[Aktualności] BMW nie powoduje erekcji
Posty: 12
• Strona 1 z 1
[Aktualności] BMW nie powoduje erekcji
Dyskusja na temat: BMW nie powoduje erekcji
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW nie powoduje erekcji
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
BMW nie powoduje erekcji
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
to oczywiste bez opinii biegłych - większość modeli bmw powoduje tylko ziewanie; u typowego klienta, czyli niemieckiego emeryta może mogłoby wywołać jakies emocje, ale z powodu impotencji to i na to za późno...<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
po tym bełkocie, to już nie ma co komentować...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fan<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NARESZCIE!!! i o to chodzilo po prostu przestan komentowac i wszyscy beda szczesliwi!!!<br><hr>moto fanKomentatorzy napisał(a):znowu ten kretyn, nie moge, a co powoduje wiekszac modeli innych producentow? no powiedzmy yamaha, poza R1 i R6? co reszta powoduje? i tak dalej i tak dalej. wez se chlopie spal jakiego blanta to moze ci przejdzie kompleks BMW. W ostatnimi czasy dodam ze wiekszasc nowych sprzetow z japoni powoduje ziewanie, skuterki, 300tki, malo-litrazowka, bo ekologia i itd itp i inne sranie w kasztan.<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):proponuje, zebys dla uspokojenia wziął lupę i zmarszczył freda...ps. umiejący czytac łatwo zauważą, że nie pisałem ani słowa o "japończykach"<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):to w takim razie ktorzy producenci nie sa nudni i nie sa dla niemieckich dziadkow biorac pod uwage cala game modelowa? przyklady prosze<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):a kto napisał ze całą? moje uznanie budzi obecnie ducati i triumph, które nawet (!) w segmencie "cruiserowo-chopperowym" mają prawdziwe dragstery, jak diavel czy rocket roadster (zreszta yamaha v-maxt eż)...w ogole ducati to ewenement - genialne wykonanie, w kazdym segmencie maszyny o b. wysokich mocach i wypasionych zawieszeniach i hamulcach...dorownac probuje trumph takim maszynami jak speed triple R, street triple R czy supersport w wyzszej specyfikacji...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):tak multistrada, wiekszego geyowozu to nie widzialem, diavel... co to wogole ma byc i do czego sluzyc? ani nie wyglada klasycznie ani wcale tak super, do zabawy tez sie nie nadaje, cena wyrywa z trampek, monsterki...nie wiem co tu takiego genialnego, dla milosnikow V czy tam L co kolwiek to jest. Z ducati tak jak z wloskimi samochodami, sa przepiekne i na papierze powinny byc najlepsze no ale zycie weryfikuje to dosyc szybko. Triumph coz, poza Rocketem i Triplem to same dziadkowozy jeszcze zerzniete z BMWu, wez no chlopie sie obudz i przestan sie zesrywac na to BMW, bo ani ducati nie jest tansze ani trwalsze a Triumpha traci nuda 3 razy bardziej niz BMW, nie wspomne ze jakoscia Triumpha tez nie najlepiej. Nie wiem o co ci chodzi z tym wypasnieniem ducati, zawieszeniech i hamulcach, ale wiem ze S1000RR loi chyba bodajze wszystkie ducaty na torze jak chce, hamule w BMW sa klasa same dla siebie, przewaznie Brembo, mozesz sie czepiac duolevera, fakt daje mniej odczucia co sie na kole dzieje, ale hamowanie dla zwyklego kowalskiego jest duzo bezpieczniejsze bo za ch...ja przod nie nurkuje i jest stabilny 3 razy bardziej przez to, nie lubisz kardana, coz wydaje mi sie ze ostatnio stal sie modny, ciekawe czy za sprawa BMW?<br><hr>moto fan<br>Komentatorzy napisał(a):po tym bełkocie, to już nie ma co komentować...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 12
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości