Drgania po puszczeniu kierownicy i gaszenie
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Drgania po puszczeniu kierownicy i gaszenie
Witam. Mam problem z motorowerem marki Barton Sprint, podczas jazdy po puszczeniu kierownicy są bardzo mocne drgania, kierownica lata na prawo-lewo-prawo-lewo, drgania są od nowości, opona od nowości była trochę źle wylana i była trochę krzywa i myślałem że to może od tego, oponę zmieniłem lecz drgania zostały.
1. Czy wyważenie kół coś pomoże ?
2. Czy może być to spowodowane zbyt lekkim przodem ?
Drugi problem jest z gaszeniem, po przekręceniu kluczyka lub wyłączenie przełącznika po prawej stronie motor dalej pracuje i nie gaśnie, co może być powodem ? Czy może być to wina stacyjki lub regulatora napięcia, jeśli nie to co innego może być powodem ?
1. Czy wyważenie kół coś pomoże ?
2. Czy może być to spowodowane zbyt lekkim przodem ?
Drugi problem jest z gaszeniem, po przekręceniu kluczyka lub wyłączenie przełącznika po prawej stronie motor dalej pracuje i nie gaśnie, co może być powodem ? Czy może być to wina stacyjki lub regulatora napięcia, jeśli nie to co innego może być powodem ?
- kondzio15
- Świeżak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 23/1/2015, 21:13
- Lokalizacja: WÅ‚ostowice
Skoro sa od poczatku to stawiałbym na złe wykonanie... calego moto. Wywazenie kol moze pomoze, a moze po prostu sa krzywe.
Weź miernik i sobie posprawdzaj wszystko
Pytanie. Moto kupiles nowe czy uzywane?
Weź miernik i sobie posprawdzaj wszystko
Pytanie. Moto kupiles nowe czy uzywane?
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Co nie zmienia faktu, że po puszczeniu kierownicy moto powinno jechać jak po sznurku. Jak masz to nowe to ja bym poszedł do salonu i żądał wymiany na sprawny, a nie kasę pchał. Wada fabryczna skoro od nowości się trzepie. Mogą być lagi źle w pułkach, różnie to bywa. A co do stacyjki to tam jest najprostsza na świecie, na 4 kable. Jak kluczyk nie jest przekręcony to masz zamknięty obwód w 1 i 2 kablu, a jak przekręcisz to w 3 i 4. Jak po przekręceniu kluczyka i/lub naciśnięciu przycisku silnik dalej pracuje to coś będzie z kablem nr 1 i 2. Raczej nie przy stacyjce, bo skoro przycisk też nie reaguje to gdzieś głębiej. Najlepiej byłoby wziąć schemat od instalacji, miernik i sprawdzać.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Posty: 10
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości