Zobacz wÄ…tek - Dziura w silniku kawasaki kmx 125
 
NAS Analytics TAG

Dziura w silniku kawasaki kmx 125

Enduro, Cross
_________

Dziura w silniku kawasaki kmx 125

Postprzez msremo97 » 28/5/2014, 15:40

witam mam problem ponieważ zauważyłem że w moim kmx po prawej stronie silnika obok śruby do spuszczenia płynu chłodniczego znajduje się dziura wygląda jak wywiercona nie jest ona duża mała ok.1mm średnicy nic z niej nie leci lecz pytam się po to aby dowiedzieć się czy to może jest normalne ale raczej wątpię może ktoś wywiercił aby spuścić płyn z chłodnicy ponieważ śruba do spustu jest mocno zjechana naprawdę nie jestem w tym temacie dobry
Ostatnio edytowano 2/6/2014, 16:11 przez msremo97, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47


Postprzez kris514 » 28/5/2014, 16:01

dziura jest od spodu silnika? Prawdopodobnie jest to otwór który idzie między simmeringi oddzielające płyn od oleju silnikowego, jeśli jest tam sucho to jest ok, jeśli wydobywał by się stamtąd olej to simmering od oleju jeśli płyn to simmering od płynu jeśli biała maź to znaczy że oba trafiło
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez msremo97 » 31/5/2014, 11:30

jest sucho tylko nieraz ale to tak przez tydzien stania moto w garażu na śrubie do spustu płynu chłodniczego jest 1 kropelka płynu ale to raczej śróba nie jest do końca szczelna bo centralnie obok parę centymetrów od śróby właśnie jest na dziurka ale ona jest sucha tylko to nadal jest dziwne że ta dziura jest tak jakby w pokrywie silnika
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez odiro » 31/5/2014, 16:47

tak jak napisał kris514, może troszkę pociec, gdyż jak mi wytłumaczył mechanik wałek jest z jakiegoś stopu metalu który musi się troszkę rozgrzać aby całkowicie uszczelniać ;)
Ostatnio edytowano 31/5/2014, 16:59 przez odiro, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
DT 80/50 95r --> KMX 125/50 00r-->DR-Z 400E 03r
Avatar użytkownika
odiro
Świeżak
 
Posty: 122
Dołączył(a): 12/11/2011, 17:38

Postprzez MJR128 » 31/5/2014, 16:54

Tak ciężko zrobić zdjęcie?
Lepiej pisać poematy by opisać o co Ci chodzi?
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez msremo97 » 1/6/2014, 21:03

ok zrobię zdjęcie jak najszybciej
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez msremo97 » 2/6/2014, 16:24

proszę przepraszam że przez stronę http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/136 ... c2ece.html
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez MJR128 » 2/6/2014, 16:27

To jest otwór inspekcyjny. Koledzy wyżej napisali do czego służy.
Może się z niego pomału sączyć płyn i krople będą się tworzyć na śrubie spustowej.
Pod śrubą musi być podkładka miedziana.
Remonty i tuning silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Honowanie Nicasilu. Części i akcesoria. tel. 607198003 http://WWW.MOTO-KORN.PL (otwórz link)
Avatar użytkownika
MJR128
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 847
Dołączył(a): 10/12/2006, 20:39
Lokalizacja: Ladzin/Kraków

Postprzez msremo97 » 2/6/2014, 16:54

ok dzięki czyli nie mam się czym martwić a mam jeszcze 1 pytanko moje kmx dosyć mocno się nagrzewa jak je kupiłem to było ledwo letnie a teraz po paru miesiącach jak polatam gdzies tak 1 godzine to silnik jest bardzo ciepły wcześniej tak nie było chyba że ja spokojniej jeździłem ale itak gdy silnik jest mocno rozgrzany to wskaźnik tem płynu nadal prawie nic się nie ruszył ale działa do tego jestem przekonany płyn chłodniczy wymieniałem i to nic zbytnio nie dało filtr powietrza był także czyszczony i nasączony olejem nie wiem czym może byc to spowodowane chyba że jest to zupełnie normalnie w tym moto bo znawcą nie jestem ;/
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez msremo97 » 2/6/2014, 16:59

a jak do tego otworu dostaje się kurz piasek itp to czy tego się nie czyści ?
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47

Postprzez kris514 » 2/6/2014, 17:04

silnik musi złapać swoją temperaturę pracy (jakieś 80 stopni) a przecież już przy 60 jest ciężko utrzymać ręką
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 2/6/2014, 21:20

edytuj posty - ostatnie ostrzeżenie, juz którys raz z rzędu się nie stosujesz do regulaminu forum.


to co sie dostanie to są niewielkie ilosci, widywałem całkiem zasyfione dziurki, ale zwykle jak cos pusci płyn ( czy woda czy olej ) to itak cieknie i tak, zwłaszcza woda bo jak leci to zazwyczaj pod cisnieniem i wymywa wszelki syf z tego miejsca, nic tam nie grzeb i zostaw
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez msremo97 » 3/6/2014, 17:47

ok dzięki za rady
msremo97
Świeżak
 
Posty: 42
Dołączył(a): 14/12/2013, 17:47



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości




na górê
cron