REJESTRACJA | LOGOWANIE

przeróbka kierownicy w CBR 1000F - na turystyczną - jak?

| Odpowiedź » | Nowy temat »
Autor Wiadomość

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

Witam, mam taka Hondzinę jak na foto poniżej i chciałem przerobić kierownicę na "turystyczną". Jako iż ostatnio zrobiłem w jedną stronę ok 300km i leżenie całym ciężarem na nadgarstkach mi średnio odpowiada. Czy jest jakiś bezpieczny sposób aby dorobić drugą kierownicę, zamienić od innego modelu lub jakiś inny sposób aby tego dokonać? Standardowo sa dwa uchwyty mocowane na zacisk. Może można to jakoś wygiąć (średni raczej pomysł), cos dospawać, włożyć drugą kierownice pojedynczą czy może cos innego? Robił kiedyś ktoś coś podobnego?


_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

 

falconiforme

VIP Ścigacz.pl

Posty: 2841

Skąd: Morze

Cytuj

Jeśli na turystyku bolą Ciebie ręce to masz nieodpowiednią pozycję. Jeśli chcesz coś poprawić to najlepiej zobacz Gilles Tooling który oferuje w pełni regulowane uchwyty (do zamówienia w TGmotor), z różnymi wysokościami. Niestety zabawka za 2000 zł.

A takie rzeczy o których piszesz robi się nawet w sportowych motocyklach (w sumie to nie wiem po co Razz ).
http://www.zxforums.com/forums/buy-sell-trade/10315-spiegler-handlebar-riser-kit-renthal-bars.html
http://www.streetfightersinc.com/HandleBarRiserKits.htm
http://www.spieglerusa.com/cfm/sbk.cfm
http://cbrforum.com/forum/showthread.php?t=97243





Gilles Tooling w Aprilia SL 1000

_________________
Ongoing Success

|

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

Dzięki, o to mi chodziło. Pierwsza fotka wyjaśniła mi wszystko. Można dorobić te dwa uchwyty trzymające kierownicę i zamocować je do istniejącego mocowania. Do tego już zwykła kierownica i będzie OK. Sądzę iż u frezera nie będzie to droższe niż z 50-100zł. Przez zimę pomyślę o tym a jeśli sie na coś zdecyduję to dam znać w tym poście co i jak Smile

_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

zomodj

Świeżak

Posty: 256

Cytuj

niestety z dorobieniem uchwytu do istniejących zamocowań nic z tego nie będzie.... jedynie nowa półka bez mocowania clip-on, a pod kierownice sbk jest słusznym rozwiązaniem, co w przypadku jak masz cnc i oryginalna półkę w ręce nie jest wielkim problemem, adapter LSL powinien być nieco tańszy.

|

Artur 666

Bywalec

Posty: 551

Skąd: Kozia Wola

Użytkownik zbanowany
Ostrzeżeń: 1

Cytuj

falconiforme

ty to jestes gosc jedyny porzadny na tym forum oprócz mnie Smile

_________________
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt

|

|

falconiforme

VIP Ścigacz.pl

Posty: 2841

Skąd: Morze

Cytuj

Zdążyłem przed dwoma stronami śmieci Very Happy
Jakieś standardy i wzory trzeba wprowadzać. Jak zauważyłem zdjęcia wrzucone w temacie oszczędzają czas na klikanie. No i temat jakoś wygląda Very Happy

W niektórych półkach da się zdjąć clip-on-y (uchwyty)
i wywiercić cztery otwory w półce na mocowanie pełnej kierownicy:





_________________
Ongoing Success

|

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

No dokładnie to miałem na myśli - czyli da się Wink Tak jak napisałem wcześniej, kwestia dorobienia tych dwóch uchwytów, nawiercenia półki i wstawienia nowej kierownicy. Przez zimę pomyślę co i jak z tym fantem zrobić. Dziś mnie wzięło z nudów i zwaliłem wszystkie plastiki w celu ich oczyszczenia/odnowienia i moto zostało już trwale uziemione na zimę Cool

i oto nagusieńka Hondzinka Embarassed


_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

falconiforme

VIP Ścigacz.pl

Posty: 2841

Skąd: Morze

Cytuj

A po co będziesz się męczył. Znajdź sklep w PL gdzie ci takie mocowanka przyślą. Podzwoń, pogoogluj i będzie profesjonalnie. Te pierdoły nie mogą kosztować wiele. Kierownica kosztuje chyba około 150zł. Za 250zł zamówisz przewód stalowy sprzęgła + hamulca o ile będzie potrzebny.

_________________
Ongoing Success

|

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

Zobaczymy co tam przez zimę uda sie zrobić. Z drugiej strony jak zobaczyłem te dwa uchwyty to przypomniał mi się użytkownik który sam to dorobił i mnie olśniło iż ja też posiadam cały sprzęt aby tego dokonać Wink Kawałek aluminium lub innego stopu (o profilu ok 5x7x2cm - pełnego) nawiercić otwór pod kierownicę potem dwa do mocowania a na koniec przeciąć taśmówką przez otwór kierownicy. Podszlifować, wygładzić i będzie jak ze sklepu Wink i to za przysłowiowe 5zł.

_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

Artur 666

Bywalec

Posty: 551

Skąd: Kozia Wola

Użytkownik zbanowany
Ostrzeżeń: 1

Cytuj

ta twoja kierownica w orginale to za nisko nie jest
kierowniki tomaseli w larssonie nie sa drogie

_________________
Tl 1000r
Pieprze raperów psełdo gangsterów
prawdziwym wyzwaniem jest zakręt

|

|

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

Artur 666 napisał:
ta twoja kierownica w orginale to za nisko nie jest


może i nie jest, ale śmignij 300km z prędkością ok 150 Embarassed "leżąc" na nadgarstkach z pasażerem na plecach gdzie podczas hamowania wlatuje on na ciebie całą swoją masą to zmienisz zdanie Wink Ale nie będziemy tego roztrząsać - dla mnie mogłaby być bardziej jak w jakimś krążowniku szos Cool Z drugiej strony myślę iż trzeba jechać wolniej albo zmienić moto to problem zniknie Embarassed

_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

CzesterTX

Mieszkaniec forum

Posty: 3438

Skąd: Suwałki

Cytuj

Wolniejsza jazda tylko spotęguje problem. Nadgarstki odciążają się przy większych prędkościach bo wtedy wiatr odpycha Cię od kierownicy i wtedy nie opierasz się o nią tylko się jej trzymasz.

BTW jeśli masz odpowiednie narzędzia i chęci to nie widzę przeciwwskazań aby takie mocowania wykonać samemu. Koszta ograniczysz do przysłowiowych 5zł a do tego dojdzie satysfakcja, że sam to zrobiłeś.
Jak skończysz swoje dzieło to zapodaj foty.

_________________
Spawanie i lakierowanie plastików

|

Tomekjan

Świeżak

Posty: 82

Skąd: Kujawsko-Pomorskie

Cytuj

CzesterTX napisał:
Wolniejsza jazda tylko spotęguje problem. Nadgarstki odciążają się przy większych prędkościach bo wtedy wiatr odpycha Cię od kierownicy i wtedy nie opierasz się o nią tylko się jej trzymasz.


no ale tak przy 80/100km/h to nie muszę leżeć na baku tylko można siedzieć jak na kozie i nadgarstki nie dostają tak bardzo Laughing

_________________
www.tanie-cnc.pl zapraszam na stronkę o tematyce CNC

|

kargulvmax

Świeżak

Posty: 235

Skąd: Gostyń Wlkp.

Ostrzeżeń: 6

Cytuj

Ja kupiłem rok temu na allegro kierownice do CBR 1000F mocowane jek w orginale na rurach ale odsadzone wyzej jakie 7-8cm .Koszt 100zł 0 pierdologii.Poszukaj na necie ktos moze rozsprzedaje na czesci i ma taka kierownicę.Pozdr

_________________
naprawa silników japońców itp. pisz SMS 785-57-66-44 Gostyń

|

limak14

VIP Ścigacz.pl

Posty: 3797

Skąd: LBN/Puławy

Cytuj

Ja bym też radził poszukać CBR na sprzedaż z takimi kierami -> mój kolega ostatnio zamienił się ze sprzedającym i troche dopłacił (oddał oryginał a wziął LSLa) do X-a.
Czasem ludzie chcą zarobić na każdej części, a kupujący i tak nie zauważy czy była tam akcesoryjna kiera czy nie. Często robią tak z kominami.

_________________
http://bikepics.com/members/kbiadun/
CBR 600 RR4

|

|

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załaczać pliki na tym forum
Możesz pobierać pliki z tego forum

POLECAMY

NAJNOWSZE

angliapolska.pl

SKLEP MOTOCYKLOWY

.