Zobacz wątek - <i>[Honda VFR800]</i> Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie...
NAS Analytics TAG

[Honda VFR800] Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie...

Komentarze użytkowników
_________

[Honda VFR800] Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie...

Postprzez Åšcigacz » 15/4/2014, 16:43

Dyskusja na temat: Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie rozmawiają o mocy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Honda VFR800 2014 - dżentelmeni nie rozmawiają o mocy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 16:43

Tytuł do ****...a motocykl był wybitną maszyną - 20 lat temu...<br><hr>Nico
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 16:51

51 tys PLN:)))) Dobre, Honda ma poczucie humoru.

<br><hr>hans
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 18:09

nie no co mozna napisać motocykl bardzo dobry i tyle będąc jednak potencjalnym klientem chciałbym dct i wał ,bardzo dobrze ze poprawli płynnosc przechodzenia predkości obrotowej przy 6500 ,vfr wyglada fajnie lepej niz poprzedniczka moim zdaniem ma ładniejsza deske rozdzielcza dość spora masa 240 kg na trasie to tylko zaleta motocykl niejest tak podatny na wiatr i jest mniej nerwowy przy nieprecyzyjnej zmianie biegu niz lekki sprzęt dałbym jej 8 na 10 1 odjałem za brak dct i 1 za łancuch zamiast wału .<br><hr>Levy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 19:16

Komentatorzy napisał(a):51 tys PLN:)))) Dobre, Honda ma poczucie humoru.

<br><hr>hans<br>
Mało jak za V4.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 20:29

W tej cenie to juz lepiej z1000sx zakupic. Cena 40tys moze bylaby adekwatna do produktu. <br><hr>r@f
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 21:00

Mialem nie kupowac VFR bo ciezki i duzo mocy ale GSX 650f jest kilka kilo ciezszy:) Czyli VFR na nastepny motocykl to dobry pomysl:)<br><hr>Trojan86
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 15/4/2014, 23:13

Jeżdżę VFR z 2008r i naprawdę, naprawdę polecam. Podczas jazdy waga i gabaryty są nie odczuwalne, a szarpanie przy odpalaniu vtec-ku to wyolbrzymienie. Też obawiałem się gabarytów, ale jak dosiadłem ją w salonie to pierwsza myśl "kuur... to to czego szukałem, idealnie lezy!"
LwG :)<br><hr>lukszy
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 09:16

moze i Z1000SX jest golasem z obudówką ale silnik jego a silnik VFR tak w kategorii mocy jak i momentu to dwa rózne swiaty i SX objedzie VFR w kazdych warunkach<br><hr>tomek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 10:03

MV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...

<br><hr>Ziben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 10:04

MV Agusta Trusimo Lusso to jest bezpośrednia komkurencja dla VFR 800 i gdybyście zrobili test Lusso VS VFR to by się miło czytało...

<br><hr>Ziben
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 11:21

Mili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?<br><hr>Samozwańczy Zawołany Stylista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 11:33

VFR - IIIgen świetna maszyna, rozrząd na kołach, hamulce centralne i zerowa awaryjność. IV już pokombinowana, ale VTec dał górę, której tak brakowało w IIIgen.

Maszyny wszechstronne, i nad morze polecisz i na wściekanie się nada... Typowy moim zdaniem Sport-turysta...
Jeden z lepszych motocykli na rynku "drugiej ręki"!!!<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 14:30

Komentatorzy napisał(a):W tej cenie to juz lepiej z1000sx zakupic. Cena 40tys moze bylaby adekwatna do produktu. <br><hr>r@f<br>
Jezeli ktoś lubi twarde zawieszenie i toporne wchodzenie w zakręty.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/4/2014, 20:00

txa gdzie jestes? Przeciez to kolejny dziadkowoz z tym ze nie od BMW. Dalej napisz cos. Wszyscy czekamy.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2014, 13:05

A jakie spalanie wyszło w trakcie testu, bo podajecie wyniki z katalogu, a przy spalaniu nie podaliście żadnej cyfry.
<br><hr>3eski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/4/2014, 22:57

Komentatorzy napisał(a):Mili Państwo, taka sprawa podobieństwa do pewnego włoskiego supersporta... Zakładam, że jeżeli opisana tu maszyna to Honda i jeżeli to VFR, to będzie zarówno tak niezawodna jak i wygodna. Stara VFR, nawiązująca do NR, to była maszyna na owe czasy ładna i oryginalna; CBR 900 taka była, dużo innych maszyn tej firmy też było innowacyjnych jeżeli chodzi o wygląd. O technice już nie wspomnę, bo nie o to mnie się rozchodzi. A tu proszę, Włosi nie boją się tworzyć nowych trendów w stylizacji motocykli, to Japończycy zrzynają. To jest fakt, to jest słabe i to widać. A Panigale swoją drogą jest brzydkie i zastanawiam się, czym tu się ludzie zachwycają i po kiego wała to kopiują?<br><hr>Samozwańczy Zawołany Stylista<br>
Włosi oprócz tego że produkowali i produkują tandetę to jeszcze dorabiają wielką ideologię poczucia stylu i smaku. dzięki temu jakoś im się udaje te buble sprzedawać bo klient ma poczucie że kupuje coś wyjątkowego czego na pewno nie wielu może mieć.Także jeżeli się sra kasą i chce się koniecznie wyróżniać pod "kościołem" to kupuje włocha. A jeżeli cenie sobie niezawodność, funkcjonalność i przede wszystkim jakość to biorę japończyka. <br><hr>Biker
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/4/2014, 22:14

Komentatorzy napisał(a):A jakie spalanie wyszło w trakcie testu, bo podajecie wyniki z katalogu, a przy spalaniu nie podaliście żadnej cyfry.
<br><hr>3eski<br>
Spalanie, które pokazał komputer nie jest miarodajne w tym przypadku. U mnie pokazał coś koło 6,7 litra/100 km, ale to była szybka i agresywna jazda, z pewnością nie taka jak jeździ się normalnie po ulicy. Obstawiam że przy normalne jeździe (niekoniecznie super spokojnej) zużycie benzyny byłoby spokojnie o litr niższe. <br><hr>Lovtza
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê