[Aktualności] Nowości Hondy na wystawie w Warszawie...
Posty: 11
• Strona 1 z 1
[Aktualności] Nowości Hondy na wystawie w Warszawie..
Dyskusja na temat: Nowości Hondy na wystawie w Warszawie i Poznaniu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowości Hondy na wystawie w Warszawie i Poznaniu
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Nowości Hondy na wystawie w Warszawie i Poznaniu
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22Komentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
raczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
motocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologią kosztującą miliony, a nie 120 tysięcy... odnośnie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukę... a jeżeli już wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwyższonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna się od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi się obiło o uszy to 50k euro)... także wszystkiego się nie da mieć za takie pieniądze, ale KTM jest jak najbliżej Twoich wytycznych... pzdr<br><hr>InnyKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):raczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tyle, że firmy są zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem. <br><hr>RadekKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):raczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
ttx ma speed triple R - jezdziłem tym trzy godziny i byl b. dobry;zrobienie motocykla z silnikiem 240 - moze na wale a nie tylnym kole - jest jak najbardziej w zasiegou moto za 30 tys. euro (bmw ma ze 185), tyle ze trzeba by go bylo czesto wymieniac , poza tym ceny motocykli wyscigowych nabija rama i zawieszenie - ale gdyby taki silnik produkowac w tysiacach egz. to kto wie?<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):raczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):motocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologią kosztującą miliony, a nie 120 tysięcy... odnośnie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukę... a jeżeli już wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwyższonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna się od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi się obiło o uszy to 50k euro)... także wszystkiego się nie da mieć za takie pieniądze, ale KTM jest jak najbliżej Twoich wytycznych... pzdr<br><hr>Inny<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie slyszalem o takim przepisie? - przeciez chyba na rynku jest sporo modeli bez abs albo z mozliwoscia calkowitego odlaczenia?<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Pewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?<br><hr>I22<br>Komentatorzy napisał(a):raczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej<br><hr>txa<br>Komentatorzy napisał(a):Tyle, że firmy są zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem. <br><hr>Radek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie, same pseudonowości a na dodatek importer przyoszczędził i nie wystawił się na Expo tylko teraz urządza "ekskluzywną" wystawę. Normalnie Honda szaleje.<br><hr>hansKomentatorzy napisał(a):dajcie spokoj z takimi "nowosciami" - same przerobki i odswiezanie kotletów. a taka zacna firma, z takim potencjałem technologicznym...<br><hr>txa<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Szanowni koledzy.Jak już się zdecyduje i postanowicie wydać wasze skombinowane w sposób raczej na granicy prawa środki finansowe .Nie powiecie mi że wyłożenie 200 tysiecy pln w Polsce na zachcianke jaką jest motocykl może nastapić z pracy rąk i odłozenia tej kwoty na konto..,no wiec jak sie juz zdecydujecie ,to wystarczy kupic moto u dealera Hondy ,a nastepnie wywiesc go na zachód do firm zajmujacych sie profesjonalnym zakładaniem częsci tuningowych ,i zamówić 210 kucy na kole ,co da jakies 225 koni na wale .Mozecie potem szpanować ze macie super furę jedyną w kraju ....tylko poco?.Honda nie jest zainteresowana sprzedażąswjej technologii jakiemus burakowi z kraju kwitnacego ziemniaka ponizej kosztów produkcji,dlatego na Polski rynek przeznaczone są moto z serii NC 700przedstawiane jako Hitnad Hity prosto z Bangladeszu..i tyle w temacie .<br><hr>amator
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
wszystko sie zgadza z jednym ale -jak prawie ĆWIERĆ WIEKU !!! temu prezentowali pierwszego fieblade, to był to hit nad hity i wcale nie z bangladeszu...a teraz? teraz prezentują gowno...<br><hr>txaKomentatorzy napisał(a):Szanowni koledzy.Jak już się zdecyduje i postanowicie wydać wasze skombinowane w sposób raczej na granicy prawa środki finansowe .Nie powiecie mi że wyłożenie 200 tysiecy pln w Polsce na zachcianke jaką jest motocykl może nastapić z pracy rąk i odłozenia tej kwoty na konto..,no wiec jak sie juz zdecydujecie ,to wystarczy kupic moto u dealera Hondy ,a nastepnie wywiesc go na zachód do firm zajmujacych sie profesjonalnym zakładaniem częsci tuningowych ,i zamówić 210 kucy na kole ,co da jakies 225 koni na wale .Mozecie potem szpanować ze macie super furę jedyną w kraju ....tylko poco?.Honda nie jest zainteresowana sprzedażąswjej technologii jakiemus burakowi z kraju kwitnacego ziemniaka ponizej kosztów produkcji,dlatego na Polski rynek przeznaczone są moto z serii NC 700przedstawiane jako Hitnad Hity prosto z Bangladeszu..i tyle w temacie .<br><hr>amator<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości