Trudne sprawy [+18]
no tak ale nie robisz przypadkiem tak, że 1 do napędzania a pałowanie na 2 ?? Bo jak wiadomo 2 bieg wylata przez chamskie (może bezsprzęgłowe?) przerzucanie na wysokich z 1 na 2
_______________________________________
Swoja drogą wczoraj wyrzeźbiłem z ładowarki samochodowej ładowarkę do Thunderace.
Czyli ori styki wyleciały, do płytki po stronie zapalniczki zostały wlutowane dłuuuugie kabelki idące do aku.. moduł z zapalniczki w skróconym plastiku bedzie docelowo gdzieś koło półki i ładny kabelek sprężynowy będzie wychodził spod półki i docelowo do telefonu..
Tylko myśle nad jednym Czy zamontować jakiś bezpiecznik na +. Bo w ori ładowarce jest bezpiecznik rurkowy ale teraz poleciał w kosmos Dać jakiś bezpiecznik ? Jakąś 15A jak w samochodzie wstawic ? czy zostawic jak jest bezpośrednio ? Bo w ładowarce w domu bezpieczników nie ma i działa wszystko przeca
_______________________________________
Swoja drogą wczoraj wyrzeźbiłem z ładowarki samochodowej ładowarkę do Thunderace.
Czyli ori styki wyleciały, do płytki po stronie zapalniczki zostały wlutowane dłuuuugie kabelki idące do aku.. moduł z zapalniczki w skróconym plastiku bedzie docelowo gdzieś koło półki i ładny kabelek sprężynowy będzie wychodził spod półki i docelowo do telefonu..
Tylko myśle nad jednym Czy zamontować jakiś bezpiecznik na +. Bo w ori ładowarce jest bezpiecznik rurkowy ale teraz poleciał w kosmos Dać jakiś bezpiecznik ? Jakąś 15A jak w samochodzie wstawic ? czy zostawic jak jest bezpośrednio ? Bo w ładowarce w domu bezpieczników nie ma i działa wszystko przeca
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Po kolei ?
Pelen dolot: Zimny dolot powietrza,komplet z d16z6 tj d13z6 -minime, szportowy filtr w miejsce ori puszki, wygładzony kolektor tzw. porting.
Wydech: 4-2-1, w miejsce kata tłumik awg, środek tlumik przelotowy i końcówka ultra żeby się to nie darlo jak połowa wieśniaków w kiwikach
przestawiony kąt wyprzedzenia zapłony z 20* na 22* i teraz chce dorzucić ostrzejszy wałek...
całe wnętrze zmienione z szarego na czarne od Noblesse + u kumpla leżą fotele od CRX EE8 do zmontowania w lato
W każdym razie wystarczy aby objechać większość TDików i wszystkie te GTi i inne przemodzone auta..
Buda seria - po prostu białe 15" TRW w odmalowanej czerwonej budzie, lotka ori od noblesse (tyćko dłuższa niż ori ale nie taka lota jak spoon (o ile wiesz o czym mówie), ambery. Bez żadnych zbędnych gleb i tego typu spraw.. Po prostu zwykły civic któremu brakowało mocy
p.s a obrotomierza dalej nima .... hahaha .. a no i mod który daje nawięcej PS - pokrywa zaworów pomalowana w kolor nadwozia - tj. czerwona haha
Tu jeszcze przed malowaniem :
https://www.youtube.com/watch?v=P9Mcz9cttW4 - co ? Sportem nie wjade ? haha
Pelen dolot: Zimny dolot powietrza,komplet z d16z6 tj d13z6 -minime, szportowy filtr w miejsce ori puszki, wygładzony kolektor tzw. porting.
Wydech: 4-2-1, w miejsce kata tłumik awg, środek tlumik przelotowy i końcówka ultra żeby się to nie darlo jak połowa wieśniaków w kiwikach
przestawiony kąt wyprzedzenia zapłony z 20* na 22* i teraz chce dorzucić ostrzejszy wałek...
całe wnętrze zmienione z szarego na czarne od Noblesse + u kumpla leżą fotele od CRX EE8 do zmontowania w lato
W każdym razie wystarczy aby objechać większość TDików i wszystkie te GTi i inne przemodzone auta..
Buda seria - po prostu białe 15" TRW w odmalowanej czerwonej budzie, lotka ori od noblesse (tyćko dłuższa niż ori ale nie taka lota jak spoon (o ile wiesz o czym mówie), ambery. Bez żadnych zbędnych gleb i tego typu spraw.. Po prostu zwykły civic któremu brakowało mocy
p.s a obrotomierza dalej nima .... hahaha .. a no i mod który daje nawięcej PS - pokrywa zaworów pomalowana w kolor nadwozia - tj. czerwona haha
Tu jeszcze przed malowaniem :
https://www.youtube.com/watch?v=P9Mcz9cttW4 - co ? Sportem nie wjade ? haha
Ostatnio edytowano 15/3/2015, 20:48 przez Grynfix, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
To pewnie na samo założenie głowicy z Z6 i resztę bajerów musiałeś wyłożyć tyle, co za kompletne Z6.
Warto? Wydaje mi się, że nie, ale mnie tam nigdy nie bawiło grzebanie w motorowniach.
Warto? Wydaje mi się, że nie, ale mnie tam nigdy nie bawiło grzebanie w motorowniach.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Wiesz co.. moja młoda to moto kobita i ona tak chciała..
Ogólnie d13 jest duzo mocniejszym silnikiem jako podstawa - nie wiem czemu tak ..
W każdym razie z d16z6 przy tych samych modach wyciąga się mniej niż z d13z6..
Swap na d13z6 - to akurat ogarniał kumpel bo sie zna jak mało kto wyszlo ok. 1000 - 1200zł. Sama D16z6 jest dużo droższa nie licząc już ceny swapu bo ja nie mam gdzie tego zrobić ani mózgu do kabelkologi.
Czy warto ? Chłopaki na forum civica hamowali tak zmodzone civici i powiem tak..
Tak zmodzone d13z6 wykazało ~140kM .. zmodzone d16z6 150 - 160kM. Przy czym znalezienie nie zakatowanego d16, nie plującego olejem które trzyma parametry jest chyba nie możliwe.. no chyba, ze od kogoś po remoncie ale wtedy ceny maja kosmiczne. To już wolałbym ładować b18. Kumpel ma b18 z kompressorem i piękna sprawa.. Nie jestem hondziarzem.. tak pół na pół. Zazwyczaj smigalem BMW.. Potem był Rover na bazie accorda. potem kolejny... potem przyszła młoda z civiciem.. wujas kupił acco i tak jakoś wyszło .. ale fajnie porobiony civic tez potrafi Choć dla mnie zbyt głosno, biegni, tandetnie .. ale za to lekko i szybko Teraz przekonuje młodą do 2 rozpórek i poliuretanu ^^ Jak już mam tym jeździć to niech sie prowadzi
Do tego wszystkie te kolektory, doloty bla bla bla wyszło ją coś koło 2K ? Jakoś tak kiedyś liczyliśmy bo większość modów poza z6 była robiona u nas albo po znajomych. Wnetrze za free od koleżanki bo jej civ szedł na złom..
Malowanie koło 300zł bo teściu lakiernik więc tylko lakier i odrobina materiałów.
Wszystkie mody wyszly chyba taniej niż całe d16z6. Jeszcze jakieś -40mm na przód z Proteca młoda chce (jakaś sportowa odmiana coupe) i dokładke vti i tak ma to sobie jeździc.. Taki tam dupowóz
Ogólnie d13 jest duzo mocniejszym silnikiem jako podstawa - nie wiem czemu tak ..
W każdym razie z d16z6 przy tych samych modach wyciąga się mniej niż z d13z6..
Swap na d13z6 - to akurat ogarniał kumpel bo sie zna jak mało kto wyszlo ok. 1000 - 1200zł. Sama D16z6 jest dużo droższa nie licząc już ceny swapu bo ja nie mam gdzie tego zrobić ani mózgu do kabelkologi.
Czy warto ? Chłopaki na forum civica hamowali tak zmodzone civici i powiem tak..
Tak zmodzone d13z6 wykazało ~140kM .. zmodzone d16z6 150 - 160kM. Przy czym znalezienie nie zakatowanego d16, nie plującego olejem które trzyma parametry jest chyba nie możliwe.. no chyba, ze od kogoś po remoncie ale wtedy ceny maja kosmiczne. To już wolałbym ładować b18. Kumpel ma b18 z kompressorem i piękna sprawa.. Nie jestem hondziarzem.. tak pół na pół. Zazwyczaj smigalem BMW.. Potem był Rover na bazie accorda. potem kolejny... potem przyszła młoda z civiciem.. wujas kupił acco i tak jakoś wyszło .. ale fajnie porobiony civic tez potrafi Choć dla mnie zbyt głosno, biegni, tandetnie .. ale za to lekko i szybko Teraz przekonuje młodą do 2 rozpórek i poliuretanu ^^ Jak już mam tym jeździć to niech sie prowadzi
Do tego wszystkie te kolektory, doloty bla bla bla wyszło ją coś koło 2K ? Jakoś tak kiedyś liczyliśmy bo większość modów poza z6 była robiona u nas albo po znajomych. Wnetrze za free od koleżanki bo jej civ szedł na złom..
Malowanie koło 300zł bo teściu lakiernik więc tylko lakier i odrobina materiałów.
Wszystkie mody wyszly chyba taniej niż całe d16z6. Jeszcze jakieś -40mm na przód z Proteca młoda chce (jakaś sportowa odmiana coupe) i dokładke vti i tak ma to sobie jeździc.. Taki tam dupowóz
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Gryfie ja Ci powiem tak. Jedyna sluszna seria Hondy to seria J. W szczegolnosci J32a2. B seria jak dla mnie przewyzsza całą D. Ale jak do civic'ow robic swapa to ja bym celowal juz w H22. Nie oplaca sie z ori d13z6 robic swapa d16z6 bo jesli chodzi o mody wyjdzie prawie to samo.
Jak dla mnie najlepiej zrobionÄ… civic'e tylko ze VI w Polsce ma zrobionÄ… Klucz z raceism.pl H22 i clean pod maskÄ…. Najlepiej ogarnieta VI jaka kiedy kolwiek widzialem
Ja ogolnie preferuje V'ki. Poza J seriÄ… Hondy VQ nissana robi dobrÄ… robote
Fajnie zmodzona ta Hanka. Dupowoz na dojazdy spoko
Jak dla mnie najlepiej zrobionÄ… civic'e tylko ze VI w Polsce ma zrobionÄ… Klucz z raceism.pl H22 i clean pod maskÄ…. Najlepiej ogarnieta VI jaka kiedy kolwiek widzialem
Ja ogolnie preferuje V'ki. Poza J seriÄ… Hondy VQ nissana robi dobrÄ… robote
Fajnie zmodzona ta Hanka. Dupowoz na dojazdy spoko
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
J - wiesz.. montowana była z tego co wiem z mniejszych aut tylko w acurach i acco VI USDM. Mialem nawet takie coupe kupić ale skończyłem na turbodoładowanym zapierdzielającym dziadkowozie który robił psss.. ogólnie miny ludzi bezcenne .. Dziadkowóz na balonie.. żadnych tuningów zewnętrznych i z 0.6b na 1.1b silnik przedmuchany.. czasy ~6s do paki a to wszystko w wygodnej skórze .. a i skrzynia ze szperą w serii.. Po prostu robiłem taki przeciąg, ze żadna honda bez grubych modów itd nie podchodziły
Także J seria - legendy itd.. Sory ale ja osobiście nie rozumiem istnienia H Legend - ani to super wykonane, ani prestiżowe, ani wyciszone - niestety wszystkie hondy są głośne w środku jak nie wiem co.. wujas ma acco z 08' i masakra. Przyjechałem BMW E34 .. 140 i cisza w środku.. dalej pojechaliśmy acco.. 140 i sprawdzałem czy wszystkie szyby zamknięte bo nie wierzyłem.
b - jak dla mnie najlepsze silniki.. B16 i B18 szczególnie B18c4 z integry po prostu robi przeciąg po odpowiednich modach. Kumpel miał właśnie taki silnik przeswapowany do VI coupe. Odcina po 10K RPM. Zrobiony na sporo ponad 200kM. Swoim roverek jeszcze jak byl seryjny i miał 200kM to ledwo za nim nadążałem.
D - taka .. seria dla malolatów których nie stać na B serie a fajne silniki.. Tyle, ze mało wytrzymałe .. niestety wystarczy, że młodziak przypałuje kilka razy i uszczelniacze idą w cholere a potem "Honda musi dymić" ;/.. Nasza jakos wczoraj na liczniku pokazała 314Kkm i dymka nie puszcza... A d13 to po prostu najodporniejszy silnik z D serii.. Prawdopodobnie dlatego, że nie jakoś kosmicznie wysilony i 1.3 zazwyczaj kupowali starzy ludzie którzy nie palowali zaraza po wyjechaniu z salonu jak było to w przypadku crx del sol czy civiców ej (coupe)
H - stary.. H seria to największe gówno jakie istnieje.. źle wyważone korbowody,- problemy ze smarowaniem, panewki wciąga, uszczekli pod glowicami, ciężki tuning tego silnika.. po prostu gówniany silnik i wiem co mówie bo otaczam sie Hondziarzami.. Zreszta moja młoda zapalona Hondziara więc wiesz..
ori bylo D13b2 przeobione z d16z6 na d13z6.. D13 ori to gaźnikowiec bez vteca.. a d16z6 to 1.6 Vtec na wtrysku.. Teraz jest 1.3 Vtec na wtrysku SOHC. To nie swap tylko jedna z części tuningu D13. Jest dużo taniej i dużo lepiej niż swap na zajechane dymiące d16
No kumpel ma własnie Pralke.. juz druga.. pierwszą miał H22 TypeS ? ta mocniejsza wersja chyba 220kM - jakiś JDM'owy wyrzut chyba to był po przekładce.. nie pamietam teraz.. baba mu tak wjechała, że z pralki to teraz można zrobić blache do pralki wirpoola .. Kupił teraz z H22 185kM.. po 2 tygodniach panewka.. potem wyremontowal i znów coś nie tak..
2 (ten od civica 18 kompressor) miał tez pralke h22.. tyle problemów, że sprzedal i kupił civic VII typeR z K20..
3ci miał civica na d serii.. swap na h22 - mnóstwo problemów znów - pogonił kupił civica z B serią
No ja np. z Raceism mam przyjeciela z którym w swoich czasach zakładaliśmy klub u nas w Polkowicach.
Wpisz sobie Miras CRX EE8 Turbo. Rex po kompletnej odbudowie. Nie ma śrubki której nie zmienił lub nie wymienił.. Nowy lakier, wyremotnowana B16 okuta z turbo.. również komora wyczyszczona.. Hella flush.. prawdopodobnie jeden z mocniejszych rexów w PL ~450kM.. poliuretany.. zreszta wpiszesz to co napisałem tj. Miras CRX EE8 Turbo to zobaczysz o którego mi chodzi CRX pogonił i teraz na sezon pastwi sie nad nissanem 300zx twinturbo
No i 2 projekt z raceism to rush i jego E36.. Niestety ex'kolega okazał się burakiem i Miras który jest lakiernikiem pomalował mu perfekto E36 to chłopak nakręcił śmieszna afere na kilka forów i chciał zwrotu kasy za usługe itd.. Co śmieszniejsze potem na zlocie kilku szacownych ludzi ze świata tuningowego oglądało to e36 i nikt nie miał żadnego ale do e36 i pomalowania.. No ale jest to jedno z projektów z rasizmu w którym moja koścista dupa zasiadała
No zmodzona tyćko.. przed chwilką jeszcze usuwałem jakiś "dławik" z rury dolotowej ori - zeby syf nie poleciał.. wywaliłem to i od razu czuć, że żwawsza sie zrobiła.. ale reszta modów to juz jak sie zrobi ciepło.. jako dupowóz po bułki jest okej.. Nie wiem po co tyle modów w niej ale niech młoda ma Chociaż te miny tych wszystkich w BMW i Golfach sa bezcenne ale w trasie powiem Ci masakra.. Teściowa mieszka w mieście obok.. trasa przyjemna bo DK3.. wpadasz i te 120km/h sobie lecisz bez problemu.. ale tak głosno jest w tym aucie, że normalnie musisz do pasażera podnosić głos.. radio vol. + .. koleiny to jak szmata prawo lewo.. - makabra
Miałem e34 potem e38 potem 2x Rover'a 600 - to samo co accord V.. potem znów e34 i znów accord V.. i wiem jedno.. z własnej nie przymuszonej woli nigdy nie kupie Hondy.. Co prawda ten 620ti super wyposażony samochód, mega wygodny. nie pozorny i super zapierdzielający ale to dalej Honda z FWD i brakiem wyciszenia..
Jestem wyznawcą burakowozów i nie załuje
Także J seria - legendy itd.. Sory ale ja osobiście nie rozumiem istnienia H Legend - ani to super wykonane, ani prestiżowe, ani wyciszone - niestety wszystkie hondy są głośne w środku jak nie wiem co.. wujas ma acco z 08' i masakra. Przyjechałem BMW E34 .. 140 i cisza w środku.. dalej pojechaliśmy acco.. 140 i sprawdzałem czy wszystkie szyby zamknięte bo nie wierzyłem.
b - jak dla mnie najlepsze silniki.. B16 i B18 szczególnie B18c4 z integry po prostu robi przeciąg po odpowiednich modach. Kumpel miał właśnie taki silnik przeswapowany do VI coupe. Odcina po 10K RPM. Zrobiony na sporo ponad 200kM. Swoim roverek jeszcze jak byl seryjny i miał 200kM to ledwo za nim nadążałem.
D - taka .. seria dla malolatów których nie stać na B serie a fajne silniki.. Tyle, ze mało wytrzymałe .. niestety wystarczy, że młodziak przypałuje kilka razy i uszczelniacze idą w cholere a potem "Honda musi dymić" ;/.. Nasza jakos wczoraj na liczniku pokazała 314Kkm i dymka nie puszcza... A d13 to po prostu najodporniejszy silnik z D serii.. Prawdopodobnie dlatego, że nie jakoś kosmicznie wysilony i 1.3 zazwyczaj kupowali starzy ludzie którzy nie palowali zaraza po wyjechaniu z salonu jak było to w przypadku crx del sol czy civiców ej (coupe)
H - stary.. H seria to największe gówno jakie istnieje.. źle wyważone korbowody,- problemy ze smarowaniem, panewki wciąga, uszczekli pod glowicami, ciężki tuning tego silnika.. po prostu gówniany silnik i wiem co mówie bo otaczam sie Hondziarzami.. Zreszta moja młoda zapalona Hondziara więc wiesz..
ori bylo D13b2 przeobione z d16z6 na d13z6.. D13 ori to gaźnikowiec bez vteca.. a d16z6 to 1.6 Vtec na wtrysku.. Teraz jest 1.3 Vtec na wtrysku SOHC. To nie swap tylko jedna z części tuningu D13. Jest dużo taniej i dużo lepiej niż swap na zajechane dymiące d16
No kumpel ma własnie Pralke.. juz druga.. pierwszą miał H22 TypeS ? ta mocniejsza wersja chyba 220kM - jakiś JDM'owy wyrzut chyba to był po przekładce.. nie pamietam teraz.. baba mu tak wjechała, że z pralki to teraz można zrobić blache do pralki wirpoola .. Kupił teraz z H22 185kM.. po 2 tygodniach panewka.. potem wyremontowal i znów coś nie tak..
2 (ten od civica 18 kompressor) miał tez pralke h22.. tyle problemów, że sprzedal i kupił civic VII typeR z K20..
3ci miał civica na d serii.. swap na h22 - mnóstwo problemów znów - pogonił kupił civica z B serią
No ja np. z Raceism mam przyjeciela z którym w swoich czasach zakładaliśmy klub u nas w Polkowicach.
