Zobacz wÄ…tek - 125 2t vs 250 4t
NAS Analytics TAG

125 2t vs 250 4t

Enduro, Cross
_________

Postprzez henio12323 » 16/6/2014, 22:29

haha skoro nie załozysz licznika to nie wiem jak chcesz przeprowadzac operacje typu czyszczenie filtra powietrze czy mycie motocykla....

wystarczy że z licznika idący przewód owiniesz wokół przewodu wysokiego napięcia, złapiesz jakas trytytką żeby sie nie zsuwał i tyle. załozyc licznik to jest pól minuty roboty, drugie pół to myslenie jak go przymocowac i gdzie,

kazdy licznik bedzie dobry, bo wszystkie praktycznie są identyczne, ja bym 80 zł nie dał bo takiego typu kupisz juz za pół ceny gdzies na allegro
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN


Postprzez CzyzykPL » 17/6/2014, 21:42

ok, dzięki ;)

Jest możliwość założenia lampy takiej jak w EXC-F od 2006/8 roku?
Jaki jest to nie więcej koszt?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48


Postprzez henio12323 » 17/6/2014, 22:02

lampe mozesz załozyc, w 2006 i w 2008 były juz rózne lampy.
ale nie będzie swieciła ;) bo nie masz elektryki. koszt nowa lampa niecałe 400 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 18/6/2014, 09:15

Ok.
A da rade zrobić żeby świeciła?
Bo jak nie to lampkÄ™ na kask :-D
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 18/6/2014, 12:31

da rade - musisz wymienic cały stator koło magnesowe, pokrywe zapłonu chyba też. oczywiscie wszystko z EXC, musisz połozyc elektryki kawałek, dokupic przełącznik swiateł i regulator napięcia. koszt pewnie jakies 1500 zł
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 18/6/2014, 15:42

Ok,
gdzie mogę znaleźć informacje co ile mtg mam przeprowadzać niezbędne operacje?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez sylwek199888 » 18/6/2014, 17:46

W książce serwisowej znajdziesz niezbędne informacje ;)
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez CzyzykPL » 18/6/2014, 20:30

Mógłbyś podać namiary na nią?
Bardzo ważne :)
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 18/6/2014, 22:45

kristofsx.com - tutaj powinna byc
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 19/6/2014, 11:20

Dzięki!

Panowie łańcuch jak powinien być tęgo?
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... ff5abfd0bb Bo mam tak, jest dobrze?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 19/6/2014, 12:28

ciezko ocenic po wyglądzie. siądź na moto i dociąz troche jeszcze, tak żeby w linii prostej była sruba od przedniej zebatki i tylnej ośki. i to równolegle ze soba. i wtedy łancuch powinien byc napięty nie na sztywno ale z leciutkim luzem,
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 1/7/2014, 17:53

Na dzień dzisiejszy tak wygląda mój SXF : http://abload.de/img/ktmp5jfe.jpg
Mam jeszcze pytanie co ile wymieniać łańcuszek rozrządu?
Czy zmiana oleju przy 15mth przy nie torowej jeździe wystarczy?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 1/7/2014, 20:02

najlepiej kup sobie napinacz tusk albo jakis lepszy z zapadkami. oryginalny hydrauliczny jest wadliwy bo nie napina wystarczająco na wolnych obrotach, a ten śrubkowy tani zamiennik, jest trudny do wyregulowania, ciezko zrobic żeby nie było ani za luźno ani zbyt napięte no i cięzko kontrolować wyciągniecie łancuszka. a taki z zapadkami i pozwala kontrolowac łancuszek i jest pewnosc że jest odpowiednio napięty ale sie nie poluzuje nigdy.


średnio z 150- 200 mth powinien polatać

co do oleju, zmien po 15 mth i zobacz co wylejesz, jak czarną wode ( mocni wyrobiony olej ) to zmieniaj częsciej. jak zlejesz ładny olej to spokojnie co 15 mth mozesz zmieniać. akurat torowa jazda wcale nie jest zła, moze nawet jest lepsza dlatego silnika niz pyrkanie po lesie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 2/7/2014, 14:37

ok, dzięki za radę
mógłbyś podać jakiś link do tego napinacza, bądź jakąś wskazówkę?
dokładnie, na wolnych obrotach nie napina się tak dobrze.

ok, zrobię jak napisałeś :)
po lesie jak już tam jestem to jeździmy po podjazdach, itp.. czasami jest ostro jazda długo, ale to rzadziej, najczęściej na piaskowni :)

a co sądzisz o osłonie na silnik? opłaca się to montować?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 2/7/2014, 20:36

http://www.ebay.com/itm/KTM-Timing-Chai ... 33915efaa2

tutaj masz taki napinacz, z zapadkami. są też jakies inne firmy ale nie pamietam

jak latasz w cięzkim terenie skaczesz po belkach, korzeniach itp to warto, kumplowi kiedys w sxf 250 kamien strzelił i costam pekło. tez łatwo sobie skacząc po czyms cos rozwalic. płyta duuuuzo daje ale tez troche cięzaru niestety
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 3/7/2014, 08:45

ok, dzięki :)

no to siÄ™ jeszcze nad niÄ… zastanowiÄ™, bo na razie to moto jest idealne lekkie :)
ostatnio jeździłem jakąś hondą 650, która ważyła 335kg to pod lekką górkę z piaskiem nie daje rady wjechać bo już siedziała po wahacz :D

to jest napinacz rozrządu, tak? czyli jak go zamontuje to już na małych obrotach nie będzie taki luźny?
jak napinacz jest to wymiany to wtedy silnik chodzi głośniej i takie dziwne "cykanie" od strony rozrządu, jest?
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 3/7/2014, 19:42

hehe a co tu porównywac sxfa do 650tki ? porównania nie ma zadnego. sxf najlzeszy też nie jest ;P 335 kg ? tyle to goldwing wazy.

tak napinacz rozrządu, oryginalny napinacz jest napinany olejem, jest cisneniowy, jak na wolnych obrotach cisnienie spada to sie troche luzuje, i potrafi nawet przeskoczyć, i słuchac głosniej łancuszek, nie cykanie tylko szelest
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez CzyzykPL » 3/7/2014, 21:42

nie no masz rację, nie trafne porównanie :D tak piszę na tabliczce, że masa własna 335kg :D

ok, w sierpniu może oddam go do znajomego mechanika, niech przepatrzy co i jak i ewentualnie zużyte części wymieni, bo poprzedni właściciel na tym tłoku przelatał 3 lata :D
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez CzyzykPL » 10/7/2014, 22:09

mam do was pytanie, mianowicie :
Czy mogę w swoim sxf 06' zmieniać biegi bez sprzegłowo? bo ostatnio coś kolega wspomniał, że nie, ale chcę się upewnić.
CzyzykPL
Świeżak
 
Posty: 71
Dołączył(a): 5/5/2014, 19:48

Postprzez henio12323 » 11/7/2014, 19:48

poczytaj sobie w google jak chcesz sie wiecej dowiedziec

tak mozesz a wg mnie taka zmiana biegów jest nawet wskazana i lepsza ;)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości




na górê