Suzuki GSX 600 F (89r)
Witam. Od wtorku jestem posiadaczem gsx'fa z 1991 roku z przebiegiem kolo 60pare. Jest to moj pierwszy motocykl i szczerze to przymierzalem sie do troche nowszej Suzy RV z 93, posiadajacej kilka kucykow wiecej , ale na szczescie pojechalem z kumplem i okazala sie zajechana mimo mniejszego przebiegu. Przeszedlem pare objazdow moja sztuka i bardzo zgrabnie mi sie jezdzi. Tylko nie chce jechac na przypal, wiec chcialbym wymienic te pare rzeczy aby byc w miare pewnym (wiadomo, ze mloda juz nie jest i wszystkiego sie mozna spodziewac) ze nic sie nie stanie. Dlatego mam pytanie odnosnie rodzaji rzeczy co trzeba wymienic - tzn. rodzaj plynu hamulcowego, świec - wszystkie motocykle maja takie same czy sa rozne montowane w poszczegolnych? Lancuch i ogumienie ogolnie si - przynajmniej tak mi kumpel powiedzial , a co do hamulcow to ladnie chodza, ale bylbym pewniejszy po wymianie. No i jeszcze jeden problem - poci mi sie dziewczyna troszeczke. Co z tym zrobic? Ps. Jak ktos ma instrukcje do niego ( ja probuje sciagnac Hanesa do tych modeli ale cos cienko idzie) to niech sie podzieli - nigdy nie mialem motocykla, wiec nic nie wymienialem sam, a musialbym wiedziec co sie robi po kolei, zeby chociazby sprawnie wymienic ten plyn hamulcowy . Pozdrawiam. Kojot
RR4L
-
Kojot_RR - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6/4/2008, 17:17
- Lokalizacja: Murowana Goślina / Poznań
Czesc! Ja takze od niedawna smigam na gixefie z 1989 roku z przebiegiem ok 43tkm. Chcialbym sie jedynie dowiedziec paru szczegolow na temat wymiany rozrzadu w tym moto, tzn. przy jakim przebiegu i jaki jest orientacyjny koszt takiej przyjemnosci. Pozdrawiam i z gory dzieki!
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
na co najbardizej trzeba zwrócić uwage przy zakupie gsx-a ?
mam na mysli rocnziki z poczatkow lat 90-tych
i czy zmienione gazniki byly od oczatku 90-tych czy czesc z tego roku jest stara a czesc nowa?
poza tym czy ma ktos jakies porownanie do cb 500, bo znalazlem w tym temacie wypowiedz ze po co narazac sie na wieksze koszta ( paliwo/ olej) skoro nie ma znaczacej roznicy w osiagach
jesli chodzi o dane techniczne
cb 500 0-100 4,8
gsx 600 f 0-100 4,5
na prawde roznica jest tak nie wielka?
fakt ze cb 500 jest lzejsza jakies 30 kilo chyba ale jak by nie bylo to dwuciylindrowy silnik o mocy o 28 koni mniejszej
to stare xj-ty maja 4,6 do sertki (73 KM ) a tez do najlżejszych nie należą
pozdrowionka
mam na mysli rocnziki z poczatkow lat 90-tych
i czy zmienione gazniki byly od oczatku 90-tych czy czesc z tego roku jest stara a czesc nowa?
poza tym czy ma ktos jakies porownanie do cb 500, bo znalazlem w tym temacie wypowiedz ze po co narazac sie na wieksze koszta ( paliwo/ olej) skoro nie ma znaczacej roznicy w osiagach
jesli chodzi o dane techniczne
cb 500 0-100 4,8
gsx 600 f 0-100 4,5
na prawde roznica jest tak nie wielka?
fakt ze cb 500 jest lzejsza jakies 30 kilo chyba ale jak by nie bylo to dwuciylindrowy silnik o mocy o 28 koni mniejszej
to stare xj-ty maja 4,6 do sertki (73 KM ) a tez do najlżejszych nie należą
pozdrowionka
- motorbikepit
- Świeżak
- Posty: 27
- Dołączył(a): 7/3/2008, 23:32
- Lokalizacja: warszawa
gsx 600f 88r.
ja od listopada mam gsx 600f 88r. i mam taki problem: miałem kłopoty z odpaleniem gdyż po ok. 20 sek. "kręcenia" zalewały mi świece, po wysuszeniu i oczyszczeniu palił i chodził bez zarzutu, zrobiłem tak ok 150 km. od wiosny pogorszyło się bo działał na 2 lub 3 świecach pomimo czyszczenia, kupiłem nowe świece i było z tydzień ok dobrze palił i wogóle było dobrze no ale znów się zaczęło. teraz chodzi na 2 góra trzech garach. po czyszczeniu zmienia sie to i np najpierw działał na drugim i trzecim a po czyszczeniu na pierwszym i drugim. wczoraj czyściłem świece i chodził na dwóch garach bez przerwy a na pierwszym i czwartym przerywał (można to poznać po temperaturze rur wydechowych przy cylindrach) a nawet z prawego tlumika szedł ogień czasami i strzelał głośno. jak go kupowałem to już tak miał i gość mówił ze to synchronizacja jest potrzebna i regulacja gaźników, da się to zrobić na miejscu? i czy może to coś innego jest? wczoraj go przeczyściłem i pół minuty chodził na ssaniu na wszystkie gary ładnie i równo a potem jeden cylinder zalał... już nie wiem co to jest. Zna się ktoś i może pomóc?
-
kamil600f - Świeżak
- Posty: 5
- Dołączył(a): 18/1/2008, 13:55
- Lokalizacja: rtd
motorbikepit napisał(a):na co najbardizej trzeba zwrócić uwage przy zakupie gsx-a ?
mam na mysli rocnziki z poczatkow lat 90-tych
i czy zmienione gazniki byly od oczatku 90-tych czy czesc z tego roku jest stara a czesc nowa?
poza tym czy ma ktos jakies porownanie do cb 500, bo znalazlem w tym temacie wypowiedz ze po co narazac sie na wieksze koszta ( paliwo/ olej) skoro nie ma znaczacej roznicy w osiagach
jesli chodzi o dane techniczne
cb 500 0-100 4,8
gsx 600 f 0-100 4,5
na prawde roznica jest tak nie wielka?
fakt ze cb 500 jest lzejsza jakies 30 kilo chyba ale jak by nie bylo to dwuciylindrowy silnik o mocy o 28 koni mniejszej
to stare xj-ty maja 4,6 do sertki (73 KM ) a tez do najlżejszych nie należą
pozdrowionka
porównywać to Ty nie potrafisz.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Poza tym wybieranie motoru bo z 2 jeden sie rozni o 0.3 sekundy mniej do setki to tez chyba nie na miejscu . Zalezy jak szybko przelaczasz biegi . Albo wez sobie starego 1000. Mi sie w gsx'ie podoba to ze ma cztery cylindry i moim zdaniem lepszy wyglad. Poza tym jest roznica kucykow. Ale skoro zalezy Ci na speedzie to od razu jakiego nakeda wybierz i sie nie martw o zadna roznice 0.3 sekundy do setki, ale o to gdzie znajdziesz dane do przerobionego nakeda .
RR4L
-
Kojot_RR - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6/4/2008, 17:17
- Lokalizacja: Murowana Goślina / Poznań
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
jeżeli nie zmieniałeś jeszcze oleju, to zmień olej i filtr, jeżeli zmieniałeś i już wciąga Ci olej no to już są schody.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
wymieniłem już olej i filtr w kwietniu. Słyszałem już nie raz że olejaki suzuki zużywają olej nawet te z niewielkimi przebiegami a szczególnie jeszcze gdy silnik jest niedogrzany (a ja dosyć często jeżdże na krótkich dystansach i nie zdąży się on jeszcze dobrze dogrzać) i może ktoś wie jaka jest norma tego zużycia.
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
To jeszcze dramatu nie ma, jak po każdym dłuższym śmiganiu w oczku będzie pusto to czas sie martwić
-
icid - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2798
- Dołączył(a): 18/8/2007, 14:57
- Lokalizacja: Rotterdam
Właśnie dopiero jak zacznę śmigać w trasy to wtedy jeszcze dokładnie sprawdzę bo wydaje mi się że teraz może mi trochę więcej "połknąć" bo jeżdżę dużo "na miejscu" i nie zdąży się dobrze dogrzać. Ale dzięki za info:)
-
damianoGSX - Świeżak
- Posty: 6
- Dołączył(a): 8/4/2008, 17:58
- Lokalizacja: Opatów
Nie moglem znalezc odpowiedniego miejsca do zadania pytania, a to mi sie wydaje najbardziej optymalne . Myslalem o wstawieniu innego silnika do mojego gsx600f'a. Wiecie, kupic jakiegos poturbowanego i troszeczke mojego doladowac . Jakie silniki pasuja - od jakich modeli? Chodzi mi tu generalnie o srady, itp. Czy 750 wejdzie bez wiekszych zmian?
RR4L
-
Kojot_RR - Świeżak
- Posty: 17
- Dołączył(a): 6/4/2008, 17:17
- Lokalizacja: Murowana Goślina / Poznań
Kedar-88 napisał(a):tomekcb750 napisał(a):No ja tez kupilem takiego GSXa we wrzesniu i nie narzekam na niego. Rozpedzilem go narazie do 220 ale pojdzie wiecej napewno. Wiecej nie jechalem bo niemam gdzie ale sadze ze jakies 15-20km/h wiecej pojdzie
jak mówisz o wersji 600 to bez przesady... 200 to wszystko
leciałem 215 ale napewno pójdzie więcej
-
mognilwo - Świeżak
- Posty: 409
- Dołączył(a): 10/12/2008, 19:27
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości