Trudne sprawy [+18]
Nikt nic nie wie na temat tego amortyzatora ? Na wentyl, jakiś gaz się tam pompuje, ale jaki? Słyszałem, że azot... I pod jakim ciśnieniem optymalnie?
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
MarSen napisał(a):Nikt nic nie wie na temat tego amortyzatora ? Na wentyl, jakiś gaz się tam pompuje, ale jaki? Słyszałem, że azot... I pod jakim ciśnieniem optymalnie?
Ten wątek przegląda tylko kilka-kilkanaście tych samych osób.
Nie sądzisz że jest tutaj dział, w którym szybciej można uzyskać informację na ten temat?
Później piszesz, że wydaje Ci się, że masz niewidzialne posty.
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Dobra, masz rację. Następnym razem zapytam na forum. Po prostu wydaje mi się, że wszyscy aktywni użytkownicy tutaj zaglądają, a od innych i tak się nie dowiem więc nie potrzeba zakładać tematu, widać myliłem się.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
-
Vergon - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 3302
- Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
- Lokalizacja: Warszawa
MarSen napisał(a):Nikt nic nie wie na temat tego amortyzatora ? Na wentyl, jakiś gaz się tam pompuje, ale jaki? Słyszałem, że azot... I pod jakim ciśnieniem optymalnie?
W starych japoniach to było. Powietrze każdy pompuje, niby ciśnieniem regulujesz coś w stylu napięcia wstępnego. Mechanik mówił żeby nawalić atmosferę czy pół i styknie
-
Invi - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6277
- Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
Hahaha.. Nie no fajnie fajnie Masz wypisany swój los na klacie Dobrze, że to nie marka kasku bo byś miał to wypisane na czole
invi - może troche jak baba - po prostu i tak bede musiał zalać nowy olej i tak.. Bo z tego to juz nie wiele pewnie w goleniu zostało.. więc produktywnie chce przegadać temat 15W lub 10W. A regulacja to swoja drogą.. Tylko wpierw remont zawieszenia
invi - może troche jak baba - po prostu i tak bede musiał zalać nowy olej i tak.. Bo z tego to juz nie wiele pewnie w goleniu zostało.. więc produktywnie chce przegadać temat 15W lub 10W. A regulacja to swoja drogą.. Tylko wpierw remont zawieszenia
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Spoko - u mnie to samo. Wychodziłem na "adres" wyjąć połamany klucz we wkładce zamka to padał śnieg.. robiłem to już był deszcz .. Zrobiłem i poszedłem do babki na 4 piętro, że zrobione i autograf, że zrobione. Oczywiście jak to baba z zarządu musiała ponarzekać jak to wszystko niszczą itp itd więc 10 - 15 minut spędziłem u góry.. Wychodząc z klatki świeciło już fajnie słonko i piękną wręcz wiosenna pogodę mącił mocny wiatr
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 366
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
ja pierwszy raz w życiu widziałem tęczę gdy pruszył snieg, a raczej takie drobniutkie kryształki lodu, temp była -4, niebo w miarę czyste za to dość silny wiatr, który chyba nagarnął tego lekkiego lodu i normalnie tęcza, nie tak żywa jak na deszczu ale wyraźna, tak samo w zeszłym roku podczas burzy śnieżnej słychać było grzmoty, błyskawic nie było widać, za gęsty śnieg chyba padał.
black matt=grey (color by honda)
-
lagiboy - Moderator
- Posty: 2690
- Dołączył(a): 1/4/2014, 23:35
Vergon napisał(a):SpeedyGonzales napisał(a):Sam przerobiłem trochę olejów, Orlen, Lotos, Shell, Motul, Castrol, Valvoline... Jeśli patrzeć na normy JASO, API, ACEA itd to przy porównywalnych parametrach bywa duża rozpiętość cenowa, leję to co spełnia lub przewyższa normy, celowo zmieniam markę i co? I nic, nadal wszystko działa jak należy, nie dajcie się zmanipulować marketingiem.
W moto czy w samochodzie? Jak w moto to opinie ludzi pokazują, że jednak różnica chociażby pracy skrzyni jest kolosalna w przypadku niektórych olejów, więc ja bym nie uogólniał.
I tu i tu. Ja odczułem różnicę przy 10W40 vs 75w90. Ten drugi raczej nie w naszym klimacie, super wyciszał i tak jakby wygładzał pracę przekładni, lecz po kilku dniach nie używania sklejał tarcze, był to Mobil1. Shell (advance?) 10W40 nic nie sklejał i skrzynia chodziła nieco bardziej bezpośrednio. Nie mówię że pierwszy zły, ale bardziej pasuje do Włoch, Hiszpanii gdzie mają wyższe temperatury lepsze dla takiej lepkości. A z tych do zawieszeń lałem Agip fork cośtam 10W, dla mnie bez zarzutów. Był też Amortyzol, bo do lag ETZ nie ma sensu lać jakiegoś racinga, zawias chodził duuużo lepiej niż na szarym gęstym szlamie.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Speedi bo do starszych moto nie ma co lać jakichś wynalazków. W skrzyni w Simku i Jawie mam hipol i jakoś chodzi, a wlałem kiedyś castrol power1 10w 40 to w ogóle skrzynia i sprzęgło nie do ogarnięcia.
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
-
cioracz - Mieszkaniec forum
- Posty: 2129
- Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
- Lokalizacja: Opatów/Kielce
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość