Zobacz wątek - Daelim RoadSport 125 na 160 ? Jak poprawić osiągi ?
 
NAS Analytics TAG

Daelim RoadSport 125 na 160 ? Jak poprawić osiągi ?

i inne małe pojemności
_________

Daelim RoadSport 125 na 160 ? Jak poprawić osiągi ?

Postprzez Patkiz » 26/2/2014, 16:36

Siemasz !
Zacznę od tego że jestem jeszcze zielony na forum. Mam motocykl marki Daelim RoadSport 125 4T (Koreańczyk)

V-Max jaki osiąga to jest 110km/h (przy bardzo długim kuleniu go 120 ale naprawdę ciężko)
Jest to 5 biegówka 11,8 KW (Ok 15 KM)

Chciałbym was zapytać jak można mu dodać parę koników ? Myślałem w ostateczności o wymianie cylka na 160ccm (zwiększenie o te 35 ccm da jakiś konkretny rezultat? ) tylko nie wiem jak się do tego zabrać ponieważ części do tego motocykla jest mało a po drugie jest na wtryskach. Nie wiem danie większej zębatki na przód coś da, o ile km/h by się prędkość zwiększyła no i czy silnik da rade wtedy wycisnąć te parę km/h więcej. Prosiłbym was o jakieś porady jak można podrasować motocykl na wtryskach w 4 T ponieważ wszędzie czytałem o takich z gaźnikami a i na nich jest mało sposobów :/ .
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23


Postprzez Patkiz » 26/2/2014, 19:33

senekkorzenna napisał(a):Możesz spokojnie założyć na przód/zębatka zdawcza/ 16-17 zębów chociaż najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest jednak mniejsza zębatka zbiorcza ale w tych sprzętach już ona jest tak mała że mniejsza się nie mieści.
To że silnik jest na wtrysku nie ma problemu ,podniesienie pojemności do 160cc/jeżeli by taki zestaw był /nie wymaga ingerencji w zasilanie.


Jeśli bym zamontował cylinder 160ccm dużo by to dało, czy gra nie warta świeczki ?
I jeśli chodzi Ci o te zębatki to z przodu założyć większą na te 16-17 zębów a z tyłu spróbować mniejszą czy jest wystarczająco mała ?
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23


Postprzez Patkiz » 26/2/2014, 20:09

Dzięki, z moich obliczeń wychodzi że moc wzrosłaby o 4,2 KM więc zawsze to coś :) a jeśli chodzi o zębatki to dobre i te 10 km/h. Jeśli ktoś zna jeszcze jakieś sposoby na podciągnięcie osiągów to chętnie wysłucham
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23

Postprzez Patkiz » 27/2/2014, 10:12

Mam jeszcze jedno pytanie jeśli chciałbym wymienić cylinder na 172cc lub 180cc bo znalazłem pare za przystępną cene to rama wytrzyma ? i czy mógłby to być cylinder firmy Polini ? (Sory ze pytam o takie bzdury ale z mechaniką jestem zielony a do tego modelu to już wogule...) I jak wtedy z wtryskiem bo ten sam już by raczej nie mógłbyć bo dysza będzie już chyba duzo za mała.
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23

Postprzez mirekm71 » 27/2/2014, 13:24

Rama wytrzyma ale wal nie. Uzyskany przyrost mocy mozesz wykorzystywac tylko chwilowo wiec dziwie sie, ze chcesz w to pakowac kase. Malo tego uwazam, ze jak na 125 4t masz i tak nie zle osiagi. Zalozysz 180 i teraz pytanie. Ile wytrzyma wal? Tanio nie bedzie, ile wytrzyma sprzeglo? Jest dopasowane do15kM z malym zapasem ile wytrzymaja inne podzespoly jak naped, skrzynia biegow, jakie masz hamulce? Chcesz z tego zrobic wyczyna? Raczej nie ma co poprawiac po fabryce.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Patkiz » 27/2/2014, 16:18

mirekm71 napisał(a):Rama wytrzyma ale wal nie. Uzyskany przyrost mocy mozesz wykorzystywac tylko chwilowo wiec dziwie sie, ze chcesz w to pakowac kase. Malo tego uwazam, ze jak na 125 4t masz i tak nie zle osiagi. Zalozysz 180 i teraz pytanie. Ile wytrzyma wal? Tanio nie bedzie, ile wytrzyma sprzeglo? Jest dopasowane do15kM z malym zapasem ile wytrzymaja inne podzespoly jak naped, skrzynia biegow, jakie masz hamulce? Chcesz z tego zrobic wyczyna? Raczej nie ma co poprawiac po fabryce.


Hmm po przemyśleniu stwierdzam że masz racje... Więc zostaje chyba tylko zmiana zębatki
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23

Postprzez mirekm71 » 27/2/2014, 17:18

Zebatka daje rade. Ja do siebie zalozylem mniejsza na przod i moto jest fajne, zrywne a i tak szybciej nie jezdze pizdzikiem niz 80km/h. wyciaga mi miedzy 110-120.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Patkiz » 27/2/2014, 20:32

No tak tylko pizdziki nie ważą więcej niż 80 kg a ten mój jest ciężki bardzo jak na 125 ccm :( (162kg)
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23

Postprzez miki1406 » 27/2/2014, 20:39

Nie bojcie sie tak tego wtrysku, zwiekszy sie pojemnosc to wydluzy sie czas wtrysku i tyle. Sa to uklady adaptacyjne a przy tak symbolicznych zmianach spokojnie starcza. Po to sa map sensory i sondy lambda... W gruncie rzeczy latwiej takie wtryskowy piec podkrecic niz gazniorowy...
Imbrola faza - "Detailing" ;)
Avatar użytkownika
miki1406
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2846
Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
Lokalizacja: Skierniewice

Postprzez mirekm71 » 27/2/2014, 23:19

kmx wazy 120kg na sucho.
Avatar użytkownika
mirekm71
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1150
Dołączył(a): 7/6/2010, 23:55
Lokalizacja: Brzeg

Postprzez Patkiz » 28/2/2014, 18:43

miki1406 napisał(a):Nie bojcie sie tak tego wtrysku, zwiekszy sie pojemnosc to wydluzy sie czas wtrysku i tyle. Sa to uklady adaptacyjne a przy tak symbolicznych zmianach spokojnie starcza. Po to sa map sensory i sondy lambda... W gruncie rzeczy latwiej takie wtryskowy piec podkrecic niz gazniorowy...


Miki co masz na myśli mówiąc "łatwiej jest wtryskom piec podkręcić niż gaźnikowi.Można jakoś wyregulowac wtrysk paliwa jak np przepustowość w gaźniku ?
Patkiz
Świeżak
 
Posty: 7
Dołączył(a): 26/2/2014, 16:23



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości




na górê