Wpisz sobie Miras CRX EE8 Turbo. Rex po kompletnej odbudowie. Nie ma śrubki której nie zmienił lub nie wymienił.. Nowy lakier, wyremotnowana B16 okuta z turbo.. również komora wyczyszczona.. Hella flush.. prawdopodobnie jeden z mocniejszych rexów w PL ~450kM.. poliuretany.. zreszta wpiszesz to co napisałem tj. Miras CRX EE8 Turbo to zobaczysz o którego mi chodzi CRX pogonił i teraz na sezon pastwi sie nad nissanem 300zx twinturbo
No i 2 projekt z raceism to rush i jego E36.. Niestety ex'kolega okazał się burakiem i Miras który jest lakiernikiem pomalował mu perfekto E36 to chłopak nakręcił śmieszna afere na kilka forów i chciał zwrotu kasy za usługe itd.. Co śmieszniejsze potem na zlocie kilku szacownych ludzi ze świata tuningowego oglądało to e36 i nikt nie miał żadnego ale do e36 i pomalowania.. No ale jest to jedno z projektów z rasizmu w którym moja koścista dupa zasiadała
No zmodzona tyćko.. przed chwilką jeszcze usuwałem jakiś "dławik" z rury dolotowej ori - zeby syf nie poleciał.. wywaliłem to i od razu czuć, że żwawsza sie zrobiła.. ale reszta modów to juz jak sie zrobi ciepło.. jako dupowóz po bułki jest okej.. Nie wiem po co tyle modów w niej ale niech młoda ma Chociaż te miny tych wszystkich w BMW i Golfach sa bezcenne ale w trasie powiem Ci masakra.. Teściowa mieszka w mieście obok.. trasa przyjemna bo DK3.. wpadasz i te 120km/h sobie lecisz bez problemu.. ale tak głosno jest w tym aucie, że normalnie musisz do pasażera podnosić głos.. radio vol. + .. koleiny to jak szmata prawo lewo.. - makabra
Miałem e34 potem e38 potem 2x Rover'a 600 - to samo co accord V.. potem znów e34 i znów accord V.. i wiem jedno.. z własnej nie przymuszonej woli nigdy nie kupie Hondy.. Co prawda ten 620ti super wyposażony samochód, mega wygodny. nie pozorny i super zapierdzielający ale to dalej Honda z FWD i brakiem wyciszenia..
Jestem wyznawcą burakowozów i nie załuje
Ostatnio edytowano 15/3/2015, 19:28 przez Grynfix, Å‚Ä…cznie edytowano 2 razy
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
a to czemu ?? Po co Ci to jęczenie, stękanie, brak czasu itd ?? Dla samego ciupciania się nie opłaca hahaha.. przereklamowany interes Ja mam jeszcze dobrze bo moja to motokobieta i bez problemu ide do garażu i godzinami sobie kręcę śrubki itd..
ale kumpli żony.. ech.. dramat
ale kumpli żony.. ech.. dramat
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Hahahaha.... ot argumentem wystrzelił.
Równie dobrze możesz zrobić dzieciaka.. Też sporo kasy
A co do aut:
nie pozorny roverek który robił ~6s zresztą fotka z KJS haha
No i ostatnie BMW które przypomniało mi dlaczego BMW to BMW
Przyjechało tak..
wyjechało tak: (niestety na tym kompie nie mam fotek z sesji..)
Ogólnie wiem jedno.. Żadna honda nigdy nie dorówna nawet starej BMW. Normalnie nie ta liga nawet jeśli mówimy o BMW z lat 80 a H z prawie 2010.. Wykonanie, wyciszenie, jakoś.. nie ta liga. Niestety bo Hondy fajne auta..
SwojÄ… drogÄ… thundera czeka malowanie..
To co czarne zostaje czarne... rama idzie w czerń..
Co myślicie żeby to co czerwone pomalować w niebieski z nowych R1/R6 ? Metalic ładny niebieski a przy okazji napis Yamaha by ustąpiła miejsce malemu logo fortepianów i kilka świeższych napisów z napisem Thunderace niż te potopowe kwadratowe napisy..
Równie dobrze możesz zrobić dzieciaka.. Też sporo kasy
A co do aut:
nie pozorny roverek który robił ~6s zresztą fotka z KJS haha
No i ostatnie BMW które przypomniało mi dlaczego BMW to BMW
Przyjechało tak..
wyjechało tak: (niestety na tym kompie nie mam fotek z sesji..)
Ogólnie wiem jedno.. Żadna honda nigdy nie dorówna nawet starej BMW. Normalnie nie ta liga nawet jeśli mówimy o BMW z lat 80 a H z prawie 2010.. Wykonanie, wyciszenie, jakoś.. nie ta liga. Niestety bo Hondy fajne auta..
SwojÄ… drogÄ… thundera czeka malowanie..
To co czarne zostaje czarne... rama idzie w czerń..
Co myślicie żeby to co czerwone pomalować w niebieski z nowych R1/R6 ? Metalic ładny niebieski a przy okazji napis Yamaha by ustąpiła miejsce malemu logo fortepianów i kilka świeższych napisów z napisem Thunderace niż te potopowe kwadratowe napisy..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Tak wiem.. Mam tego świadomość, że potem problemy mogą być ale porobię fotki wszystkich spawów, wszystko udokumentuje jakoś sensownie... Grzmota i tak łatwo sprzedać nie bedzie bo to w PL b. mało znane moto
A do niebiesko czarnego po prostu ta rama bedzie mi pasować Lakier + ta rama troche go powinny odmłodzić
Mniej więcej taki efekt chce tyle, że z czarnym dołem i zadupkiem.. I inne naklejki bo takich nigdzie nie dorwe do thundera raczej ale cos będę myślał z naklejkami Najwyżej boczki beda w takim stylu jak ori tyle, że blue .. chociaż te naklejki są jak żywcem ściągniete z yamahy tzr.. może jakaś firma mi zrobi takie naklejki pod wymiary grzmota
A do niebiesko czarnego po prostu ta rama bedzie mi pasować Lakier + ta rama troche go powinny odmłodzić
Mniej więcej taki efekt chce tyle, że z czarnym dołem i zadupkiem.. I inne naklejki bo takich nigdzie nie dorwe do thundera raczej ale cos będę myślał z naklejkami Najwyżej boczki beda w takim stylu jak ori tyle, że blue .. chociaż te naklejki są jak żywcem ściągniete z yamahy tzr.. może jakaś firma mi zrobi takie naklejki pod wymiary grzmota
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Naklejki można na luzie dorobić.
Akurat to malowanie bardzo fajne, ale z czarnym dołem i zadupkiem niekoniecznie No i ten jest po prostu mocno odświeżony, a nie tylko pomalowany, widać po przejrzystości lampy i szyby. No i nakładka na zadupek sporo robi.
Akurat to malowanie bardzo fajne, ale z czarnym dołem i zadupkiem niekoniecznie No i ten jest po prostu mocno odświeżony, a nie tylko pomalowany, widać po przejrzystości lampy i szyby. No i nakładka na zadupek sporo robi.
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Naklejki myśle to nie taki ogromny problem..
Lampa i szyba - powiem Ci u mnie akurat nie wygląda to najlepiej ale szyba jest do wymiany a lampe kumpel który sie tym zajmuje za 4 pak piwa mi zrobi z połozeniem nowej warstwy ochronnej takze tym sie nie przejmuje totalnie
A co do zadupka i dołu - mam czarny dół i znow przemalowywać dół na biało - który był chyba ori biały to nie bardzo chce mi sie z tym szarpać.. a zadupek - na pewno nigdy nie bedzie bialy bo zadupek w Ace w białym wygląda mega topornie i klockowato. Teraz mam czarny i nie ma już tego wrażenia. Nad niebieskim ogonem mogę się zastanowić tyle, że np. zadupek fajnie się komponuje z dołek w jednej linii jak są tak samo pomalowane (zobacz sobie na ori malowanie biało czerwone)... I bądź tu mądry Choć nie ukrywam.. To malowanie w tej konfiguracji jak na foto dla mnie urywa suty
Może i faktycznie się pomaluje dół na biało
Lampa i szyba - powiem Ci u mnie akurat nie wygląda to najlepiej ale szyba jest do wymiany a lampe kumpel który sie tym zajmuje za 4 pak piwa mi zrobi z połozeniem nowej warstwy ochronnej takze tym sie nie przejmuje totalnie
A co do zadupka i dołu - mam czarny dół i znow przemalowywać dół na biało - który był chyba ori biały to nie bardzo chce mi sie z tym szarpać.. a zadupek - na pewno nigdy nie bedzie bialy bo zadupek w Ace w białym wygląda mega topornie i klockowato. Teraz mam czarny i nie ma już tego wrażenia. Nad niebieskim ogonem mogę się zastanowić tyle, że np. zadupek fajnie się komponuje z dołek w jednej linii jak są tak samo pomalowane (zobacz sobie na ori malowanie biało czerwone)... I bądź tu mądry Choć nie ukrywam.. To malowanie w tej konfiguracji jak na foto dla mnie urywa suty
Może i faktycznie się pomaluje dół na biało
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 369
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości