Problem z DT 125 LC
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Problem z DT 125 LC
Witam. mam problem z moja dt 125 lc 85 r. Czasami chodzi dobrze np. przejade sie 2 km po czym nagle schodzi do 2 tys obr nie chce dalej wchodzic na obroty, strasznie nierowno chodzi i strzela w tlumik po czym potrafi znowu wejsc na obroty i normalnie jechac. Czasami jezdzil normalnie caly dzien. Gaznik byl regulowany nowe uszczelki pod glowica i pod cylindrem. mieszanke robie sam dozownik odpiety i zaslepione wejscie od dozownika w gazniku pomocy!
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
a jak układ elektryczny? posprawdzaj wszystkie kostki, zmien swiece na nową
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Świeca nowa ngk a jeśli chodzi o układ to wszystko od modułu regulatora itp wszystko jest dobrze wpiete i sprawdziłem kostki. Jeśli chodzi o pprzewody pod przednią lampą tam niektóre przewody są poprzerywane czy mogą one to powodować?
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
jak cos poprzecierane to moze gubic iskre, nie spowoduje że moto sie nie wkreca prędzej że całkiem by przygasał. albo przerywał.
a jak gaźnik ?>
a jak gaźnik ?>
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
Jeszcze zapytam znowu czy przewody pod lampa przednia maja cos wspolnego z ukladem elektrycznym odpowiadajacym za iskre bo jest tam kilka przewodów calkowicie przerwanych czy one po zetknieciu z rama moga zaburzac ten uklad?
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
Jak wymieniałem uszczelke pod glowica to myslalem ze to jest wada poniewaz widzialem ze byly przedmuchy na glowicy i ze gubi sprezanie ale po wymianie dalej to samo
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
edytuj posty - nie pisz jeden pod drugim.
pod lampa masz stacyjke itp., jak cos sie nie styknie to moze nie byc iskry... ale to mówie to by nie powodowało że moto sie nie wkręca na obroty, tylko by całkiem odcinało iskre.
pod lampa masz stacyjke itp., jak cos sie nie styknie to moze nie byc iskry... ale to mówie to by nie powodowało że moto sie nie wkręca na obroty, tylko by całkiem odcinało iskre.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ok. Poszukam może gdzieś jednak kostki nie łączą posprawdzam wszystko. Dziękuję za informację
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
Nie chce zaczynac nowego tematu wiec pytam tu. Kostki posprawdzalem i wszystkie dobrze lacza. Mam pytanie zwiazane z gaznikiem. czy podejdzie gaznik z dt 80? chcialbym jutro od znajomego sprawdzic i zobaczyc czy to moze jednak gaznik jest wadliwy.
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
mozna spróbować ale 100% dobrze na pewno nie bedzie pracował bo gaźnik jest mniejszy i ma inny dysze
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
Witam nie bede zakladal nowego tematu bo chodzi o ta DTke mianowicie po odpieciu jednego brazowego przewodu od modulu zaplonowego dt juz nie strzela i jezdzi ale za to brak mocy. gdy tylko zlacze ten przewod (na ryja skrece bo sprawdzalem go) dalej sobie pyrka do 2 tys i strzela w tlumik. Co to moze byc za przyczyna pomocy!!!!
- jacek110993
- Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 3/5/2015, 12:54
Miałem podobną sytuację w swojej DT50LC z 95r. Opcje są dwie=albo nie łączy Ci przewód przy magnecie albo (u mnie tak było) jak masz takie blaszki przy magnecie to one muszą się stykać dobrze, jedna idzie od + do - a druga na odwrót jak dobrze pamiętam. U mnie ta blaszka jedna się odgięła i przez to że nie stykała mogłem jechać do max 5k obrotów, odcinka i strzały z tłumika. Mam nadzieję że pomogłem.
- kotlet9696
- Świeżak
- Posty: 326
- Dołączył(a): 26/9/2014, 18:31
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości