Kawasaki er5 Problem z biegami
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Kawasaki er5 Problem z biegami
Witam.Mam mały problem z moją er5,biegi nie wchodzą czy do przodu czy do redukcji czysto jest zawsze małe stuknięcie. Gdy ruszam z rana do pracy zawsze jest jakby sprzęgło nie do końca rozdzieliło skrzyni od silnika i jest małe drżenie dźwigni zmiany biegów(tzw. mały zgrzyt).
Czy to oznaka że muszę wymienic sprzęgło całe czy wystarczy tarcze sprzęgłowe czy też przekładki i sprężynki .
Możecie coś doradzic bo już mnie to mocno deprymuje a do warsztatu jak dam to kilka dni im to zejdzie a motorek jest moim jedynym środkiem transportu,chce wymienic łożysko zembatki bo je st wyciaprane i od razu bym się zajął tym mankamentem.
Z góry dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam i życzę szczęścia w dżungli
Czy to oznaka że muszę wymienic sprzęgło całe czy wystarczy tarcze sprzęgłowe czy też przekładki i sprężynki .
Możecie coś doradzic bo już mnie to mocno deprymuje a do warsztatu jak dam to kilka dni im to zejdzie a motorek jest moim jedynym środkiem transportu,chce wymienic łożysko zembatki bo je st wyciaprane i od razu bym się zajął tym mankamentem.
Z góry dziękuje za podpowiedzi. Pozdrawiam i życzę szczęścia w dżungli
Szerokiej drogi ziomki
- Grykus
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/11/2015, 19:17
Wszystko okey, w motocyklach nie ma synchronizatorów na zębatkach więc będzie jaki jakby strzał. Aczkolwiek nie zaszkodzi jak by obsłuchał ktoś kto ma podobne moto.
No place, no race - Mick Doohan
-
MisieqMP - Świeżak
- Posty: 201
- Dołączył(a): 15/3/2016, 13:33
- Lokalizacja: Tarnów/Warszawa
Witam.
To ok dzięki dziś podciągnąłem delikatnie linkę sprzęgła(choc nie lubie wysokiego sprzęgła) ale na początku ten strzał jest już łagodniejszy a reszta biegów wchodzi lepiej.
Szkoda że tak to jest bez synchronizatorów dziś sie przejechałem kolegi yamahą 600 i całkiem inna jazda.
Popatrzę chyba na następny sezon za Road Starem
Dzięki za podpowiedz i szerokiej drogii dla wszystkich
To ok dzięki dziś podciągnąłem delikatnie linkę sprzęgła(choc nie lubie wysokiego sprzęgła) ale na początku ten strzał jest już łagodniejszy a reszta biegów wchodzi lepiej.
Szkoda że tak to jest bez synchronizatorów dziś sie przejechałem kolegi yamahą 600 i całkiem inna jazda.
Popatrzę chyba na następny sezon za Road Starem
Dzięki za podpowiedz i szerokiej drogii dla wszystkich
Szerokiej drogi ziomki
- Grykus
- Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 8/11/2015, 19:17
Ale co to Ci zmieni? Np w Yamahach jest podejrzaną sprawą, jeżeli pierwszy bieg nie wchodzi z charakterystycznym chrupnięciem, w nowych Yamahah inżynierowie specjalnie zrobili tak, żeby skrzynia chrupała, bo to ich cecha charakterystyczna . Gładko skrzynie chodzą np. w Hondach .
A skrzynie niezsynchronizowane są w każdym motocyklu, więc z kiepską techniką zmiany biegów, każde moto będzie chrupać
A skrzynie niezsynchronizowane są w każdym motocyklu, więc z kiepską techniką zmiany biegów, każde moto będzie chrupać
Raz motór byl chory i leżał w łóżeczku.
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
I przyszedł pan doktor "Co jest motóreczku?"
"Ach lagi mam krzywe i ogon złamany
i wgniotkę na baku i przód rozje..ny"
-
Glenroy - Moderator
- Posty: 2835
- Dołączył(a): 31/8/2011, 20:06
- Lokalizacja: LPU
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości