Trudne sprawy [+18]
Kaai 190/60 ? Skad ty takie pomysly bierzesz. Jesli juz to 190/55 badz 200/55 na tor. Jesli wskazania producenta sa 190/50 to na droge pasuje takie zalozyc, jak potrzebujesz glebszych zlozen na torze to wtedy rozumiem sens zalozenia 55
-
Krmtzzz - VIP Ścigacz.pl
- Posty: 2077
- Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
- Lokalizacja: Rudnik n/Sanem
Grynfix napisał(a):
Ludzie to naprawde maja problemy.. Moto może dymić, wciągać panewe, gubić 2'jke czy byc po prostu krzywym.. ale czy kierunkowskazy maja papiery... ahahah
Niech spyta, czy kierownik ma obowiązkowe szczepienia xD
Watch out, we got a badass over here!
-
Walenty - Moderator
- Posty: 3602
- Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
- Lokalizacja: SKL
Ja tam nie potrzebuje ani się kłaść ani wydziwiać.. Moto kupiłem ze 190 która nawadawał sie na śmieci.. mam 180 w piwnicy a tą 190 po prostu oddałem utylizacji na 1 biegu Teraz tylko muszę zmienić na prawidłową opone. Mam wrażenie, że zx9 na 180 lepiej sie składało niż to na 190.. co prawda inne motocykle ale ogólnie po prostu z przekonania chce dać 180 tak jak fabryka kazała bo oni najlepiej wiedza co do czego
I czy różyczke i ospe już miał.. Bo jak miał to nie weźmie bo może sie jeszcze zarazi i co wtedy ?
I czy różyczke i ospe już miał.. Bo jak miał to nie weźmie bo może sie jeszcze zarazi i co wtedy ?
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Krmtzzz napisał(a):Kaai 190/60 ? Skad ty takie pomysly bierzesz. Jesli juz to 190/55 badz 200/55 na tor. Jesli wskazania producenta sa 190/50 to na droge pasuje takie zalozyc, jak potrzebujesz glebszych zlozen na torze to wtedy rozumiem sens zalozenia 55
myslalme ze mowimy o torze, wtedy szerszy kapeć ale wyższy profil, to napisałem w moim poscie.
wciagnalem airboxem typa na vfrce ktory lecial 240 miedzy dwoma wsiami xD
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Mam airbox nie bój sie tylko samym airboxem raczej ciężko kogokolwiek wciągnąć bez silnika itd
Swoją drogą ma może ktoś z was dynojet ??
Bo ostatnio sprawdziłem filtr - mam w sumie prawie nowego k&n.. do tego caly wydech akrapa z kolektorami włacznie i przydałoby się to jakoś wystroić. Dynojet to chyba jedyny mi znany sposób na to tylko czy jest sens.. Bo koszta małe nie sa.. Co za co przeciw.. Na forum SV sam dynojet wyciągnął z ich motocykli po 30-40kM (podparte skanami z hamowni).. Normalnie jestem w szoku ale wątpie aby u mnie tyle to dało..
Swoją drogą ma może ktoś z was dynojet ??
Bo ostatnio sprawdziłem filtr - mam w sumie prawie nowego k&n.. do tego caly wydech akrapa z kolektorami włacznie i przydałoby się to jakoś wystroić. Dynojet to chyba jedyny mi znany sposób na to tylko czy jest sens.. Bo koszta małe nie sa.. Co za co przeciw.. Na forum SV sam dynojet wyciągnął z ich motocykli po 30-40kM (podparte skanami z hamowni).. Normalnie jestem w szoku ale wątpie aby u mnie tyle to dało..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Czytałeś co napisałem ? Forum SV wiec mogło róznież chodzic o 650.. Nie pamietam dokładnie jaka to była pojemność bo interesowałem się tym z miesiac temu..
Musiałbym poszukać a nie chce mi się w tej chwili Ogólnie gościowi jednemu po dyno niby przybylo ~32kM .. Ile w tym prawdy ? Kij wie. Dlatego też pytam.. Już nie chodzi o samą moc bo mam te 145-150kM.. więc zupełnie wystarczy.. I wcale jakoś mi nie potrzeba by mieć te 180kM. Raczej chodzi mi o regulacje tego tak aby nie wypaliło mi gniazd zaworowych ani nic tego typu I pytam czy dynojet coś da czy to po prostu kolejna rzecz bedzie a wcale dupy nie urwie i nic to silnikowi nie da poza dodatkowymi kilkoma km i nM
" standardowy filtr z wycieta dziura + przelot + Dysze 155 = z 71KM i 62Nm zrobiło 95KM i 72Nm" a dynojet to nie tylko dziura i inna dysza ale też cały wiekszy zestaw iglic chyba itd ?
nie mogę odkopac tego wątku z wykresami a nie bardzo chce mi sie szukać.. ale zobacze jeszcze
Musiałbym poszukać a nie chce mi się w tej chwili Ogólnie gościowi jednemu po dyno niby przybylo ~32kM .. Ile w tym prawdy ? Kij wie. Dlatego też pytam.. Już nie chodzi o samą moc bo mam te 145-150kM.. więc zupełnie wystarczy.. I wcale jakoś mi nie potrzeba by mieć te 180kM. Raczej chodzi mi o regulacje tego tak aby nie wypaliło mi gniazd zaworowych ani nic tego typu I pytam czy dynojet coś da czy to po prostu kolejna rzecz bedzie a wcale dupy nie urwie i nic to silnikowi nie da poza dodatkowymi kilkoma km i nM
" standardowy filtr z wycieta dziura + przelot + Dysze 155 = z 71KM i 62Nm zrobiło 95KM i 72Nm" a dynojet to nie tylko dziura i inna dysza ale też cały wiekszy zestaw iglic chyba itd ?
nie mogę odkopac tego wątku z wykresami a nie bardzo chce mi sie szukać.. ale zobacze jeszcze
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
czlowieku Ty potrafisz czytać ?? Filtr, wydech i dynojet.. czasami kalofryfer szybciej by ogarnął.
Gościu zrobił proste mody i mu wydmuchało ponad 90kM tj prawie 25kM wiecej.. Dynojet to jeszcze spręzynki, iglice i kilka innych pierdółek więc wcale sie nie zdziwie jak moc dochodzi do tych 100kM bez wiekszych problemów.
Teraz szukałem na szybko ale nie mogę odkopać tematu z wykresami. Jutro może bede mieć wiecej checi i czasu to sobie na spokojnie poszukam. Zresztą do wafla.. ja sie nie mam zamiaru kłocic ile dynojet daje bo prawde mówiąc mało mnie to obchodzi. Mam moto które ma prawie 150kM które mi wystarcza aż nadto i każdy dodatkowy koń jest mi zbędny bo pewnie i tak nie wykorzystuje tych 145kM które mam.. Mi chodzi o silnik aby go nie zarżnąć i czy jest sens montowania dynojeta jak mam przelot + dolot czy nic powaznego sie nie stanie.. a nie tam kłocić sie czy SV można do 100kM podtuningowac.. wrrrr zeźliłem sie teraz..
ten dopisek MEGA TROLL Ci pasuje
Gościu zrobił proste mody i mu wydmuchało ponad 90kM tj prawie 25kM wiecej.. Dynojet to jeszcze spręzynki, iglice i kilka innych pierdółek więc wcale sie nie zdziwie jak moc dochodzi do tych 100kM bez wiekszych problemów.
Teraz szukałem na szybko ale nie mogę odkopać tematu z wykresami. Jutro może bede mieć wiecej checi i czasu to sobie na spokojnie poszukam. Zresztą do wafla.. ja sie nie mam zamiaru kłocic ile dynojet daje bo prawde mówiąc mało mnie to obchodzi. Mam moto które ma prawie 150kM które mi wystarcza aż nadto i każdy dodatkowy koń jest mi zbędny bo pewnie i tak nie wykorzystuje tych 145kM które mam.. Mi chodzi o silnik aby go nie zarżnąć i czy jest sens montowania dynojeta jak mam przelot + dolot czy nic powaznego sie nie stanie.. a nie tam kłocić sie czy SV można do 100kM podtuningowac.. wrrrr zeźliłem sie teraz..
ten dopisek MEGA TROLL Ci pasuje
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
ja sie z nimi kłocic nie bede.. 2 albo 3 gościu tak zrobiło i mieli przyrost w ****.. prawdę mówiąc dla mnie to tylko cyferki. Mi chodzi o zdrowie silnika a moc czy bedzie dalej 145 czy bedzie 155 a moze 180 to mnie to pyrka
Tylko pytanie czy ktoś tutaj spamujący ma dynojeta i jest w stanie odpowiedzieć na pytanie czy przy dolocie i przelocie jest sens zakładać dynojet czy nie
Tylko pytanie czy ktoś tutaj spamujący ma dynojeta i jest w stanie odpowiedzieć na pytanie czy przy dolocie i przelocie jest sens zakładać dynojet czy nie
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Grynfix napisał(a):Na forum SV sam dynojet wyciągnął z ich motocykli po 30-40kM
czekam na skany.
oczywiscie masz full przelot i k&n, wiec to stroiles, w innym wypadku zamist 150 kunia mzoesz miec 140, ale to przeciez wiesz.
swoja droga, podziwiam ludzi, ktorzy laduja przelot a nie stroja moto, trzeba byc chyba nie powiem kim, zeby takie maniany odwalac:D
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
znalazłem na 1 forum to co wkleiłem wyżej.. skanów dzisiaj nie znalazłem. jutro poszukam bo nie mam na to sił.. łeb mnie boli od 2 godzin tak że zaraz do zamrażarki włoże..
ja mam full przelot i k&N ale czy to strojone było to nie mam pojecia.. taki fortepian juz kupiłem. i dlatego myśle o dynojecie. Co prawda może juz być i o tym nie wiem ale zakładam, że nie ma
no bez strojenia to mały sens ma.. szczególnie, że exup też poszedł w cholere ..
ja mam full przelot i k&N ale czy to strojone było to nie mam pojecia.. taki fortepian juz kupiłem. i dlatego myśle o dynojecie. Co prawda może juz być i o tym nie wiem ale zakładam, że nie ma
no bez strojenia to mały sens ma.. szczególnie, że exup też poszedł w cholere ..
- Grynfix
- Świeżak
- Posty: 365
- Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość