fz6 napisał:
tekst o dunlopach i debicach to taka metafora byla,przenosnia czyli.dotyczaca tekstow"popieram swoje".

Nadal popieram swoje. I jeśli tylko istnieje taka możliwość kupuję produkt polski.

fz6 napisał:
dalej,a pomyslales moze Panie Wiewiora,ze taka firma jak rizoma wydala kilka baniek euro i poswiecila kilka lat na stworzenie tych klamek i nie maja ochoty dzielic sie cala specyfikacja z calym swiatem,zeby takie polaczki czy chinole nie zerznely i nie produkowaly podrob za tydzien za 1/2 ceny?

Ja nie mówię o specyfikacji czy procesie produkcyjnym a o użytym materiale. Zawsze, kiedy kupuję żywność, lubię wiedzieć ile jest mięsa z mięsa.

fz6 napisał:
i na koniec,Seba ja nie krzycze i nie kaze nikomu na sile kupowac,wyrazam tylko swoja opinie.

Wersaliki = krzyk.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Inna sprawa, cieszymy się wszyscy - a ja na pewno - że założyłeś Rizomy czy inne wynalazki. Dzięki temu wszyscy mogą wiedzieć, że są lepsze od Wometów czy Titaxów, których - jak mniemam po Twoich kategorycznych wypowiedziach - miałeś okazję używać i na tej podstawie twierdzisz, że są one o niebo lepsiejsze niż nasze toporne, polskie (czy też Czeskie) wydumki. I właśnie za to cenię Twoje wypowiedzi, są jak testy motocykli w "ŚM". 100% własnego doświadczenia.

RUTRA.RD

VIP Ścigacz.pl

Posty: 4062

Skąd: Satanistyczna pustka umysłowa

Cytuj

ile trzeba mieć kasy i siana w głowie żeby kupować tylko najdroższe rzeczy i jak bardzo byc podatnym na reklamę

_________________
TL1000R- Odszedł została Hayabusa
Boże daj na turbo do hajki

|

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

RUTRA.RD napisał:
ile trzeba mieć kasy

Duuuużo Smile
RUTRA.RD napisał:
i siana w głowie

Jeeeszcze więcej.
RUTRA.RD napisał:
i jak bardzo byc podatnym na reklamę

Baaardzo.

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5085

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

A ja przegralem aukcje Gillsa :/ blee ale 155 funtow to juz nie dam Very Happy az tak nasranego pod kopułą nie mam Very Happy no chyba ze wygram w totka Razz.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

fz6

Świeżak

Posty: 389

Ostrzeżeń: 5

Cytuj

siano w bani?
mam nadzieje,ze sie gdzies spotkamy!!!!!!!
rozwalaja mnie teksty,ze ktos sie lansuje bo kupuje cos drozszego i lepszego.a co mam do miernoty rownac?kupowac to co ty,bo ty masz taki kaprys?zostales z tymi swoimi pogladami w latach 80-tych a swiat ci spier....
wypisujesz jakies kocopaly,ze np.gsr jest transeksualny.za to zyjesz w przeswiadczeniu,ze sztumsko przerobiony gsx jest git.
masz swoje poglady,to miej i nie obrazaj innych,ze maja swoje,bo spotkaja cie konsekwencje.
idz do roboty to tez bedziesz mial na lansowanie.

|

Seba_ER5

VIP Ścigacz.pl

Posty: 5085

Skąd: Białystok/Wawa

Cytuj

.... ale o co Ci chodzi. Chłopaki wrzućcie luz.
Wiewiór pojezdzi rok na wometach i zda relacje i już. Kup rizzome pojezdzi i tez zdaj relacje najlepiej fotorelacje.

_________________
http://www.bikepics.com/members/endless1/

|

|

madcap

Administrator

Posty: 5296

Skąd: wieje wiatr?

Cytuj

sorry za OT

czym innym jest dyskusja i wymiana argumentów a czym innym skakanie sobie do gardeł
więc fz6 i p_w wrzućcie na luz, bo chociaż nie mam ochoty to bedę musiał

_________________
Doba ma 24 godziny. Skrzynka 24 piwa. Przypadek?
Stephen Wright
_________________________
mam na wszystko wybiegane

|

|

pan_wiewiorka

Gość

Ostrzeżeń: 2

Cytuj

A ja nadal czekam na uzasadnienie twierdzenia, że Rizoma to lepszy produkt niż np. Titax czy Womet oraz na odpowiedź na kilka zadanych wyżej pytań. Renoma renomą ale chciałbym uzyskać jakieś inne argumenty niż twierdzenie, że jak droższe, to musi być lepsze albo, że tak mówią dystrybutorzy.

Zrobiłem na Wometach circa 9 kkm i nie widzę jakichkolwiek problemów tym samym nie mam możliwości potwierdzenia rewelacji o zacinaniu się itp. Słyszałeś to od dystrybutora Rizomy czy jak? I tak jak powiedziałem, wszystko sprawa gustu. Podobała mi się kiera i risery Barracudy, to je kupiłem choć rzekomo lepsza Rizoma była w lepszej cenie (no manetki miała nieco droższe). Podobały mi się Womety oraz Titaxy (ponieważ są masywne), to kupiłem te tańsze bo z zasady działają podobnie. Mnie lotto czy coś ma napis Rizoma, Titax czy jeszcze coś inszego. Najchętniej kupiłbym coś, co w ogóle nie ma brendu.

fz6 napisał:
wypisujesz jakies kocopaly,ze np.gsr jest transeksualny.

Jest to kolejny przykład na to, że nie czytasz uważnie przez co wychodzą później jakieś kwiatki. No chyba, że wg Ciebie "trans" i "metro" to to samo. Jeśli tak, to pardąsik ale nie mamy o czym rozmawiać.

madcap napisał:
czym innym jest dyskusja i wymiana argumentów a czym innym skakanie sobie do gardeł
więc fz6 i p_w wrzućcie na luz, bo chociaż nie mam ochoty to bedę musiał

Nikomu nie skaczę do gardła. Spokojnie proszę o wyjaśnienie pewnej, wg mnie dziwnej, teorii a w efekcie otrzymuję pogróżki.

|

fz6

Świeżak

Posty: 389

Ostrzeżeń: 5

Cytuj

sorki,walnalem sie w cytowaniu twoich wypowiedzi,ty piszesz,ze moto jest metro.twoje wypowiedzi np.z listopada 2010:

1.Standardowy Gladius jest metro. Ten wynalazek jest homo.

2.Właśnie niekoniecznie. Znajdź mi big-bike'a, pokroju GSX1400. CB1300 jest damska, XJR1300 również (są za bardzo uładzonae). Nie ma nic sensownego. Nawet Triumph nie robi już motocykli z klasycznymi, okrągłymi reflektorami tylko metroseksualne badziewie zakładają. No popatrz jak to-to wygląda, padaka!



nie chce mi sie ryc po forum zeby znalezc jeszcze kilkadziesiat takich twoich wypowiedzi.
widzisz,roznimy sie tym,ze ty masz swoja wizje,a ja swoja,tyle,ze ja przy tym staram sie nie obrazac innych.


po drugie dlaczego ja mam ci udowodnic?to ty wyjechales z tekstem,ze niczym sie nie rozni zaraz po tym jak ja napisalem pierwszego posta,ze polecam rizome lub ligtecha.ty zaczales ta szczekanine to daj teraz przyklady,znajdz specyfikacje i bedzie git.
ja napisalem-nie znam specyfikacji- i opieram sie na opini dealerow,mechanikow i opini ludzi z innego forum.jak poryjesz w necie to znajdziesz,ze kilka osob wypowiadalo sie,ze im sie takie klamki zaciely.
ponadto wyglad i jakosc wykonania a ta odbiega diametralnie tez ma wplyw na cene

po trzecie nie udawaj zbitego psiaka,ze ktos ci grozi,bo klapiesz japa,obrazasz najpierw czyjs motocykl a potem uragasz mi razem z rutra,ze mam siano w glowie.to co, mam czekac i dac jezdzic po sobie jakiemus typowi co g.... o mnie wie?
jakbysmy sie znali pare latek,pare butli wypili i cos by ci nie pasowalo to moglbys sie wypowiadac na moj temat,ale poki co to kontroluj bajere.

koncze bo jak czytam takiego typa co zjadl wszystkie rozumy to mi cisnienie skacze.

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załaczać plików na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.