Zobacz wÄ…tek - Kawasaki ER-5 (palenie na 1 cylinder)
 
NAS Analytics TAG

Kawasaki ER-5 (palenie na 1 cylinder)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Kawasaki ER-5 (palenie na 1 cylinder)

Postprzez Zdunek! » 19/4/2014, 18:06

Witam,

Jak w temacie...
Kupilem motocykl w sobote tydzień temu, motocykl wcześniej stał w szopie przez 2-3 miesiące.
Po zakupie pojechalem nim 120km do domu. W czwartek gdy chcialem pośmigać wieczorem przejechałem nie więcej niż kilometr i motocykl stracił swą moc...
Razem z tatą rozebralismy go i zauważyliśmy, że pali tylko na jeden cylinder ( drugi był zimny )
i co za tym idzie uszkodzoną świece. W cylindrze gdy zdjąłem świece i chcialem odpalić to ochlapało mnie paliwo, zalane oba cylindry. Wymieniłem obie świece i dziś chcialem się przejechać po tej samej odległości ponownie motocykl osłabł...

Co mam zrobić? Oddać motocykl do regulacji gaźników? czy spróbować czegoś jeszcze? W filtrze powietrza tez było sporo paliwa.

Z góry pozdrawiam i dzięki wielkie! Za rozwiązanie problemu moge rzucić doladowanie do jakiegos telefonu :D :)
Zdunek!
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/8/2012, 23:05


Postprzez tomek2102 » 19/4/2014, 18:46

Na jakiej pozycji kranika jeździsz? Czy na świecy jest iskra po wykręceniu?
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm


Postprzez Zdunek! » 19/4/2014, 18:50

Wiesz co, okazało się ze jeździłem na Press, ale mialem reszte paliwa i trzeba bylo na RES... ale zastanawia mnie ze znowu 1 cylinder palił po wlaczeniu rezerwy ;/
Zdunek!
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 20/8/2012, 23:05

Postprzez tomek2102 » 19/4/2014, 18:52

Czyli znowu pali tylko na 1? Sprawdź iskrę na tej świecy i podaj więcej szczegółów, po odpaleniu od razu jeden gar nie chodzi czy trzeba się przejechać?
tomek2102
Świeżak
 
Posty: 152
Dołączył(a): 3/3/2013, 14:20
Lokalizacja: Chełm

Postprzez Corr » 19/4/2014, 21:24

W erkach regularnie padają zaworki iglicowe w gaźnikach i potem go zalewa(tym bardziej jeżeli jeździłeś na pri czyli jedynej pozycji kranika gdzie paliwo zawsze dopływa do gaźników, chociaż warto też sprawdzić czy kranik jest szczelny i na ON i RES nie przecieka przy wyłączonym silniku bo to też się zdarza). Ja bym zaczął od naprawy gaźników i wymiany świec na niezalane.
Er 5 -> ZX6-R
Corr
Świeżak
 
Posty: 154
Dołączył(a): 29/3/2012, 16:46

Postprzez Artur_ » 19/4/2014, 21:47

Corr wyczerpał temat. Podobne problemy trapią GPZ i KLE 500, czyli kawy z tym samym silnikiem i gaźnikami (różnią się dyszami). Po wymianie zaworków skontroluj stan poziomu paliwa w komorach pływakowych, czasami jest potrzebna lekka korekta (dogięcie blaszki w pływaku). W pozycji ON i RES po odłączeniu przewodu z kranika nie powinno lecieć paliwo. Jeśli leci, to jeszcze kranik do regeneracji (uszkodzona uszczelka). W wężyku podciśnienia idącym z króćca do kranika również nie powinno być benzyny (uszkodzona membrana).
Artur_
Świeżak
 
Posty: 358
Dołączył(a): 30/5/2008, 06:23
Lokalizacja: Zabrze



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê