[Hyosung Exiv 250] Hyosung Exiv 250 - pocisk manewrujÄ…cy.
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[Hyosung Exiv 250] Hyosung Exiv 250 - pocisk manewruj
Dyskusja na temat: Hyosung Exiv 250 - pocisk manewrujÄ…cy klasy A2
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hyosung Exiv 250 - pocisk manewrujÄ…cy klasy A2
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hyosung Exiv 250 - pocisk manewrujÄ…cy klasy A2
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Ile wzrostu i jaką wagę ma Wasz model, co by móc ocenić gabaryty motocykla względem jeźdźca?<br><hr>Zimny72
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
186cm/92kg<br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Ile wzrostu i jaką wagę ma Wasz model, co by móc ocenić gabaryty motocykla względem jeźdźca?<br><hr>Zimny72<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dlaczego ten czerwony plecak, ktory ma na sobie kierowca na zdjeciach, jest tak dziwnie wyprofilowany ?<br><hr>Tomek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jest boblbee, taki plecak z atestem ochraniacza - dosyć drogie, ale za to masz plecak pełniący funkcję ochraniacza.<br><hr>KarukKomentatorzy napisał(a):Dlaczego ten czerwony plecak, ktory ma na sobie kierowca na zdjeciach, jest tak dziwnie wyprofilowany ?<br><hr>Tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to je szpojler chopie! to ci tak dosisko rzić do motura, że nie slecisz!<br><hr>SUXKomentatorzy napisał(a):Dlaczego ten czerwony plecak, ktory ma na sobie kierowca na zdjeciach, jest tak dziwnie wyprofilowany ?<br><hr>Tomek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W Polsce będzie na takie pojemności boom za kilka lat, kiedy lekko zużyte przyjadą z bogatej europy. Późną jesienią zeszłego roku, mając ciułane przez dwa lata wyrzeczeń 4 tys. w kieszeni, stanąłem przed wyborem co kupić na pierwszego sprzęta. Chcąc uczyć się techniki, a nie kaleczyć sztuki na lytrze, myślałem o czymś lekkim do 350cc co będzie dobre na miasto i większe od 125cc. Nie istnieje coś takiego za tę kwotę, nawet mając trochę większy budżet nic się nie znajdzie (są co prawda enduro jak dt 125 które mają moc jak 250, nawet się nad nim zastanawiałem, ale jeżdżąc po Warszawie to by było bardzo bez sensu). Wybór padł na gs 500 z 94 roku i jestem bardzo ale to bardzo zadowolony, co nie zmienia faktu, że nie każdy początkujący rider lubi jeździć na zabytku który waży prawie 200kg i pali 5,5 litra po regulacjach,chociaż chyba każdy co miał pod tyłkiem jedynie szkoleniowe moto, z chęcią polata na każdym motocyklu tyle że i tak, taka inazuma, duke 250 czy ninja 300 byłyby o niebo lepsze, gdyby młodych było na nie stać.<br><hr>szmi
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
przydałoby się porównanie do sym wolf 250. pojemność i cena czynią z tego sprzętu konkurencję dla hyosunga<br><hr>jazzbar
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cytuję: ,,Jeszcze 2-3 lata i Koreańczycy zapewne ogarną dlaczego Japończycy i Europejczycy unikają białego lakieru do malowania felg." Mam Kawasaki GPZ 500S z białymi felgami, mimo że maszyna jest z 1996r wyglądają bardzo dobrze.<br><hr>Corso
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko pewnie musisz je często myć żeby dobrze wyglądały? Bo brud na białym bardzo w oczy kole <br><hr>J-kobKomentatorzy napisał(a):Cytuję: ,,Jeszcze 2-3 lata i Koreańczycy zapewne ogarną dlaczego Japończycy i Europejczycy unikają białego lakieru do malowania felg." Mam Kawasaki GPZ 500S z białymi felgami, mimo że maszyna jest z 1996r wyglądają bardzo dobrze.<br><hr>Corso<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja (jak dobrze pójdzie) zamierzam jesienią robić A2 i coś kupować. Szkoda że wersji 400ccm jeszcze nie ma - fajnie by było gdyby to już była od kilku lat bo teraz mógłbym jakąś używkę 2-3 letnia tanio wyrwać...<br><hr>J-kob
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jesli wasz test jest tak samo robiony jak rometem divisionem 250 to nigdy was nie poslucham. od samego poczatku co 100km wymieniali mi uszczelki pod glowica bo wyciekal olej z silnika a po 3500km (bez katowania) urwał się tłok - zabrano mi gwarancje. Nie wiem czy ufac waszym testom. Zrobcie na motocyklu 15000 km a pozniej o nim opisujcie bo tak robicie zbedna reklame a pozniej okazuje sie ze wszystko to chinskie gowna<br><hr>piterek
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szkoda że nie widziałem tego sprzęta będąc na szkoleniu w Podgrodziu, był tam też Beach Bicykle 250cc ale jakoś nie wszedł do sprzedaży.
Jeżeli cena naprawdę będzie wahała się w w okolicach 13 tyś.to jest to znacząca konkurencja dla Yamaha YBR250 , Honda 250 czy Kawasaki..<br><hr>senekkorzenna
Jeżeli cena naprawdę będzie wahała się w w okolicach 13 tyś.to jest to znacząca konkurencja dla Yamaha YBR250 , Honda 250 czy Kawasaki..<br><hr>senekkorzenna
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Miałem okazję na tym siedzieć. Fakt, zadziwia to, że trzeba się wychylić aby dosięgnąć steru.
...Ale jak zauważycie, tłumik jest pod podnóżkiem, przez co podnóżek jest wysoko i jest mało miejsca na nogi. Podnóżek jest centralnie pod zadkiem a nie z tyłu. Zgięte nogi jak w przysiadzie mogą drętwieć. Siodło jest wysoko i niska może nie dosięgnąć a jednocześnie mało miejsca na nogi dla wysokiego. <br><hr>Pro
...Ale jak zauważycie, tłumik jest pod podnóżkiem, przez co podnóżek jest wysoko i jest mało miejsca na nogi. Podnóżek jest centralnie pod zadkiem a nie z tyłu. Zgięte nogi jak w przysiadzie mogą drętwieć. Siodło jest wysoko i niska może nie dosięgnąć a jednocześnie mało miejsca na nogi dla wysokiego. <br><hr>Pro
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motocykle do testów dostaje się na kilka dni max, więc co w tym czasie może wyjść? zwykłe pitolenie o wygodzie, heblach i odejściu. tyle<br><hr>suxKomentatorzy napisał(a):Jesli wasz test jest tak samo robiony jak rometem divisionem 250 to nigdy was nie poslucham. od samego poczatku co 100km wymieniali mi uszczelki pod glowica bo wyciekal olej z silnika a po 3500km (bez katowania) urwał się tłok - zabrano mi gwarancje. Nie wiem czy ufac waszym testom. Zrobcie na motocyklu 15000 km a pozniej o nim opisujcie bo tak robicie zbedna reklame a pozniej okazuje sie ze wszystko to chinskie gowna<br><hr>piterek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Divisionem 250 nigdy nie jeździliśmy i nie testowaliśmy tego sprzętu. Nie bardzo rozumiem zatem do czego odnosi się Twoj komentarz. Exivem zrobiliśmy jakieś 500-600km. Poza tym to chyba oczywiste, że Hyosung to jednak zupełnie inna jakość, niż pojazdy produkowane w Chinach.... <br><hr>LovtzaKomentatorzy napisał(a):Jesli wasz test jest tak samo robiony jak rometem divisionem 250 to nigdy was nie poslucham. od samego poczatku co 100km wymieniali mi uszczelki pod glowica bo wyciekal olej z silnika a po 3500km (bez katowania) urwał się tłok - zabrano mi gwarancje. Nie wiem czy ufac waszym testom. Zrobcie na motocyklu 15000 km a pozniej o nim opisujcie bo tak robicie zbedna reklame a pozniej okazuje sie ze wszystko to chinskie gowna<br><hr>piterek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 24
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości