KTM 125 SX dławienie...
• Strona 1 z 1
KTM 125 SX dławienie...
Witam
Zaczne banalnie....jestem laikiem w tym temacie ....
No więc kupiłem niedawno KTM 125 SX z 2003 roku , sprzedający przedstawił rachunek obejmujący kompletny remont silnika,wymiane napędów itd.....Wszystko wyglądało super,motorek pali od jednego kopnięcia, trzyma wolne obroty ,problem pojawia się wtedy kiedy włączając bieg próbuje wkręcić go na obroty.Pojawia się 3-4 sekundowa dziura w gazie ,dławienie, dopiero po wspomnianym czasie wkręca się na obroty i idzie normalnie,odzyskuje moc itd.
Na pewno wiecie gdzie szukać przyczyny
Proszę o wskazówki
Zaczne banalnie....jestem laikiem w tym temacie ....
No więc kupiłem niedawno KTM 125 SX z 2003 roku , sprzedający przedstawił rachunek obejmujący kompletny remont silnika,wymiane napędów itd.....Wszystko wyglądało super,motorek pali od jednego kopnięcia, trzyma wolne obroty ,problem pojawia się wtedy kiedy włączając bieg próbuje wkręcić go na obroty.Pojawia się 3-4 sekundowa dziura w gazie ,dławienie, dopiero po wspomnianym czasie wkręca się na obroty i idzie normalnie,odzyskuje moc itd.
Na pewno wiecie gdzie szukać przyczyny
Proszę o wskazówki
- lekarz12
- Świeżak
Zacznij od czyszczenia i regulacji gaźnika, wyczyść i nasącz filtr i przydałoby się sprawdzić zawór wydechowy. Jak to nie pomoże to trzeba drążyć głębiej, coś z elektryką itp.
P.S. Profilaktycznie możesz też zmienić świecę.
P.S. Profilaktycznie możesz też zmienić świecę.
Jeżdżę na KTM exc 450, a obok niego stoi Honda Transalp 650
- Effendi
- Świeżak
nazywa ale nie przez 3-4 sekundy,
oddaj do mechanika na czyszczenie i regulacje gaźnika, filtr powietrza sprawdź co i jak musi byc czysty i nasączony brudny moze dawac podobne objawy. no i jak kolega wyzej - jak wymienisz profilaktycznie swiece to kilkanascie złotych cie nie zbawi ;P i jak to nie pomoże to trzeba by zerknąc do ustawien zaworu wydechowego czy sie otwiera jak trzeba i czy sie domyka na wolnych