Wydech przelotowy a komorowy
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Wydech przelotowy a komorowy
Cześć
Planuję zmienić fabryczny komin w cbf 1000 sc64 na ixil. Ale ten występuje w dwóch wersjach jako przelotowy oraz komorowy. I teraz pytanie czym to się je? Obawiam się że ten komorowy będzie brzmiał jak oryginał no może tylko ciut głośniej. Za to przelot może być uciążliwy na dłuższych trasach, czy db killer skutecznie ucisza?. Przeszukałem youtube ale cieżko coś z tych nagrań wywnioskować - nie są robione w tych samych warunkach. Od producenta dostałem taką odpowiedź:
SOVE (komorowy) is best if always run with db killer.
SOVS (przelotowy) interior direct, more “racing”. Without db killer is more noisy than SOVE. Shorter and lighter.
Nie wiem który wybrać.
Planuję zmienić fabryczny komin w cbf 1000 sc64 na ixil. Ale ten występuje w dwóch wersjach jako przelotowy oraz komorowy. I teraz pytanie czym to się je? Obawiam się że ten komorowy będzie brzmiał jak oryginał no może tylko ciut głośniej. Za to przelot może być uciążliwy na dłuższych trasach, czy db killer skutecznie ucisza?. Przeszukałem youtube ale cieżko coś z tych nagrań wywnioskować - nie są robione w tych samych warunkach. Od producenta dostałem taką odpowiedź:
SOVE (komorowy) is best if always run with db killer.
SOVS (przelotowy) interior direct, more “racing”. Without db killer is more noisy than SOVE. Shorter and lighter.
Nie wiem który wybrać.
-
setup - Świeżak
- Posty: 225
- Dołączył(a): 30/10/2012, 10:08
- Lokalizacja: Ruda śląska
Posty: 2
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości