Zobacz wątek - Trudne sprawy [+18]
NAS Analytics TAG

Trudne sprawy [+18]

Wywalac wszystko jak leci

Postprzez Fugu » 8/3/2015, 14:51

Odpisz mu prawde. Albo masz kierunkowskazy z homologacja (oznaczenie E) i nie musza miec papierow, albo bez homologacji i wtedy tez nie musza miec papierow ;)
Avatar użytkownika
Fugu
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2115
Dołączył(a): 5/1/2014, 21:28


Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 15:14

Fugu jak zawsze znalazł rozwiązanie problemu hahaha..

Ludzie to naprawde maja problemy.. Moto może dymić, wciągać panewe, gubić 2'jke czy byc po prostu krzywym.. ale czy kierunkowskazy maja papiery... ahahah
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42


Postprzez Krmtzzz » 8/3/2015, 15:35

Kaai 190/60 ? Skad ty takie pomysly bierzesz. Jesli juz to 190/55 badz 200/55 na tor. Jesli wskazania producenta sa 190/50 to na droge pasuje takie zalozyc, jak potrzebujesz glebszych zlozen na torze to wtedy rozumiem sens zalozenia 55
Avatar użytkownika
Krmtzzz
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 2077
Dołączył(a): 16/5/2010, 15:22
Lokalizacja: Rudnik n/Sanem

Postprzez Walenty » 8/3/2015, 15:41

Grynfix napisał(a):
Ludzie to naprawde maja problemy.. Moto może dymić, wciągać panewe, gubić 2'jke czy byc po prostu krzywym.. ale czy kierunkowskazy maja papiery... ahahah


Niech spyta, czy kierownik ma obowiązkowe szczepienia xD
Watch out, we got a badass over here!
Avatar użytkownika
Walenty
Moderator
 
Posty: 3602
Dołączył(a): 14/2/2012, 16:28
Lokalizacja: SKL

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 16:02

Ja tam nie potrzebuje ani się kłaść ani wydziwiać.. Moto kupiłem ze 190 która nawadawał sie na śmieci.. mam 180 w piwnicy a tą 190 po prostu oddałem utylizacji na 1 biegu :P Teraz tylko muszę zmienić na prawidłową opone. Mam wrażenie, że zx9 na 180 lepiej sie składało niż to na 190.. co prawda inne motocykle ale ogólnie po prostu z przekonania chce dać 180 tak jak fabryka kazała bo oni najlepiej wiedza co do czego :P


I czy różyczke i ospe już miał.. Bo jak miał to nie weźmie bo może sie jeszcze zarazi i co wtedy ?
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Kaai » 8/3/2015, 16:11

Krmtzzz napisał(a):Kaai 190/60 ? Skad ty takie pomysly bierzesz. Jesli juz to 190/55 badz 200/55 na tor. Jesli wskazania producenta sa 190/50 to na droge pasuje takie zalozyc, jak potrzebujesz glebszych zlozen na torze to wtedy rozumiem sens zalozenia 55


myslalme ze mowimy o torze, wtedy szerszy kapeć ale wyższy profil, to napisałem w moim poscie.

wciagnalem airboxem typa na vfrce ktory lecial 240 miedzy dwoma wsiami xD
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 17:23

Nie gadaj, że samym airboxem O.O .. Jak to jest latać na airboxie ??
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Kaai » 8/3/2015, 17:40

Grynfix napisał(a):Nie gadaj, że samym airboxem O.O .. Jak to jest latać na airboxie ??


jak kupisz coś innego zamiast fortepiana to się dowiesz :)
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 17:59

Mam airbox nie bój sie :P tylko samym airboxem raczej ciężko kogokolwiek wciągnąć bez silnika itd :P



Swoją drogą ma może ktoś z was dynojet ??
Bo ostatnio sprawdziłem filtr - mam w sumie prawie nowego k&n.. do tego caly wydech akrapa z kolektorami włacznie i przydałoby się to jakoś wystroić. Dynojet to chyba jedyny mi znany sposób na to tylko czy jest sens.. Bo koszta małe nie sa.. Co za co przeciw.. Na forum SV sam dynojet wyciągnął z ich motocykli po 30-40kM (podparte skanami z hamowni).. Normalnie jestem w szoku ale wątpie aby u mnie tyle to dało..
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Kaai » 8/3/2015, 18:07

pokaz mi, jalk z litrowego 180konnego silnika ludzie tlyko dynojetem wyciagaja 30-40km.
prosze pokaz.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 18:11

Czytałeś co napisałem ? Forum SV wiec mogło róznież chodzic o 650.. Nie pamietam dokładnie jaka to była pojemność bo interesowałem się tym z miesiac temu..

Musiałbym poszukać a nie chce mi się w tej chwili :P Ogólnie gościowi jednemu po dyno niby przybylo ~32kM .. Ile w tym prawdy ? Kij wie. Dlatego też pytam.. Już nie chodzi o samą moc bo mam te 145-150kM.. więc zupełnie wystarczy.. I wcale jakoś mi nie potrzeba by mieć te 180kM. Raczej chodzi mi o regulacje tego tak aby nie wypaliło mi gniazd zaworowych ani nic tego typu :P I pytam czy dynojet coś da czy to po prostu kolejna rzecz bedzie a wcale dupy nie urwie i nic to silnikowi nie da poza dodatkowymi kilkoma km i nM



" standardowy filtr z wycieta dziura + przelot + Dysze 155 = z 71KM i 62Nm zrobiło 95KM i 72Nm" a dynojet to nie tylko dziura i inna dysza ale też cały wiekszy zestaw iglic chyba itd ?


nie mogę odkopac tego wątku z wykresami a nie bardzo chce mi sie szukać.. ale zobacze jeszcze
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Kaai » 8/3/2015, 18:22

to pokaz mi jak z 650 ktory ma ile? 70? robi sie 100-110 tylko dynojetem. czekam.
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 18:29

czlowieku Ty potrafisz czytać ?? Filtr, wydech i dynojet.. czasami kalofryfer szybciej by ogarnął.
Gościu zrobił proste mody i mu wydmuchało ponad 90kM tj prawie 25kM wiecej.. Dynojet to jeszcze spręzynki, iglice i kilka innych pierdółek więc wcale sie nie zdziwie jak moc dochodzi do tych 100kM bez wiekszych problemów.
Teraz szukałem na szybko ale nie mogę odkopać tematu z wykresami. Jutro może bede mieć wiecej checi i czasu to sobie na spokojnie poszukam. Zresztą do wafla.. ja sie nie mam zamiaru kłocic ile dynojet daje bo prawde mówiąc mało mnie to obchodzi. Mam moto które ma prawie 150kM które mi wystarcza aż nadto i każdy dodatkowy koń jest mi zbędny bo pewnie i tak nie wykorzystuje tych 145kM które mam.. Mi chodzi o silnik aby go nie zarżnąć i czy jest sens montowania dynojeta jak mam przelot + dolot czy nic powaznego sie nie stanie.. a nie tam kłocić sie czy SV można do 100kM podtuningowac.. wrrrr zeźliłem sie teraz..

ten dopisek MEGA TROLL Ci pasuje :twisted:
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez suhy-19 » 8/3/2015, 18:41

chyba ciulowa hamownia była :D bo tez mi sie nie chce wierzyć ;)
aprilia RSV4
Avatar użytkownika
suhy-19
Moderator
 
Posty: 2660
Dołączył(a): 18/12/2012, 13:35
Lokalizacja: DLW

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 18:43

ja sie z nimi kłocic nie bede.. 2 albo 3 gościu tak zrobiło i mieli przyrost w ****.. prawdę mówiąc dla mnie to tylko cyferki. Mi chodzi o zdrowie silnika a moc czy bedzie dalej 145 czy bedzie 155 a moze 180 to mnie to pyrka :P

Tylko pytanie czy ktoś tutaj spamujący ma dynojeta i jest w stanie odpowiedzieć na pytanie czy przy dolocie i przelocie jest sens zakładać dynojet czy nie :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez Kaai » 8/3/2015, 18:44

Grynfix napisał(a):Na forum SV sam dynojet wyciągnął z ich motocykli po 30-40kM


czekam na skany.

oczywiscie masz full przelot i k&n, wiec to stroiles, w innym wypadku zamist 150 kunia mzoesz miec 140, ale to przeciez wiesz.

swoja droga, podziwiam ludzi, ktorzy laduja przelot a nie stroja moto, trzeba byc chyba nie powiem kim, zeby takie maniany odwalac:D
Kaai
Mieszkaniec forum
 
Posty: 4223
Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18

Postprzez Grynfix » 8/3/2015, 18:50

znalazłem na 1 forum to co wkleiłem wyżej.. skanów dzisiaj nie znalazłem. jutro poszukam bo nie mam na to sił.. łeb mnie boli od 2 godzin tak że zaraz do zamrażarki włoże..

ja mam full przelot i k&N ale czy to strojone było to nie mam pojecia.. taki fortepian juz kupiłem. i dlatego myśle o dynojecie. Co prawda może juz być i o tym nie wiem ale zakładam, że nie ma :P


no bez strojenia to mały sens ma.. szczególnie, że exup też poszedł w cholere .. :P
Grynfix
Świeżak
 
Posty: 365
Dołączył(a): 23/2/2015, 13:42

Postprzez mar111cin » 8/3/2015, 19:44

wyślę mu książeczkę sanepidowską mojego psa :)
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Angler » 8/3/2015, 20:25

suhy-19 m107 to na odległość dobre. Przy bliższym starciu lepszy jest półcalowy S&W.
Avatar użytkownika
Angler
Bywalec
 
Posty: 907
Dołączył(a): 7/8/2012, 09:58
Lokalizacja: Rawicz

Postprzez melvin » 8/3/2015, 20:29

z tego co widzę na lokalnym forum 929 ma już kolejnego właściciela...
DUŻO GAZU I SPRZĘGŁO OD RAZU! :twisted:
Avatar użytkownika
melvin
PierwszyOkrutny
 
Posty: 8393
Dołączył(a): 17/9/2007, 21:09
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Smietnik



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na gr