Zobacz wÄ…tek - Junak 901 rs
Advertisement
NAS Analytics TAG

Junak 901 rs

i inne małe pojemności
_________

Junak 901 rs

Postprzez terorr » 24/5/2015, 19:38

Kupiłem Junaka 901 rs , mam kilka pytań co do niego może ktoś odpowie mi :)

1. Gdzie ma blokady i ile ? może ktoś zdejmował juz w nim . bo w tzn " serwisie - sklepie " mechanik nie wiedział gdzie jest i nie odpowiedział mi na to pytanie .
2. Po wymianie części zablokowanych tracę gwarancje ?
3. Po jakim czasie jest sens go odblokować ?
4. Serwisować go czy to wyrzucanie pieniędzy w błoto ?
Ostatnio edytowano 26/5/2015, 21:04 przez terorr, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22


Postprzez kondzio15 » 24/5/2015, 21:13

Ja polecam Bartona Sprinta, ale wersje z 2011 roku, sam mam i jestem zadowolony przejechał już prawie 21 tyś km i nadal się trzyma, nowsze wersje już były trochę gorszę, co do Rometa nie jestem zbytnio przekonany kolega ma i nie jest już taki dobry jak Barton, często się psuje.

Nie wiem czy trafiłeś na zły temat czy po prostu rżniesz głupa, następnym razem lizak - MarSen
kondzio15
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/1/2015, 21:13
Lokalizacja: WÅ‚ostowice


Postprzez terorr » 27/5/2015, 11:50

kondzio15 odpowiedział na moje wcześniejsze pytanie , edytowałem swój temat żeby nie zakładać nowego tematu i nie zaśmiecać forum .

ref
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez MarSen » 27/5/2015, 12:13

Okej, rozumiem. W takim razie ok. Blokady to najczęściej moduł, czasem mniejsza dysza w gaźniku. Sprawdzisz jadąc na 4 biegu czy wkręca się powyżej 7 tysięcy obrotów. 2. Pewnie nie, bo jeżeli to moduł to oni nawet nie ogarną. 3. Kiedy chcesz. 4. Jeśli ogarniasz nieco mechanikę to sam. Ja swojego Bartona serwisowałem, 4 przeglądy po 150zł, a jak się fajka zepsuła to i tak musiałem za nią płacić. Więc za te 600zł masz olej + kasę na części. Jeśli jednak jesteś zielony to lepiej serwisować.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez terorr » 27/5/2015, 14:10

Dzięki trochę mi rozjaśniłeś temat , obroty właśnie nie wchodzą więcej niż 7 tyś . Czyli to moduł ? jeśli go wyminie gdy bede na przeglądzie skapną sie ?
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez Rolnik62 » 27/5/2015, 14:51

Nikt ci na przeglądzie nie będzie sprawdzał v maxa czy grzebał w bebechach, no chyba, że zostanie zabrany dowód rejestracyjny. Na przeglądzie masz sprawdzane zawieszenie, hamulce, światła, kierunkowskazy, spaliny, głośność, a nie to, czy wymieniałeś jakiś tam moduł czy też nie ;)
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez terorr » 27/5/2015, 21:20

okej panowie :) to co nalpiej zainwestować żeby miał kopa i był zrywny ?

i mam pytanie mogę rozjebać skrzynie ? bo jeżdżę nim od 2 dni i czasami mi sie myli że biegi są w dół i mam 4 i wbije luz , ale szybko poprawiam na 4 , to moge uszodzic skrzynie ?

do 400 KM bede nim jezdził do 45 KM/H to powinien mieć połowy dotarcie dobra za sobą ?

ps: obroty największe to 5-6
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez kondzio15 » 28/5/2015, 12:45

Skrzyni tak nie rozwalisz, możesz tak robić, możesz nawet z 4 na luz, a z luzu na 1 i możesz jechać dalej nie musisz redukować.
kondzio15
Świeżak
 
Posty: 11
Dołączył(a): 23/1/2015, 21:13
Lokalizacja: WÅ‚ostowice

Postprzez terorr » 31/5/2015, 16:01

Panowie to co w nim można mu dodać ?
- moduł odblokowany
- tłumik sportowy jesli jest do niego
co jeszcze ?
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez Rolnik62 » 31/5/2015, 16:26

To jest motorower, więc jeździj nim jak motorowerem, bo stracisz dowód i go już nie odzyskasz. Nie będziesz mógł nim jeździć, ani sprzedać.


A jak chcesz się pakować w "trudne sprawy" to zmień pojemność na 110 i tyle.
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez terorr » 1/6/2015, 18:20

:) ale krótka odpowiedz co można w nim powymieniać żeby był lepszy . Jak zmienię tłumik to przecież nie stracę dowodu xD
Jak wsadzę 80 do niego to duże prawdopodobieństwo że ktoś sie przyczepi ?
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez terorr » 2/6/2015, 19:38

no t ow takim razie w co sie opłaca zainwestować ?
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22

Postprzez Rolnik62 » 3/6/2015, 11:05

W dobre ciuchy.

Jeździj normalnie, to co masz na tuning zostaw żeby sobie dołożyć, na zimę sprzedaj i kup coś większego. Nie zrobisz z junaka 901 maszyny do terroryzowania miasta ;)
Jeżdżenie "ścigaczem" po mieście to jak bieganie po lesie w garniturze.
Avatar użytkownika
Rolnik62
Bywalec
 
Posty: 622
Dołączył(a): 2/9/2014, 22:42
Lokalizacja: Gliwice

Postprzez terorr » 6/6/2015, 15:48

czytałem trochę na ten temat i dużo osób piszę żeby

- moduł zmienić
- filtr na stożkowy

co jescze można tam zrobić żeby jechał te 80-90 km
oprócz wkładnia 80cc :?: :?: :?:
terorr
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 15/6/2014, 09:22



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê