Zobacz wątek - Junak 903 Race - nie chce wkręcić się na max. obroty
NAS Analytics TAG

Junak 903 Race - nie chce wkręcić się na max. obroty

i inne małe pojemności
_________

Junak 903 Race - nie chce wkręcić się na max. obroty

Postprzez xKoniu » 14/5/2014, 21:39

Witam wszystkich. Znowu przybywam z problemem w moim Junaku :( Na szybko: junak nie chce wejść podczas jazdy pod wysokie obroty, łapie zamuła przy 9.5k( a dopiero przy 12k czerwone pole). Raz udało mu się(cud) dość żwawo podejść pod czerwone pole i pobił rekord prędkości, haha :) dzisiaj jechałem, manetka na full i od 9.5 do 10k rozpedzal się z 15sekund. Dalej miał problemy, a ja musiałem odpuścić gazu. Dlaczego tak się może dziać? Z góry dzięki za pomoc i sorry za brak polskich znaków czasem, bo piszę z telefonu.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44


Postprzez MarSen » 14/5/2014, 21:41

To normalne. Mój Barton jest o wiele lżejszy i dobija do tych 10k, przy maksymalnym katowaniu 11 tys. ale osobiście nigdy nie przekraczam tych 10 tys.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik


Postprzez xKoniu » 14/5/2014, 21:50

Ehh... A myślałem, że ma jakieś foszki i da się coś z tym zrobić ;/ Bo tak trochę słabo 80km/h na 125cm3. No, ale cóż, dzięki za pomoc.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez MarSen » 14/5/2014, 22:10

Nie wspomniałeś, że to 125cm3. Ja mówię o 50cm3. Nie wiem jak jest w 125cm3.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez xKoniu » 15/5/2014, 20:54

Myślisz, że jest jakaś różnica? I to i to chińskie i niepewne xd No, ale skoro to różnica, to ma ktoś jakiś pomysł??
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez xKoniu » 16/5/2014, 22:11

@ref
I ma ktoś jakiś pomysł? Dlaczego 125ccm jedzie tylko 85km/h(przy dooobrych wiatrach) i nie dochodzi do max obrotów? ;/
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez kravter » 16/5/2014, 22:32

ja mam tak z moja honca rebel 125. tylko u mnie to na 90% modul zaplonowy jest zablokowany bo nawet na nim pisze 80KM wnoskuje ze oznacza to blokade do 80km/h i faktycznie tak jedzie.

jak skoncze jej remont i dotre to zalorze modul z 250 (akurat posiadam) i zobaczymy co mi wtedy pokaze ;)
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez MarSen » 16/5/2014, 22:39

Jedyne miejsce w którym może być blokada to moduł. Masz tam stopkę centralną? Jak tak to postaw na nim rometa, wbij ostatni bieg i sprawdź do ilu obrotów dojdzie. Jak do tych 7-8 tys. to masz blokadę (Tylko uważaj, żeby opona nie dotknęła podłoża, bo Ci wyrwie moto do przodu i będzie po ptakach). Wtedy wyjściem będzie zmiana modułu. Tylko nie wiem jaki tam masz silnik, bo to nowy model. 125cc występują z leżącym (poziomym) i stojącym (pionowym) cylindrem. Sprawdź to i dowiedz się jaki tam jest silnik to postaram się Ci pomóc.
EDIT: Chociaż 10k obrotów to nie powinno być blokady. Ewentualnie będzie gaźnik do regulacji.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez xKoniu » 17/5/2014, 13:30

W miarę możliwości postaram się dowiedzieć(ale raczej leżący). Stópki centralnej nie mam. A jeszcze jedna sprawa. Mianowicie dzisiaj Junak dostał skrzydeł, co prawda obroty nadal nie były maxymalne, ale wg GPS jechałem 96 km/h. Co mega mnie zdziwiło, bo czuć było, że lepiej dzisiaj chodzi(myłem go, no ale od mycia dostać więcej mocy xd?). I teraz kolejne pytanie od czego to zależy, że czasem v max to 80, a drugiego dnia prawie 100. To kolejna rzecz, która nie daje mi spokoju. Co do regulacji gaznika, to jest to możliwe, bo parę dni temu strzelał chyba z tlumika.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez MarSen » 17/5/2014, 15:05

To na pewno masz gaźnik do regulacji. Różnica w prędkości może zależeć od stopnia nagrzania silnika (jak masz np. za mało paliwa w mieszance, to szybko się grzeje i jeździ wolniej później, a zanim się nagrzeje to idzie szybciej.)
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez xKoniu » 17/5/2014, 18:24

Co do wcześniejszego pytania to silnik poziomy. Co do nagrzania silnika, to zawsze przed jazda daje mu parę minut pochodzić, a sugerujesz, że już na trochę zimnym go przycisnąć i sprawdzić? To gaznik dam do regulacji może pomoże z obrotami (jak nie to napiszę ),zostaje ten problem z prędkością.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez MarSen » 17/5/2014, 20:49

Źle mnie rozumiesz. Po regulacji gaźnika prędkość powinna wzrosnąć.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez xKoniu » 17/5/2014, 22:07

Aa to tak sprawa stoi, nie wiedziałem, że to takie ważne :) Postaram się go jak najszybciej dać do regulacji(ciekawe czy to w ogóle zrobią, czy tylko kasę skasują w serwisie) i jak dalej będą jakieś problemy z tym związane to Ci na priv już będę pisał. Temat można na razie zamknąć.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez MarSen » 17/5/2014, 22:35

Najlepiej zrobić to samemu, za darmo. W internecie jest mnóstwo poradników.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez kravter » 17/5/2014, 22:37

lepiej regulowac gaznik przy motocyklu bo oni wyregeneruja go po swojemu i moze sie okazac ze np z twoim wydechem, filtrem powietrza, sprezaniem itp itd moze nie byc wcale lepiej
kravter
Świeżak
 
Posty: 318
Dołączył(a): 6/5/2013, 16:59

Postprzez xKoniu » 22/5/2014, 20:11

Dzięki koledzy za pomoc ;) Już byłem nawet przekonany, żeby do tego gaźnika się zabrać(choć jestem życiową niedojdą) ale mam dostęp(i to mega utrudniony) tylko do śrubki obrotów, śrubka dawki jest jeszcze gorzej "usadowiona" niż ta od obrotów. Żeby się do tego gaźnika dostać to musiałbym owiewki ściągać ;/ A powiedźcie mi tak jeszcze na szybko czy to też wina gaźnika: jadę sobie, nagle junak złapał muła, dziwnie przerywał i kręci się tylko do 8k(na każdym biegu), na jałowym biegu jak stoi ma tylko 500 obrotów(a miał wcześniej było ok. 1500, teraz nie słychać/czuć czy jeszcze chodzi czy już zgasł xd) i wczoraj też było można wyczuć jak przerywa na obrotach(dzisiaj z przerywaniem było lepiej, ale tylko z tym) ;/
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez xKoniu » 24/5/2014, 09:07

@ref
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez MarSen » 24/5/2014, 13:32

Może to być przez brudny gaźnik, mogłeś poruszać śrubką od obrotów. Wyjmij gaźnik, przeczyść, przedmuchaj, włóż ponownie i wyreguluj.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
Avatar użytkownika
MarSen
Moderator
 
Posty: 1051
Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
Lokalizacja: Rybnik

Postprzez xKoniu » 24/5/2014, 14:21

Okej :) Dzięki wielkie.
xKoniu
Świeżak
 
Posty: 40
Dołączył(a): 11/11/2013, 09:44

Postprzez bladesyitch » 18/11/2014, 16:26

Witam serdecznie, jestem nowym posiadaczem junaka 903 race.
Jednak mam pewien problem potrzebuje wyregulować obroty jednak nie mam pojęcia jak mogę tego dokonać. Proszę wytłumaczenie mi jak mogę wyregulować obroty z góry dziękuje
bladesyitch
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18/11/2014, 16:20

Następna strona


Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości




na górê