przez henio12323 » 24/11/2015, 18:16
1)jak lagi zaczynają plamic palce tłusta mazią - to znacyz że pomału zaczynają puszczać. - swiezutko po serwisie tez mogą tak robic jak ktos stosuje smar do uszczelniaczy.
2) tarcze najlepiej jak są równo wytarte bez wyżłobień, i mieszcza sięw dopuszczalnym wymiarze grubosci
3) oba luzy są dopuszczalne tylko w odpowiedniej wielkosci, rózne tarcze maja rózne luzy, ale bywa że łapiesz za tarcze i moze miec po kilka mm luzu na boki, a przy hamowaniu słychac jak aż stuka ( kasują sie luzy ) to na pewno tarcza do wymiany/regeneracji
4) tutaj bym sie mocno nie skupiał - co ci po tym jaki ma kolor. i tak warto od razu po zakupie go wymienic, koszt groszowy, zajmuje dosłownie chwile czasu... jak układ byłby uszkodzony/ zaniedbany to bys to wyczuł przy pracy hamulca. sprawdzanie koloru nie bardzo do niczego prowadzi, bywa że płyn moze byc starszawy - a ukłąd w idealnym stanie, a moze byc odwrotnie, wszystko dobite i zuzyte, a handlarz mirek wymieni płyn do sprzedazy - i bedziesz miał w głowie swiadomosc idealnego układu hamulcowego ;D
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW