Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> BMW nie powoduje erekcji
NAS Analytics TAG

[Aktualności] BMW nie powoduje erekcji

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] BMW nie powoduje erekcji

Postprzez Åšcigacz » 20/3/2014, 15:04

Dyskusja na temat: BMW nie powoduje erekcji
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW nie powoduje erekcji
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 15:04

to oczywiste bez opinii biegłych - większość modeli bmw powoduje tylko ziewanie; u typowego klienta, czyli niemieckiego emeryta może mogłoby wywołać jakies emocje, ale z powodu impotencji to i na to za późno...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 16:58

znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 17:05

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 19:07

news sprzed 4 lat? czytałem o tym jak kupowałem zapoprzedni motocykl...<br><hr>Ged
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 20:32

U Marco Melandriego bmw spowodowało nerwicę.<br><hr>x
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 21:08

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 21:09

Jedyne BMW które powoduje na pewno to S1000RR :)<br><hr>Black-Ghost
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/3/2014, 21:26

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>
a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 20:03

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>
tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2014, 22:07

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fan<br>
po tym bełkocie, to już nie ma co komentować...<br><hr>txa
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2014, 09:45

Komentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>
Komentatorzy napisał(a):tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fan<br>
Komentatorzy napisał(a):po tym bełkocie, to już nie ma co komentować...<br><hr>txa<br>
NARESZCIE!!! i o to chodzilo po prostu przestan komentowac i wszyscy beda szczesliwi!!!<br><hr>moto fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości




na górê