Zobacz wątek - Skuter po przeróbce na 80 słaby !
NAS Analytics TAG

Skuter po przeróbce na 80 słaby !

Jeśli chcesz porozmawiać o motocyklach, które nadają się dla posiadaczy kategorii A1 lub B (powyżej 3 lat) to jest to miejsce dla Ciebie.
_________

Skuter po przeróbce na 80 słaby !

Postprzez kamcio788 » 20/4/2014, 07:26

Witam , mechanik zmienił mi cylinder , głowicę na 80 ... Po przyjeździe i rozpędzeniu skutera do 50km/h skuter zaczyna się dławić , ogólnie jest zrywny ale póżniej trochę słabnie . Patrzyłem na filmiki na yt. jak się rozpędzają do 80km/h skutery z 80 cm i to niebo a ziemia. Czy to może być coś z gażnikiem? W skuterze mam rolki 4,5g - czy aby nie za lekkie? Zestaw tuningowy jest firmy MCN.. Dysza rzekomo została zmieniona na 80 ale nie jestem pewien co do tego faktu... Proszę pomóżcie , bo dałem kasę a jedzie gorzej niż jechał...
kamcio788
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2014, 07:24


Postprzez fablitto » 20/4/2014, 09:13

Siema. Na twoim miejscu zorientował bym się jaka dokładnie powinna być dysza do danego cylindra i jego pojemności. I podstawa czyszczenie gaznika. A dysza to około 5zł
fablitto
Świeżak
 
Posty: 64
Dołączył(a): 29/1/2014, 23:44
Lokalizacja: Poland


Postprzez cioracz » 20/4/2014, 09:29

Regulacja gaźnika. A jaki ten skuter marka model? :)
Simson s51 jest, Jawa 350 typ.632 jest
Avatar użytkownika
cioracz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2129
Dołączył(a): 2/1/2014, 20:15
Lokalizacja: Opatów/Kielce

Postprzez mater13 » 20/4/2014, 11:04

Przy zmianie na 80ccm potrzebujesz odpowiedniej dyszy. Następnie regulacja gaźnika i docieranie. Zrobisz wszystko i będzie jeździł jak ta lala
mater13
Świeżak
 
Posty: 216
Dołączył(a): 11/7/2011, 09:34

Postprzez kamcio788 » 20/4/2014, 11:26

model to WUBEN (chińczyk jakiś ) 4-suwowy , ale jeszcze jedno - godzinę temu pojechałem się przejechać , jechałem jakie 30-40km/h i po nagłym przyspieszeniu nie dławił się. On poprostu po dojściu do 45km/h nie ciągnie tak , maleją obroty i tak jakby sb pyrkał...
kamcio788
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2014, 07:24

Postprzez kamcio788 » 20/4/2014, 11:33

na innej stronie dostałem taką odpowiedź "A czego oczekiwałeś? tuning to nie wymiana jednego elementu bo to tylko pogarsza sprawe i nic ze sobą juz nie współgra. Koszty prawidłowego tuningu czyli wymiany wszystkiego sa zwykle za wysokie a podstawa to zmiana cylindra + gaznik + filtr . Zmieniajac sam cylinder robisz wiecej problemów niz zauważasz, za jakiś czas zapewne przepalisz tłok bo nie ustawisz na starym gazniku odpowiedniej mieszanki-ten gaznik ejst do 50cm a nie do 80 i wieksza dysza da ci tylko duuuze zurzycie paliwa.

Najpierw to sprawdz kompresje czy cylinder prawidłozo załozony, potem wymień gaznik ,wyreguluj a rolki to na samym koncu. Nigdy skuter po zmianie cylindra na 80cm i innych częsci nie pojedzie tak szybko jak oryginalna 80siatka." czy to dobra odp.. ?
kamcio788
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2014, 07:24

Postprzez kamcio788 » 20/4/2014, 11:47

ej a do pokrywy głowicy idzie taka rurka i ona jest odepnięta tak samo przy tej rurze długiej grubej czarnej jest taka dziura i nic tak sb jest i niczym nie zatkana , mechanik powiedział że tak ma być , czy to prawda ?
kamcio788
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2014, 07:24

Postprzez kamcio788 » 21/4/2014, 07:34

Ej dzięki za wszystko , a mam takie pyt mechanik zdjął mi taką rurę długą koło 1m i mówił że to blokada , jak kiedyś mi ona pękła to taki inny dżwięk silnika , czy to był . Była to gumowa rura która łączyła się z filtrem ...
kamcio788
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20/4/2014, 07:24



Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość




na górê